Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
  • 0
Ömer ozcan

Powershiftin Kronik Sorunu! #gelinsorunubirlikteçözelim

Soru

2018 mart ayında sorgulamadan araştırmadan birazda ilk aracımı almam hasebiyle tecrübesizliğimden 2012 model ford focus benzinli otomatik araç aldım.2. ayda aracın şanzımanında ki sarsıntıları hissetmeye başladım. Ankara kartaş ford yetkili servisine götürdüm kayıt açmadan baktılar sorun yok dediler ancak araç beşik gibi sallanıyordu ertesi hafta kayıt açtırdım birlikte test sürüşüne çıktım kayda değer bir titremenin olmadığını söyledi.Bende olayı resmileştirmek adına kontrol edilip bir sorun olmadığını kaşeleyip vermesini istedim ve aldım bu sırada şanzımanın mekanik sesler çıkardığını araç bazen gazdan ayağımı çektiğim halde devirin yükseldiğini, gaza geç tepki verip sonra biirden ne atıldığını ilettim ancak ustamız dalga geçer gibi powershiftin çalışma prensibi bu olabilir mekanik sesler illa çıkar vb. cümleler kurdu. Araştırmalarım sonucu hemen hemen her kullanıcı benzer sorunları yaşıyor onlarca şikayet var.Hata türkiyede bilinçli bir kullanıcı hakkını arıyarak çözüme ulaşmış araç değişimi yapılmış ford tarafından(ilgili link: https://forum.donanimhaber.com/ford-powershift-sanziman-titreme-problemi-kronik-problem-cozulemiyor--116371787 ) Avustralya forda bu kronik arızalı şanzımanından dolayı 10 milyon dolar gibi Avustralya tarihindeki en büyük cezayı kesmiş(İlgili link: https://www.abc.net.au/news/2018-04-26/ford-hit-with-record-10-million-fine-for-unconscionable-conduct/9699474 ). Ben benzer sorunları yaşayan arkadaşlarla bir konsorsiyum kurarak birlikte hareket etmek istiyorum. Gelin birlikte hakkımızı arayalım.

Ömer ozcan tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 44 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0
1 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

İlgili konularımız okundu mu güzelce? 

İnternet ortamındaki powershiftle alakalı her soruyu sorunu detaylıca, defalarca okudum. Bu başlık altında benzer sorunları yaşayan arkadaşlarla iletişim kurup birlikte hareket etmek istiyorum

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0
1 dakika önce, Ömer ozcan yazdı:

İnternet ortamındaki powershiftle alakalı her soruyu sorunu detaylıca, defalarca okudum. Bu başlık altında benzer sorunları yaşayan arkadaşlarla iletişim kurup birlikte hareket etmek istiyorum

O halde bu talebe uygun konu başlığı açmanız faydalı olacaktır.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

Arkadaşlar ben de aynı sorun vardı bu hafta esp ışığı yanıyor araç çalışmıyor şanzuman beyni arızası nede güzel biliyorlar diyorum ki araç 50 binde ne beyni diyorum olurmuş böyle şeyler otosanı aradım ukala cevaplar aracın arkasında durmuyorlar çıkan beyni aldım inceleme yaptıracağım sonrasında türkiye ford otosanı şikayet edeceğim bu sorun bi bende değil forumlara bakıyorum onlarca hatta yüzlerce insanın başına şanzuman ve beyinle alakalı sorunlar gelmiş şimdi beyni değiştirdim sorun ortadan kalktı lakin zoruma giden ford gibi bir firmanın önemli aksamlar olan bu parçaların arkasında durmaması sizler bu konuda yardım istiyorsanız bende varım yurtdışı tek çare burası ilgilenmiyor

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0
11 dakika önce, Osman akbey yazdı:

Arkadaşlar ben de aynı sorun vardı bu hafta esp ışığı yanıyor araç çalışmıyor şanzuman beyni arızası nede güzel biliyorlar diyorum ki araç 50 binde ne beyni diyorum olurmuş böyle şeyler otosanı aradım ukala cevaplar aracın arkasında durmuyorlar çıkan beyni aldım inceleme yaptıracağım sonrasında türkiye ford otosanı şikayet edeceğim bu sorun bi bende değil forumlara bakıyorum onlarca hatta yüzlerce insanın başına şanzuman ve beyinle alakalı sorunlar gelmiş şimdi beyni değiştirdim sorun ortadan kalktı lakin zoruma giden ford gibi bir firmanın önemli aksamlar olan bu parçaların arkasında durmaması sizler bu konuda yardım istiyorsanız bende varım yurtdışı tek çare burası ilgilenmiyor

