Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Sign in to follow this  
Yakup Çağatay

2012 İstanbul Autoshow'dan Audi'ler Ve Detayları

Recommended Posts

Fuardan Audiler ile devam ediyoruz.

Hemen a3'ü anlatmak istiyorum. Güzel. Çok Güzel

5K olaran Nisan'da satışa çıkacak.

1.4 140 ps ve 1.8 turbo motorların gelmesi konusunda haber yok. 1.2 tsi 1.4 tsi 125 1.6 tdi ile satışta araç.

Malzeme kalitesinde eline su dökecek araç bence yok. (Sınıfında)

İşçilik yine öyle çok iyi.

Ekran biraz sap gibi kalıyor fakat kullanılmadığında yuvasına giriyor yani hep öyle kalma durumu yok en azından :) iyi düşünmüşler :yeah:

5k olmadığı için arkaya geçmedim . Üst donanımın koltukları rahat. Dikiz aynası biraz ufak kalmış ve bagajı iç kısma doğru meğilli kalmış. ilginç.

Fotolar da detayları bulacaksınız :yeah:

DSC07324.jpg

DSC07328.jpg

DSC07329.jpg

DSC07330.jpg

DSC07332.jpg

DSC07334.jpg

DSC07337.jpg

DSC07338.jpg

DSC07341.jpg

DSC07346.jpg

DSC07347.jpg

DSC07348.jpg

DSC07349.jpg

DSC07351.jpg

DSC07352.jpg

DSC07353.jpg

DSC07355.jpg

DSC07356.jpg

DSC07358.jpg

DSC07360.jpg

DSC07361.jpg

DSC07365.jpg

DSC07366.jpg

DSC07367.jpg

DSC07369.jpg

DSC07370.jpg

DSC07371.jpg

DSC07372.jpg

DSC07373.jpg

DSC07376.jpg

DSC07378.jpg

DSC07379.jpg

DSC07380.jpg

DSC07381.jpg

DSC07382.jpg

DSC07384.jpg

DSC07385.jpg

DSC07386.jpg

DSC07387.jpg

DSC07388.jpg

DSC07389.jpg

DSC07390.jpg

DSC07392.jpg

DSC07393.jpg

DSC07395.jpg

DSC07396.jpg

DSC07402.jpg

DSC07403.jpg

DSC07405.jpg

DSC07408.jpg

DSC07410.jpg

DSC07412.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tolga KARACA

A3 fuarda en detaylı inceleyeceğim araç olacak, eline sağlık uşak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

İçerdeki büyük ekranını çok sevdim vites topuzu da bir o kadar başarısız.. AUDI her zaman kalitesini konuşturuyor..Bildiğim kadarıyla İtalyanların bir sözü vardı..Almanlar BMW ve MERCEDES i satmak için AUDİ yi de binmek için yapmışlar diye :)

Edited by oğuz mete

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tolga KARACA

Premium kalite, orta derece gösteriş, yüksek itibar... Bana çok çekici geliyor.

Fuarda bakalım bakalım.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Açıkcası Audi nedense beni fazla heyecanlandırmıyor.

Alsam alsam A4 allroad quattroyu alırdım.

A3 ise malzeme ve işçilik kalitesi mükemmel olabilir ama künt ve heyecansız dış tasarımı, retro tarzı yuvarlak komik mazgalları ve küçük düğmeleri ile tuhaf iç tasarımı ile en uzak duracağım model olur.

Golf almayı yeğlerim, cebimde de para kalır ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tolga KARACA

Golf ün sihirli karışımı zaten A3 ün iyi özelliklerini ve kalitesini daha ucuza sunmasındaydı, ama aracı inceleyen arkadaşlara bakılırsa aradaki fiyat farkı hiç de boşa değil; yeni Golf de kalite çıtasının düştüğünü, A3 de ise sınıfında en iyi seviyede olduğunu söylüyorlar, beni de meraklandıran bunlar zaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A3 dıştan güzel,işciliğine ve malzeme kalitesine diyecek laf yoktur diye tahmin ediyorum fakat içini beğenmedim orta konsol çok yavan ve boş geldi bana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genel fikirlere baktığımda A3 ün özellikle iç tasarımı konusunda talepler farklı yönde demekki... Benim için A3 ün sade ve kullanışlı minimalist iç tasarımı alternatiflerine baktığımda en hoşuma giden tasarım diyebilirim. Henüz incelemedim, kısmetse cuma-cumartesi fuarda olucam, gerçekten karmaşıklıktan uzak ve kullanımı rahat bir yerleşimi iyi kalitede sunmuşlar kanaatindeyim şimdilik... En basitinden bardaklıklarına baktığımda, araçta seyahat ederken çok rahat kullanım imkanı sunduğunu düşündürüyor bana, bunun dışında diğer araçlarda orta konsola yığılmış bir çok özellik kullanışlılığı bozmadan en basit şekliyle sunulmuş... Herhangi bir donanım özelliğinin orta yerde ben burdayım diye bağırmasının pek anlamı yok bence ki bunu A3 te gayet güzel uygulamışlar diye düşünüyorum... Bence otomatik araçlar için orta konsoldaki vites kolu bile fazlalık esasında... Yeni tasarımlarda bana heyecan veren şey; örneğin araç kullanırken çok nadir ihtiyaç duyduğum bir kolun kalabalığının ortadan kalkması diyebilirim özetle... Belki bu yüzden yeni focusun cafcaflı ve bol girintili çıkıntılı göğüs yerleşimi hoş gelmiyor bana...

