Bu popüler bir ileti. Yakup Ç. A. Oluşturma zamanı: Mayıs 17, 2015 Bu popüler bir ileti. Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 17, 2015 Türkiye'nin son yıllarda en popüler motor seçeneği olan dizel otomatik artık Ford tarafından da müşterilere yani bizlere sunuldu. ''Oh be'' diyenleri duyar gibiyim Oyun Şimdi Başlıyor! 1.5 Dizel Powershift Otomatik %5BLansman%5D Makyajlı Ford Focus 3 Genel Başlık - Tüm Detayları İle 2014 Focus Ford Focus Mk3 - Makyajlı Focus Mk3 - Makyajlı Fiesta Mk6 Teknik Verileri Bir Arada - Motor Grafikleri Makyajlı 2014 Ford Focus Detaylı Donanım Listesi Makyajlı ve makyajsız kıyaslaması için; (videolu) 2015 Makyajlı Ford Focus Trend X 1.6 Tdci İncelemesi Ve Makyajsız Kıyaslaması & Test Sürüş 2014 Makyajlı Ford Focus İncelemesi - Test Sürüşü - Dikine Park - Fotoğraf & Video Türkiye'de Satılan 1.6 Dizel Ve Altı Otomatik Vites Teknik Değerleri (Dizel Otomatik & Tüketim) C Sınıfı (Kompakt) Hatchback Dizel Otomatik Orta Donanım 2015 Fiyatları Teknik olarak, 1.5 lt'lik yeni dizel motor 120 ps güç ve 300 Nm tork üretiyor ve 6 ileri çift debriyajlı (Islak) otomatik vites ile karşımızda. Tüketim: 4.7 - 3.9 - 4.2 lt ve co2: 109 g/km Geçişler: Hızlı veya yavaş vites geçişleri sarsıntısız, devir göstergesi haricinde geçişleri anlayamıyorsunuz. Vitesleri dolu dolu kullanarak değişiklik yapılıyor yani sırasıyla tam hızlanma yapıyor veya düşürüyor (normal şartlarda). Eğer eğimli yolda yokuş aşağıya giderek yavaşlıyorsanız tek tek vitesi düşürüyor bu nedenle devir sürekli yüksek ve tüketim '0' olarak kalıyor. Kullanım: Bir manuel vitesi doğru şekilde kullanan birini düşünün hem tüketimi düşünen hem hızlanmasını akıllı yapabilen yani tam anlamıyla PowerShift ismine layık bir sistem var. Hem sizin gaza basışınız kadar ivmelenen hem de sadece gerektiği yerde vites yükselten. Diyelim ki tırmanma halindesiniz ve ayağınız aynı kuvvetle pedala basıyor hatta hızınızı arttıracak şekilde ilerliyorsunuz işte burada gereksiz vites yükseltmiyor ayrıca şanzıman sürekli istekli konumda bekliyor yani hızlanmanız için hep beklemede. Sorulara cevap; -1 ve 2. viteste titreme yok. - Dsg'ye rakip olur. - Yakıt durumu, yeterince iyi. Otomatik start&stop sistemi araç tamamen durduğunda aktif hale geliyor, yani yavaş akar durumda aktif değil (bence doğrusu bu olmalı). Kısa süreli duraksamalarda aracın sürekli durup çalışması sürüş keyfinizi törpüleyebiliyor, neyseki bunun içinde elimizin altında düğmesi var Direksiyondan kulakçıklar: Çok zevkli ve güvenli! Ben bu kadar beğeneceğimi düşünmüyordum. Öncelikle çoğu vakitlerde kendi kendine vites yükseltmemesi ciddi iyi bir özellik çünkü bir çok manuel sever bu yüzden otomatik vites'in zevksiz olduğunu düşünür ama bunun gibi izin veren otomobiller oldukça iyi manuel hazzı verebiliyor ee birazcık tepki süresi iyileştirmesi olursa tadından yenmez Ama dizel işte canım bile bence çok iyiydi hatta şöyle diyebilirim; dizel olacaksa powershift ile olmalı. Zayıf noktalar: Araç çok güçlü. Ciddi hakim edilmesi gerekiyor özellikle manuel modlarda çok istekli ve gereksiz fazla gelebiliyor. Performanslı kalkışar için bu lastik ve jant yetersiz, 17'' olmasını isterdim kendim alacak olsam fakat bu durum genel otomatik müşterisini ilgilendirmeyebilir. Test Tüketimi: Çok rahat şekilde mevcut 1.6 Manuel tdci ile benzer yakıyor denilebilir. -Sakin uzun yol: 4.0 lt (90 km/h ile), -Standart ş.içi: 5.8 lt (Karma tüketim), -Yoğun ş.içi: 6.5 lt, -Ciddi zorlama ve trafik ile 7.0 lt ortalama ile geziyor. Hızlanma Testi: 50-100 km/h: D modunda da S modunda da 7.9 sn olarak ölçüldü. Video (Son bölümde kısa bir ses sorunu olmuş ama dinlemeye engel değil, kusura bakmayınız.) Diğer başlıklarımızda hem video hem fotoğraf yeterince olduğu için buraya her detayı eklemiyorum. Slogan, Otosan'ın bu büyük eksikliğinin farkında olduğunu gösterir