Welcome to Focus Club Tr | Otomobil Severlerin Adresi

Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • Duyurular

    • Yakup Çağatay

      [ÖNEMLİ MUTLAKA OKUYUNUZ] Görünmeyen Resimler Hakkında   06-08-2015

      Devletimiz i.imgur adresini engellemiş bulunmakta, bu sorunu çözmek için ilk etapta öncelikli konuları yenilemeye başladık. Şuan görmek için yapmanız gereken basit bir DNS değişikliğidir. Google dns gibi 8.8.4.4  İlginize Teşekkürler. NOT: Bu sadece imgur'a yüklenen fotoğraflar için geçerlidir, diğerlerinde problem bulunmamaktadır.  
“ER-OL
Aydın Baran

Focus 3 1.6 Ti-Vct Yakıt Tüketim Değerleri

Bu konuda 455 ileti var

Focus 3 Benzinli araçların yakıt tüketim değerlerini bu başlık altında paylaşabiliriz.

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ankarada şehir içi 7.5 -7 görüyorum araç boş uzun yolda 4.3 -4.6 araç yüklü uzun yolda klima açık 5.9-6

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

merhaba şehir içi önceden 8 lt gibi görüyordum fakat servisde yazılım güncelleme sonrası bu degerler 10 lt kadar çıkdı bilgisi olan varmı acaba bu yazılım güncelleme yakıtı arttırırmı ?

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

merhaba şehir içi önceden 8 lt gibi görüyordum fakat servisde yazılım güncelleme sonrası bu degerler 10 lt kadar çıkdı bilgisi olan varmı acaba bu yazılım güncelleme yakıtı arttırırmı ?

Güncelleme sonrası erken dönemdeki yol bilgisayarı verilerine pek güvenmeyin.

İşletim sisteminin uyum sağlaması da vakit alır, en az 500 km sonra sıfırlayıp en az 200-250 km sonrası ortalamaya bakın.

Bu arada EB Antalya şehir içi akıcı kullanım, günlük 26 km ve 26 trafik lambası ort. YB 7.7 l/100 km

Uzun yolda 6.5 civarında ama dağ yollarınsa vahşileşirsem 7.5 -8 olabiliyor, ne yaparsam yapayım 9'u geçmedi.

Aydın böyle bir başlığımız yok muydu zaten?

Cem Boneval tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

aracım 6000 km'de 1000 km giresundan bursaya dönüş 95 km sabit hızla ( %90'lık kısımda) ortalama yakıt tüketimi 4.9 litre benzinli 125 hp focus

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

10900 km yapmışım şehir içi dışı karışık. 3750TL benzin masrafı. 1 tam kış geçti ve yaz boyu klima hep açık.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ortalama 830 litre icmiş yani 100 km'de ortalama 7.6 litre...

Teşekkürler

aynen öyle. bir de yerin içtikleri var ama tecvize sayıyorum. opet hariç diğer istasyonların hepsi mandal attığı halde yuvarlayayım derken tahliyeden akan benzini görmüyorlar.

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

aynen öyle. bir de yerin içtikleri var ama tecvize sayıyorum. opet hariç diğer istasyonların hepsi mandal attığı halde yuvarlayayım derken tahliyeden akan benzini görmüyorlar.

Uzun yol var mı ? varsa takribi kaç km acaba ?

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şehir dışı abanmadan akıl uslu gidersem (ortalama 85 - 100 km/h) 5.5 lt, şehiriçi yaklaşık 7-8lt arası.

bu değerlere daha yeni ulaştım daha öncesinde focus ve powershift e alışma süreci nedeniyle epey bir yüksekti.

Şu an 2100 km deyim biraz daha düşeceğine inanıyorum.

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güncelleme sonrası erken dönemdeki yol bilgisayarı verilerine pek güvenmeyin.

İşletim sisteminin uyum sağlaması da vakit alır, en az 500 km sonra sıfırlayıp en az 200-250 km sonrası ortalamaya bakın.

Bu arada EB Antalya şehir içi akıcı kullanım, günlük 26 km ve 26 trafik lambası ort. YB 7.7 l/100 km

Uzun yolda 6.5 civarında ama dağ yollarınsa vahşileşirsem 7.5 -8 olabiliyor, ne yaparsam yapayım 9'u geçmedi.

Aydın böyle bir başlığımız yok muydu zaten?

Merhabalar,

Yüklü arabayla(3 kişi ve bagaj dolusu mesela) ve klima açık iken şehir dışında 6.5 lt/100 km nin altına düşmez mi 1.6 EB için?

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.


Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.