Biz ilk önce üstümüze düşeni yapalım olayı ilgili mercilere iletelim.Bi sonuc elde edemessek yurt dışınada taşırız mevzuyu.Bu arada beyni değiştirsen ilerde kavrama sorunu çıkcak karşına.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

maalesef;

geçmiş olsun diyelim..  çift kavrama araba alınmaz.. 

reno ve hyundai nin kiler nasıl bilmiyorum ama ford, vw olmazzz.

arkadaşın yeti 50k da iken triger zinciri + debriyaj kavraması değişti, geçen sene beyni yandı.. toplamda 5000 tl gitti 3 senede..

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

İşte bu yüzden inadına Manuel. Rahatlık ve konfor söylemleri ile bu millete otomatik araç sevdiriyorlar lakin sorun çıktımı ne arkasında dururlar nede masrafın büyük olmasından bahsederler.. Arabanın birton masrafı varken birde şansuman belası ile uğraşıyor insanlar. Dikkatimi çekti, Yaz mevsimi gelen gurbetçilerin araçlarının çoğu Manuel. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

Bir istatistik elimde yok ama

şöyle tahmin ediyorum.

Otomatik vitesler özellikle İstanbul başta olmak üzere,

trafiği çok yıpratıcı şehirlerde problem çıkma riskinin yüksek olduğunu

düşünüyorum.

Bu arada sürücü etkisini de gözardı etmiyorum.

Kullanılan trafik + sürücü etkisi  varsa yapısal problemin

açığa çıkmasını hızlandırıyor diye düşünüyorum.

Ben 18 aydır kullanıyorum ve yaklaşık 25K yol yaptım.

En ufak problemle karşılaşmadım.
Benimki yeni tip ama otomatik vites problemli olur genellemesi

yapıldığı için konuya müdahil oldum. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0
3 saat önce, Erdem Ay yazdı:

Ben yeni kasa fiesta ve focuslarda, çift kavramalı şanzımanlara yaşanan sorunlardan dolayı tam otomatiğe geçildiğine inanıyorum..

mca focusla gelen yeni tip powershiftte kronik diyebileceğimiz bir sorun yok ki. Türkiyeye focusla gelmiş olsa da Amerikada daha uzun süredir kullanımda.

2014 ve sonrası civarında da DSG sorunları kalmadı diyebiliriz.

Ancak genel trend tork konvertörüne dönüş.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0
Bir saat önce, Ozan Kar yazdı:

mca focusla gelen yeni tip powershiftte kronik diyebileceğimiz bir sorun yok ki. Türkiyeye focusla gelmiş olsa da Amerikada daha uzun süredir kullanımda.

2014 ve sonrası civarında da DSG sorunları kalmadı diyebiliriz.

Ancak genel trend tork konvertörüne dönüş.

Elbette, kuru tipteki gibi kavrama kaynaklı silkeleme, titretme vs sorunları yok yağlı tipte,  çok verimli bir aktarım da sağlıyor konvertörlü tam otomatiklere göre fakat mekatronik ünitesinin riski var tam otomatik ile kıyaslayınca. Yani konvertörlü tip çift kavrama kadar seri ve kayıpsız vites değiştirmese de uzun dönemde daha güvenli, arıza riski daha düşük. Vites sayısını arttırıp, dişli oranlarını birbirine yaklaştırarak hem hızlanma performansını hem de daha düşük devirde tutarak motoru tüketimi iyileştirdiler, böylece çift kavramalara yakın verimlilikte güç aktarımı sağlayabildiler görüşündeyim..

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0
1 dakika önce, Erdem Ay yazdı:

Elbette, kuru tipteki gibi kavrama kaynaklı silkeleme, titretme vs sorunları yok yağlı tipte,  çok verimli bir aktarım da sağlıyor konvertörlü tam otomatiklere göre fakat mekatronik ünitesinin riski var tam otomatik ile kıyaslayınca. Yani konvertörlü tip çift kavrama kadar seri ve kayıpsız vites değiştirmese de uzun dönemde daha güvenli, arıza riski daha düşük. Vites sayısını arttırıp, dişli oranlarını birbirine yaklaştırarak hem hızlanma performansını hem de daha düşük devirde tutarak motoru tüketimi iyileştirdiler, böylece çift kavramalara yakın verimlilikte güç aktarımı sağlayabildiler görüşündeyim..