nitelikte ayrıca kışkırtıcı! Güvenlik bölümüne rezistant iyi oldu. Ekran hakkında eksiler; menü geçişleri yavaş ve bazı yönlendirmeler ilkel. Genel olarak sınıfı geçer fakat üst ekran parmak izi tutuyor haliyle güneş yansımalarında sorun yaşatıyor. Diğer otomatik veya dizel araçlardan farkı; otomatik park ve start&stop sisteminin sunulması. Not: Yıl sonunda gelecek olan 1.5 eb ve 1.0 eb otomatik seçenekleri ile de bunlar yer alacak. Makyaj ile submarine ışığı değişmişti. Kulakçıklar daha büyük olabilirdi hatta soğuk! metal olursa tadından yenmez çünkü kullanması oldukça zevkli ayrıca güvenli. 21 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 17, 2015 İstanbul'da 7lt ile dolaşılır gibi geldi bana. Ama bu araba bizimkiler gibi değil gaza gelip devirli ve sportif kullanmak mümkün, bizimkiler insanı devirsiz ve ekonomik kullanmaya itiyor. Bu motor ve şanzıman ile devirli kullanırsan 8lt doğru gider gibi geldi. Ama süreklide öyle kullanılmaz trafikte. Şanzıman motorun potansiyelini fark ettiriyor diyelim. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Mayıs 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 17, 2015 ne demek 1.5 tdci Powershift geldi. Ağlarım.. sana şaka yaptık, gelmedi daha 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Mayıs 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 17, 2015 O değil de şu focus dizel powershift muhteşem olmuş. Bunca yıllık şoförüm, ben hayatında böyle kompakt görmedim. Bravo ford yıldızlı pekiyi. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 17, 2015 ne demek 1.5 tdci Powershift geldi. Ağlarım.. Gelmedi kullanmadım zaten hiç beğenmedim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Gelmedi kullanmadım zaten hiç beğenmedim. + 1907 İnanılmaz az yakıyor. 5.2 ile aldım biraz bastım bizim dağa çıktım. 5.6 oldu. Karşılaştırma için golf 1.2 düz vites diyelim 5,2 ile geldim, BASMADIM, bizim dağa çıktım 6.7 olur. İnanılmaz bir güç hissi var. 120 değil 140-150 bg gibi hissettiriyor. Powershift hiç hissedilmiyor bak Kuga ve mondeodaki klasik otomatikte enayilik yok değil, bunda yok işte. Araba muhteşem zaten kalite hissi, donanımı, yol tutuşu performansı , ekonomisi ile çok çok çok iyi oldu. Focus tdci PS almamak için tek neden kaldı: Fiyatı 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Focus tdci PS almamak için tek neden kaldı: Fiyatı ... aslında bir neden daha var Cengom "bulunurluk" .... ilk üç ay -kart hamili yakınımdır- şeklinde satacağız gibi görünüyor. Temmuz üretimi sonrası görece rahatlama var ama o zamana kadar temin ... nasıl desem? Sorunlu .... (bkn.şişt bilader, kuyruğa kaynak yapma ... durumu) 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 ... aslında bir neden daha var Cengom "bulunurluk" .... ilk üç ay -kart hamili yakınımdır- şeklinde satacağız gibi görünüyor. Temmuz üretimi sonrası görece rahatlama var ama o zamana kadar temin ... nasıl desem? Sorunlu .... (bkn.şişt bilader, kuyruğa kaynak yapma ... durumu) Doğuş taktiği ha.. araba yok şimdi git 3 ay sonra gel. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Doğuş taktiği ha.. araba yok şimdi git 3 ay sonra gel. Bu arada vezneye 2000₺ bırakmayı unutmayın[emoji4] 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ferat Ucar Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 (düzenlendi) Ben benzinli otomatik alalı 1 ay olmadı şimdiden niyeti bozdum satıp dizel mi terfi etsem Ama kaan abinin dediği gibi yaz sonunu bekleyecegiz sanırım hem fiyatta da bir indirim filan olursa tadından yenmez Mayıs 18, 2015 Ferat Ucar tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Doğuş taktiği ha.. araba yok şimdi git 3 ay sonra gel. ...hakaret etme Cengom Şanzıman'a kabuk sağlayan firma imalat zorlukları çektiği için kısıtlı miktarda mal verebiliyor, 1500x3 sipariş girdik ve 500x3 onay aldık. Yani üç ay için 4,500 adet 1,5tDCI PS istedik ve sadece 1,500 tane için üretim onayı verildi. Bunun %25'i filo'lar için ayrılacak ... yani 375 tane'si gitti ... ne kaldı? 