Giriş Yap


  • Benzer Konular

    • Yazan: Anıl Erdoğan
      Merhaba arkadaşlar aracınıza yeni katıldım...
      Araç multimedya ekranları takılan bir firmada satınalma ve pazarlamasından sorumluyum.(ileryen günlerde firma sponsorluk ile ilgili görüşecek zaten)
      2010 Fiesta 1.4 tdci ve Peugeot 206 1.4 otomatik aracımız olup , Fiestayı genelde babam , 206yı ise bende kullanıyorum.
      Ve artık 206 arabayı değiştirip Allah nasip ederse 1.5 tdci powershift focus sedan almak istiyorum.
      Bütçem 2.el Trendlere yetiyor. Düşük km focuslara bakıyorum (15000e kadar)
      Sizden rica bu aracı almadan önce nelerine baktırmam gerekli.
      Ford servisleri exper hizmeti veriyormu?
      Şanzımanı özenle incelerlermi?
      Veya sizin önerebileceğiniz neler var
      Yardımcı olursanız çok sevinirim.
      Şimdiden ilgi ve alakanız için teşekkürler
    • Yazan: Evrim K.
      Merhaba,
       
      Yakın zamanda 2013 model 35.000 km'de Fiesta titanium 1.6 powershift aldım. Her ne kadar aracın yakıt miktarının benzinli otomatiğe göre gayet uygun olduğunu düşünsem de senede ortalama 20.000 km yaptığım için lpg kaçınılmaz gibi. Zaten alırken de amacım lpg taktırmaktı.
       
      Konuyu biraz araştırınca epey detaylı olduğunu ve montajı yapan ustanın da en az lpg kiti kadar önemli olduğunu fark ettim.
       
      Ayrıca fiyatlar da oldukça değişken. Birkaç yerle görüştüm, fiyatları da paylaşayım.
      Ankara'da Ford yetkili servisi ile konuştum biz landi renzo taktırıyoruz muayeneyle beraber 3.300, muayeneyi siz yaptırırsanız 3.000 dediler.
      Birkaç yeri telefon ile aradım landi renzo için fiyatlar 2300-3000 arası değişiyor, bir yer prins'de kampanya var 1.800 dedi.
      Güvendiğim bir ustaya danıştım, bir arkadaşına sordu, atiker obd'li sistem takıyoruz 1.400 dedi.
       
      Anlayacağınız fiyatlar, montaj yeri ve kit seçimi konusunda kafam epey karıştı.
       
      Tavsiyeleriniz benim için gerçekten çok faydalı olacak.
       
      Şimdiden teşekkür ederim.
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      2017 İstanbul AutoShow'un konuğu olacak olan GT'nin teknik verileri açıklandı.
       
      3.5 Litre V6 çift turbo Ecoboost motor. 3.5 Ecoboost motor 656 Ps güç (6250 rpm) ve 746 Nm tork (5900 rpm) üretebiliyor. Tork’un %90’ı ise 3500 rpm’de üretilmiş oluyor. Getrag’ın ürettiği 7DCL750 kodlu 7 ileri çift kavrama şanzıman sahip. DSSV® amortisörler mevcut. Sınırlı kaydırmalı diferansiyele sahip. Kuru ağırlığı 1385 kg ve sürtünme katsayısı 0.35 cd (V-max modunda) Son hız ise saatte 348 km.  
      Detaylı şekilde burada yer almaktadır.
      https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-gtnin-ilk-yol-surumu-uretildi/
       
      GT’nin geliştirme aşamasında aşağıdaki modeller de kullanılmış, yeni lastik, en iyi süspansiyon ayarlarıyla birlikte ve aynı sürücü ile aşağıdaki tur zamanları elde edilmiş.
      Ford GT: 2:09.8
      McLaren 675LT: 2:10.8
      Ferrari 458 Speciale: 2:12.9
       
      @Servet Ö.
      Sana özel bunlar da  
      Valve diameter/lift 
      Intake: 37.4mm / 9.96 mm
      Exhaust: 31.6mm / 11.00mm 
      Bore x stroke 
      92.51 x 86.7 mm 
      Compression ratio
      9.0:1 

    • Yazan: Yusuf Yekta Güzel
      Arkadaşlar sıfır bir Focus 2016 aldım. A/C açık değilken yani klima olmadan motor fanından ısınıyorken bu benzinden mi besleniyor?
      Çünkü ortalama yakıt tüketimimin fanı açmaya başladıktan sonra biraz hareketlendiğini gördüm...
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford, 1.0 litre EcoBoost için Yakıt Tasarruflu Silindir Deaktivasyon Tekniği Sunacak; Üç Silindirli Motor için Dünyada İlk
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/1-0-litre-ecoboost-icin-silindir-deaktivasyon-dunyada-tek/
       
      Bu teknoloji, üç silindirli bir motorda ilk kez uygulanmış olacak; 14 milisaniyede yanmayı durdurabilir veya yeniden başlatabilir ve CO2 ve yakıt verimliliğini %6‘ya kadar iyileştirebilir.
       
      Tam kapasite ihtiyacı olmadığında mavi silindir (no.1) çalışmıyor, kırmızı silindirler çalışıyor. Teknoloji, gözün kırpılmasından 20 kat daha hızlı 14 milisaniye içinde bir silindiri devre dışı bırakabilir veya yeniden devreye sokabilir.
      Titreşimleri önlemek için gelişmiş çözümlerle bir araya getirilen silindirin devre dışı bırakılması, sürücüler için çalışma ve motor performansı açısından fark edilmeyecektir.
       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.