bu düşüncenize itirazım yok, ikisininde avantajı ve dezavantajı var. yaşanan sorunlardan dolayı dediğiniz için yazdım.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

Konu amacından sapmış.Fordun benzinli araçlarda kullandığı şanzımanın kronik arızalı olduğu su götürmez bir gerçek.Benim en çok zoruma giden durum ise bu şanzımanın çalışma prensibi bu denmesi başlarından savuşturmaları. Avustralya gibi bir ülke sırf bu şanzımandan ötürü focusa ceza yağdırmış ülkemizde de araç değişimi alan insanlar var. Şayet benim gibi aynı sorunlardan muzdarip olanlar varsa bir vekalet yoluyla avukata başvurarak hakkımızı yargı yolunda alabileceğimzi düşünüyorum.

--4 dakika sonra eklendi--
17 saat önce, Mustafa Nartkaya yazdı:

Bir istatistik elimde yok ama

şöyle tahmin ediyorum.

Otomatik vitesler özellikle İstanbul başta olmak üzere,

trafiği çok yıpratıcı şehirlerde problem çıkma riskinin yüksek olduğunu

düşünüyorum.

Bu arada sürücü etkisini de gözardı etmiyorum.

Kullanılan trafik + sürücü etkisi  varsa yapısal problemin

açığa çıkmasını hızlandırıyor diye düşünüyorum.

Ben 18 aydır kullanıyorum ve yaklaşık 25K yol yaptım.

En ufak problemle karşılaşmadım.
Benimki yeni tip ama otomatik vites problemli olur genellemesi

yapıldığı için konuya müdahil oldum. 

Sizin aracınız dizel sanırım.Fordun dizel otomatiklerinde bir sorun yok zaten.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0
33 dakika önce, Ömer ozcan yazdı:

Konu amacından sapmış.Fordun benzinli araçlarda kullandığı şanzımanın kronik arızalı olduğu su götürmez bir gerçek.Benim en çok zoruma giden durum ise bu şanzımanın çalışma prensibi bu denmesi başlarından savuşturmaları. Avustralya gibi bir ülke sırf bu şanzımandan ötürü focusa ceza yağdırmış ülkemizde de araç değişimi alan insanlar var. Şayet benim gibi aynı sorunlardan muzdarip olanlar varsa bir vekalet yoluyla avukata başvurarak hakkımızı yargı yolunda alabileceğimzi düşünüyorum.

--4 dakika sonra eklendi--

Sizin aracınız dizel sanırım.Fordun dizel otomatiklerinde bir sorun yok zaten.

Evet dizel.
Sizin dediklerinize katılıyorum.
Birlik olunursa sonuç alma ihtimali artar.
Model sizin ki olsaydı ve problem de olsaydı.
Size katılırdım.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

Aracim 2013 focus otomatik.Arkadaşlar ben 7 kere servise gittim 2 kere kavrama degisti. Avukata danisip once m.muhendisine ariza tespiti yaptirdik. Daha sonra forda ihtarname cektik aracin degisimi icin. Yanit olumsuz oldu. Bizde dava actik. Dun avukatima ford dan tel geldi aracinizi getirin yeni seri kavrama takalim demisler.( cunku aracima ford expertiz yaptirdi titremeleri bizzat kendileri tespit etti)  Cevap icin sure istedik. Ama benim kararim net. Aracimin degisimini olmadi guncel degerini isteyecem 3. Secenek ise aracimi alin uzerinde 10 bin tl bana ayni donanimda veya yakin focus isteyecem. Emsal karar tonla. Bilginize.

Ozkan O. tarafından düzenlendi
Eksik bilgi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Bu videoda ST-Line versiyonuyla birlikte yeni Focus'a neler eklendiğini, nelerin değiştiğini anlattım. 
       
      Güncelleme: İstanbul'da 170 km daha yol alındı işte yeni yorumlar: https://www.focusclubtr.com/topic/17413-yeni-ford-focus-15-ecoblue-8-ileri-otomatik-test-sürüşü-neler-değişti-2018-2019/?do=findComment&comment=489670
       
       
      Video
       
      Bu yazıda ise nispeten daha düşük donanımlı sedan Titanium'da yakından bakmıştık.
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-sedan-mk4-on-inceleme/
       

       
      Şimdi Lansmandan Notlar
      2-3 alıştığımız donanım ve kişiye bağlı tasarım dışında arabada genel olarak eksi bir şey yok araba bir paket olarak gayet iyi.  Hem yeni otomatik vites tasarımı hem de yardımcılar dolayısıyla araç artık bırak ben gideyim der gibi, yani sürücüye düşen zevk detayları çok yok. D'den R'ye geçerken bile araba sizi sakinleştirmek zorunda kalıyor.  Yeni şanzıman ve motorun tüketim zaafiyeti kesinlikle yok eskiyi aratmaz ve yer yer daha az tüketebilir. Geçişlerde gaza basmasanız dahi düşüşlerde hissedebiliyorsunuz özellikle S modunda. Motor sesi eskisi gibi, dizelin hafif zırıltısı hala var. Vites değiştirme kulakçıkları ile vites düşürme, yükseltmeden daha hızlı yapıyor yani aracın vites düşürmesi aktif. Motor gürültüsü ve yol gürültüsü yeni lastiğe rağmen eskiye benzerdi, aynı yolda ve şartta kullanmadıkça bunu yorumlama zor ama bence MCA dahil zaten iyilerdi. SLA ile daha iyi olacaktır onun izolasyonu daha iyi. Rüzgar sesi 120 ile başlıyor 140 sonrası belirgin hale geliyor.  HUD umduğumdan daha güzelmiş o varken gözün kadranı aramıyor Şerit ortalama sistemi ile şerit takip çok daha hoş olmuş, daha fazla güven veriyor. Adaptif Hız sabitleme yukardaki sistemle birlikte gayet iyi işler çıkartıyor bunun bol bol videosunu çekeriz. Trafikte dur kalk yapıyor. Tabela okuyup hızını ayarlayabiliyor.  Oturma pozisyonunda, ekrana erişmede vs sorun yok her şey el altında. Arkası ciddi anlamda geniş, özellikle artan omuz açıklığı ferah hissetiriyor Bagaj yeni haliyle gayet geniş ancak B&O törpülüyor ayrıca ses sistemi bu opsiyon olunca uçup kaçmıyor, bence almaya değmez. Otomatik park "2" artık pedal kullanımını da ortada kaldırıyor. Yavaş yavaş araba elden kayıyor tehlikenin farkında mısınız? 🙂  İlk gördüğüm sedanın (linkteki) bagajındaki bazı çirkin detaylar devam ediyor (eğilince gözüken) ancak yan kaplama halısı bu sefer yerine oturtulmuş, elinle zorlamazsan çıkmaz yerinden bu haliyle mükemmel olmasa da OK. Gözlüklük ve güneşlik içindeki aydınlatma panoramik cam tavan ile geliyor Thor'un çekici LED far ülkeye gelmeyecek. O sabit LED'di malum. Sedan ST-line diye bir seçenek yok. Titanium'daki jantın değiştirilmesi yönünde oldukça fazla baskı yapıldı, mümkün olduklarında bence değişirler. Ford PassConnect, henüz çok kısıtlı ülke için gerekli şartları sağlıyor. BTK vs bir sürü detayı varmış izinlerle alakalı bunlar sağlanınca -Avrupa'ya bağlı- ülkeye gelebilir. Orta konsoldaki yumuşak dizlik, gelmiyor. Şu an ST-Line donanımında manuel vites düşünülmüyor. Göğüsteki Titanium ile gelen açık renk kaplama, aslında EU Titaniumuna ait değil onlarda daha koyu benekli bir tasarım var. Zaten fazla zıtlık oluşturduğu için kötü duruyor. Bunun değişme ihtimalini sordum, böyle gelecek dendi bu da bir paketmiş. Devam ediyorum.  
      Herhangi bir test aracından tüketim ekranı. Bunu bilerek çektim sürekli denenen bir araç olması sebebiyle.

       
      Detayı gördünüz mü? Ne yapmış Fört 😄 

       
      Dinamik led alınca sedan

       
      SW - SLA 
       

       

       
      SW bagaj - askı ve koltuk yatırma
       

       
      Wagon'a elektrikli bagaj kapağı eklendi 

       

       

       
      Tekrar SW SLA

       
      Sedan/HB torsiyon
       

       
      Geri vitesler beyaz LED, ancak fren ve sinyaller ampül
       

       

       
      Bu açıdan her şey çok iyi

       
      Jantlar güzel ve standart. Bu kombin ile araba konforsuz değil. Tabi ki bir 16" konforu yok ancak rahatsız etmez.
       

