Jump to content

2014 Alfa Romeo Giulietta Test Sürüşü 1.6 Jtdm - Detaylı İnceleme


Yakup Ç. A.
 Paylaş

Önerilen Mesajlar

Karşımızda İtalyan 147'nin yerine gelen Giulietta var :)

 

Test Aracı: 

 

Alfa Romeo Giulietta 1.6 litre 4 silindirli JTDM-2 105 ps güç ve 320 Nm tork'a sahip (EU5+). Brid. Potenza marka lastikler mevcut 225/45 R17 - 16.000 km'de

Teknik olarak bu araç 1310 kg ağırlığa sahip, fabrika tüketim değerleri 5,0 - 3,4 - 4,0 lt / 0-100: 11.3 sn

 

 

2Ski9v6.jpg

 

 

İç Mekan

Boyut olarak hem ön hem arka sıra geniş, baş ve diz mesafelerinde sorun bulunmuyor; arka kısmın baş mesafesi 1.90'larda. Kalite olarak sınıf standartlarında ama bir Almanlar gibi değil. Yer yer kullanım zorluğu yaratan detaylar mevcut örneğin el freni, C.C. kolu gibi. Genel olarak iç kısımda yumuşak detaylara rastlamak zor. Eşya gözleri ciddi çok az neredeyse yok gibi her boşluk sonradan eklenmiş yani var olsun diye yapılmış gibi. Tasarım olarak ise kendine has olması sizi özel kılıyor artık bu sevgi ile eksileri unutacaksanız başka çaresi yok :)

 

Ses

Bu denli sert araca rağmen sadece kapıların cam açma kapama bölümündeki plastik parçalar ses yapıyor -o da değerseniz- geriye kalan bölümlerde hiç tıkırtı sesi gelmedi. Bu sebeple trim ve işçilik seviyesini yüksek buldum parça birleşim olarak ise yer yer sorunlar vardı ama bunlar kullanım ile orantılı olabileceği için çok dikkate almıyorum. Örnek vermek gerekirse; direksiyon altı, arka koltuk sırtlarının zemin ile birleşimi gibi yerlerde hatalar mevcuttu.

Yol sesi maalesef yüksek son zamanlarda böyle gürültü yapan araca binmemiştim, bu ses ile birlikte motor sesi veya rüzgar sesi rahatsız edici seviyeye gelmiyor yine dış ses olarak da izolasyonu zayıf.

 

Konfor

Düz yol ve tümsek konusunda hiçbir sorunu yok yalnız iş kasislere gelince canınız sıkılıyor araç oldukça sert ayarlara sahip bir de iki tekeriniz birden düşerse vay halinize ama iyi yanı da var böbrek taşı düşürmek için güzel bir fırsat üzerinde daha 17 inç jant var biraz yükseltsek neler olacak acaba? Konforu bir paket halinde düşünürsek eğer yetersiz bulduğumu rahatlıkla söylebilirim 2015 model bir araç için özellikle.

 

 

Motor & Sürüş & Tüketim

Motorun 105 ps ürettiğine bakmayın 320 Nm tork size yeterince fazla güç verebiliyor özellikle Dinamik sürüş biçimi ile gaz tepkisi artıyor buna ek olarak direksiyon sertleşiyor ve sürüş keyfiniz artıyor buna karşılık tüketim bu denli artmıyor. Yüksek güç ve trafik ile 7.0 lt'yi geçmeden tamamlamanız mümkün eğer normal sürüş biçimi ile ilerlerseniz 6.0 lt altını görmeniz çok kolay. 

 

Sürüşü anlatmak gerekirse Focus'u örnek vereceğim siz Focus ile gaza bastığınızda önce yumuşak bir tepki alırsınız ardından eğer araç uygun devirde ise gücü size yanstımaya başlar işte bu Giulietta tam tersi ;gücü sizi anında iletiyor ve bunu sert şekilde yapıyor kiminin hoşuna gitmeyebilir ama gücü hissetmek istetenler için giu güzel bir seçim. Aynı sertliği frenlerde de görüyoruz ilk anda yumuşak ve devamında çok sert bir frenleme yapıyor ama buna alışmak ve sürekli yumuşak ilerlemek %100 mümkün. Yine dinamik mod'a özel esp'nin sportif karaktere geçmesi, frenlerin yüksek basınca hazır olması ve elektronik dif. kilitlemenin devreye girmesi bir başka zevk detayları ama bu zevklerin de bir son noktası oluyor o ise önden kayma ile başlıyor fakat bunu gerek direksiyondan gerek şasi üzerinden hissedebiliyor ve müdehale edebiliyorsunuz. Son olarak motor 2 bin dd öncesi ölü gibi ama sonrası dediğim gibi yeterince iyi.

