Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Clio demeyin ya da focusları satın öyle deyin Allahım.. Fail car.
  2. Onların hepsi ayarlanıyor. Ayrıca dizime yapışmıyor fakat ayarlamadım onunla uğraşmadım kısa süre süreceğim için. Bunların hepsinden eminim çünkü yaklaşık 3000 km yaptım
  3. Burayı tıklıyorsunuz ardından tüm kriterlere uygun modelleri görüyorsunuz sonra gözünüze kestirdiğiniz modelin problemlerini araştırıyorsunuz ve akabinde en ucuz bir ilan bulup farklı sitelere de bakarak tabi bize dönüyorsunuz Pug ve Opel'de bol seçenek var..Diğerlerine tek tek bakalım Nissan Micra'yı da unutmayın http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-2012-nissan-micra-1.2-punch-otomatik-nazar-grup-otomotivden-167539525/detay Polo http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-polo-1%2C4-comfortline-85ps-dsg-165440081/detay Punto http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-ilk-sahibinden-fiat-punto-evo-1.4-yari-otomatik-167029789/detay 207 http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-2009-207-otomatik-vites-ilk-sahibinden-cok-temiz-30000-km-de-167284621/detay Corsa http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-simsek-otomotiv-den-2012-opel-corsa-1.4-sd-167095222/detay Gerisi yalan olur boşunu yorulma
  4. İmlaya dikkat edelim aksi hallerde mesajları silebiliriz, bakınız kurallar. Cepten yazmak maalesef bahaneler arasına girememektedir. Bizde yazıyoruz cepten
  5. Otomatik Mesaj Bu konu, "Ford Garajı → Focus III → Mk3- Sorular ve Sorunlar" kategorisinden "Ford Garajı → Focus III → Mk3- Modifiye → Mk3- İç & Dış Görünüm" kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  6. Ümit 1.6 otomatik önermem demiş ama 1.6 Powershift ile oldukça iyi.Tüketim de zorlanmazsa makul. Ama aşağıda dediğim gibi bu seçenek zor başka araba lazım. Kazalı senin istediğin fiestaların fiyatı bu civarda dolaşıyor.. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2013-fiesta-titanium-x-bu-fiyata-hic-bir-yerde-yok-166847680/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-elit-oto-dan-yeni-kasa-7000-km-167279490/detay Bu var işte bi de http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-17.000km-sifirindan-farksiz-bayandan-ford-fiesta-164901774/detay Diğer modeller için sonra araştırayım. Ve bu başlığıa bakmayı unutmayalım
  7. 2014 Yeni Ford Tourneo Courier (Kurye) Deluxe 1.5 Tdci 75 Ps Test Sürüşü - İç & Dış İzlenim Aracın diğer tüm bilgileri hakkında başlıklar: Titanium Donanımlı Modelim Fotoğrafları için: Özet: Trimler sert malzeme ama kaliteli işçiliği de iyi olduğundan içinde tıkırtı bulunmuyor. Geniş ve yüksek yan aynalar rüzgar sesi yapıyor. Yol sesi bir fiesta kadar hatta lastiğine bağlı olarak daha iyi bile olabiliyor. Geniş ve kullanışlı bir araç 1.5 tdci her yerde yazdığım gibi şehiriçi için uygun bir motor gücü yeterli. Video:
  8. Daha uzun bir testini yapmak ümidi ile 2014 Ford Fiesta 1.0 Ecoboost 100 Ps Powershift Test Sürüşü - Motor Sesi - İç & Dış Görünüm videosunu sizlere sunarım Ford'un en minik ve teknolojik bebesi karşınızda! Makyajdan kısa kısa bazı yerlerde bahsetmiştik onları yazmak yerine link veriyorum, merak isteyenler kaçırmasın Ayrıca eskiden çektiğim 1.0 eb ps ses videosu:
  9. Yukardaki bilgiyi hatırlatarak! Ülkemizde veri kaydını almak için testleri yapılıyor demiştik antalya'da DH'e üye arkadaş yakalamış fotolarını çekmiş..Sizler de görün istedim Araç Fusion olarak gelmiş ama alman plakalı ve iç bölüm Avrupa malzemeleri ile gelmiş yani belli test aracı
  10. Bir problem olmaz sadece estetik
  11. Sen arabada kaç ceset taşıyorsun onu bi söyle Araba zor ayakta duruyor sanki
  12. Düz olmayan biçimsiz yerler hep, Van da düzlük yok mu arkadaş
  13. Abicim bu bölüm haber bölümü Google'a gülelim İsteyen takip ediyor isteyen etmiyor yani
  14. Acil durumda camları kırıp öyle geçirmişler
  15. Ford'un tüm satışından bahsedelim binek zaten aşağıda mevcut. Nisan'da 4.920 adet satış varken Mayıs'da 5.593 yani %14'lük artış söz konusu.Pazar ise %9 artmış. Tabloyu naçizane yorumlarsam; İlk 3 sıra kendini yerinde korumayı bilmiş ardından gelen Fiat, Opel ve Ford onlara yetişmek için satışını oldukça iyi arttırmış.Toyota pazar ortalamasında kalırken Mercedes C serisinin ekmeğini yemeye başlamış gözüküyor, premium rakibi bmw'yi de sollamış oldu. Skoda ise bu ayın en fazla kendini yükselten firma olmuş. Nissan geçen ay da gösterdiği müthiş düşüşüne devam ediyor QQ bu fiyata satılmazmış yani bunu öğrenmeleri lazımdı. Honda da önemli düşüş gösteren firma olmuş. Geriye kalanlar kendi yağıyla kavrulmaya devam ediyor. Avrupa satışlarında görüşmek üzere Önceki sayfalardaki gereksiz! tartışmalarımızdan dolayı alt mesajları alıntılıyorum ki yorumlamanız daha kolay olsun
  16. Ucu şöyle oluyor yani uç kısmı matkap ucu gibi yapılmıştır önce kendi yolunu açar sonra vida o deliğe girer Akıllı işte
  17. Yol yardım'ı arayın gelsinler hocam. Ücretsiz
  18. Turbo arıza yapsa 110 120 beygir gibi ancak gider. Siz daha iyi anlarsınız.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.