Emre D. Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2011 f3 titanium tdcı mı passat 1.4 comfort manuel mi ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2011 f3 titanium tdcı mı passat 1.4 comfort manuel mi ? Hımm, bayağı bir ısrar var. Öncelikle aynı sınıfın araçları değil, Passat ile Mondeo kıyaslanmalı, Focus ile de Golf/Jetta Yine de kıyaslama yapılacaksa Focus daha az yakar, benim için servisleri daha bir insanca davranıyor, iç tasarımını sıkıcı bulmuyorum, sürüş dinamikleri daha bir alışkanlıklarıma uygun diye saymaya başlar ve orada kalırım. Passat daha sıkcı bir iç tasarıma rağmen daha kıymetli gÖrünümlü, ikinci eli bence biraz daha iyi, motor çok dinamik ve hacmine gÖre performansı ve yakıtı iyi, iç hacim daha geniş ve kullanışlı, donanımsal olarak da bir park sensÖrü var ilave olarak. Passat da gÖreceli yüksek marka imajına rağmen Öyle sorunsuz bir araç değil. Aralarında da liste fiyatları üzerinden 5000-6000 TL fark var. Ben ikisini de almazdım, zevkime gÖre olacaksa Focus EB, komfor ve iç hacime gÖre olacaksa da şu anda 58000'e satılan Mondeo dizel alırdım. Yok ille de seç derseniz yazı tura atardım. Sonuçta kişisel zevk ve beklentiler Önemli... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 (düzenlendi) eveeeeet... bir fren sorusu ile tekrar karşınızdayım.. öncelikle geçenlerde bahsettiğim park için frene basılı iken direksiyonu çevirdiğimde çıkan gacır gucur sesler azalarak bitti. sesler neydi, nasıl bitti açıkçası anlamadım.. dün aracım park halindeyken, arkadaki aracın çıkması sonucu daha müsait yer olan arkadaki boş alana aracı almak üzere aracı çalıştırmadan, sadece yarım kontak yaparak ve R vitesine alarak aracı zaten eğimli olan sokakta geri geri kaydırmaya başladım. 1-2 kez fren yaptıktan sonra fren bir anda tutmamaya başladı. el freniyle aracı durdurdum. bu arada frenin sertleştiğini hissettim. sonuna kadar basılmıyordu. el freni çekili haldeyken bu kez aracı çalıştırdım, kontağı çevirdiğim anda fren pedalı gevşedi, basılabilir hale geldi, frenlerde ise herhangi bir sorun olmadı bu andan sonra. yine normal olan birşeyi evham yapıp mı soruyorum yoksa bir terslik mi var acaba? Aralık 12, 2011 Alperen G. tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Araç çalışmadığında fren'e basarsanız 1-2 basıştan sonra şişer..Araç çalıştığında tekrar düzelir.. Hiç bir terslik yok Keyifli sürüşler 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Cem Bey'in de daha önce dediği gibi, bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp.. Bu olayı biliyordum ama yine de insanın içine kurt düşmüyor değil.. Teşekkürler. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Hidrolik fren sisteminde motor çalışırken bir servo sistemi fren pedal basıncını düşürür, yani düşük basınçla yüksek güç elde edilir, motor çalışmaz ikense aynı etki için çok güçlü basmanız gerekir. Bu tamamen normal bir durumdur ve bu yüzden servo fren sistemli araçların çalıştırılmadan kaydırılması önerilmez. önerilmeyen bir diğer şey de otomatik viteste aracı kaydırmaktır, sizin yaptığınız R konumunda motoru çalıştırmadan kaydırmak sisteme zararı dokunabilecek bir eylem, bundan da kaçının. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Tabi ki tabi ki, bizde bu yüzden varız Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Cem Bey bir konuyu açıklığa kavuşturalım.. Otomatik viteste aracı kaydırmak mı zararlı olan (yani genel olarak) yoksa araç çalışmazken mi kaydırmak zararlı olan? sanırım çalışmazken kaydırmaktan bahsediyorsunuz.. zira öteki türlü zaten başka çare yok.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Otomatik vites'i çalıştırmadan itmen zararlı... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Cem Bey bir konuyu açıklığa kavuşturalım.. Otomatik viteste aracı kaydırmak mı zararlı olan (yani genel olarak) yoksa araç çalışmazken mi kaydırmak zararlı olan? sanırım çalışmazken kaydırmaktan bahsediyorsunuz.. zira öteki türlü zaten başka çare yok.. Senin yaptığın şekle eleştiri getirdim, yarım kontak, motoru çalıştırmadan kaydırdım diye yazmışsın ya ona. Yoksa motor çalışırken nasıl istiyorsan öyle kaydır, ister baştan, ister kıçtan, ister dört teker, ister öne, ister arkaya, ister yana (bu kadar lafı da üşenmeden yazdım ya, pes bana) Zaten motor çalışırken R veya D konumunda ayağını frenden çektiğin anda araç ilerlemey başlar, ancak N'de motor itmeden kaydırabilirsin. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Well well well... Teşekkürler hepinize... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Emre D. Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 arkadaşlar cumartesi servise geçicem, şu direksiyon işini yaptırcam, nası yapıyolar direksiyonu tam düz yapıp tekerleri ona göre mi ayarlıyacaklar? hangi makinayı kullanıyorlar birde son olarak yapılma süresi ne olur ? yardım lütfen Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Muhtemelen rot ayarı ölçüm cihazına bağlayıp bakacaklardır, ama benimkini usta bir ustam vardır, kanala aldı, direksiyonu düz tut dedi, alttan ayarı yaptı, toplam 3 dakika sürdü ve hadi güle güle dedi. Ha para da almadı bu arada... Ne demişler: İşi bileceksin, işe gitmeyeceksin...! 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Emre D. Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 cem abi büyüksün iyiki bizim forumdasın 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Emre D. Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2011 Muhtemelen rot ayarı ölçüm cihazına bağlayıp bakacaklardır, ama benimkini usta bir ustam vardır, kanala aldı, direksiyonu düz tut dedi, alttan ayarı yaptı, toplam 3 dakika sürdü ve hadi güle güle dedi. Ha para da almadı bu arada... Ne demişler: İşi bileceksin, işe gitmeyeceksin...! abi peki ben ölcüm cihazınamı baglattırıyım sence belkş benim adam senınkı kadar usta degıldır? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap