Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Whatcar aracın yolcu koltuğundan bizlere yorumlarını aktarıyor. Türkçe'sini vermeye çalışacağım Yıl sonuna doğru ortaya çıkacak olan makyajlı focus'u incelemek adına, Ford bu arkadaşlara yolcu koltuğundan inceleme şansı vermiş. Not: Ülkemizde satışı Aralık'da başlayacak, Makyajlı Focus ailenin yeni yüzüne kavuşuyor tıpkı Fiesta ve satışa başlayamamış Mondeo gibi ve ek olarak yeni 1.5 dizel & benzinli motorlar da kullanıcılara sunulmaya başlayacak bu motorlar 1.6 benzer ünitelere göre %6-8 oranında daha az CO2 salınımı ve yakıt tüketimine sahip olacak. 1.0 Ecoboost motorlarda değişiklik yok 100 ps ve 125 ps olarak satılacak ama bu aileye ilerleyen dönemde 140 ps versiyonda eklenecek.Henüz net tarihi yok yine hatırlatmak istiyorum ilk etapta sunulacak motor ve şanzıman çeşitleri yukarıda verdiğim linkte mevcut durumdadır. Bundan sonra genel ford'un vaadleri verilmiş ama onlar zaten yukarıdaki linkte açıklanmıştı reklama girmeden direk yol izlenimlerine geçiyorum; Makjyajlı Focus yolda nasıl ? Ancak şunu söyleyebiliriz ki yeni 1.5 Ecoboost 150 ps motor güçlü ve pürüzsüz. 1800 dd'den itibaren 6000 dd'den de ötesine kadar istekli şekilde devirleniyor. Yumuşak hızlanmalarda ise çok şaşırtıcı şekilde dingin ilerliyor ama bu esnada dip gaz yaptığınızda şimdiki Focus ST'den farksız şekilde derin bir homurtu üretiyor. Bu sesin kısmı kaynağı ise "sound symposer" Yeni Focus’un, mevcut olanla eşdeğer olduğunu görmüş olduk, ve Ford’un aracı geliştirildiğini iddia etmesine rağmen, pek az değişiklik olduğu görülüyor. Ama yine de, Focus’un sınıfındaki diğer araçlara kıyasla en konforlu araçlardan biri olmasını göz önünde bulundurunca bu kötü bir şey değil. VW golf’e göre hala çok az sert, dolayısıyla tümseklerden geçerken bunları daima hissediyorsunuz. Fakat, muhteşem amortisörü sayesinde, focuslar yolla en kötü zeminlerde bile bütün halinde kalıyor. Belçikadaki Ford Lommel çevresindeki kısa ve yavaş süratteki gezimiz, iddia edilen rüzgar sesindeki azalmayı değerlendirmeye yetmedi. Hatta hala kayda değer, özellikle kaba zeminlerde yol sesi vardı. Makyajlı Focus'un içi nasıl ? İçerdeki en büyük değişiklik yeni eğlence sistemi ve dokunmatik ekran. Daha kolay ve kullanıcı dostu kontrole sahip. Yeni 8" dokunmatik ekran tüm versiyonlarda sunulmayacak ama şimdiki versiyona göre cep telefonundan esinlenen arayüz ile çok büyük gelişme var. Doğru, ekrandaki bazı dokunulması gereken tuşlar küçük bunlara bir bakışta dokunmak zor olabilir ancak ekranın köşelerindeki kullanışlı kısayollar işlevler arasında geçişleri kolaylaştırıyor. Pek çok şey aynı, bu demektir ki sürüş pozisyonu iyi yerleştirilmiş pedallar, geniş koltuk seçeneği ve direksiyon ayarlamaları sayesinde muhteşem. Bagajı küçük ve hala sınıfının en kaliteli kabinine sahip Octavia ve Golf kadar iyi değil. Ben de Focus sahibi olmalı mıyım? Focusun pek çok özelliğine hala dokunulmadığı açık, fakat geliştirilmiş bilgi-eğlence sistemi ve yeni motorlar aracılığıyla az tüketim masrafları, İngilterenin en çok satan aile sınıfına daha da cazibe yüklüyor. Fordun direksiyona yapacağını duyurduğu gelişmeleri görmek için bekliyoruz, fakat yapmasalar bile focus sınıfının en iyi araçlardan biri olmaya devam edecek. Fakat, hala en az kullanışlı olarak kalacak, ve iç dizaynı -öncekine göre şüphesiz daha kullanıcı dostu olmasına rağmen- hala eş masraflı rakiplerine kıyasla daha ucuz hissettiriyor. Fotoğrafları
  2. Bu şekilde ağırlık farkı yok. Öncelikle yazılımlarını kontrol edin ve ardından aynı sürüş ve koşulda sürüldüğünden emin olun
  3. bişey olmaz canım söz bizim mahalleden dışarı
  4. Hocam tüketicilerin de çok akıllı olduğu söylenemez
  5. Abi yola duran bir araç var ortada yani bu olağan üstü birşey bir araç ortada kalıyorsa ya arızalıdır yani denetimsiz ve bakımsız ya da sürücüsü psikolojik deli Napim
  6. 1 ay önce otokoç, hiç boş otomobil yok zaten bize onlar yakışmıyor dedi Premium ile fiyat çekti ardından 2.000 indi. Öyle.. 8 Mayıs Hazır ellerinde olan model ise şu şekilde: V40 1.6 tdci beyaz Powershift + Premium Pak: 89.500 TL -ortalama 2bin tl listeden iniyolar
  7. Çağlar onları diyenler hayatında poposunu volvo koltuğuna koymayanlar salla gitsin yahu okumaya bile gerek yok Zaman kaybı. V40'ın Focus'a göre aman aman güvenlik farkı yok B sütunları çok iyi ama hepsi gibi Aynı sayılırlar geri kalan yerlerde , bu arada v40 kampanyasını daha önce sitede konuştuk minimum premium pack ile geliyor türkiye'ye araçlar yani 82 küsürden ucuz almanız zor yada 3 ay kadar bekleyeceksiniz en boş için.. Dediğim gibi aman aman focus'dan süper araç değil kalitesi dışında O yüzden gözü kapalı alternatif değil benim için.
