Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Muhtemelen aynı çıkmaz çünkü sadece yazılım farkı yok ilk mesaja detayları eklemiştim araçlar oldukça oynama yapmışlar. Neyse ara hızlanma verisi ortada 1.0 125 ps versiyon Fiesta; 0-100: 9.4 sn 50-100: 12.2 sn Son hız: 196 km/h 1.0 140 ps versiyon Fiesta; 0-100: 9.0 sn 50-100: 8.6 sn Son hız: 201 km/h 1.6 182 ps Fiesta ST; 0-100: 6.9 sn 50-100: 6.4 sn Son hız: 223 km/h Adamlar hemen sürmüş click
  2. Bagajı açın yedek lastiği kaldırın, orada su kalmış veya sızmış olabilir. Keyifli forumlar
  3. Hocam dediğim gibi gidin bayiye donanım listesini alın olsun bitsin
  4. Onun boyu ile sınıf gereksinimi bununla hiç aynı değil Neyse yok işte Ama dünyanın en zevkli araçlarından biri Fiesta ST örneğin kime sorarsanız söyleyebilir, normali bile zevkli! Canavarlar
  5. Sıkıntı olmaz. Ama olur derlerse de yapacak bişey yok
  6. Yeri burası değil umarım uzamaz silmek zorunda kalırız. Sonuc: aynı kondisyondaki motorlar da bu fark varsa normal değil servis'e gidin.
  7. Sizce hangisi? Artık benzinli otomatik'de olabileceği için golf'de eklendi listeye.. Golf'ler 40.500 tsi dsg http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2011-beyaz-dsg-7-ileri-158396371/detay 40.000 1.6 dsg http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-sahibinden-30.000-km-de-satilik-golf-boya-degisen-yoktur-168576573/detay Polo'lar tdi dsg - 37.500 http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2011-model-volkswagen-1.4-confortline-polo-otomatiktemiz-kazasiz-135897338/detay tdi dsg - 38.800 http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2011-model-polo-1%2C6-tdi-comfortline-dizel-otomatik-168435832/detay
  8. Aldığınız bayiden kaşeli donanım listesinizi isteyin üzerinde şase no olacak haliyle faturada da var.Bitmiştir.
  9. 1.0 tüketim başlığımız ile birleştirilecektir.
  10. ST de bile değil hocam, takılmayın ona gerek yok bunlarda
  11. Onun için ST versiyonu var ama maalesef satılmıyor ülkemizde çünkü fiyatı oldukça pahalı oluyor, heba olur garibim
  12. Öyle olsun ne diyim ben katılmıyorum sadece
  13. Kalmasında sorun yok Süleyman bey Sizin gibi merak edenler olacaktır ilerde
  14. Bayanlara özgü hareket değil bu, bunu sadece bayana bağlamak hoş değil Neyse usta şöförlük vs kazaları önlemez kurallara uymak yeterli. Kurallara uyuyorlar diyorsun ama hata yapıyorlar demişsin o nasıl oluyor Abicim sen kendin düşüneceksin trafiğin her halini başkasının düşünmesini bekleme..
  15. Trafik kurallarına uyulduğu sürece usta şöföre ihtiyaç yok sadece belli olmayan hallerde usta şöförlük işe yarar geri kalan hiçbirşeyde gerek yok Kurallar Kurallar Kurallar
  16. Emin olamadığın yerde sollamanın ne anlamı var, bekle.. Dediğim bu, sollayarak eline 10 dk bile geçmez bu tip yollarda. Bende kaçmaya çalışırdım belki ama bile bile uçuruma da atlamazdım sanırım çarpardım içindeki önemli değil o an onları değil kendimi düşünürüm hiç sosyal mesaja gerek yok.
  17. Hangisinde kurtulacağını biliyorsan tabi neyse Allah korusun herkesi ama ümit çocuğun Felan varsa o adam da akıllı olacak biraz yapacak bişey yok.
  18. Hee bu express'den, ben diğerinden çevirdim o yüzden yoktu bu part. Neyse benzer şeyler var zaten. Bir çok tercihi kolay ülkerlerde zaten satışı yok ve 1.0 satışı oldukça yüksek istatistiklerini vermiştim. Ülkemizde 1.6'nın satılacağını da sitemizde iletmiştik, diğer otomatikler de sunulunca ancak kalkabilir çünkü otomatik satışı mevcut aksi halde talep düşer.
  19. Focus'un son halinde aman aman birşey yok. Belli ki hiçbiri kemer takmıyordu. Yazık.
  20. Beta 2 çıktı bakalım hatalar azalmış ise yükleriz. 15 günde update gelmezdi çok hata olduğu için beklememişler
  21. Satış tarihi yukardaki gibi güncellendi. Aralık ayında Manuel vitesler geliyor
  22. Cenk abi gelmesi planlanıyordu bakalım. İngiliz'e özel değil yani. ST'ye alternatif diyordum ya.
  23. Hatırlarsanız süpriz gelecek demiştim Fiesta için Bakın Ayrıca 140 ps kesin geliyor.Doğru yani tamamı
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.