55268BA00A0344DCA4E0A24A359E879A.jpg

DSC07371.jpg

Edited by A.Acar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bak söylemeyi unutmuştum..

O bardaklık kısmında kesinlikle kapak gerekirdi.Çünkü kullanılmadığı zamanlar o bölümler sürekli toz ve kir toplayacak hep göze batacak..Ayrıca uzun yol vs harici çok da kullanılmıyor ayırca eşya için derin çukurlar kullanışlı değil..

Buna ek olarak dikiz aynanın ufak olması bana göre ergonomi hataları..

Sadelik veya Karışıklık zevk :yeah: Ama bence biraz fazla sade... Volvo'yu nasıl eleştiriyorduysak eskiden, şimdi yeni a3 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bak söylemeyi unutmuştum..

O bardaklık kısmında kesinlikle kapak gerekirdi.Çünkü kullanılmadığı zamanlar o bölümler sürekli toz ve kir toplayacak hep göze batacak..Ayrıca uzun yol vs harici çok da kullanılmıyor ayırca eşya için derin çukurlar kullanışlı değil..

Buna ek olarak dikiz aynanın ufak olması bana göre ergonomi hataları..

Sadelik veya Karışıklık zevk :yeah: Ama bence biraz fazla sade... Volvo'yu nasıl eleştiriyorduysak eskiden, şimdi yeni a3 ;)

Demekki zevkler gerçekten farklı olabiliyor, eskisi kadar yapamasalarda nispeten halen sade olan volvonun kullanışlı minimalist ve sade kabin içindeki çizgileri benim hep çok hoşuma gitmiştir, bazı detayların çok sade ve kullanışlılık odaklı zekice sunulduğunu düşünürüm :) ayrıca yeni a3 te şayet kullanışlılığı bozmuyor ise, yeni dikiz aynası bana gerçekten şık gelen detaylardan biriydi mesela :)

Ayrıca ekstra kapaklar, fazla kullanılmış ızgaralar, havalandırma kanalları, daha fazla girinti çıkıntı ve uzun dönemde temiz tutulması daha zor detaylar demek bence, bu yüzden de kapaksız olması daha mantıklı bence... Araç tozlanmış kirlenmiş ve temizliğe ihtiyacı varsa bile kapaksız halini bence temizlemek daha rahat...

Edited by A.Acar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


  • Similar Content

    • By Yakup Çağatay
      Yeni Donanımlar eklendi bazı standartlar ve paketler değişti. 

      Üyelerimizin yaşayabileceği karışıklığı gidermek adına tüm listeyi aktarıyorum..

      Değişiklik olursa ilk mesaj güncellenecektir.Son Güncelleme: Haziran 2013
       
      Comfort Donanım
      Bu donanımda bir istisna yapacağım çünkü çok kısa sürede, çok az araç satıldı. Trend'e göre OLMAYANLARI listeliyorum.
      Elektirikli ön ve arka camlar Yol bilgisayarı Ford Eco Mode Sürücü bilgilendirme sistemi Direksiyondan kumandalı Radyo/CD/MP3 çalar
      Elektronik Denge Programı (ESP)
      Gövde rengi kapı kolları
      Trend Donanım
      Gövde rengi kapı kolları ve yan aynalar Elektrikli, sinyalli yan aynalar 16" çelik jant kapakları Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon Manüel 4 yönlü sürücü koltuğu Tek dokunuşta açılıp kapanan elektrikli ön/arka camlar Yol bilgisayarı Vites arttırma ikazı Ford EcoMode Manuel Klima Direksiyondan kumandalı radyo CD, MP3 çalar Portatif müzikçalar bağlantı soketi (USB) Sürücü ve ön yolcu ön hava yastıkları Sürücü ve ön yolcu yan hava yastıkları ABS + EBD Acil durum fren desteği (EBA) Elektronik Denge Programı (ESP) Çekiş Kontrol Sistemi (TCS) Dinamik Tork Kontrolü (TVC) Kontrol kollu tam bağımsız arka süspansiyon Ford Kolay Yakıt Sistemi Disk frenler - ön / arka Uzaktan kumandalı merkezi kilit ISOFIX çocuk koltuğu bağlantı noktaları  
       
