Jump to content

Şu An Hangi Ford Alınır? (güncel Satın Alma Rehberi) (2018)


Yakup Ç. A.
 Paylaş

Önerilen Mesajlar

Bu başlıkta şu an satılan araçların durumları hakkında bilgiler vereceğim. Bu sayede hangi modeli, ne zaman, nasıl alınabileceği hakkında fikir sahibi olmuş olacaksınız. Umarım yardımcı olabilirim.

Genel sonuçlar ile birlikte direkt motor olarak da değerlendirme olacak.

 

GÜNCEL VERİ İÇİN BURAYI DA TAKİP EDİNİZ LÜTFEN:

https://anasayfa.focusclubtr.com/hangi-ford-aliniralinmaz-guncel-satin-alma-rehberi/


Genel sonuçlar:
Alınabilir (Yakın gelecekte yenilenmesi beklenmeyen olgun model)
Nötr (Yakın gelecekte yenilenmesi beklenmeyen ilk seri model)
Dikkat Edilmeli (Yakın gelecekte yeni model gelebilir)
Alınmamalı (Çok yakında yenilenebilir/yenilenecek)

Ford Fiesta
GoFurther_New_Ford_Fiesta_03.jpg

6. Nesil Fiesta, 2008 yılında tanıtıldı ve 2012 Eylül'de makyajlanarak son şeklini aldı. Ayrıca bu yıl Mayıs ayında ufak bir güncelleme aldı. Bu güncelleme ile olgunlaşmış model görsel olarak da zenginleşmiş oldu. Bundan önceki nesillerinde 6-7 yılda bir güncellenen Fiesta artık son dönemlerine girmiş bulunmakta. MK7 (yeni nesil) tanıtıldı. 2017 3. çeyrekte Türyeki'de.
Sonuç olarak:  Alınmamalı
Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller:  1.5 TDCI 75 PS Manuel & 1.0 PowerShift veya 1.6 PowerShift

Ford B-MAX
AllNewFordB-MAX02.jpg

İsim olarak kendileri ilk nesil fakat yerine geçtiği model Fusion olduğu için 2. nesil denilebilir. Fusion tam 10 yıl boyunca üretildi ve ucuz olması sebebiyle yeterince rağbet görmüştü.B-Max'in satışına ise 2012 yılında başlandı. 
MPV sınıfı artık değerini yitirerek yerini Crossover'lara bırakmakta bu sınıfta otomobil alırken normalden çok daha fazla dikkat edilmelidir. B-Max; B sütunu bulundurmadığı için arka koltuklara geçiş ve bebek koltuğu için güzel seçenek. B sütunu kapılara gizlendiği için sürgülü kapısı ise normalden ağırdır. Konuya dönecek olursak en son 2014 Ocak ayında makyaj gizli çekim ortaya çıktı fakat hala yenisi tanıtılmadı.
Sonuç olarak: Alınmamalı
Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller:  
1.6 Tdci 95 PS Manuel & 1.6 Ti-vct PowerShift
 

Ford Focus
NewFocus_18.jpg

Ford'un Fiesta'dan sonra ikinci amiral gemisidir kendisi.Şu

an 3. nesli ile satışta ve geçtiğimiz yıl (2014) Şubat ayında makyaj duyuruldu ülkemizde ise kasım ayında satışa başladı. Model artık olgunluk döneminde diyebiliriz hatta şahsi görüşüm bu modelin direkt olarak 3.nesil olarak sunulması gerektiğinden yana.Yani Ford'un geç üretmiş/el atmış olduğu modeldir. Özellikle 2.neslinin (mk2) gereksiz üretilmiş olduğunu bile söyleyebilirim. Gereksiz bilgiyi geçerek; MK4 yani bir sonraki nesil Focus en erken 2017 sonu en geç 2018 başında üretilmesi beklendiğini söyleyebilirim.
Sonuç olarak: Alınabilir
Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 
1.5 TDCI 120 PS PowerShift ve 1.6 Ti-VCT PowerShift. Manuel dizeller 2016 yılında yerini 1.5 tdci euro 6'ya bırakacağı için dikkat edilmelidir. 1.0 Ecoboost bu fiyatlar ile tercih edilmemelidir. C-MAX gibi 1.5 Ecoboost 182 ps otomatik gelene kadar 1.6 benzinli otomatik tercihi tek seçenek.
Donanım olarak: Trend x ve style arasında dikkat edilmeli bazı motor ve şanzıman gruplarında fark çok ciddi kapanıyor bu durumlarda trend x alınmamalıdır. Görsel ve kalite olarak fark Titanium ile başlamaktadır. Style'ı Trend x'e eklenmiş bir paket olarak görebilirsiniz. 2016 model Trend x modellerinde de kol dayama olacak bu da unutulmamalı.

