Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Clio 4 İnceleme Ve Test Sürüşü - 0.9 Tce 90 Ps


Önerilen Mesajlar

Ben en önemli şeyi yazmayı unuttum. İlk mesaja da ekleyelim..

Aracın sürücü koltuğu manuel ayarlanıyor yani aşağıya indirilip kolay biniliyor ama yolcu kısmı sabit ve ön direk çok eğik olduğu için kafayı vurmanız %90 ihtimal , yani dikkat edin :yeah:

bayi müdürüde ilk buna takılmış o da vurmuş kafayı..

Nasıl, neye göre tasarlarlar şunu anlamıyorum. 1.82'lik ben bile kafayı vuruyorsam daha uzunu ne yapacak ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben en önemli şeyi yazmayı unuttum. İlk mesaja da ekleyelim..

Aracın sürücü koltuğu manuel ayarlanıyor yani aşağıya indirilip kolay biniliyor ama yolcu kısmı sabit ve ön direk çok eğik olduğu için kafayı vurmanız %90 ihtimal , yani dikkat edin :yeah:

bayi müdürüde ilk buna takılmış o da vurmuş kafayı..

Nasıl, neye göre tasarlarlar şunu anlamıyorum. 1.82'lik ben bile kafayı vuruyorsam daha uzunu ne yapacak ?

Abi benim araba`nin da yolcu koltugu yukseklik ayari yok bizim arabalarda nolucak. :D Gecen gun bi bindim kendimi otobuste gibi hisettim. :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Abi benim araba`nin da yolcu koltugu yukseklik ayari yok bizim arabalarda nolucak. :D Gecen gun bi bindim kendimi otobuste gibi hisettim. :D

Sizde öyle, ben de var :D otosan çaldı 10'dan sonra..

Ama kafan vurmuyor değil mi ? problem orada.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben en önemli şeyi yazmayı unuttum. İlk mesaja da ekleyelim..

Aracın sürücü koltuğu manuel ayarlanıyor yani aşağıya indirilip kolay biniliyor ama yolcu kısmı sabit ve ön direk çok eğik olduğu için kafayı vurmanız %90 ihtimal , yani dikkat edin :yeah:

bayi müdürüde ilk buna takılmış o da vurmuş kafayı..

Nasıl, neye göre tasarlarlar şunu anlamıyorum. 1.82'lik ben bile kafayı vuruyorsam daha uzunu ne yapacak ?

Ya hakikaten manuel koltuk ayarı mı olur be kardeşim yav..Geçen gün jettaya bindim o da manuel ayarlamalıydı,çok gıcık elle koltuk ayarlamak...Hele yolcu koltuğuna neden koltuk ükseklik ayarı yapmazlar anlamam,sanki bütün ön yolcular aynı boyda mı...Uzun boylu biri öne oturamayacak mı?? Öndeki koltukların yükseklik ayarı olması şart bence....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

güzel inceleme olmuş...teşekkürler..

Aracın arkadan görünüşü scirocco ya benzese de güzel olmuş. öndeki ledler de güzel olmuş.birde navisi güzel diğer şeyler bence tipik fransız mühendisliği.arkalarda otomatik cam olmaması da çok saçma..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakup çok güzel bir değerlendirme sunmuşsun, çok teşekkürler!

Renault 12 ve 9 döneminden kalma servis, yedek parça rahatlığı, sorunsuzluk ve uzun ömürlülük kriterleri ile ülkemizde belli bir tüketici grubunda gelenekselleşmiş bir markadır

Fransızlara has tüm ergonomi hatalarına rağmen her zaman çok satmıştır.

Ve yine bazılarımızın tiksindiği bu marka 2012 ilk yarısında 37.000 civarında binek satışı ile piyasa liderliğini sürdürmüştür.

Sonuçta diyeceğim o ki Renault'nun zaten sabit bir müşteri potansiyeli var.

Ancak son yıllardaki değişimin iki sonucu oldu: Bir araçlar daha keyifli ve eğlenceli oldu, iki sabit müşteri grubunun dışından da akıl çelmeye başladı.

Bu başlıktaki yorumlar bunun basit bir kanıtı.

Eskiden kiralık araç olarak Renault almak zorunda kaldığımda eksik kalan sürüş keyfi nedeniyle dudak bükerdim. Son iki Megane sürüşümde (GTLine ve Sport Tourer) hiç de öyle hissetmedim.

Clio da işlevselliğin ötesinde eğlenceli olma özelliği ile karşımıza çıkıyor.

Artık aerodinami kuralları ve belli moda beklentileri nedeniyle neredeyse yumurta gibi birbirine benzeyen tasarımlara biraz da olsa farklı bir soluk getiriyor, basit makyaj unsurları ile kişiselleştirmeye olanak sağlıyor, ki bu otomobil tutkunları için değerli bir imkan, kocaman dokunmatik ekranı küçükler sınıfına standart olarak sokuyor, ekonomi odaklı, bu bağlamda F1 deneyimlerinden faydalanmış yeni tasarımlarla farklı bir motor paleti sunuyor, kısacası kabuğunu kırıyor bence.

Yeni tasarım anlayışının ilk ürünlerinde kuşkusuz bazı hatalar olacaktır, ama bunlar da model olgunlaştıkça düzelir.