 

Kısa Kısa

- Park sensörü ve uyarı seslerinin müzik sisteminden bağımsız olması sebebiyle müzik dinlerden bunları algılayamıyorsunuz.

- Hız sabitleme kolu direksiyonun solunda inanır mısınız aktif edemedim :D sistemi çalıştırmak çok kolay ama hızı bir türlü aktif edemedim -kullanım klavuzuna bakmadım- 

- Sileceklerin hızını kolu yükseltmeyle değil -fasılası harici- kol üzerindeki kademeyi döndürerek yapıyorsunuz bu da ayrı bir zorluk oldu ama yağmur sensörü bu sorunu çözdü diyebilirim.

- Yukardaki sorunlar haricinde iç kumanda elemanlarında sorun yok.

- Müzik sistemi ve dokunmatik ekran oldukça iyi ve sesli kontrol sistemi güzel çalışıyor.

- Dinamik mod içerisinde Launch kontrol mevcut yani gaza bastığınızda belirli bir devirde sizi tutuyor ardından kalkış yapıyorsunuz.

- Katlanır aynalar, kapılar kilitlendiğinde değil siz düğmesine bastığınız anda kapanıyor.

 

Fiyat: Bu donanım seviyesinde 2015 model gui 76 bin tl, 2014 model kaldıysa etrafta 72 bin tl.  Arka kol dayamanın bile sadece lüks paket ile geldiğini düşünürsek (9.200 tl) biraz fazla gibi gelebilir ama bu sportif araca lazım olan görüntüden ziyade güzel bir ses sistemi ve kuvvetli aydınlatmadır (premium paket) onlar da toplamda 5.700 lira yani 80 bin tl'ye Alfa denilebilecek araç alınabiliyor bence ederinde bir fiyat.

 

Sonuç olarak; bir gence yakışacak bir araç ama aile babası için tercih eder miydim? Sanmıyorum.

 

 

Artı

+ Performans

+ Tüketim

+ Yaşam alanı

+ Sürüş keyfi

+ Yol tutuş

 

Eksi

- Malzeme Kalitesi

- Konfor

- Yol sesi

- Kullanışlılık

 

 

93SaWk9.jpg

FVfRNE9.jpg

RYOSHVP.jpg

8o2H6Kw.jpg

Q9Xte8K.jpg

4Hnl9Cz.jpg

dLxcVO7.jpg

xySZoNy.jpg

ePqvKG5.jpg

XQzwV85.jpg

pqzrPH9.jpg

XqVTIPD.jpg

hJcvo7f.jpg

i4O7F2c.jpg

vUMQgQc.jpg

7XiDPNu.jpg

IP9xBai.jpg

iBwVVFW.jpg

vmElPB9.jpg

SECTNY4.jpg

tU1EkxQ.jpg

qLgBSjn.jpg

SaQi1aH.jpg

rYmi0Ex.jpg

FwnLk3B.jpg

SxcQnZN.jpg

TLEwLlY.jpg

En çok beğendiğim detaylar

 

QOklOw3.jpg

lcrQeNC.jpg

Yukarıda anlatmaya çalıştığım silecek çalışma mekanizması.

 

 

dk2bkjR.jpg

f8KEYa3.jpg

JQqnFoZ.jpg

zzRdz0M.jpg

dM65b5I.jpg

wfj1B6m.jpg

PWT4sco.jpg

3HZmlsB.jpg

8zp0U8L.jpg

L9SJDTf.jpg

3LnOgRb.jpg

JorTqH9.jpg

VDOHGrc.jpg

oO3fVMQ.jpg

NjPxQcR.jpg

mm7v1u2.jpg

64s2sug.jpg

tqDqoAO.jpg

CpwJs2h.jpg

vTrdX0M.jpg

X4LO00W.jpg

rlFvvFB.jpg

p2OvWW7.jpg

uZV7oFb.jpg

hgtd0xW.jpg

cVb9LjE.jpg

Tavan kumaşı bu donanım ile siyah renk

 

kdzeOwl.jpg

SoT7vpo.jpg

GdmtBvz.jpg

e44qXKi.jpg

NV9w3Jc.jpg

5KilUfV.jpg

FfddI5p.jpg

nUVX6G6.jpg

 

Anahtarı güzel ama buna buton ile çalıştırma yakışırdı.