 

Ford C-MAX
FordC-MAX_exterior19.jpg
C-Max 2. neslini yaşıyor geçtiğimiz yılın (2014) Eylül ayında makyaj duyuruldu.Bu yıl Haziran ayında satışa başladı. Bu modelde tam bir olgunluk abidesidir. Müşterilerinden memnun kalmayan sanırım pek yoktur (duymadım desem yeridir) üzerinde pek yazılacak bir şey yok. Buradan son model testini okuyabilir eksileri ve artılara bakabilirsiniz. Bu modelinde Focus gibi 2018'den önce yenilenmesi beklenmiyor. Önümüzdeki aylarda (Ekim) dizel otomatik seçeneği gelecek bu sebeple dikkat edilmesi gerekir eğer dizel müşterisiyseniz. 
Sonuç olarak: Alınabilir
Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 Ecoboost 182 ps otomatik. Dizel manuel yine Focus gibi 2016 yılında Euro  6 destekli 1.5 TDCI'a geçecek manuel konusunda dikkat edilmeli.

 

FORD KUGA

Ford Kuga 1.5 TDCI PowerShift Test Sürüşü 13.JPG
Kuga, C-MAX gibi 2.neslini yaşıyor. İç mekan genişliği ve yapısı ile çok benzerlerdir. En dikkat çekici özelliği yeni satışa çıkan küçük hacim dizel otomatik kombinasyonudur. Ford'un şu an en olgun modelidir.
Sonuç olarak: Alınabilir
Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 TDCI PowerShift ve Manuel

 

FORD MONDEO
FordMondeo-5Door_10.jpg

Ford'un Türkiye'de sattığı en kaliteli modeldir. 5. Nesli ile yollarımızda, bir kaza sonucu Avrupa'ya tam 2 yıl geç geldi bu sebeple Makyajlı modelin Avrupa'ya ne zaman geleceği büyük bir soru işareti. Abd ve Çin pazarı ile arasında çok fazla zaman farkı var ya bu fark kapanacak ya da azaltılarak devam edecek. Makyajın ufak değişiklikler içerdiğini gördüğümüz için bence aynı zamanda piyasaya sunulacaktır yani en geç 2017 başında yollarda görmeyi planlıyorum.
Sonuç olarak: Dikkat Edilmeli
Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 Ecoboost 160 Ps otomatik. Manuel dizel motor seçeneği 2016 yılında yerini EU6 destekli 1.5 tdci'a bırakacak.Aciliyeti yoksa beklenebilir. Dizel otomatik planı şu an yok.

 

Okuduğunuz için teşekkür ederim, bol paylaşımlar :) 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Şuan Hangi Ford Alınır? (Güncel Satın Alma Rehberi) olarak değiştirdi
  • Yakup Ç. A. bu konuyu sabitledi

zam geliyor, bir şeyler alınacak ise acele edilir .... (kesin bilgi)

Üstad, eylül başında yapılan zamların üstüne mi zam geliyor tekrar? Bütün modellere mi gelecek ki. Yaklaşık ne kadar geliyor, bilginiz var mıdır acaba? İkinci mondeo'ya niyetlenmiştik...

Volkan G. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

zam geliyor, bir şeyler alınacak ise acele edilir .... (kesin bilgi)

C-max için fiyat sabitleyelim diyeceğim, olmaz diyeceksin Kaan abi :) C-max'a geçen ay %3 ara zam geldi. Henüz indirim yok, kampanya indirimi de yok. Kur etkisi %20 civarında, yani daha %15-17 oranında zam gelebilir demek ki.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

%15-17 oranında zam gelebilir demek ki.

bunun olması demek, ülkede bütün dükkanların kapanması demek. arabaya %20 zam mı gelirmiş canım... domates mi bu :) 

kur etkisini birebir yansıtamazlar, vatandaş kime yansıtacak etkisini... ütopik olur bu. 

ama sonuç olarak mutlaka zam gelecek ona şüphemiz yok.