       

       

       
      Wagon ST-Line
       

       
      Yok canım ne Volvosu 🙂 

       
      SUV mu Wagon mu bu şimdi? 🙂 

       

       

       

       
      Gözlere cila
       


       

       

       
      Mutlu son  
       

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Önce içerden mi başlasak? Çünkü donanım listesinde bahsedilmeyen bazı şeyler var mevcut bu Trend X'te. Sağlama ve sorgulama imkanı şu an olmadığı için kesin konuşmayalım.
       
      Focus Mk4 Trend X 1.5L Ti-VCT 123 ps manuel vites - İç Mekan
       

       
      Evet araç Trend X ve manuel vites ancak elektrikli park freni mevcut, haliyle Auto hold ve bardaklarda ve eşya gözünde aydınlatma mevcut. Kol dayama da hareketli. Normalde E. park freni ve Auto hold Titanium manuel ile olması gerekiyordu listeye göre.
       

       
      Yol bilgisayarı tüm donanımlarda 4.2" ve siyah/beyaz geliyor. Sadece Titanium ve ST-Line üzerine alınan iki ayrı opsiyonla bu ekran renkli geliyor ve hayaletimsi bir ekran oluyor. Bunların detayına diğer konu başlıklarımızda bakmıştık. Genel Mk4 kategorisi incelenebilir.
       

       

       
      Titanium da böyle geliyor hiç fark yok. Ambiyans aydınlatma olarak kapı ve ayakta yok sadece. Ayak için yer var mı? Bakmayı unuttum. 

      Klasik küllük yerini almış, ama onu raydan kolaylıkla çıkartabiliyorsunuz.

       
      İşte çıkmış hali 🙂 

       
      Bu da tam kapalı hali

       
      Kol dayama içi

       
      Sustalı anahtar tasarımı Mondeo ile aynı olmuş. Sustasız hali Mk3 ile aynı

       
      4 kapıda tutacak var eskiden yoktu diye aklımda

       
      Arkada 12v ve haritalık

       
      Koltuklar
       

      Genel bir görünüm daha

       
      Kapılar da Titanium ile aynı, içinde keçe var üstler yumuşak kaplama. Ben anlamadım bu arabanın Titanium'dan hiç farkı yok. - Otomatik kararan dikiz aynası yok- Fark yok diyorum ama kontrol ettim araç seri olarak düşük olarak geçiyor Titanium değil. 
       

       
      EKRANLAR
       
      Çözünürlükler iyi. Her ikisi de 4.2"; ortadaki renkli, gösterge ise siyah beyaz, özellikleri Titanium ile aynı.
       

       
      Araç sedan olunca görsel de sedan ancak full gibi görsel var. HB ile HB geliyor

       
      Basınçlar TIR'dan indiği gibi 🙂 

       

       

       
      SYNC 3 gibi, gece gündüz modu var. 

       
      Gündüz

       
      Gece

       
      Gece olunca göstergeler uyumlu oluyor. İçinde aşırı bir fonksiyon olmadığı için kullanımı zor değil.

       
      Torpidoda ufak bi bez var sadece, Titanium ile aynı.

       
      Tavan yine universal üretimden çıkıyor ancak bu sefer 1 delik var diye aklımda diğer taraf aklımda değil 😄 

       
      Focus Mk4 Trend X 1.5L Ti-VCT 123 ps manuel vites - Dış Mekan
       
      Jantlar klasik renkten farklı, biraz daha koyu.

       

       
      Far sensörü

       
      Focus Mk4 Trend X 1.5L Ti-VCT 123 ps manuel vites - Bagaj
       
      Yedek lastik bu şekilde.

       
      Bahsi geçen 510 lt'lik bagaj ise bu. Titanium'larda gördükleriniz genelde B&O ile geldiği için daha sığ idi. Bu haliyle koltuk yatınca düz zemin olamıyor.


       
    • Yazan: Hakan Top
      arkadaşlar merhaba
      ford focus 2012 1.6 tdci trend aracıma uygun led zenon bulamıyorum. tam 4 farklı model led zenon aldım hiçbiri uyumlu olmadı. Uzun farlarda arıza ışığı yakmıyor. Fakat kısa farlarda arıza uyarısı veriyor. Sizce sebebi ne olabilir. Aracıma uygun hangi marka led zenon kullanmalıyım. 
      Photon marka bile arıza ışığı yaktı. en son aşağıdaki led i denedim bu bile arıza ışığı yaktı.
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Bu başlığımız popüler c sınıfı araç satışına sahip modellerin orta donanım 2018 ÖTV (%15 indi) kampanyalı dizel otomatik fiyatlarını içermektedir.
      Not: Liste fiyatları bir çok firma için %100 değerler olmasa da fikir beyan eder, pazarlık yapmanızı tavsiye ederim.
       