 

ghBq5Js.jpg

03jb75M.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Eline sağlık Yakup yine güzel bir inceleme olmuş. DNA modu bildiğimiz Sprintbooster gaz tepkimesi olayı ama iyi hissettiriyor değil mi ?  ama yinede Sprintbooster bence daha alt devirlerde ve hızlanma konusunda daha etkili.

Konu mankenine Bonus dedik çocuğun adı Bonus kaldı :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Eline sağlık Yakup yine güzel bir inceleme olmuş. DNA modu bildiğimiz Sprintbooster gaz tepkimesi olayı ama iyi hissettiriyor değil mi ? ama yinede Sprintbooster bence daha alt devirlerde ve hızlanma konusunda daha etkili.

Konu mankenine Bonus dedik çocuğun adı Bonus kaldı :)

Biraz araç ile alakalı, alfi için alt devir ölü adamlar zaten iyi gitmesi işin ayarlamış haliyle orada fark etmiyor pek, üstte fark ediyor. (alt dediğim 1500 aşağısı)

Bonus mutlu oluyor [emoji1]

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Olum teşekkür ederim herkes biliyor zaten alınması gereken ve niye alınamadığına dair...Yinede emek ve zahmetin için teşekkür ederim...Zaten yakında bu yüzüde değişecek sanırım Seat Leonun kasa gibi dıştasarım harikası ama için bana tırt geldi...donanımla zenginleştirildiği zamansa fiyatı 90 larda dolaşıyor...gerek yok...şu yapılabilir 2.el temiz bişi bulunup 6 aylığına alıpyada 1 yıl için....alınıp satılmalık...evet ya bunada bindim...denip dünya hevesi alınabilir...

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

Yakup Bey yıllardır bir çok otomobil sitesini takip ederim. Siz gibi test yapan görmedim gerçekten emeğinize sağlık. Testleriniz mükemmel. Birde yapma ihtimaliniz olan testleri önceden yayınlama ihtimali olursa süper....

Teşekkür ederim, ekipmanları güncelledim daha iyi olacak inş.

Son zamanlarda Facebook gibi sosyal ağlarımızda paylaşmaya başladım. Buradan da yapacağım onun için ayrı bir planım var.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...

Bugün 5 kişi bindiğimiz Giulietta deneyiminden sonra iyiki de almamışım dedim. Kapalı alan fobisi olanların kesinlikle bu arabaya binmemesi gerekir. Ben bile bu halimle nefes almakta güçlük çektim. Spor arabada bir yere kadar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Paylaş

  • Benzer İçerikler

    • Yakup Ç. A.
      Yazan: Yakup Ç. A.
      Hoş geldiniz.
      Öncelikle şu mesaj ve sonrasında toplu fiyat bilgilerine ve ilk yorumlara erişebilirsiniz.
      İki gün önce bayide ziyaret fırsatım oldu. Baz donanım hariç her üç donanım da mevcuttu. Impression-Life-Style-R-Line
      Özetle %80 vergi dilimindeki Golflere bakacağız hep beraber. Genel anlamda her araç için 30k indirim mevcut.
       
      Kadife kaplamalar Golf'te torpidoda gitmiş, kapı içlerinde var. 
      A3'te torpidoda var kapı içlerinde yok.
      Golf'te stepne yuvası halı kaplı A3'te çıplak. 
      İşçilik sınıfında zirvede. 
      Malzeme her zamanki gibi iyi, eskiye göre sert plastiklerin et kalınlığı azalmış, 1-2 mikro çaplı maliyet hesabı yapılan noktaları da var.
       
      Impression donanımını göremediğim için, Life'a bakarken Impression ile karşılaştırma yapacağım. 
       
      Öncelik Life donanımında. Bu donanım sadece hafif hibrit 1.0 eTSI 110ps ve 7-DSG ile satılmakta. 
       
      Renk çok dikkat çekici, her zamanki gibi.  🙂 
      Dışardan baktığımızda aslında 7. nesil ile çok da fark göremedim, çok ince detaylarda farklılıklar var. Kaput çizgisi belki biraz daha ilerlemiş olabilir, daha bi dik başlı diyebilirim. 
       

       
      Araya bazen donanımları da sıkıştıracağım 
      “Welcome Light” yan aynalarda ve kapı kollarında dış ambiyans aydınlatması Life ile var, Impression ile yok.
      Isıtmalı ön cam yıkama suyu nozülleri Life ile var, Impression ile yok.
       
      LED farlar herkesin ince çizgisi 🙂 Ancak her LED beklentiyi karşılayamayabilir, test etmemiz lazım.
      Impression ve Life donanımında merceksiz LED farlar mevcut. 
       
      Eve geliş-evden çıkış fonksiyonu Life ile var, Impression ile yok.
      Otomatik far yükseklik ayarı Life ile var, Impression ile yok.
      Otomatik yanan kısa farlar Life ile var, Impression ile yok.
       

       
      LED stop lambaları ve sinyal lambaları Impression dahil standart geliyor.
       
      Park mesafe sensörleri (ön/arka) ve Görsel park desteği  Life ile var, Impression ile yok.
      Geri görüş kamerası Life ile var, Impression ile yok.
       

       
      Impression ve Life donanımında 205/55 R16 lastiklerle birlikte bu jant geliyor. Alt donanımlar için, tasarım bence OK. 
       

       
       
      Anahtarsız giriş sistemi Life ile var, Impression ile yok.
      Yağmur sensörü Life ile var, Impression ile yok.
      Hız sınırlayıcı ve Sabitleyici Life ile var, Impression ile yok.
      Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası Life ile var, Impression ile yok.
       
      Maalesef kapıyı açmıyorlar, bakabildiğimiz kadar iç mekandayız, bilgi alabildiğim kadarıyla bahsedeceğim.
       
      Ön koltuklarda yükseklik ve bel destek ayarı Life ile var, Impression ile yok. 
      10 inçlik dijital kadran Impression'da giriş özelliğine sahipken Life ve üstünde aynı kadran özelliklerine sahip. Farkını ben bilmiyorum, şimdilik. (Bakıp güncelleyeceğim satırı)
      Ekran olarak opsiyon alınabilen "Discover Pro" alınmadığı sürece TÜM donanımlarda bu ekranları göreceğiz.
      Kablosuz App-connect, sesli ve/veya sezgisel kontrol vb tüm özellikler bu opsiyon ile geliyor.
      App-Connect ve kablosuz şarj pedi ise Life ile var, Impression ile yok. 
      Isıtmalı deri direksiyon ve ön koltuklar Life ile var, Impression ile yok. 
       

       
      Klimatronik (3 bölgeli tam otomatik klima) ve arka klima kontrol ünitesi Life ile var, Impression ile yok.
      Koltuk kumaşları bence güzel görünüyor, bi sıkıntısı olacağını sanmam ancak Impression ile daha da farklı geliyor. 
      10 adet ambiyans aydınlatması Life ile var, Impression ile yok.
      LED aydınlatmalı makyaj aynaları Life ile var, Impression ile yok. 
       

       

       
      Arka kol desteği, bagaja ulaşma bölümü ve bagajda 12 V soket Life ile var, Impression ile yok. 
       

       
      Sıra Style donanımında.
      Bu donanım şu an cam tavanlı geliyormuş genel olarak ama ilerde düzelir.  
       

       

       
      Ön farlardan Volkswagen logosuna kadar uzanan dekoratif LED aydınlatma Style ve R-Line standart.
       

       
      Yan camların altında ve arka tamponda dekoratif krom çıtalar Style ve R-Line standart.
      Egzoz formunda ilave krom çıtalar Style ve R-Line standart. Bu egzozmuş gibi tasarıma maalesef hala alışabilmiş değiliz muhtemele.  
       

       
      %65 karartılmış arka ve arka yan camlar Style ve R-Line standart.
      “Side Assist” kör nokta uyarı sistemi Style ve R-Line standart.
       

       
      Style donanımında 225/45 R17 lastikler geliyor. Tasarım ise gerçekten vasat, canlıda daha da Polo gibi olmuş.
       

       
      Style ve R-Line ile LED “Performance” farlar ve LED gündüz sürüş farları mevcut. Kısa farlar mercekli uzaklar merceksiz gördüğünüz üzere. Muhtemelen ilk seriden daha iyi aydınlatma sunuyor. 
       

       
      Şuradaki metalin gözükmesini pek uygun göremedim. 
      Katlanabilir yan aynalar Style ve R-Line standart.
       

       
      Göze batıyor bi tık.

       
      Ekranlar, dediğim gibi opsiyon alınmazsa hepsinde bu şekilde geliyor. 
      30 renk ambiyans aydınlatması Style ve R-line ile standart.
       

       
       

       
      Koltuklar nubuk-kumaş karışımı yapılmış. Her zamanki gibi kaliteli. 


       
      Son olarak R-Line
       

       

       
      “R-Line” özel tasarım ön ve arka tamponlar R-line ile standart.
      Ön radyatör ızgarasında “R” logosu R-line ile standart.
      Spor süspansiyon R-line ile standart.
       

       


       
      Jantlar maalesef R-Line için fazla mütevazi. 225/45 R17 lastikler
       

       
      Dinamik uzun far asistanı “Dynamic Light Assist” özelliğine sahip “IQ.LIGHT LED - Matrix” far sistemi opsiyon olarak mevcut bu araçta. Focus Mk4 ile opsiyon sunulan far sistemi buna ikame.
       

       

       

       

       

       

       
       

       

       

       

       
      “R” logolu spor ön koltuklar, alüminyum pedallar ve siyah tavan döşemesi
       

       
      Sürüş profil seçimi R-line ile standart.
      Progresif direksiyon sistemi R-line ile standart.
       

       

       

       

       

       
      Sunulan Opsiyonlar
       
      Head-up display
      Elektrik ayarlı ergoActive koltuklar
      “Discover Pro” Navigasyon sistemi (Kablosuz app-connect, sezgisel kullanım vb içerir)
      Harman/Kardon ses sistemi 480W
      Yarı otonom sürüş asistanı “Travel Assist”
      Adaptif hız sabitleyici “ACC”
      Ön bölge asistanı “Front Assist” (Yaya algılar)
      Şerit Takip Asistanı “Lane Assist”
       

       
       
    • Yakup Ç. A.
      Yazan: Yakup Ç. A.
      Buradaki başlığımızda güç, tüketim, hızlanma gibi verileri girmiştim burada ise işin tekniğine giriyoruz. Click Click
      Türkiye'de satılan araçlara hemen ulaşmak ve karşılaştırmak için ideal olduğunu düşünüyorum.
      İçindekiler; motor tipi, sıkıştırma oranları, sübap düzeni, silindir bloğu, motor yönetimi, yakıt enjenksiyonu, emisyon kontrolü, turbo, soğutma sistemi, şansıman kodları ve vites oranları.
       

       
      Yedek-Tıkla büyüt fotosu
      Kısa kısa;
      Makyajsız versiyonun 1.6 dizelinde değişken geometrili garret turbo vardı.
      Makyajsız ile gelen 1.6 Ecoboostda Borg Warner (KP39) düşük ataletli turbosu vardı ve soğutma sistemi farklıydı.
       
    • Yakup Ç. A.
      Yazan: Yakup Ç. A.
      EuroNCAP geçtiğimiz aylarda yeni güvenlik testi kurallarını uygulamaya başladı, aşağıdan detaylara erişebilirsiniz. Değişikliklerin en önemlisi yetişkin yolcu korumasında, bir aracın kazaya karışanlarla ne kadar çok etkileşime girdiğini ve yolcularını ne kadar iyi koruduğunu değerlendiren yeni bir ön ofset testi. Bu test artık eskisi gibi sabit bir engelle değil de hareketli bir engele çarpıştırılarak yapılıyor. 
       
      Ford da buna ayak uydurmak için Almanya'daki tesisi güncelliyor.
       
      Detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-carpisma-test-laboratuvarini-buyutuyor/
       
       


    • Yakup Ç. A.
      Yazan: Yakup Ç. A.
      Uzun yıllardır karşımıza gelemeyen bir kombinasyon, benzinli turbo besleme ve çift kavrama buna bir de ST-Line karakteri gelince sürüşten keyif almamak çok zor. İyi seyirler.
       