 

hangi araç alınır konusunda ise hepsini okudum ve tekrar gördümki... ford şanzıman ve motor (vergi açısından işte anladınız siz) açısından o kadar geride kalmış ki gözlerime inanamadım yani... kuga çıkmış, çok güzel araba hala diolar ki dizel otomatik  "2017 sonu"! abi şaka mısınız siz ya? 2 sene var o da en iyi ihtimalle. çok kızıyorum bunları gördükçe. Kaan abinin premium konusu ile bu konuyu yanyana koyunca "kel başa şimşir tarak" misali bir durum oluştu...

Mert Yürüyen tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Diğer konularda da bahsettiğimiz Ford'un Avrupa'da sattığı otomatik ve manuel eğilimi ortada ve genel olarak Avrupa'nın eğilimi de ortada. Öyle aman aman geri kalmışlık diye dertleri yok. 

Hele 2015 yılında sunulan 120 ps araçların otomatik olması vs zaten premiumluktan öte bir beklenti. Diğer motorlarda zaten hepsinde otomatik seçeneği var. Ford'un yeni olayı premium olma derdinden çok özel araçlar özel yerlerde daha iyi satmak vs. BMW Mercedes rakibi olmak gibi söylemleri yok zaten. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Diğer konularda da bahsettiğimiz Ford'un Avrupa'da sattığı otomatik ve manuel eğilimi ortada ve genel olarak Avrupa'nın eğilimi de ortada. Öyle aman aman geri kalmışlık diye dertleri yok. 

Hele 2015 yılında sunulan 120 ps araçların otomatik olması vs zaten premiumluktan öte bir beklenti. Diğer motorlarda zaten hepsinde otomatik seçeneği var. Ford'un yeni olayı premium olma derdinden çok özel araçlar özel yerlerde daha iyi satmak vs. BMW Mercedes rakibi olmak gibi söylemleri yok zaten. 

konu premium olmak değil... bunu zaten hiç tartışmayalım, ortada n tane yenecek fırın ekmek var... olursa ne ala, olmazsa da öncelikle piyasadaki değişkenliklere 5 sene sonra adapte olmasın bence ilk aşamada bu yeterli.

Konu müşteri beklentilerine bir türlü cevap veremiyor olmak. O istediği çalışmayı yapsın hocam, diğer firmalar bu beklentileri incelemiyor mu? onlar beklentiler olmadan mı 1.4 / 1.5 / 1.6 dizel le beraber edc, dsg, vs vs vs çıkarıyorlar. Farklı bir gezegendeki beklentilerden mi bahsediyorlar :) mercedes bile kaç yıllık geleneklerini bıraktı da renault ile 1.6 mı 1.5 mi neyse artık dizel motor geliştirdi. 

Otosan/Ford sallar sallamaz... beğenmiyorsan kardeşim git gelme, alma bir daha ford der... der yani, ağzı torba değil ki büzesin. Ama piyasa teamüllerinin gerisinde kaldığı gün gibi ortada. 1.6 ecoboostun var (1,5 olarak revize olacak) tanıyan bilen yok bizden başka, arasan zaten bulamıyorsun. 1.0'ın var aslan gibi motor, ama otomatiği yok vs vs... donanımdaki uyumsuzluklara hiç girmek istemiyorum cidden o vakit keyfim kaçıyor.

Not: arabamı seviyorum, ama genel politikalarına gıcık kapıyorum. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Zam konusunda :  Kaynak kur (yani aracın millileşmesi için kullanılan maliyet çarpanı) daha yakınlarda 2,92 - 2,94TL/Euro'yu kullanıyorduk.  Euro 3,17-3,20'ye gitti , biz hesabımızı 3,05 üzerinden yaptık. Euro 3,20'de kemikleşti (destek seviyesi buldu) ve ay başında artan maliyet nedeni ile 2,5 ile 3 arasında değişen zam yaptık (malesef) kuru 3,20'den hesaplamayı sürdürdük ve Euro an itibarı ile 3,46 ... bence yakında (belki de yarın ... o kadar yakın yani) %3 civarında bir zam daha gelecek.

