Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Yakup Çağatay

Focus Mk3 MCA Far Değişimi Nasıl Yapılır? (2014 ve üzeri)

Recommended Posts

Focus Mk3 Far Değişimi Nasıl Yapılır?

Ayrıca OEM farklı aydınlatma takıldığında nasıl araca tanıtılır?

 

Tüm Bilgiler: http://anasayfa.focusclubtr.com/focus-mk3-far-degisimi-oem-gunduz-ledli/

 

 

Tanıtım yapıldıktan sonra video

 

 

 

 

 

DSC00328.JPG

DSC00329.JPG

DSC00335.JPG

DSC00336.JPG

DSC00338.JPG

DSC00342.JPG

DSC00320.JPG

DSC00332.JPG

DSC00334.JPG

 

TANITIM YAPILDIKTA SONRA

 

 

dış_Fotor.jpg

iç_Fotor.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eline sağlık video çok didaktik olmuş :)  

Şu LEDleri tanıtma işini de bi yapabileydik :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Savaş usta çözerdi yok mu orada? Hayırlı olsun kaşlar cenk bey.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 dakika önce, Özer Aksu said:

Savaş usta çözerdi yok mu orada? Hayırlı olsun kaşlar cenk bey.

olmaz... bu "hardcore" sanayi elektrikçisinin işi... Savaş yapmasına yapar ama o çatı altında "yapmaz" ^_^

bixenonları beraber takarken kafalarımızı duvarlara vuruyorduk ama bir noktadan sonra tesisat çekmek gerekince mecbur sanayinin yolları gözüktü bana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 dakika önce, Yakup Çağatay said:

Açıklama yani haber kısmına bakmıyoruz yine :)

Baktiiiiik, yeni nesil elm bekliyoruz, sonra minciklama devri baslayacak yine :) come on russianzzz...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 dakika önce, Mert Yürüyen said:

Baktiiiiik, yeni nesil elm bekliyoruz, sonra minciklama devri baslayacak yine :) come on russianzzz...

 

Bulunur bir hal çaresi stili :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben de beğendim, kuZu siyah çerçeveli farlar ile pek bi sexy oldu ... iyi günlerde & sağlık - sıhhat içinde kullanın efem.

 

Not: @H. Cenk bir ara arka tamponunu toparlayalım. O siyah bantlar ne alaka?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 dakika önce, Kaan Yagizer said:

ben de beğendim, kuZu siyah çerçeveli farlar ile pek bi sexy oldu ... iyi günlerde & sağlık - sıhhat içinde kullanın efem.

 

Not: @H. Cenk bir ara arka tamponunu toparlayalım. O siyah bantlar ne alaka?

geçen geri manevrada çarptığımda reflektör kırıldı 2 parça oldu , bantlamazsam düşüyor.  

Lider pidede de çiçekliğe girince çeki demiri kapağını bırakmışım :D

 

Tampon mühim değil de Savaş şu pinleri değiştirme işini yapar da gündüz farı devreye girerse daha çok sevineceğim ;) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 05.03.2016 at 10:48, H. Cenk said:

Tampon mühim değil de Savaş şu pinleri değiştirme işini yapar da gündüz farı devreye girerse daha çok sevineceğim ;) 

 

...istiyorsan öyle de hallederiz,seni mi kıracağım?

Savaş'tan rica ederim yapar. Ancak ben hala işi software ile halletme yanlısıyım, notunda bulunsun. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 dakika önce, Kaan Yagizer said:

 

...istiyorsan öyle de hallederiz,seni mi kıracağım?

Savaş'tan rica ederim yapar. Ancak ben hala işi software ile halletme yanlısıyım, notunda bulunsun. 

Onu deneyeceklermiş ama sanırım sizin IDS te bir sorun olmuş. Sizin IDS düzeldiyse bir ara getirelim. Software ile olmuyorsa pin değişimine gidelim derim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Çınar Tümerkan
      Bendeki mk4 stline 1.0 8at modeli ve hangi modda olursa olayim start stop devreye girmiyor. 3000 km oldu daha hic girmedi ekranda da start stop isigi uzerinde capraz cizgi cikiyor her durdugumda. Sebebi ne olabilir?Sirket aracim octaviada bu sadece klima maksimumdayken oluyor.
       
