Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun.

    Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir ve daha az reklam göreceksiniz.

Yeni Focus Bakım Süreleri, Kapsamı ve İşçilik (Bakım Paylaşımı Değil)


Önerilen Mesajlar

Bakım kapsamı için ekteki (yazı altında) dosyayı indirip inceleyebilirsiniz.

 

Eylül 2015

 Yeni Focus-3.pdf

22 Temmuz 2016

Yeni Focus-4.pdf

11 Mayıs 2017

Focus Bak1m Formu.pdf

31 Ağustos 2017

Focus Bak1m Formu (1).pdf

4 Nisan 2018

Focus Bak1m Formu-3.pdf

 

Ford.com.tr'den alıntı:

Alıntı

 

Yeni Araç Garantisi

Ford Yetkili Servislerinde bakım, onarım, boya-kaporta işlemleri yaptırarak, Ford Aksesuar ve Ford Orijinal Yedek Parçaları satın alarak siz de 3 yıl boyunca veya 100 bin kilometreye kadar Ford Garanti sisteminin sunduğu güvenceye sahip olacaksınız.

 

3 yıl veya 100 bin km araç garantisi hangisi önce dolarsa kuralına göre işler.

Ford Araç Garanti uygulaması çok daha uzun süreli Ford Gövde Paslanmazlık Garantisi, Ford Boya Garantisini de içerir.

Ford Boya Garantisi aracınızın üstün teknoloji ile üretilen ve boyanan araç gövdelerini imalattan kaynaklanan boya hatalarına karşı size güvence sunar.

 

Ford Gövde Paslanmazlık Garantisi ile Ford’unuz korozyona karşı güvencededir.

Ford Yetkili Servisleri dışında yaptıracağınız bakım ve onarımlarda eksiklik veya hata olursa, bu eksik, hatalı yapılan işin sonucunda yaşanabilecek arızaların araç garantisi kapsamına girmeyeceğini hatırlatırız.

Garanti sürekliliği konusunda içinizin rahat etmesi için yapmanız gereken, düzenli olarak aracınızı herhangi bir yetkili servisimizde kontrol ettirmektir. Kontrol işlemlerini servis ziyaretleri ile de birleştirebilirsiniz elektronik arızalar sonucu oluşacak yedek parça değişimi, tamiri ve ilgili işçiliklerden doğan maliyetlere karşı aracınızı ve bütçenizi güvence altına alabilirsiniz. Ilk periyodik bakımınıza kadar FordGüvence satın alırsanız çok indirimli fiyatlarımızdan faydalanırsınız. Ayrıca eğer Ford aracınızı satmaya karar verirseniz, garantiniz de transfer edilecek ve yeni kullanıcı da bu ilave güvenceden yararlanabilecektir. Ford Güvence ve kapsamı ile ilgili daha detaylı bilgiyi tüm Ford Yetkili Satıcılarından temin edebilirsiniz.

 

 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • Yanıt 211
  • Oluşturulma
  • Son yanıt

Bu Konuya En Çok Yazanlar

Bu Konuya En Çok Yazanlar

Popüler Mesajlar

Sivi kati atik bedeli? Vay arkadas nerden saplayacagini sasirmislar. O yaglari satiyor servisler birde. Geriye kalan hizmetlerde acep ne eklesekte kabartsak diyerek yapmislar. Cok aci.

Yahu bunu bilmem kaç kere yazdım. Gene temcit pilavı gibi açılıp açılıp önümüze konuyor. https://www.focusclubtr.com/search/?q=lynx Bu bağlantıyı takip edip kaç kere yazdığımı görün ve

Çıkarılmış ifadesi yanlış, indirilmiş olacaktı. Çünkü ETIS'e göre hala 10 yıl. İzleyenler bilir, bu 4 yılın sehven, yani yanlışlıkla yazıldığını, sonra bi aklıevvelin bunu 4/9 yıl olarak düz

Yayınlanan Görseller

triger ile ilgili bir ibare göremedim.. kaçırdım mı acaba?

 

1.0 eb triger kayışı lastik ve yağ içinde çalışıyor..yabancı sitenin birinde bu sistemin kayış için "ömür boyu çalışma" olarak yazılmış.(belki bunu turbonun ömrü olan 240.000 km kabul edilebiliriz)

 

başka bir yerde ise uzun ömürlü kayış denmiş..ama km ömrü verilmemiş..

 

1.0 eb un triger kayışı değişimi ile ilgili bilgisi olan var mı? eğer bu kadar uzun ömürlü ise değiştirmeden satmış oluruz herhalde..

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 2 ay sonra...
1.0 EB 90 bin bakımı 8.4 saat buda saat başı 65 tlden baya masraf yapar.sebebinedir acaba ?

Yanlış yazılmıştır diye düşündüm, ama sonra tekrar değerlendirince ülkemizde triger kayışlarının 90.000 km'de bir değiştirildiğini hatırladım.

1.0 EB motorda triger kayışı karterde yağ banyosunda (!) bulunduğu için değişimi biraz daha zahmetli olabilir. 1.6 motorlarda bu süre 5,4 saat mesela.

 

Bu arada triger değişim aralıkları da başlı başına gizemli bir konu.

Avrupa genelde 120.000 - 160.000 km veya 6-8 sene aralığında değişim yapıyor.

ABD 200.000-240.000 km veya 10 yılda bir.

Bizde ise 90.000 km veya 5 yıl.

 

Süre uzatmaya niyetlensen garanti kapsamı dışında kalma olasılığı var.

 

Bizdeki değişim aralığı hava ve yol koşullarına bağlasak o da bence artık eskisi kadar geçerli değil, sanırım bu konuyu Otosan'da gündeme getirmek lazım. Niyesini sorgulamakta yarar var. Özellike 1.0 motorda bu rahatlıkla 120.000 km olabilir.