  8. Klavuz'a baksanız ? Birşey silinmez korkmayın. Konunuz silindi. Doğru yerde ve nitelikli başlık açınız.Yoksa buradan devam edin
  9. Doğru denetim ile bu tür sınırlamaların hiçbirine gerek yok diye düşünüyoeum yani hız sınırı koyunca hatalardan arınamayız.
  10. Özürlük durum yok est, size nerede olduğunu göstermeye çalıştım ama olamadı sanırım. Buyrun size genel bölüm yeri: http://www.focusclubtr.com/forum/126-mk2-genel-bilgiler/ burada donanım listesi mevcut. Donanım başlığı: Yalnız sizin istediğiniz şeyler teknik veri değil donanım oluyor yani ülkeye göre yıla göre vs değişebilen şeyler haliyle internet de NET şekilde bulmanız imkansız eğerki o zaman satılan kataloglara sahip değilseniz. (Yukardaki link gibi) SONUÇ: Sizin aracınızda esp varsa kontak çevirince ışığı yanar ve teybin altında DÜĞMESİ vardır off yapmak için. Genel olarak da hiçbir ayrılığı yok aracınızın sadece karoser 3K o kadar. Genel sonuç ise herşey bu sitede mevcuttur google yerine önce buraya bakın
  11. Sitede var olanların yeri genel bilgiler bölümü. Neyin teknik verisi lazım yani hangi bölüm.
  12. Bir arabanın pert olduğunu ve park sensörünün takılması gerektiğini düşünün. O adam da bu şekilde düşünüp TÜM gerekli Orjinal parçayı değiştirecek size çok yüklü miktarda fatura çıkacak bu kadar basit. Sonuç: aşırı gereksiz uğraş
  13. İçerden kilitlenmiyor . Yani iç mandal sürekli açabiliyor.
  14. konu dışı yapmadan önce siteye bakmanızı tavsiye ederim, buyrun
  15. Lütfen doğru yerde başlık açtığınızdan emin olunuz. Taşınmıştır. İnsignia'dan sonra konforu, Focus 2'den sonra yol sesi civic'de sizi rahatsız ETMEZ. Siz zaten başka insanların yorumları ile fikir sahibi olmuşsunz ama tekrar bize soruyorsunuz ? Anlamadım. Şikayetçileri vs geçin hepsinin derdi kendine, onları rahatsız eden sizi de edecek değil Yapacağınız iş şu olmalı; siz bu araç ile ne yaktınız diye sormanız, soramıyorsanız da bunların az çok teknik verisine bakmanız veya buraya bakmanız Öncelikle ne istediğinizden emin olun sonra seçeneklere yönelin, dizel mi benzinli mi ? 1- Benzinli focus yokuşta ne kadar yığılırsa TÜM atmosferik benzinli araçlar o kadar yığılır, yani aklınızdan bu düşünceyi çıkartın önce veya bi deneyin sonra karar verin. Olay lpg'li araç ise o iş tamamen değişir kimin elinden çıktığı belli olmayan araçları kıyaslamak bile saçmalık ne yazıkki. 2- Style ve üzeri donanımlarda sadece klima değişmiyor biraz araştın. Sitede detaylı başlık var. 3- Motorlar lpg'ye uyumlu diye birşey olmaz TÜM BENZİNLİ ARAÇLAR BENZİN'e uyumlu üretilir. Her marka size masraf çıkartabilir olay lpg markasına ve ustasına da bağlı yine internet çöplüğüne fazla takılmışsınız. 4- Yine aynı talep var; karar verin, ne istiyorsunuz ona göre zaten düşünmeyin benzin. Özet: Önce yakıt sonra tipine bakın sonra fiyatına ve donanıma.. Bu bilgiler ile kimse size kesin şunu almalısın diyemez.Garip sorular ve istekler var. Not: Lpg'li araba almayın.
  16. Yukardaki ekranda bir sorun yok. O bazen pasif bazen aktif gözüküyor
  17. Esp ışının yanmasının sebebi TCS veya ESP'nin görev yapmasıdır. Sağa veya sola çekmeye gerek yok. Yani bir sorun yok ortada.
  18. Profil resmini alalım önce de arabanın bi anlamı olsun
  19. QG 3371, ne iyiymiş berber makinası gibi cart cart aldı, bitti gitti... Kasti olarak uzattım, sonucunda memnun kaldım
  20. Klavuz global hazırlanır, donanım ülke ve talebe göre değişir, donanımların yarın satılacağının ve satılmayacağının garantisi yoktur. Donanım tablonuz aracınızı gösterir klavuz değil. Ayrıca farklı konu içerikli yazılarınız iletiden silinmiştir. Uygun başlık bulunuz lütfen
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.