    • By Murat Zorkol
      Arkadaslar merhaba, 
      2009 1.6 tdci focus mks2 aracimla, uzun yola ciktigimda rampada cikarken devir dusuyor ve turbo cekmiyor, sonra 2 bin e kadar dusup tekrar hizlaniyor ve tekrar 2.5 de geri cekiyor ve tekrar turbo devreye giriyor ve sonra tekrar dusuyor ve anlayacaginiz turbo devreye giriyor ve cikiyor surekli ama cekisten cok dusuyor. 
      1.2.3. Viteste herhangi bir sorun yok sadece uzun yolda 4.5. Viteste rampa cikarken yapiyor, duz yolda herhangi bir cekisten dusme de yok.. 
      makineye bagladigimda turbo yuksek basinc arizasi veriyor fakat ekranda hicbir isik yanmiyor. 
      servisler bilginiz gibi herseyi degistirmek icin egr den girip, turbodan cikiyorlar. Malum fatura cok kabarik oluyor. 
      internette wastegate, n75 veya turbo valfi gibi bircok video var ve bir turlu bulamiyorum cozumu.
       Daha once basina boyle birsey gelmis ve yardimci olabilecek var mi ? 
       Tesekkurler
       
       
    • By Cenk İşler
      2017 model makyajlı kasa 125 Bg. 11.600 km’deyken aracıma C-OBD II LOVATO LPG kiti taktırdım.
      Aracın garantisi devam etmekte, supap vs. için 3 yıl veya 100.000 km ayrı bir sigorta yaptırdım.
      Lpg konusuna yabancı değilim 12 yıl lpg’li focus kullandım, çok sıkıntı yaşamadım. Bu nesiller biraz daha nazik deniyor bilginiz olsun.
       
      İlk 1.000 Km izlenimlerim
       
      Aracın çekişi – Sorun yok / hızlanması aynı bir fark göremedim son sürat için deneme şansım olmadı (140’ı geçmedim)
      Arıza lambası  Sorun yok
      Koku / vs. – Sorun yok /zaten olursa söker atarım!
      Sarfiyat – 8,75 L/Km (LPG) – (Fueltracker adında app kullanıyorum telefonda,  Yb. İle karşılaştırıldığında 1,15 gibi bir değer çıkıyor 100 km benzin x 1,15)
      Depo : Simit tank
      Dolum ağzı : Benzin depo kapağında
      Montaj süresi : Tam gün ( ben biraz ince eleyip sık dokurum😊
       
      Ustanın çektiği video (az çok anlatıldı burada) : https://www.youtube.com/watch?v=geub5aB6ViA
       
      Ruhsata işletme hakkında – 1 ay içinde yapılması gerekiyor
       
      Gaz taktırdığınız yerde sızdırmazlık ve diğer tadilat belgelerini aldıktan sonra.
      Tüv Türkten tadilat için muayene randevusu alınacak ücret : 280 tl
      Egzos muayenesi ( isterseniz başka yerde yapılabilir) ücret : 65 tl
      Muayene sonrası Noter’e gidilecek ruhsat değişikliği için ücret : 170,5 tl
       
      Umarım düşünen arkadaşlara yardımcı olur yazdıklarım.
       
      İyi forumlar,
       
    • By Arif I.
      Herkese merhabalar
      Aracım 2011 model benzinli 1.6 titanium focus. 100000 kmde. Yolda sakin şekilde giderken aracımın bir anda hararet göstergesi yükseldi. Panik oldum hemen kaputu açıp baktım kopan eden bir şey kaynayan su kabı vs gibi bir şey ile karşılaşmadım.  Araç baya bir mesefe böyle gidebiliyor. Kontağı kapatıp açınca 110 derecelere düşmüş oluyor gauge menüden bakınca. Sonra 105 110 derece arasında oynaya oynaya gidiyor sonra bir anda sıcaklık pat diye 10 derece yükseliyor sağa çekip beklemek zorunda kalıyorum. Biraz bekledim yolda dura dura giderek aracım sanayiye götürdüm (Ankara ostim helvacıoğluna).
      Önce hararet müşürü değişti. Düzelmedi. Devir daim triger vs 4 ay önce değişmişti. onlardan şüphelenmedi usta. En son termostatı çıkarınca düzeldi. 1 ay böyle kullandım sonra dedim demek ki termostatmış yenisini taktırayım gidip. Yeni termostat takılınca yine yaptı. Termostatın üzerine bir delik açalım böyle kullan dedi usta şimdilik böyle kullanıyorum sıcaklık en fazla 102 103 derecelere yükseliyor rölantide gaza basınca o zaman da fan çalışıyor zaten sorun olmuyor şimdilik. Ancak bu sorunun sebebi nedir her şey düzgün çalıştığı halde neden hararet yaptı anlayamıyorum. 
      Acaba böyle bir problem yaşayan oldu mu daha önce. Tecrübeli arkadaşların fikirlerini bekliyorum.

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.