Açıkcası şu haliyle pekala gözümde sınıfın en cazip aracı olan Fiesta ile rekabet edebilir ve 1.5dci dizeli eş motorlu ve donanımlı Fiesta'dan liste fiyatlarında 4.000 TL daha ucuz ve daha az yakıyor.

Tasarımla ilgili beni en çok rahatsız eden şey parlak siyahı iç mekanda çok kulanmış olmaları, çünkü her dakika tozu alınıp temizlenmediğinde çok çirkin bir görüntü oluşturuyor.

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakup detaylı inceleme için teşekkürler.

Öncelikle bu araba işte ilk 6 ay alınmamalı. Çok fazla çocukluk hastalığı olacaktır. Zaten fabrikada çalışanlardan laf taşıyanların dediğine göre bitmiş arabalara epey rötüş yapıyorlarmış.

Otomobil bence çok iyi olmuş şimdi ford düşünsün. Bu arabayı elbette benim gibi ailenin ikinci arabası olarak işe gidip gelmeye alana, bekarlara veya çocuksuz genç çiftlere satmayı planlıyorlar. Arka tarafın daha kalitesiz olması ve manüel arka camlar bu sebeple makul. Bence bunda kötü bir taraf yok maliyeti düşük olacaksa olsun.

Yakupun dediği gibi alt donanımın kliması daha güzel duruyor. Alt donanım 1500 TL daha ucuz ona 500 TLye konfor paketi alırsan 1000 TL daha ucuza handsfree olmayan kartı olan, manüel klimalı ve yapısal jantlı araban oluyor..Fıstık gibi..

Arabada CD çalar yok haaa..Helal olsun CD dinleyen kaç kişi kaldı. Bu arada sistem LG mi ? Eğer öyleyse ben gidip bakmayayım bile :D :D :D :D

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Fiesta'dan gördüğüm artı yanları,

Motor sesi ve multi media.

Valla doktor abicim d&r gidiyorsundur çatır çatır cd satılıyor. Bu sistem resmen korsan'a izin veriyor. Tek akıllı clio değil diye düşünüyorum. Cd çalar büyük eksiklik benim gözümde

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben bu arabaya ve bundan öncekine hiç cd takmadım :) Usb mükemmel iş görüyor. Focus'a usb üzerinden 120gb hdd bağladım. Şu anda çağlar öncesinden kalma 4gb ipod her türli işimi görüyor. CD kişiden kişiye değişen bir ihtiyaç. Ben baz donanımlısını görmek istiyorum. Bu tür araçlar bizim için genelde ikinci araba oluyor. Götürsün getirsin, ucuza yürüsün tamamdır. Corsa bakarken dizel en düşük versiyonunu gidip aldım. Nesi var diye sormadım bile. Adam üst versiyonu satmak için yarım saat dil dökmüştü. :) Arka cam falan gereksiz işler, kapak jantta olsa döndüğü sürece önemli değil. :) Bu arabayı tatmin için alan gider üst versiyonunu alır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

yakup bu güzel incelemen ve emeğin için teşekkürler,

megane gt-line incelemeni bekliyorum

bunu yaparken, kasa için ST, motor için de 1.6 dci motor kullanım performans bilgilerini de dahil edersen harika olur,

bence ciddi olarak, düşünülebilecek seçenekler gibi

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

reno her nekadar fransız olsada neredeyse bir türk markası olmuştur. 70 li yıllaradan günümüze yerli üretim içerisinde bulunmuş ekonomiye, sektöre ve insanımıza her zaman katkıda bulunmuştur. bu yönüyle reno arabaları toros bile olsa her zaman benim için değerlidir. reno vatandaşın en kolay uzanıpta alabileceği araçtır. sağlamdır, basittir, sanayideki her usta renodan anlar. reno bir wv, volvo veya bir audi gibi değildir. bu markalar türkiyede üretim yapmazlar. bu nedenle de bu markaların gözümde hiçbir kıymeti harbiyesi yoktur. aslında bu araçları alanların gösteriş üstünlük merakıda yok değildir.

Neyse reno aslında bir çok açıdan çok kaliteli araçlar üretmiştir. 70 lerin r12 sinin bir iki ufak değşiklik dışında bir değşiklik yapılmadan 40 sene üretilmesi, r9 ve r11 lerin 80 lerden itibaren yine önemsiz değişikliklerle 30 sene üretilmesi, üretilen araçların zamanında ne kadar başarılı olduğunu göstermektedir. hemde bu araçlar günümüz arabaları gibi asfaltta görmemiştir anadolunun dağlarında bayırlarında hatta tarlalarında çift bile çekmiştir.

reno 90 ların ikinci yarısında megane, clio ve lagunalar ile yeni yüzyıla hazırlığını yapmış ve oyun değiştiren 4 ve 5 yıldızlı araçlarını piyasaya ilk reno çıkartmıştır. reno birçok kişinin burun kıvırdığı gibi kötü bir araç değil aksine şase, karoser ve motor olarak kaliteli araçlardır. ayrıca araçlarında sınıf ortalamalarının biraz üstünde geniş bagaj ve iç mekan sunar. Ancak renonun tek kusuru vardır dashboard tasarımına pek önem vermez, parlak kromajlar pek olmaz araba biraz basit kalır. yani focustaki kışkırtıcı dashboard veya gadgetlar hiçbir zaman renoda olmaz. sürüş keyfine fonksiyonellik kadar önem verilmez. Clio4 le reno biraz albeniyede önem vermeye başladığını düşünüyorum

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.