Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Makyajlı Ford Focus 3 Genel Başlık - Tüm Detayları ile 2014 Focus


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Şimdi, Yakup Çağatay said:

 

Olabilir :) Bir focus değil. Sonuç olarak düğmesi arka cam ısıtma, çalışmadığını düşünüyorsanız doğru servis'e :)

Sigortası varsa o da kontrol edilip değiştirilebilir. 

Doğru focus değil

Sigortadanmı bilmiyorum arka cam buğu giderici çalışıyor 

servis çözecek 

Sorunlarda birikti zaten ısıyı 24 derece alıyorum yanıyorum 23.5 alıyorum donuyorum aracın içinde 

Bayağı problem çıkarttı ufak tefekte olsa, bakalım şahsuvaroğlu na randevu alacığım önümüzdeki günlerde 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • 1 ay sonra...
12 dakika önce, Serkan Koç said:

Ford Focus 1.5 tdci manuel Türkiye 'ye gelecek mi gelecekse ne zaman gelir.

 

Bu yıl gelmez. En iyimser 2017 model olarak gelir. Kesin bilgi yok. 

2018'de ise MK4 ile kesin gelir :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Haber verdiğiniz için teşekkürler.Aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz.

Yeni Spor Paket  5.750 TL ve sadece dizel HB için geliyor.

 

 

http://www.focusclubtr.com/topic/7052-makyajl%C4%B1-ford-focus-3-genel-ba%C5%9Fl%C4%B1k-t%C3%BCm-detaylar%C4%B1-ile-2014-focus/?page=18#comment-272018

 

http://www.focusclubtr.com/topic/7052-makyajl%C4%B1-ford-focus-3-genel-ba%C5%9Fl%C4%B1k-t%C3%BCm-detaylar%C4%B1-ile-2014-focus/?page=16#comment-270192

 

http://www.focusclubtr.com/topic/7052-makyajl%C4%B1-ford-focus-3-genel-ba%C5%9Fl%C4%B1k-t%C3%BCm-detaylar%C4%B1-ile-2014-focus/?page=15#comment-268273

 

Özeti şu

Spor Paket (5 Kapı dizel motor seçeneği ile)

*Full Body Kit

  Ön & Arka Eteklikler

  Yan Eteklik

  Ön & Arka Çamurluk

*17'' Alaşım Jant 

 

Açıklama sanırım eksik kalmış, spoiler ve renkli kaliper belirtilmemiş. 

 

 

Screen Shot 2016-04-12 at 15.50.27.png

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
2 dakika önce, Aziz Akın said:

Ayriyetten Trend x pakette, kol dayama artık standart olmuş.. 

 

Evet, 5-6 ay önce söylemiştik :) Diğer konularımızda diğer yenilikler de mevcut.

http://www.focusclubtr.com/topic/8544-makyajlı-2014-ford-focus-detaylı-donanım-listesi/?page=1

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...

Bilgi olarak kalsın

  • 1.0 EcoBoost 125 ps ile kullanılan manuel şanzımanın (6MTT250) maksimum tork dayanımı 285 Nm.

Stok motor değeri: 170 Nm (1400-4000 rpm)

  • 1.6 Ti-Vct 125 ps ile kullanılan manuel şanzımanın (5MTT170) maksimum tork dayanımı 170 Nm.

Stok motor değeri: 159 Nm (4000 rpm)

  • 1.6 Ti-Vct 125 ps ile kullanılan otomatik şanzımanın (6DCT250) maksimum tork dayanımı 280 Nm.

Stok motor değeri: 159 Nm (4000 rpm)

  • 1.6 TDCI ile kullanılan manuel şanzımanın (6MTT250) maksimum tork dayanımı 285 Nm.

Stok motor değeri: 270 Nm -285 Ov.Bo.- (1750-2500 rpm)

  • 1.5 TDCI ile kullanılan manuel şanzımanın (6MTT250) maksimum tork dayanımı 285 Nm.

Stok motor değeri: 270 Nm (1750-2500 rpm)

  • 1.5 TDCI PWS ile kullanılan otomatik şanzımanın (6DCT450) maksimum tork dayanımı 450 Nm.

Stok motor değeri: 300 Nm (1750-2500 rpm)

  • 2.0 EcoBoost (ST) ile kullanılan manuel şanzımanın (6MTT450) maksimum tork dayanımı 450 Nm.

Stok motor değeri: 360 Nm (2000-4500 rpm) 

  • 2.0 TDCI PWS (ST) ile kullanılan otomatik şanzımanın (6DCT450) maksimum tork dayanımı 450 Nm.

Stok motor değeri: 400 Nm (2000-2750 rpm)

  • 2.3 EcoBoost (RS) ile kullanılan manuel şanzımanın .....x.....x....x... (gelecek) [6MTT450'nin güçlendirilmişi]

Stok motor değeri: 440 Nm (2000-4500 rpm) 

 

 

Yazılım vb şeyleri düşünenlerin bunu unutmaması faydasına olur.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 ay sonra...
13.05.2016 - 02:31 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

 

1.5 TDCI ile kullanılan manuel şanzımanın (6MTT250) maksimum tork dayanımı 285 Nm.

 

 

Yazılım vb şeyleri düşünenlerin bunu unutmaması faydasına olur.

Bu doğru mu bu, bunda bir hata yok mu?.  arabanın 270 Nm torku var overboostla 285i geçiyordur belki de. 

 

Naçizane öneri: Üstteki mesaj editlenerek sözkonusu motorların maksimum tork ve devirleri parantez içinde satır sonlarına eklenebilir mi ? 

 

Not: Bu sondaki yazılım düşünenler diyerek biz kastediliyoruz sanırım. 300 Nm torkumuz var ve tork dayanımımız 450 NM epey gideri var yani denmek istenmiş herhalde :D ... 

H. Cenk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.