      GÜNCELLEME: 13 Kasım 2018
      Otomatik Hatchback Dizel Otomatik

      2018 Ford Focus HB 1.5 EcoBlue 120 PS otomatik Titanium: 178.000 TL  
      2018 Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 PS DSG Comfortline + Işık + C.C + Keyless: 189.000 TL
      2018 Opel Astra 1.6 CDTI 136 PS Otomatik Dynamic: 171.650 TL
      2018 Mazda 3 Skyactiv-D 1.5 105 PS Otomatik Reflex: 178.680 TL
      2018 Civic Hatchback 1.6 Elegance Dizel Otomatik: 156.262 TL
      2018 Renault Megane HB Touch + High-tech + G.G 1.5 dCi EDC 110 bg: 169.000 TL 
      2018 Peugeot 308 Allure 1.6 BlueHDi 120 PS EAT6 : 138.228 TL
      2018 Seat Leon 1.6 TDI 115 PS DSG Style : 167.500 TL
      2018 Hyundai i30 1.6 CRDi ELITE PLUS SMA DCT: 154.580 TL
      2018 Kia Cee'd : Yeni kasa gelecek.

      Premium Benzer Donanım
      2016 BMW 116d 116 PS Otomatik Premium Line: 229.000 TL 
      2018 Mercedes A 180 D 1.5L 116 PS 7G-DCT Style: 246.400 TL
      2018 Audi A3 1.6 TDI 116 PS Dynamic S tronic: 282.407 TL 

      Hb olmadığı için burada
      2018 Skoda Octavia 1.6 TDI 110 DSG Optimal: 159.558 TL 
      Auris'in otomatiği kalkmış yenisini bekliyoruz.
       
      Bilgi: Donanım kriter'i olarak düz Titanium alınmıştır, diğer modellerin de donanımları benzer seviyeden seçilmiştir.Ufak tefek farklar tabiki olacaktır artık onlarıda sizler incelersiniz    
      Lütfen listeyi alıntı linki vermeden (ç)almayınız!
      Unutulmaması gereken noktalardan biri; Euro 6 destekleyen motorların fiyatı tekrar düşünülmeli.
       
      İlk Tablo
      Eylül Fiyatları 
       
      Ekim Fiyatları
       
      Kasım fiyatı 
       
      Aralık 2015 Fiyat

      30 Mayıs 2016 Fiyat
      Aynı listenin manuel vites seçeneği: burada
      Diğer popüler satışa sahip B Sınıfı (Küçük Kompakt) Benzinli Otomatik Üst Donanım 2014 Model Fiyatları burada
      Türkiye'de Satılan 1.6 Dizel Ve Altı Otomatik Vites Teknik Değerleri (Dizel Otomatik & Tüketim) burada
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Sınıf lideri sürtünme değeri ve mevcut modele göre 88 kg'a kadar hafifleyen Focus'un detayları...
       
      Sınıfınında en iyi aerodinamik dirence sahip; 5K 0.273 Cd - 4K 0.250 Cd.
      Mk3 Focus ile karşılaştırıldığında, benzer bir kombinasyonda 88 kg’a kadar tasarruf söz konusu.
       
      Detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-aerodinamik-ve-agirlik-iyilestirmesi/
       
      2) Tamponda hava bölmeleri: Türbülansı azaltmak için ön tekerleklere hava akışını yönlendirir.
       
      8) Dış cephe – 25 kg’a kadar tasarruf:
      • Ultra yüksek mukavemetli çelik ve presle sertleştirilmiş bor çeliğinin artan kullanımı.
      • Hafif, presli kapı menteşeleri
      • Cam elyaflı kumaş ile güçlendirilmiş yenilikçi pencere regülatörü.
       
      9) İç cephe – 17 kg’a kadar tasarruf:
      • Ağırlığı optimize edilmiş koltuk tasarımları.
      • Hafif kapı kaplama malzemeleri.
      • Poliüretan sprey gösterge paneli kaplaması.
       
      10)  Elektrik – 7 kg’a kadar tasarruf:
      •  Özel yapım kablo tesisatı.
      •  Ağırlığı optimize edilmiş güç kaynağı sistemleri.

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.