Bu oranlar tüm Ford modelleri için geçerli mi : Oran bazında ufak varyasyonlar olsa da ( Örnek : 2,5 - 3 aralığında) evet ... Ford'un tüm mamullerine zam geliyor.

Diğer Markalar Zam Yapacak mı? : Rekabet yasaları gereği markalar arasında pazarlama - fiyat vs. bilgisi paylaşılamıyor. Bu anlamda sizler (son kullanıcılar) diğer markaların pozisyonlarını öğrenmek adına bizden daha şanslısınız.  Kur artışı hem Dolar hem de Euro ile ithalat yapan herkes için geçerli ... (kişisel düşüncem) onlar da fiyatları kur artışına paralel şekilde ayarlayacaktır, ama ne oranda? ...işte o konuda bilgim yok. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

O kadar çok konuştuk ki artık ben bıktım tek şunu diyebilirim; en az bizim kadar otosan'da bunların farkında ama yukarda dediğim şeyi kaçırmışsın Avrupa'da diyorum adamların sattığı arabaların sadece %17'si otomatik. Sen öncelik yatırımını buna mı yapardın? Focus'da makyajsız olarak neredeyse otomatik hiç yoktu bak şimdi tüm motorunda var demekki yapılıyor, yapılmıyor değil.Keza Fiesta ve Mondeo da aynı şekilde.

Dizel otomatik de aynı, millet 5-6 yıldır satıyor aha Ford'da şimdi koydu eninde sonunda mutlaka olur. Şuan için durum bu gıcık olsak da olmasak da istediğimiz kadar konuşalım Patron yapmadığı sürece farklı seçenekler öne çıkacaktır eğer ihtiyaç bu ise.

Şu donanım uyumsuzluğu nedir abi? Keyif kaçıracak bir durum yok bunu bile bile almak ve almamak var :yeah:  
Tek uyumsuzluk 1.6 ps'deki direksiyon sistemi.Bu olmadığı için destek sistemleri yok o kadar. Bunu büyütmenin de hiç anlamı yok.Neden?
Tekno paketi alan sayısı %2 bile değil belki %1 bile değil:D 

Bana kalırsa 1.5 Ecoboost 150 ps otomatik gelmeli ve 1.6 ti-vct'yi tamamen şutmaları gerek. 182 ps otomatiğe de gerek yok böylelikle en ucuz seçenek olmuş olur. 1.0 Ecoboost otomatik ise daha yeni fiyatlandırması yapıldı onunda satışı başlarsa şimdiden sonra ancak başlar. 1.6 ti-vct manuel ve pws neden var? Sadece ucuz olması için başka izahı yok.

Mercedes bmw yapıyor olayına girersek çıkamayız; orada rekabet daha fazla çünkü üst motorlara çıkınca fiyatları ulaşmak aşırı zor bu sebeple devşirme düşük litre motorlara geçtiler; ee premium alıyorum manuel mi alacağım sorunsalı çıkıyor bu sefer karşına. Bir mercedes ile kıyaslamak hatadır bence :) 
 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

@Yakup Çağatay Katılıyorum :claps: ---bir çoğuna---

uyumsuzluk konusu şu şekilde; otomatik araç alıyorsun (benzinli powershift), titanium donanımda bu araç. Ve diğer motor şanzıman seçenekleri ile aldığında ---hatta senden daha az paraya alınan kombinasyonlarda--- bile olan otomatik park, arka/ön sensörler vs var iken ne hikmetse bizde yok...

E bizim hanım nasıl kullanacak? Tabi ki kullanacak ancak bu durum "otomatik" mantığına aykırı... az stres çok konfor için alıyorsun bu zıkkımı. Sen gelmişsin otomatik araca "arka park sensörü" dahi takmıyosun... 100 TL arkadaş bu 100 TL, daha fazla değil... 

Falaaaan filaaan... neyse bu böyle gider, yazdıkça bende sıkıldım, seni de şişirmeyeyim boş yere. Focus 4'te görüşürüz belki, bir nebze katkımız olursa ne mutlu bize :sofeer:

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Diğer konularda da bahsettiğimiz Ford'un Avrupa'da sattığı otomatik ve manuel eğilimi ortada ve genel olarak Avrupa'nın eğilimi de ortada. Öyle aman aman geri kalmışlık diye dertleri yok. 

