Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Mete Turfan

Üye
  • Toplam İleti

    1.616
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    31

Mete Turfan tarafından yazılan her şey

  1. Zaten 112 nin kademesi haline gelmiş servisler
  2. Zaten servise gidince anlıyorsun paranın nereden kazanıldığını. 1 tane otomobil varsa 10 tane ticari var. Uzak doğulu firmalar gibi Jan janlı bir şekil alacaklarını zannetmiyorum. planlı bir şekildemi yoksa mecburiyetten mi bu yolu seçtiler bilemiyorum. Ancak Ford artık o kendinden vazgeçmeyen kitlesini kaybetti. Gerek donanım gerek fiyat veya politika. Sonuç ortada
  3. Akü zayıflamış olabilir. Benim de her bildiğimde uyarıyı veriyor. Uzun yol da yapsam farketmiyor. Hatta sağ kapının anahtarsız girişini sık sık iptal ediyor. Bi kontrol ettirmek lazım
  4. Abi bu aralar biraz agresif mi kullanıyoruz acaba. Tüketim bana doğru geliyor.😀
  5. Abi bunu bir beşiktaşlıya mı soruyorsun.
  6. Erol oto dan aldım ben sol dış stop. Yan sanayi olduğu için soketi farklı. Erol oto ile görüşürsen yardımcı olurlar
  7. Yeni stop lambası ile yeni soketi beraber vermeleri gerekiyor. Eskisi uymuyor. Bizzat ben değişim yapmıştım.
  8. Açıldı abi daha kapanmıyor
  9. Kuga işte her şey yakışıyor.
  10. Aslında bunu bende istiyorum ama nasıl yapsak ki. Kime gidelim.
  11. Parkların yanması normal. Gecikmeli far modu var focusda, yani aracı terk edince ayarlanan süre boyunca yanar ancak aracı ilk açınca farlar yanmıyor. O özellik yok diye biliyorum
  12. Abi bi bilinmezliğe doğru gidiyormuş gibisin
  13. Aman abi şimdi derin düşünceler içine attın beni. Ne kadar acaba ki
  14. Yeri değil ama acaba eski ekranların güncellemesi falan olmuyor mu yeni ekran daha güzel sanki
  15. Bildiğim kadarı ile hayır. Zaten teknik yeterliğe sahip değil sistem.
  16. Ses tam olarak anlaşılmamak la birlikte rulman sesi veya sentede sıkıntı olabilir.
  17. Sen gidersin kral. Kuga sahibi olmak bunu gerektirir😭
  18. Ön cam ısıtma bide koltuk ısıtma yetmezse direksiyon ısıtma. Kış paketi çok iyi ya. Şaka bir tarafa benimki benzinli bu havalarda geç ısınıyor. Sanırım normal
  19. Mete Turfan

    Yağmur Gideri

    Camın alt kısmındaki plastik parçanın içine giren suyu tahliye etmek için koyulan bir parça. Damla Damla akması normal. Zaten amacı o. Bende biraz fazla akıyor . Cam değişimi sonrası alttaki plastik parca biraz açık kaldı. Oradan suyu atıyor.
  20. Aslında bu ultra elektronik elektrikli araçların km lerini kendisi formda payşalması lazım. İvedi bir yazılım yüklene🤔
  21. Bana da ilginç geldi. Donanımsal bir parçanın arıza yapabilme ihtimalini yazılım ile ortadan kaldırıyorlarsa bence bunda kullanıcının aleyhine bir şey olabilir. Daha az güç daha az basınç v.b olabilir mi acaba
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.