Aslında bu duruma benzer bir olayda başıma geldi. Devam etmediği için önemsemedim ancak yeri gelmişken aktarmak istedim. Benimde araç akşam soğukta çalıştırdığım zaman ilk önce aracın gitmek istemediğini fark ettim. Sanki araç tekliyor ve ayağımı debriyajdan kaldırınca çok az haraket ediyordu. Gösterge ye bakınca motor arıza ışığının YANIP SÖNDÜĞÜNÜ fark ettim. Kontağı kapatıp bir süre bekledim tekrar çalıştığında ışığın yanmadığını gördüm. Benim mi kuruntum bilmiyorum ama bu olaydan sonra motor sesi arttı gibi geliyor. Bir de motor soğukken 1 veya 2 de gazı fazla verince ufaktan kerkinme yapıyor gibi. Buji ve kablolarını değiştim. Acaba sıra bobine mi geliyor. Yada başka bir durum mu. Herhangi bir uyarı aktif değil bilgisayar ile bağlanınca uyarı görülür mü