Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.0 Ecoboost Tanıtımı & Üretim Başladı ! - Made in Germany


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Ford Türkiye hala bunun gider fiyatını bulamadı sanırım.

Dün facebookta tercih ettiğiniz motor hacmi nedir diye bir anket açmışlar (ne amaçla ki? )

1.0-1.3

1.3-1.6

1.6-2.0

2.0 üstü

seçenekleri var. Yaklaşık 1100 kişi katılmış ve de 1.0-1.3 en az oyu almış yaklaşık 40 kişi ve oranı Binde 3.9 .

çaktım ben de 1.6ya ...Elemanlar 1.0Tyi ucuz tutsun değil mi?

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bende 1.6 ya oy verdim. Ancak tercih ettiğiniz motor hacmi demiş.

Şunu sunsak tercih edermiydiniz dememiş. ^_^ Ben kesinlik 1.0 ecoboost ya da 1.6 ecoboost seçerdim benzin ucuz olsa :sofeer:

Dizel kamyon motoru hala benim gözümde. bir otomobile yakışmıyor :sofeer:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu motorlar 1.0 ecoboost , tsi vb. motorlar bana uzun vadede hic guven vermiyor nedense...

Muhtemelen atmosferikler gibi 300-400K sorunsuz yapmayacaklar.

En sık turbo arızası yaşanır diye düşünüyorum, yüksek basınçlı, yüksek hızlı ve yüksek ısılı ortamda.

Yani 100K civarında turbolarda ufak ufak sıkıntı baş gösterir.

İkamesi göreceli masraflı olacak demektir.

Yine de ciddi bir sorun beklemiyorum ve gelecekte ister istemez tüm motorların küçük hacimli ve turbolu olacağını düşünürsek sineye çekilecek mecburen.

Yaklaşık 1100 kişi katılmış ve de 1.0-1.3 en az oyu almış yaklaşık 40 kişi ve oranı Binde 3.9 .

çaktım ben de 1.6ya ...Elemanlar 1.0Tyi ucuz tutsun değil mi?

Denemediğin bilmediğin bir şey hakkında nasıl yorum yapabilirsin ki?

Ford bence sadece tepki ölçüyor.

Ne kadar tanıtım çalışması yapacağını kestirebilmek için.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mertol dün verdim; 1.0T eski VW 3 silindir dizelleri falan gibi 4 silindir motordan bir silindir çıkarılarak yapılmamış ki tamamen 3 silindir olarak küçük motor olarak tasarlanmış. Bakın görün kesinlikle yılın motoru ödülelerinden birini alacaktır.

CemBonun dediği gibi turbo değişimi olur aynı dizellerdeki gibi ..

ama DPF gibi bir parça olmadığından da DPF arızası olmamış olur. Dizelle kafa kafaya gelir. Buı düşük ateletli turbo daha yüksek sıcaklığa dayanır, bilmemne metalden yapıldığından türbini rotoru daha dayanıklı , yeni yağlayıcılar daha iyi. Bu nedenle turbo ömrü konusu eskisi kadar önemli değil der FORD

Tek sorun turbosu ucuza bulunabilir mi olacak?

H. Cenk Köse tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu motor tutulana kadar benzin 6TL olur. Bisiklete binmeye başlarız. Tutmaz bu motor.

Uygun fiyatlı Scott Scale 50 satıyorum bilginize. :kıhkıh:

Kaç model? Fiyat ne..

Önümüzdeki ay ben dağ değil ama bir hibrid almayı düşünüyorum. Scott sportster 30 veya Salcano Citysport 27HDS..

Fakat bel fıtığım tam geçti mi pedal basabilir miyim emin değilm ? O yüzden ucuz fiyatlı salcanoya yÖnelme eğilimindeyim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kaç model? Fiyat ne..

önümüzdeki ay ben dağ değil ama bir hibrid almayı düşünüyorum. Scott sportster 30 veya Salcano Citysport 27HDS..

Fakat bel fıtığım tam geçti mi pedal basabilir miyim emin değilm ? O yüzden ucuz fiyatlı salcanoya yönelme eğilimindeyim.

Modelinden emin değilim. 2007-2008 olması lazım. Koyu gri olan model. ön arka disk frendir. çok az bindim. 1500TL düşünüyorum.Ama bel fıtığı ile olacak iş değil bence. Bir tanede Sedona 761 var. Kırmızı. 500TL.

Engin Uzunoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mertol dün verdim; 1.0T eski VW 3 silindir dizelleri falan gibi 4 silindir motordan bir silindir çıkarılarak yapılmamış ki tamamen 3 silindir olarak küçük motor olarak tasarlanmış. Bakın görün kesinlikle yılın motoru ödülelerinden birini alacaktır.

CemBonun dediği gibi turbo değişimi olur aynı dizellerdeki gibi ..

ama DPF gibi bir parça olmadığından da DPF arızası olmamış olur. Dizelle kafa kafaya gelir. Buı düşük ateletli turbo daha yüksek sıcaklığa dayanır, bilmemne metalden yapıldığından türbini rotoru daha dayanıklı , yeni yağlayıcılar daha iyi. Bu nedenle turbo ömrü konusu eskisi kadar önemli değil der FORD

Tek sorun turbosu ucuza bulunabilir mi olacak?

Farketmezki.. Ne şekilde tasarlandığı falan detay sadece. Benim kafamı kurcalamasının nedeni benzinlinin aksine 720 derecede 4 patlama değil 3 patlama olacak olması.. Kulağıma hoş gelmiyor işte.. Bu arada benim motosiklet bile 4 silindir.. :)

Ben turbo ile ilgili bir sıkıntısı olacağını pek sanmıyorum. Normal şartlarda 100 bin km de falan turbo gitmez. Bizim insanımız turbo deyince illa performans motoru sanıyor olmasından kaynaklanan sorunlar yaşıyorlar. O hacimdeki alete turbo takmanın amacı düşük devirde yüksek tork alıp aracın dravıbilitisini ve alınan keyfi arttırmak. Yoksa bilmem kaç beygir almak değil. Ama bizimkiler ahanda benim arabam turbo deyip gaza basınca herşey geliyor aletlerin başına.. Bugün önümde bir dizel gidiyordu, bildiğin köfteci tezgahı gibi duman atıyor makine.. Sonra da çatır çatır turbosu enjektörü bozulunca motor tukaka. Yok kardeşim sen adamların yaptığı motora amatörce çip çük taktırırsan her bi halt olur.. Al bin işte? Yok olmaz.. İlle mıncıklayacak.. :D

Sözün özü beni turbo korkutmaz. Heleki OEM turbo hiç korkutmaz. Ama genede kulağımın alışması lazım bu hacimlere...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sizin görüşünüze göre bu benzin fiyatları ile 1.0 motorlar günlük diyelim 60 km agresif olmayan bir kullanımda dizel motora karşı Titanium fiyatı üzerinden rakip olabilir mi? Emisayona bağlı yeni vergilendirme sistemi de 2014 gibi işlemeye başlarsa ne olur?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim gibi birşey olmuş bu..

Ortada araba yok. Dolayısı ile rodajı falanda tamamlanmadı hiçbirisinin. E bu durumda gerçekci bir yakıt tüketim verisi elde edemeyiz.

Emisyon vergi falan filan hiç belli olmaz bu ülkede. Dakikada 3 yasa değiştiren bir meclisimiz var. Ki o konu daha sadece araştırma aşamasında belki o bile değil.. Konuşmak için çok erken..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.