       
       
    • Yakup Ç. A.
      Yazan: Yakup Ç. A.
      Trend X Donanım
      Gövde rengi kapı kolları ve yan aynalar Deri kaplı direksiyon simidi & vites topuzu Elektrikli, sinyalli yan aynalar 16" Aluminyum Jantlar (205/55R) Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon Manüel 4 yönlü sürücü koltuğu Tek dokunuşta açılıp kapanan elektrikli ön/arka camlar Manüel far yükseklik ayarı Tek renk küçük boy yol bilgisayarı Vites arttırma ikazı Ford EcoMode Manuel Klima Fasılası ayarlanabilir ön cam silecekleri Ön koltuk kol dayanağı ve kapaklı eşya saklama bölgesi Ön koltuk arkası eşya cepleri Torpido aydınlatması Direksiyondan kumandalı radyo CD, MP3 çalar Portatif müzikçalar bağlantı soketi (USB) Halojen farlar Sürücü ve ön yolcu ön hava yastıkları Sürücü ve ön yolcu yan hava yastıkları ABS + EBD Acil durum fren desteği (EBA) Elektronik Denge Programı (ESP) ve Gelişmiş Proaktif Denge (ETS) (altta detay mevcut) Çekiş Kontrol Sistemi (TCS) Dinamik Tork Kontrolü (TVC) Yokuş Kalkış Desteği (HLA) Kontrol kollu tam bağımsız arka süspansiyon Ford Kolay Yakıt Sistemi Akıllı Şarj Sistemi Disk frenler - ön / arka Ford MyKey Immobilizer Uzaktan kumandalı merkezi kilit Global Açma/Kapama ISOFIX çocuk koltuğu bağlantı noktaları 16" Aluminyum Alaşımlı Jantlar Ön sis farları Karartılmış Arka Camlar Hız kontrol sistemi Ayarlanabilir Hız Sınırlandırıcı Otomatik Start-Stop (1.0 Turbo ve 1.5 Tdci ile)
      Style Donanım (Trend X üzerine)
      Elektirikli, ısıtmalı, sinyalli, katlanabilir yan aynalar Gecikmeli Sönen Ön Farlar Yağmur sensörü Otomatik yanan farlar Otomatik kararan iç dikiz aynası Yan perde hava yastıkları  

      ST-Line Donanım (Trend X üzerine)
      Yan perde hava yastıkları 17'' Aluminyum Jantlar (215/50R W) ST-Line tarzı spor, delikli deri direksiyon Spor body kit Paslanmaz metal pedallar Spor süspansiyon LED'li siyah sürmeli ön far LED'li arka stop farı Spor koltuk Geri görüş kamerası SYNC 3 (Bluetooth) 8’’ dokunmatik ve 3.5" TFT renkli gösterge ekranı "Ford Power" Anahtarsız Çalıştırma Sistemi Direksiyondan Kumandalı Otomatik Vites (1.5TDCi 120PS PowerShift ve 1.0 Ecoboost 125 PS A/T ile) Acil Durum Yardımı Aktif Ön Izgara (1.0 Turbo ile)  
      Titanium Donanım (Style üzerine)
      Manüel 4 yönlü ön yolcu koltuğu Sürücü ve ön yolcu koltuğunda ayarlanabilir bel desteği Ön koltuk ayarlanabilir kol dayanağı ve kapaklı eşya saklama bölmesi "Ford Power" Anahtarsız Çalıştırma Sistemi Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima 8’’ dokunmatik multi medya ekranı 3.5" TFT renkli gösterge ekranı Ford SYNC 3 (Aux Girişi kapsamaktadır ve USB ile birlikte Kol Dayama içindedir) Direksiyondan Kumandalı Otomatik Vites (1.5TDCi 120PS PowerShift ve 1.0 Ecoboost 125 PS A/T ile) Acil Durum Yardımı Aktif Ön Izgara (1.0 Turbo ile) Arka park sensörleri Ön ve yan park sensörleri* Otomatik Paralel Park Sistemi* Otomatik Dikey Park Sistemi* Paralel Park Çıkış Yardımı* Spor Ön koltuklar LED'li siyah sürmeli ön far Krom kapı çıtaları Led İç Aydınlatma Lüks Tavan Kumaşı Yumuşak Dokulu Ön Trimler Not: * : 1.6 Ti-Vct 125 PS Powershift (Benzinli) ile sunulmamaktadır.
       