Şimdi ford bizi yıllarca kandırdı. Benim müşterim otomatik istemiyor falan diye. Ulan sen iyi bir otomatik ver bakalım istiyor mu , istemiyor mu. Milletin Ford sevgisini sömürdü. Bir sürü insan başka markaya bakmıyor Ford ne verirse alıyor.

Peki Kaan ne dedi 1.5 tdci+ powershifte talep haddinden fazla olduğu için Kugada devreden çıkarıldı , 1.5 powershiftler Cmax ve focusa gömülecek demedi mi ? Dedi..Şimdi talep var mıymışşş ? Varmışşşş.. 

İnsanlar değişti. Şehirler değişti. Otomatik şanzımanlar ucuzladı eskisi kadar sorun yumağı değiller. Eskisi kadar pahalı değiller ve eskisi kadar çok fazla yakıt tüketmiyorlar. Otomobiller pahalılaştı . Bu kadar para veren bir de vites mi değiştireceğim diyor. 

Tüm markalarda otomatik talebi artıyor. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

 

otomatik park, arka/ön sensörler vs var iken ne hikmetse bizde yok...

 

 

 

Mert açıklık getirmelisin.Senin bu söylediklerin oto park ön park sensörü katlanır aynalar ve sony ses sistemi smart paket ile geldi.Benim aracımda bunlar var.Senin smart paket ise serzenişlerinde haklısın.Ama smart paket değilse belki ondan yoktur.Adam bunları parayla sattı bana 2 bin tl ye.Ha emin değilim titaniumlarda arka sensör standart ise sende olmaması gerçekten hoş değil tabi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Şu An Hangi Ford Alınır? (güncel Satın Alma Rehberi) (2018) olarak değiştirdi

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Paylaş

  • Benzer İçerikler

    • Kadir Deligöz
      Yazan: Kadir Deligöz
      Herkese merhaba ;

      06/07/2021  Tarihinde başıma gelen talihsiz ve bir o kadar korku dolu anlarımı forum ile paylaşmak istedim. 

      Aracım 2015 model 1.5 182 bg. ecoboost motora sahip,otomatik vites ford kuga. Balıkesir'den çıkıp izmir'e gitmek için yola koyuldum. Akhisar civarında mola verip tekrar yola koyuldum. Bu süre ve yolculuk esnasında aracımda bir problem yoktu. Hiç bir uyarı hata kodu hatta motordan yada araç kondisyonundan bile aracım bir ödün vermedi. Sabuncubeli tüneline yaklaşırken aracıma çekiş düştü,bende araçtan şüphe edip aracın bir video görüntüsü aldım. Aracı s3 alıp pedala tamamı ile bastığım halde hızım düşmeye devam etti. Bu süreçte yaklaşık 3 km civarıdır diye düşünüyorum. Tünele girdiğim de araç çekişi düzeldi. Garipsedim klima vs diye düşündüm. Tünelden çıkınca bilirsiniz ki İzmir bornavaya kadar rampa aşağı inersiniz. Tünelden çıktım ve aşağı inmeye başlarken aracımı yavaşlatmak istediğimde aracın frenleri şişmiş yavaşlama eylemi bile göstermiyecek hale gelmiş. Aracı sport moda alıp motor freni yaptırarak,el freninin kullanarak bir şekilde durdumdum. Burada ki soğuk kanlılığımı ve şaşkınlığıma hala daha inanamıyorum. Konuyu çok uzatmadan,devam edeyim.. 