       
      Trend X Donanım (Trend üzerine)
      16" Aluminyum Alaşımlı Jantlar Ön sis farları Karartılmış Arka Camlar Hız kontrol sistemi Ayarlanabilir Hız Sınırlandırıcı Otomatik Start-Stop (Sadece EcoBoost motorlar ile sunulmaktadır - 1.0T) Aktif Ön Izgara (1.0 Turbo ile)  
       

      Yeni Style Donanım (Trend X üzerine)
       
       
      Elektrikli katlanan yan aynalar* Ön ve arka park sensörleri* Otomatik Park Sistemi* Gecikmeli Sönen Ön Farlar Yağmur sensörü Otomatik yanan farlar Otomatik kararan iç dikiz aynası Yan perde hava yastıkları Otomatik Start-Stop (Sadece EcoBoost motorlar ile sunulmaktadır - 1.0T) ( * = Manuel şanzımanlı araçlarda sunulmaktadır.)
       
       

      Titanium Donanım (Style üzerine)
       
       
      Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynalar Deri kaplı direksiyon simidi & vites topuzu Manüel 4 yönlü sürücü ve ön yolcu koltuğu Sürücü ve ön yolcu koltuğunda ayarlanabilir bel desteği Ön koltuk kol dayanağı ve kapaklı eşya saklama bölmesi "Ford Power" Anahtarsız Çalıştırma Sistemi Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima Led iç ortam aydınlatması Yokuş Kalkış Desteği (HLA) Ford SYNC (Aux Girişi kapsamaktadır ve USB ile birlikte Kol Dayama içindedir) Isıtmalı ön cam - Manuel araçlarda "Tekno Paket" içerisinde sunulmaktadır. Otomatik Start-Stop (Sadece EcoBoost motorlar ile sunulmaktadır - 1.0 T - 1.6 T) Aktif Ön Izgara (1.0 ve 1.6 Turbo ile) Parlak siyah ön alt ızgara Spor ön koltuklar Lüks Tavan Kumaşı Yumuşak Dokulu Ön Trimler Led Arka Stoplar (Hatchback ve StationWagon) Isıtmalı Silecekler (Püskürtme memesi)  
      Not: Titanium serisinde Otomatik Park Sistemi, elektrikli katlanır yan aynalar ve ön & arka park sensörleri ayrı bir opsiyon paketi içerisinde sunulmaktadır. (''Style üzerine'' açıklamasına uymadığından açıklanmıştır.)
      Not 2: Üç farklı Titanium ve opsiyon oldu 2012 model ve civarında! (Yazı 2013'te eklendi)
      1. Eski Titanium+(OP)
      İlk araçlarda şu anki Titaniumda olmayan aktif şehir içi güvenlik ve ısıtmalı ön cam vardı.
      Bu araca otomatik park paketi adı altında katlanır ayna park sensörleri ve otomatik park eklenebiliyordu.
      2. Yeni Titanium+(Plus)
      Aktif şehir içi güvenlik ve ısıtmalı ön cam titanium içersinden çıkartılıp otomatik park paketi ile birleştirilip plus paket adıyla sunuldu.
      3. Titanium + (smart)
      Titanium değişmedi, plus paket kaldırıldı. Isıtmalı ön cam ve aktif şehir içi güvenlik tekno pakete taşındı. Otomatik park Sony ses sistemi ile birleşip Smart paket olarak sunuldu
       
      Titanium üzerine alınabilecek Paketler - Titanium harici donanımlara ekstra paket alınamıyor.(Spor Paket ve sunroof hariç)

      X Paket 5430 TL (Temmuz)  (2013 Nisan 5810 TL )
      Parçalı Deri koltuklar Elektrikli 4yöne ayarlanabilir sürücü koltuğu Isıtmalı Ön Koltuklar Bi-Xenon Farlar (far yıkama sistemi ile) Gündüz yanan LED farlar Led çok renkli iç ortam aydınlatması Smart Paket (Manuel şanzımanlı araçlarda sunulmaktadır) 1800 TL (Temmuz) (2013 Nisan 2085 TL )
      Sony Müzik Sistemi Otomatik Park Sistemi Elektrikli katlanır yan aynalar ön ve arka park sensörleri Not: Smart paket ile teyp ekranı 4.2 inç ve renkli tft olarak gelir. Gösterge arasında, 2012 ve 2013'te satılan ilk modellede büyük TFT renkli ekran sonra gelenlerde küçük renksiz ekran mevcut.
       
