Jump to content

Fotoğraf Yarışması:

Mayıs ayı katılım
Nisan ayı oylama devam ediyor

  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Yakup Çağatay

2019 Ford Kuga Casus Çekim [İlk] (Artık Anlaşılır Halde)

Recommended Posts

Yaşlandıkça yıllar mı çabuk geçiyor anlamıyorum ki :wacko: 

 

Not: Focus Wagon'a benzeyecek sanırım arka taraf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anteni iptal etmişlerdi, geri mi geliyor yani... 

9 saat önce, Kutluhan A. yazdı:

Yaşlandıkça yıllar mı çabuk geçiyor anlamıyorum ki :wacko: 

 

Yıllar geçiyor da, artık öyle bir devir geliyor ki kur ötv vs. derken biz araçlara değil araçlar bize binecek, hatta üstümüzden geçecekler...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bir saat önce, Mustafa Uysal yazdı:

Anteni iptal etmişlerdi, geri mi geliyor yani... 

Amerikada ve rusyada anten var halen, sirius ve glonass için.

 

Biraz alçalıp uzayacakmış gibi görünüyor. Arka camlar daha yatay, kaputta daha uzun (içerdeki devasa derinliğe elveda diyoruz sonunda)..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jason Derula ile ses denemesi yapıyorlar ? Teyp ve direksiyon focus ile aynı, başka da bir şey gözükmediği için, yorum zor.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arkadaş, seneye Avrupa için de tanıtılacak Focus Mk4 gibi yılın son çeyreğinde ülkemize getirilmesi planlanıyor. (2019 Q4)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020 model Tit. MK3 Kuga 300k + satılıyor, kuyruk var, ahali sırada bekliyor falan... Bu ileti burada dursun da... ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

arka stop grubu Focus'u andırıyor. Ön panjur 6gen devam eder genişler. %100 elektrikli SUV'dan parçalar esintiler de gelebilir. phev %90 vardır 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stop grubu focus gibi sanırım. On sis fari ve panjur kısımlarında da benzerlik olma ihtimali var. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mevcut Kuga'da arka kısım pek güzel değil. Bunun en güzel yanı arkası. Tavandan hafifçe basıklaşan yapısıyla ve dolgun kalçasıyla Q5'i andırıyor. Bu hali bile çok hoş. Önde de buna yakın bir şey çıkarsa sadece kozmetik olarak gerisinde kaldığı Qashqai'nin işi zorlaşır. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Yakup Çağatay
      Ve devrede. Mayıs üretimi sonrası 6 ileri tam otomatik tarih oldu. Türkiye'ye de gelir hemen muhtemelen. 
      Çok ciddi bir güncelleme oldu, işte tam tablo. 
       
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-ford-fiesta-teknik-detaylar-mk6-ile-karsilastirmali/
       

    • By Yakup Çağatay
      Yeni gelen Kuga ile teslimatları başlayan Focus Active'in teknik özelliklerine bakıyoruz.
      Hangisini alırsınız, opsiyonlu dolu bir Focus Active mi yoksa giriş seviyesi bir Kuga mı? Anket de ekledim.

      *:Opsiyon seçimleriyle birlikte fiyat benzerdir. Az çok opsiyon fiyatlarını biliyorsunuz oradan baz fiyatını da çıkarabilirsiniz 🙂 Ya da premium bayiler satışlara başladı, net fiyatı fcstr'den selam ileterek alabilirsiniz 😄 
       

       
       
       


    • By Yakup Çağatay
      Ford Kuga ön siparişi açıldı. İşte Türkiye donanım listesi.
       
      Tam liste: https://anasayfa.focusclubtr.com/2020-yeni-ford-kuga-turkiye-donanim-ve-fiyat-listesi/
       
      1.5 EcoBoost benzinli 120 ps 240 nm tork FWD 6 ileri manuel vites (Sadece Style donanım ile)
      1.5 EcoBlue dizel 120 ps 300 nm tork FWD 6 ileri manuel vites (Sadece Style donanım ile)
      1.5 EcoBlue dizel 120 ps 300 nm tork FWD 8 ileri tam otomatik vites (Tüm donanım seviyeleri ile)
      2.0 EcoBlue dizel 190 ps 400 nm tork AWD 8 ileri tam otomatik vites (Sadece Vignale donanım ile)
      2.5L Duratec PHEV 225 ps FWD CVT otomatik vites (Sadece ST-Line donanım ile) [Şarja takılabilir benzinli]
       
      Style - 1.5 EcoBoost Manuel 266.000 TL
      Style - 1.5 EcoBlue Otomatik 286.000 TL
      Titanium - 1.5 EcoBlue Otomatik 310.000 TL
      ST-Line - 1.5 EcoBlue Otomatik 344.000 TL
      Opsiyon fiyatları da linktedir.
       