1125 ... ilk ağızda 120 araç geldi (bunun önemli kısmı test aracı olarak plakalandı ... geriye kalanlar da dağıtıldı.) yani kaldı 1005, 82 tane Ford bayiliği var ... eşit dağıtılsa eder 12,25 ...ki eşit dağıtılmaz ... çok verilen bayi'ye 20, az verilene de 9 araç tahsis edildi diyelim. Böl üç ay'a ... ne kaldı? Bayi başı 7 ile 3 araç arasında bir şey. Durum bu yani ... 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 ...hakaret etme Cengom Şanzıman'a kabuk sağlayan firma imalat zorlukları çektiği için kısıtlı miktarda mal verebiliyor, 1500x3 sipariş girdik ve 500x3 onay aldık. Yani üç ay için 4,500 adet 1,5tDCI PS istedik ve sadece 1,500 tane için üretim onayı verildi. Bunun %25'i filo'lar için ayrılacak ... yani 375 tane'si gitti ... ne kaldı? 1125 ... ilk ağızda 120 araç geldi (bunun önemli kısmı test aracı olarak plakalandı ... geriye kalanlar da dağıtıldı.) yani kaldı 1005, 82 tane Ford bayiliği var ... eşit dağıtılsa eder 12,25 ...ki eşit dağıtılmaz ... çok verilen bayi'ye 20, az verilene de 9 araç tahsis edildi diyelim. Böl üç ay'a ... ne kaldı? Bayi başı 7 ile 3 araç arasında bir şey. Durum bu yani ... Ohh bahanem de hazır şimdi beyaz HB, tit+bixenon+nav araba yoktur. Dolayısıyla alamıyorum :D Gerçekten bayıldım arabaya 50 kaat borca girilir mi diye dün gece uyuyamadım. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Şimdi oldu mu bu yani ? Focus 1.5 dizel otomatik hemde powershift... Mondeo dizel manuel hemde otomatik seçeneği yok hemde "d" sınıfı satıyorsun (çok beklersin satmayı)... Sen ne ayaksın Ford ? demezler mi adama ? Neyse güzel araba güzel kombinasyon (herkesin hayali) çok satar bu çok. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Ufaktan aklıma gelenleri yazayım. Öncelikle şanzıman yazılım karakteri sebebiyle araba olduğundan daha güçlü hissi veriyor. D modunda tam gazda bile öyle acayip güçlü gelmedi sanki gücü ve torku sınırlı gibi. Ama spor veya manuel modda gerçek gücü ortaya çıkıyor. Belki 1.6 olanda böyle güçlüdür ama genel karakteri böyle canlı ve atak değil, gaza daha çok abanmak istiyor. Genel yakışına pek bakmadım. Uzun yol vs 7 Kademeli olmaması eksiklik olabilir. Geçişler sadece devir değişince anlaşılıyor. Silkeleme yok. Bir de enteresan bir şey manuel iki vites birden düşürmeme rağmen birden düşürüp kompresyona girip arabayı basmadı, sanırım koruma modu gibi birşey var, sanki kaydırmalı debriyaj (bknz motorsiklet) var gibi vites düşürdü. Direksiyon arkası plastik kulakçıklar aluminyum olsa daha iyi olurmuş. Dikine park etme güzel çalışıyor. Kısaca ben arabayı beğendim. F3 satıp almak pek mantıklı değil. Ama yeni araba alacak olsam Jetta TDI dsg yerine tercih edilir. Geçtiğimiz hafta boyunca bir sebeple Jetta tdi dsg kullandım. Açıkçası pek sevmedim, özellikle ekonomi için sürekli yüksek vitesler kullandırması, gaz hassasiyeti olmaması hiç hoşuma gitmedi. Ufak şehir içi hızlanmalarda gaz pedalı hissiz kalıyor basınca gitmiyor, daha çok basınca bu sefer fırlıyor. Golf de olan direksiyon arkası kulaklar yok ve autohold da yok. Beğenmedim. PowerShift bu anlamda çok daha dengeli geldi. Bu arada autohold olsa güzel olurmuş. Işıklarda durunca ayak frende durduğunda stop ediyor, frende ayağı kaldırınca motor çalışıyor. Böyle olunca ışıkda beklerken ayağın frende basılı bekliyorsun. Autohold olsa frene bas dursun motor kapansın, frene araba kendi bassın, gaza basınca çalışsın, freni bıraksın ve yürü. Gerçekten konforlu ve tembel işi. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
ismail orçan Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2015 Emeğinize sağlık iskenderuna gelsinde kuzuyu bide ben tes edeyim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap