Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Yakup Çağatay

C Sınıfı (Kompakt) Hatchback Manuel Dizel Orta Donanım 2014 Ve 2015 Fiyatları

Recommended Posts

Rica ederim, buarada Nissan 2 bayiye test için yazdım, gelin dediler 10/11-17 arası hafta içi kesin haftasonu da yoğun olmazsa yaparız diye. İstersen yarın veya pazar birlikte gidebiliriz boşsanız. Peşine de mazda kovalamayı düşünüyorum.

Maalesef hafta içi ve bu hafta sonu olmaz. Anca gelecek hafta sonu. Bende bir gariplik oldu qq veya mazda 3 falan pek etkilemiyor yavvv. Octaviayı daha çok beğendim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maalesef hafta içi ve bu hafta sonu olmaz. Anca gelecek hafta sonu. Bende bir gariplik oldu qq veya mazda 3 falan pek etkilemiyor yavvv. Octaviayı daha çok beğendim

 

İyi hatırlattın valla :D 

 

Benim amacım da zaten videolarını çekmek birde daha hiç onları görmedim bi bakayım. Octi'nin de yalıtımına bakmam lazım

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liste güncellendi.

 

Ford,Vw,Opel,Renault,Honda,Fiat,Mercedes,Bmw fiyatlarını sabit tutmuş.

Alfa,Toyota,Citroen!,Hyundai,Kia,Seat ve Audi fiyatını düşürmüş. Bazıları haddini bilmiş bana göre :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo premium'muymuş la  :kıhkıh:

Kredi imkanları ikinci elde de sıfır gibi olsa insanlar bu paraları verir miydi pek meraklardayım.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bence burada verdiğin parayı en iyi hak eden arabalar volvo V40 ve Hyundai İ30 ,örneğin İ30 u golfle kıyaslayacak olursak hem 10 bin lira daha ucuz (hatta indirimle 12-13 bine çıkar bu  VW indirim yapmıyor)  hemde daha fazla donanıma sahip bir araç hemde kaliteli bir araç kesinlikle diğer C sınıfı araçlardan aşağı kalır yönü yok V40 ta aynı şekilde hem daha ucuz hemde bmw mercedes kadar kaliteli bir araç hemde on numara güvenliğe sahip :)

Edited by çağlar çetinkaya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel 2015 model için fiyat listesi yayınlamadı, mail attım iletin diye; ''sorununuz için telefon açın'' diye cevap geldi  :)

Alfa Romeo ve hyundai henüz 2015 listesini yayınlamadı.

 

Genel olarak premium'larda hiç zam yok, diğerleri irili ufaklı zamlanmış. Euro düşüşlerinin etkisini henüz göremedik bakalım ne zaman yansıyacaklar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel 2015 model için fiyat listesi yayınlamadı, mail attım iletin diye; ''sorununuz için telefon açın'' diye cevap geldi  :)

Alfa Romeo ve hyundai henüz 2015 listesini yayınlamadı.

 

Genel olarak premium'larda hiç zam yok, diğerleri irili ufaklı zamlanmış. Euro düşüşlerinin etkisini henüz göremedik bakalım ne zaman yansıyacaklar.

Avro fiyatlarının pek yansıyacağını düşünmüyorum. Belki ağızlara bir parça bal çalarlar. O da zor kanaatimce.

Bu arada Cem Hoca'yı tebrik etmek istedim. Konuya ilişkin kendisinin ilk mesajındaki öngörüleri tutmuş. Otomobiller hâlâ çok pahalı.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bir onceki aracim 2010 leon stylance idi. Bu fiyatlara bakarak malzeme kalitesi donanim ve perfomansa bakinca gayet iyi bir tercih gibi duruyor leon

Edited by Umut T.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boşuna iktisat okuyup birde master yapmışım bilinen tüm ekonomik teoremlerin hepsi çöpe gitti son 10 yıldır....ve insanların ihtiyaç şekilleri değişti sanırım bunun sonucunu yaşıyoruz fütursuzca ve 2011-2012 yuhh bu fiyata arabamı alınır denilen  rakamlara şimdilerde %30-40-50 eklenmiş durumda ve hala talep varki kimse iplemiyor...ne diyebilirizki...kötü para iyi parayı kovar sanırım tek yıkılmayan kuram kaldı...garip ülkeyiz...genelde enflasyonist ortamlarda görülen tüketim terchlerini yaşıyoruz...yani aldığın kar yarın daha pahalıya alıcaksın....bakalım stop-loss nerede durucak...belkide hiç...eskiden para üç ayaklıydı döviz-borsa-faiz son yıllarda altın eklendi birindeki kaçış diğerini yükseltirdi...şimdi hepsi yükselip hepsi düşebiliyor herşey çöpe atıldı...Çin biryerde işe yaradı elektonik ve tekstilde hala en ucuz ürünleri bulmak orada çünkü...neyse işte ya...Money talks...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Rıdvan Eskici
      2014 focus tdci 115 HP 90.000 km bakımı için Muğla yetkili servisi 1.600 tl istiyor (yağ değişimi, hava polen mazot yağ filtresi vb.) sanayideki ustalarda orijinal filtre kullanmıyorlar içime sinmiyor sanayide bakım yaptırmak. İnternetten orijinal filtre yağ setleri 450-500 tl civarında olduğundan ordan alıp sanayici bi arkadaşıma yaptırsam herhangi bi sorun yaşanır mı 
      not: arkadaşım Opel servisi hertürlü motor işlemini yapıyorlar. 
    • By Ali Gök
      yeni megane çıkalı epey oldu. mutlaka kullanan olmuştur. kredilerde düştü değiştirmek istiyorum artık. megane alınır mı yoksa 4'üncü focusu mu alayım. 110 000 tl ile başka ne önerirsiniz. sedan dizel olmak şartıyla
    • By Yakup Çağatay
      Araba güvenlik sistemleri gittikçe daha karmaşık hale geldikçe, hırsızlar alaşım jantlar dahil araba parçalarını hedefliyor. Bir de farlar var tabi 😞 
       
      Detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-3b-baskili-kilitli-jant-somunu-gelistirdi/
       
      Eklemeli üretimde üst düzey çözümler için lider bir tedarikçi olan EOS ile birlikte Ford, sürücünün sesine göre şekillendirilen kilitli somunları üretti.
       
      "FocusClubTr.com bir numara" diyorsun sana özel bir tasarım çıkıyor orataya 🙂 
       
       
       


    • By Yakup Çağatay
      Seat 1,1 milyar euro yatırımla, kardeşi Golf’ten üç ay sonra tamamen yeni Leon (Mk4) modelini tanıttı.
       
      Tamamen yeni SEAT Leon, markanın ilk tamamen bağlantılı aracı, bu sayede insanları dijital yaşamlarıyla sürekli iletişim halinde tutabiliyor.
      Golf’ün aksine Leon, markanın Barselona’da tasarlandı, geliştirildi ve üretilecek.
      2020 ikinci çeyreğinde satışına başlanacak. Türkiye’ye ise tahmini olarak dördüncü çeyrek başında gelecektir.
       
      90 PS ve 110 PS güç üreten üç silindirli 1.0 litre TSI. 130 PS ve 150 PS güç üreten daha büyük 1.5 litre TSI. (ACT ile) Yeni SEAT Leon ayrıca hafif hibrit teknolojisini (eTSI) de içeriyor. 1.0 TSI 110PS ve 1.5 litrelik 150PS benzinli ünite ile sunulan sistem sadece çift kavramalı şanzıman ile sunuluyor.  
      Golf'e göre çok daha güzel olmuş bence ama yine birinde olan birinde yok (bazı yenilikler), neyse ki her ikisini de yapanlar var artık 😄 
       
      Tüm detaylar:  https://anasayfa.focusclubtr.com/2020-seat-leon-mk4-tanitildi/
       




      Bu Wagon (SportsTour)
       

       



       
    • By Yakup Çağatay
      Tamamen elektrikli SUV, Ford Mustang Mach-E Tanıtıldı
       
      Ford 55 yıldan beri ilk kez, Mustang serisini tamamen elektrikli Mustang Mach-E ile genişletiyor. Tamamen yeni, tamamen elektrikli model, Ford için yeni bir elektrikli çağın başlangıcını sembolize ediyor; 2020 yılı sonuna kadar Avrupa’ya gelen 14 elektrikli Ford aracından biri olacak.  
      Tüm detayları barındıran link: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-mustang-mach-e-tanitildi-elektrikli-suv/
       
      RWD modeli 2020 sonunda sunulacak. İki farklı seçeneğe sahip; Standart bataryalı (75.7 kWh) 258 ps güç ve 415 nm tork sunarken uzun menzinli batarya (98.8 kWh) 285 ps güç ve 415 nm tork üretiyor. Bu model standart batarya ile 450 km (WLTP) menzil sunarken genişletilmiş batarya 600 km (WLTP) menzil sunuyor. Her iki model de 0’dan 100 km’ye 8 sn altında hızlanması bekleniyor. 18 inç alaşım jant ile sunuluyor.
       
      AWD modeli 2020 sonunda sunulacak. İki farklı seçeneğe sahip; Standart bataryalı (75.7 kWh) 258 ps güç ve 565 nm tork sunarken uzun menzinli batarya (98.8 kWh) 337 ps güç ve 565 nm tork üretiyor. Bu model standart batarya ile 420 km (WLTP) menzil sunarken genişletilmiş batarya 540 km (WLTP) menzil sunuyor. Her iki model de 0’dan 100 km’ye 7 sn altında hızlanması bekleniyor. 19 inç alaşım jant ile sunuluyor.
       
      First Edition modeli 2020 sonunda sunulacak. 337 ps güç ve 565 nm tork sunan motor sadece AWD olarak sunuluyor. Sadece uzun menzilli batarya (98.8 kWh) ile sunuluyor bu da 540 km (WLTP) menzil vaat ediyor. 0’dan 100 km’ye 7 sn altında hızlanması bekleniyor. 19 inç alaşım jant ile sunuluyor.
       
      GT 2021 yazında sunulacak. 465 ps güç ve 830 nm tork sunan motor sadece AWD olarak sunuluyor. Sadece uzun menzilli batarya (98.8 kWh) ile sunuluyor bu da 500 km (WLTP) menzil vaat ediyor. 0’dan 100 km’ye 5 sn altında hızlanması bekleniyor. 20 inç alaşım jant ile sunuluyor.
      Tüm modeller 150 kW’ya kadar DC hızlı şarjı desteklemekte. Tüm modellerin gövdesinde metal ve kompozit malzemeler kullanılmakta ve arka süspansiyonlar bağımsız. Batarya sistemi 8 yıl/160 bin km garanti altında.
       
      İç dış detaylı video
       
       






       
      Mavisi GT versiyon
       



Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.