      Benim gözüme çarpan anahtar donanımlar
       
      Style:
      LED Arka Farlar
      Ön Park Sensörler
      Arka Park Sensörleri
      2. Sıra Emniyet Kemeri Takip (Yol Bilgisayarı)
      İkincil çarpışma freni
      Şerit Takip Sistemi ve Şeritte Kalma Yardımcısı
      Çarpışma Önleme Yardımcısı
      E-Call Acil Durum Arama Yardımı (Ciddi bir kazadan sonra acil durum servislerini otomatik olarak arar.)
      Ford SYNC & 8” Renkli Dokunmatik Ekran
      4.2” Yol Bilgisayarı (Renkli)
      Anahtarsız Çalıştırma
      Kablosuz Şarj Ünitesi
      Elektrikli Park Freni
      2. Sıra Kayar koltuk
      Otomatik Tutunma Fonksiyonu
       
      Titanium:
      18” Alüminyum Alaşımlı Jantlar
      Geri Görüş Kamerası
      Açılabilir Panoramik Cam Tavan
      Aktif Park Asistanı
      12.3” Dijital Yol Bilgisayarı (Tam dijital)
      Ambiyans LED Işıklandırma
      Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma Sistemi
       
      ST-Line:
      Ford Dinamik LED Ön Far Sistemi, Yansıma Önleyici Uzun Farlar ve Köşe Aydınlatma Fonksiyonu ile
      19” Alüminyum Alaşımlı Jantlar
      Renkli Fren Kaliperleri 
      Spor Süspansiyon
      Sürücü Dikkat Takip Sistemi
      Arka Kol Dayanağı ve Bardaklık
      4 Yönlü Elektrikli Sürücü
      B&O Premium Ses Sistemi
      Otomatik Yanan Uzun Far
      Göz Hizası Gösterge Paneli (Head-Up Display® / HUD)
       
      Vignale:
      Hafızalı Yan Aynalar
      20” Alüminyum Alaşımlı Jantlar
      Isıtmalı Ön Cam
      Akıllı Bagaj Kapağı
      Kör Nokta Uyarı Sistemi, Çapraz Trafik Uyarı Sistemi ile
      Vignale Tasarım Dikiş Detaylı Deri Direksiyon
      Isıtmalı Direksiyon
      Isıtmalı Ön / Arka koltuklar
      Vignale Deri Döşeme Koltuklar
       
      Titanium üzerine neler gelebiliyor?
       
      LED PAKETİ ve HUD : Ford Dinamik LED Ön Far Sistemi, Yansıma Önleyici Uzun Farlar ve Köşe Aydınlatma Fonksiyonu ile, LED Ön Sis Farları (Köşe Aydınlatma Fonksiyonu ile) ve Göz hizası gösterge paneli
      TEKNOLOJİ PAKETİ: 180 derece Ön Görüş Kamerası, Kapı Kenar Koruması, Trafik Levhası Tanıma Sistemi, Dur& Kalk Özellikli Geliştirilmiş Adaptif Hız Kontrol Sistemi, Şerit Hizalama, Sürücü Dikkat Takip Sistemi, Çarpışma Önleme Yardımcısı, Gece Görüş, Mesafe Uyarı ve Yaya Algılama Özelliği ile, Acil Durum Manevra Destek Sistemi, Kör Nokta Uyarı Sistemi, Çapraz Trafik Uyarı Sistemi ile ve  Otomatik Yanan Uzun Far. [+10 donanım]
      KONFOR PAKETİ: Isıtmalı Ön Cam, Akıllı Bagaj Kapağı, Isıtmalı Direksiyon ve Isıtmalı Ön / Arka koltuklar.
      B&O Premium Ses Sistemi
       
      Jantlar Tasarımları

       
    • By Yakup Çağatay
      Avrupa’nın en popüler kamyonetine dramatik tarz ve yüksek donanım seviyesi sunan bir model eklendi. Ranger Thunder karşınızda.
       
      Detay: https://anasayfa.focusclubtr.com/ozel-yeni-ford-ranger-thunder-tanitildi/
       
      Bi-Turbo 2.0 litrelik EcoBlue motor, 10 vitesli otomatik şanzıman, dört tekerlekten çekiş ve Çift kabin gövde stili standart.
      Yüksek seri Ranger Thunder sadece 4.500 adet ile Avrupa'da satışa sunulacak; siparişler 2020 yaz sonunda teslim edilmek üzere şimdiden açılmış.
       