      NOT: Sony Müzik Sistemi --> PowerShift Otomatik araçlarda ayrı opsiyon olarak sunulmaktadır. 900 TL (Temmuz) (2013 Nisan 1170 TL )

      Tekno Paket (Manuel araçlarda ve Smart Paket ile sunulmaktadır) 4500 TL (Temmuz) (2013 Nisan 4810 TL )
      Aktif Şehir İçi Güvenlik Sistemi  Kör Nokta Uyarı Sistemi  Şerit Takip Sistemi  Şeritte Kalma Yardımcısı Sürücü Dikkat Takip Sistemi Otomatik Uzun Far Isıtmalı Ön cam Not: Tekno Paket ile Kadran ortasındaki ekran Renkli TFT olarak gelir. (Büyük)
      Navigasyon Paketi (Manuel şanzımanlı araçlarda Smart Paket ile; PowerShift araçlarda Sony Müzik Sistemi Paketi ile sunulmaktadır) 2.250TL (Şubat 2013) 
      Sony Navigasyon Sistemi Geri görüş kamerası  
      Opsiyon: Elektrikli sunroof (4Kapı ve 5Kapılı modellerde sunulmaktadır). 1800 TL (Temmuz) (2013 Nisan 1925 TL )
       
      Opsiyon: Spor Paket (Sadece 5 Kapılı modellerde) (Tekno Paketle birlikte sunulmamaktadır) (2013 Haziran 2900 TL) Trend x ve üzeri donanımlar'a eklenebilir.
      Bal peteği görünümünde ön ızgara Ön ve arka eteklik, yan etekler Arka spoiler 17” Alaşım jant Renkli kaliperler  
      Son Paket için örnek görsel
       

       
      Jant 17 olacak bu görseldeki DEĞİL. 
       

       
       

       
      Focus Güncel ve Eski Fiyatları
      yer almaktadır.

      Motor Çeşitleri ile Donanım Kombinasyonları

      Trend
      Dizel:1.6L TDCi 95PS 6 ileri M.
      Benzinli: 1.6L 125PS 5 ileri M. & 6 ileri PowerShift

      Trend X
      Dizel: 1.6L TDCi 95PS 6 ileri M.
      Benzinli: 1.0L EcoBoost 125PS 6 ileri M. / 1.6L 125PS 5 ileri M. & 6 ileri PowerShift

      Style
      Dizel: 1.6L TDCi 115PS 6 ileri M.
      Benzinli: 1.0L EcoBoost 125PS 6 ileri M. / 1.6L 125PS 5 ileri M. & 6 ileri PowerShift

      Titanium
      Dizel: 1.6L TDCi 115PS 6 ileri M.
      Benzinli: 1.0L EcoBoost 125PS 6 ileri M. / 1.6L EcoBoost 180PS 6 ileri M. / 1.6L 125PS 5 ileri M. & 6 ileri PowerShift

       
    • By OnurKılıç
      İyi akşamlar
      2011 ford focus 1.6 dizel 115BG tit x smart paket aracımı satıp yerine
       
      B6 kasa Audi A6 2.0 dizel 140 bg otomatik bu kasa ile ilgili görüşlerinizi alabilir miyim? 
      Teşekkürler.
      aracım satılıktır
    • By Ramazan Ay
      arkadaşlar merhaba , aracım sağa sola dönüşlerde ve frene basıp durmaya yakın stop ediyordu. gaz kelebeğini temizlettim stop etme sorunu kalktı, karter hava hortumu araç çalışırken hortum çekme yapıyordu, stop ettirince hortum eski haline geliyordu. karter hava hortumunu da değiştirdik. şimdi araç hareket edince rolanti yüksek çalışıyor , tekerlekler tamamen durunca rolanti normale dönüyor. viteş boşta da olsa hareket edince rolanti yüksekte takılı kalıyor.
      km hız sensörü ile alakalı olabilir mi , km hız sensörünü değiştirmeyi düşünüyorum. 1,6 ve 2,0 motorların km hız sensörü farklı mı yoksa tek Tip midir. değerli yorumlarınızı rica ederim. 
    • By Yakup Çağatay
      Büyük dizelli Audi Q7 0-100'e 4.9s'de, Ford'un güçlü RS'si ise 4.7s'de çıkıyor. Sence önce kim bitirecek yarışı?
       
       
    • By okan ali
      Araba yandan çarpmalara karşı, gelen istikamette kendini yükseltiyor. bir nevi siper alıyor helal olsun geliştiren'den yapandan..
       
       
       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.