      Aracı durdukdum motoru açtığımda kaputta ve motor koruma kapağında yağ gördüm. Ford yardımı aradım. Çekici ile aracı izmirde Yetkili servise çektik. Burada aracın motor sökülüp yeni motor koyulması gerekiyor dediler,bende sebebini sordum bir cevap alamadım. Durum böyle olunca aracı balıkesir yetkili servise çektirdim. Şimdi burada ki danışmak istediğim durum şu.. 2015 model FORD Kuga araç yağ değişimini,lastik basıncını söyleyen,en ufak mekanik arıza yı ekrana yansıtan,kendi kendini park eden bir araç bu. Bu teknolijide bir araçta yaklaşık 15-20 dk içinde ne motor yağı,ne fren yağı nede su kalıyor. Araçta hiç bir yağ durmamış. Bakımları serviste yapılan bir araç bu,şaşırdığım yani takıldığım konu hiç bir arıza lambasının yanmaması. Hala araç serviste ve hiç bir arıza lambası hala daha yanmıyor. Fikirlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.
    • Yakup Ç. A.
      Yazan: Yakup Ç. A.
      F-150 Lightning, Ford’un şimdiye kadar ürettiği en akıllı, en yenilikçi kamyonet. Anlık torktan akıllı çekmeye, kablosuz bağlantı ile yazılım güncellemelerin evinizin güç kaynağına kadar farklı bir deneyim.
       
      Tüm bilgiler:  https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-f-150-lightning-tanitildi-artik-o-da-elektrikli/
       
      F-150 Lightning, 563 beygir gücü, 1050 nm anlık tork – şimdiye kadarki tüm F-150’lerden daha fazla – ve genişletilmiş menzilli bir pil ile donatıldığında 4 saniyenin ortasında 0-96 km/saat süreyi hedefliyor. 0’dan saatte 100 km hıza yaklaşık 5 saniyede çıkabiliyor diyebiliriz. Yerleşik şarj cihazı gücü (giriş/çıkış) 19,2 kW / 17,6 kW.

      Standart menzilli batarya ile 426 beygir gücü ve 1050 nm anlık tork sunulması bekleniyor. Yerleşik şarj cihazı gücü (giriş/çıkış) 11,3 kW / 10,5 kW.
       
      Mevcut Ford Co-Pilot360™ teknolojisinin bir parçası olarak BlueCruise, ABD ve Kanada’da 100.000 milden fazla önceden tanımlanmış bölünmüş otoyolda gerçek eller serbest sürüşe izin veriyor – gelecekte daha fazla Eller Serbest Mavi Bölge sunulacak.
       
       







    • Erçin Ergül
      Yazan: Erçin Ergül
      Merhabalar, aracım focus 2014 otomatik 1.6 tivct. Aracın silindir kapağı değişti, değişimden sonra arıza ışığı yanmaya başladı. P0157 oksijen sönsörü voltaj düşüklüğü uyarısı, sensörü bosch marka sıfırı ile değiştirdim 1 hafta geçti yine yandı arıza lambası ve kod aynı.Bu arada yüksek hızda sarsıntı ,bazen çekiş düşüklüğü ve bazenvites gecişlerinde belirgin yığılma oluyor. Usta fomoco olmadığı için diyor. Yardımcı olabilecek var mı?
    • Sami Lale
      Yazan: Sami Lale
      Öncelikle tüm kuga kullanıcısı arkadaşlara iyi geceler diliyorum. 2.el 2020 Kuga alma aşamasındayım (focus 3 ten geçeceğim kısmetse) araçla ilgili kullanım detayları,dikkat etmem gereken ayrıntılar,çok ta öne çıkmamış artı ve eksileri nelerdir ? Misal focus 3 ten geçtiğim için yol tol tutuş,süspansiyon konforu ne durumda? kısacası bana verebileceğiniz her nüans/cevap için şimdiden teşekkürler.
    • Yakup Ç. A.
      Yazan: Yakup Ç. A.
      Anahtarsız girişe sahip olan araba hırsızlığı sayısının artmasıyla mücadele etmek amacıyla Ford, Fiesta’nın uzaktan kumandasına bir uyku modu ekledi. 
       
      https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-anahtarsiz-girisli-araba-hackerlarina-karsi-savasiyor/
       
      Ford kumandanın içindeki yeni bir hareket sensörü, kumandanın 40 saniyeden uzun süre hareketsiz kaldığını tespit ediyor ve uyku modununa geçiyor ve böylelikle kumanda sinyal yaymayı kesiyor.
       
      Ford Fiesta ve Fiesta Van, yeni kumandaları standart olarak ekstra bir ücret ödemeden şu an sunuyor, Fiesta’nın ardından gelecek aydan itibaren Ford Focus üretimine de dahil olacak yeni kumandalar.
       
       


  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.