       
    • By Eren Tan
      2022 Model Kompakt Sınıf Araçlar Bazlı (Focus - Escape - Bronco Sport) Ford kompakt kamyoneti hakkında ne kadar bildiğim varsa yazacağım. Üstelik "Ford Authority" tarafından hazırlanan hayali taslak resmi eşliğinde...
       
      Hepimiz biliyorsunuz ki Maverick ismin kökeni 1970'li yıllara dayanmakta... 70'li yılların Maverick'i, aslında kompakt sınıf Coupé modelinden başka bir şey değil idi... Daha sonra o isim 1993 ile 2000 yılı arasında (yanılmadıysam Nissan Terrano II bazlı olarak) Avrupa'ya yerleşir. Son olarak Ford Maverick, 2001 ile 2006 yılları arasında üretilen Amerikalı Ford Escape bazlı olarak Avrupa'da satılır. Böylece Avrupa'da yerini Ford Kuga'ya devretmesiyle Maverick dönemi sona erir. Taa ki Maverick ismi, bu sene yeniden dirilinceye dek... 
       
      Kompakt sınıf kamyonet olarak geri dönecek olan yeni Ford Maverick; Focus, Escape (Kuga), kaba SUV kardeş Bronco Sport ve Escape'in Lincoln süslüsü Corsair ile aynı platformu paylaşacak. Yani kısacası, Ford C2 tabanına sahip olacak. Maverick, stil ve tasarım öğeleri konusunda yeni Bronco Sport ile paylaşacak. Hatta "Bronco Sport'un Pick-Up Versiyonu" olarak anmasak bayağı ayıp olabilir yani... 🙂
       
      Bilindik Escape (Kuga) tarzı araç tabanına ve yekpare şasesine rağmen, yumuşak hat ve köşelerle donatılmış kaba bir kamyonet olacak. Yani açıkçası, dik bir ön uç ve nispeten kutulu bir gövde gibi sağlam, erkeksi stiline sahip olacak. Ancak Pick-Up fanatiklerin kırıcı yanı yok da değil... Mesela Ranger ile F-150 ağabeyleri, üç farklı gövde (Tek kabin, 1.5 kabin ve çift kabin) seçeneklerine sahip. Fakat Maverick Pick-Up, ağabey kamyonetlerin aksine sadece çift kabin gövdesine sahip olacak. 
       
      Motor seçeneklerine geldiğimizde, iki farklı EcoBoost turbo benzinli seçeneklerine sahip olacak. Biri 3 silindirli 1.5 litrelik 182 HP gücüne sahip motor, diğeri ise 4 silindirli 2 litrelik 250 HP gücüne sahip motor... İki motora da sekiz ileri otomatik vites eşlik edecek iken; önden çeker sisteminin standart, akıllı dört çeker sisteminin isteğe bağlı olarak sunulması planlanıyor. 
       
      Zamanlama ile ilgili olarak, Ford Maverick'in 2021 yılının ikinci yarısında 2022 model olarak piyasaya sürülmesi bekleniyor. Muhtemelen Meksika'daki Ford Hermosillo tesislerinde Bronco Sport ile birlikte üretilecek. Olur da Kuzey Amerikalı Pick-Up fanatiklerin bir Ranger alacak kadar gücü olamayanlar varsa, Ford Maverick Pick-Up modeli aslında mantıklı bir seçenek... Şimdi o hayali taslak fotoğrafını da paylaşıyorum... 
       

       
      Bu tamamen hayali taslak çizimine sahip olsa da, bu taslaktan gerçekten hoşlandığımı itiraf etmeliyim. Ama tek ya da 1.5 kabinli Ranger'a yetişemeyenler için de Maverick tek ya da 1.5 kabinli versiyonlar üretilseydi... Abartmam gerekirse, belki 8 - 10 sene sonra o seçenekleri de üretirler. Ama öbür kabinli seçenekleri beklemek yerine Avrupa'ya gelişinin hayalini kurmaktayım. Çünkü Avrupalılar ne zaman çift kabinli Ranger'a ihtiyaçları duysa, aralarında maddi durumlardan ötürü yetişemeyenler de var. İşte bütün Dünya'da çift kabinli Ranger'a yetişemeyenler için harika bir seçenek olabilir! Umarım Maverick kamyonet Avrupa pazarlarına gelebilir ve o motorlara ilave olarak düşük güç bazlı 2 litrelik EcoBlue dizel motor da dahil olabilir... 
       
      Kaynak: FordAuthority

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.