      GÜNCELLEMELER
      2014 ve 2015 modellerde, 'Ön koltuk kol dayanağı ve kapaklı eşya saklama bölgesi' Style ve üzerinde vardı. 2016 modellerin tamamında yer alacak. 2015 son dönem üretimlerinden sonra Titanium donanımına 'Halojen gündüz farları' eklendi. 2016'da Spor Paket opsiyonu geldi. Led Arka Stoplar (HB - SW), 2016 modelde artık yok. (Zaten donanım listesinde bulunmadan geliyordu) Eylül 2016 üretimi araçarda SYNC 3, öncesi araçlarda SYNC 2 mevcut. 2016 modellerde halojen gündüz farları vardı. 2017 modellerde LED'li gündüz farı Titanium'da standart oldu. 2018 model yılında Trend X'e konfor paketi eklendi. (Detayları opsiyon bölümünde) 2018 model yılında ST-Line donanım tamamen kalktı. 2018 model yılında 1.6 dizel (manuel) kalktı yerine 1.5 dizel geldi. 2018 yılında benzinli modellerde Style donanım kalktı, ayrıca 1.0 EcoBoost motor listeden tamamen çıkarıldı. 2018 model araçlarda Start&Stop sistemi bulunmuyor.  
      Donanım Listesini pdf olarak indirmek için buraya tıklayınız:  Yeni_Focus.pdf
      Türkiye Fiyat Listesi: Fiyat için Tıkla
      İncelemeler için Tıkla
      NOT: Buradan donanımlar hakkında isteklerinizi oylayabilirsiniz Anket için tıkla
      2016 sonu 2017 başında çıkan katalog: Yeni_Focus-38.pdf

      ST-Line hariç diğer donanımların üzerine eklenen Opsiyon
      -Spor Paket: 6.100 TL (Sadece HB ve Dizel olmak şartı ile)
      Full Body Kit
      Ön & Arka Eteklikler
      Yan Eteklik
      Ön & Arka Çamurluk
      17'' Alaşım Jant 
       
      Trend X 1.5 dizel üzerine eklenen Opsiyon (2018)
      -Konfor Paket: 6.100 TL (Sadece HB ve Dizel olmak şartı ile)
      Bluetooth
      SYNC 1 (Renkli multi medya ve gösterge ekranı)
      Arka park sensörü
       
      Titanium üzerine eklenen Opsiyon Listesi

      -Bi-Xenon Far ve Dinamik Ön Far Sistemi: 3.900 TL
      -Tekno Paket ( * ) 4.750 TL Bu özellikleri incelemek için tıkla  Özellik 2.başlık
      Aktif Şehir İçi Güvenlik Sistemi Kör Nokta Uyarı Sistemi  Şerit Takip Sistemi  Şeritte Kalma Yardımcısı  Sürücü Dikkat Takip Sistemi  Otomatik Uzun far Çapraz Trafik Uyarı Sistemi - Navigasyon Paketi (2.000 TL)
      Navigasyon Sistemi Geri görüş kamerası Sony Hoparlörler - Elektrikli sunroof 2.500 TL
       
      Genel Bilgiler
      Kayma Önleme Teknolojisi ve Makyajsızdan farkları

      Motor Çeşitleri ile Donanım Kombinasyonları
      (üstü çizili modeller 2017 modellerde kaldırıldı diğer yıllar mevcut)
      Trend X
      Dizel: 1.6L TDCi 95PS 6 ileri M. & 1.5 TDCİ 120 PS  6 ileri PowerShift & 1.5 TDCİ 120 PS 6 ileri Manuel
      Benzinli: 1.6L 125PS 5 ileri M. & 6 ileri PowerShift

      Style
      Dizel: 1.6L TDCi 115PS 6 ileri M. & 1.5 TDCİ 120 PS  6 ileri PowerShift & 1.5 TDCİ 120 PS 6 ileri Manuel
      Benzinli: 1.6L 125PS 5 ileri M. & 6 ileri PowerShift

      Titanium
      Dizel: 1.6L TDCi 115PS 6 ileri M.  & 1.5 TDCİ 120 PS  6 ileri PowerShift & 1.5 TDCİ 120 PS 6 ileri Manuel
      Benzinli: 1.0L EcoBoost 125PS 6 ileri M. / 1.6L 125PS 5 ileri M. & 6 ileri PowerShift

      Your (Makyajsız'a göre):
      Trend x'e; Deri direksiyon, mykey,yokuş kalkış eklenmiş.
      Style'a: Ön kol dayama ve yukardakiler
      Titanium'a: Ddokunmatik ekran ve oto park sistemleri eklenmiş yani standartlaşmış bunlar.
       
      2016 Katalog: Yeni_Focus-2016.pdf
       
      Son jant tasarım ve seçenekler

  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.