Cem Boneval tarafından düzenlendi
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yanlış yazılmıştır diye düşündüm, ama sonra tekrar değerlendirince ülkemizde triger kayışlarının 90.000 km'de bir değiştirildiğini hatırladım.

1.0 EB motorda triger kayışı karterde yağ banyosunda (!) bulunduğu için değişimi biraz daha zahmetli olabilir. 1.6 motorlarda bu süre 5,4 saat mesela.

 

Bu arada triger değişim aralıkları da başlı başına gizemli bir konu.

Avrupa genelde 120.000 - 160.000 km veya 6-8 sene aralığında değişim yapıyor.

ABD 200.000-240.000 km veya 10 yılda bir.

Bizde ise 90.000 km veya 5 yıl.

 

Süre uzatmaya niyetlensen garanti kapsamı dışında kalma olasılığı var.

 

Bizdeki değişim aralığı hava ve yol koşullarına bağlasak o da bence artık eskisi kadar geçerli değil, sanırım bu konuyu Otosan'da gündeme getirmek lazım. Niyesini sorgulamakta yarar var. Özellike 1.0 motorda bu rahatlıkla 120.000 km olabilir.

yorumlarınızı dikkatle takip etmekteyim.yine çok bilinçli bir yorum ve bana çok iyi bir cevap oldu teşekkürler.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 4 ay sonra...

2. yıl bakımına bu hafta gideceğim..

Otokoç 280+kdv, Tan Oto 360 dedi. Tur Oto 500 diyerek ve tüm zamanların rekorunu ele geçirdi.

 

Otokoç daha uygun duruyor ^_^

Randevu talebimi ilettim internetten birazdan dönüş yaparlar..

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2. yıl bakımına bu hafta gideceğim..

Otokoç 280+kdv, Tan Oto 360 dedi. Tur Oto 500 diyerek ve tüm zamanların rekorunu ele geçirdi.

 

Otokoç daha uygun duruyor ^_^

Randevu talebimi ilettim internetten birazdan dönüş yaparlar..

Fiyat farkı değişen malzemelerle doğru orantılı olabilir, gerçi sormadan randevu almamışsındır...

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Merhaba ek bakım(45.000) bakımında bulunana dizel partikül filtresi ile ilgili oalrak işlem yapılan araçlar için parantez içinde Eski focus 1,6tdci 109 ve aDPF araçları olarak belirtilmiş.Eski focusu biliyoruz ama adpf araçları ne demek ,hangi araçlar giriyor.Benim aracım 2012 tdci dpf olduğunu biliyorum adpf içinde miyim acaba ben de?

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Fiyat farkı değişen malzemelerle doğru orantılı olabilir, gerçi sormadan randevu almamışsındır...

 

Yakup'un başlığın ilk iletisinde verdiği tabloya göre bakım süreci standart değil midir abi? henüz randevumu kesinleştirmedim ama ne gibi farklılıklar olabilir?

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakup'un başlığın ilk iletisinde verdiği tabloya göre bakım süreci standart değil midir abi? henüz randevumu kesinleştirmedim ama ne gibi farklılıklar olabilir?

Mesala ben 26k da iki yıllık yani 30k bakımında yakıt filtresini değiştirdim, bu 130 cıvarı bir rakam oynatıyor...

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

@Alperen G., yakıt filtresi 30.000'de değişebilir, ama benzinlilerde zorunlu değil, bende değiştirmediler mesela. Bazı servisler bunu standart bakıma gelir getirici bir etkinlik olarak eklemiş olabilirler.

@, yeni nesil dizellerde DPF kendi kendini temizliyor, buna rağmen gelir getirici etkinlik olarak DPF temziliği önerebilirler, arada bir de olsa uzun yol yapan araba ise kabul etmene gerek yok.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

45 bin bakımı için bu gün Karabük Azim Oto yu aradım. 

Fiyat istedim.

450 civarı dediler.

Dedim ne yapıyorsunuz bakımda, filtreler, yağ, dört tekerlek sökülerek balatalar kontrol ediliyor vs vs. 

Benim 30 bin bakımında mazot filtrem değişti falan dedim. Sonra aracın şasi nosunu söyleyin net fiyat verelim falan dediler, plaka kayıtlıdır, plakayı vereyim bakın dedim. 

Sonuç:387 tl fiyat verdiler 45 bin bakımı için. 

 

Bence çok. Samsun Otokoç 300 vermişti. 

Yok illa Samsun'a yollayacaklar beni. :D :D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • Yakup Çağatay, başlığı Yeni Focus Bakım Süreleri, Kapsamı ve İşçilik (Bakım Paylaşımı Değil) olarak değiştirdi
  • Yakup Çağatay bu konuyu sabitledi

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Tamer Özlem
      2020 fokus trend x manuel araç aldım 26 eylülde ilk gün test sürüşü yaptık orda da kökü aldım normal dedi ancak araç 370 km oldu hala aynı yeni araçta bu kökü normal mı bana pek normal gelmiyor debriyaja sürekli basan biri değilim zaten bu araçta ihtiyaç yok vites atarken de mı basmayalım
    • Yazan: Ahmet B.
      Merhaba arkadaşlar,2009 focus aracima hazır direksiyon kılıfı diktim.biraz uğraş isteyen bir uygulama ama sonucu güzel, begenmeyi unutmayın ?iyi seyirler
       
       
    • Yazan: Muhammed E.
      Yine farklı bir aksesuar ile geldim bu aralar hep renkli şeylere sardırdım sanırım. Bagaj altı animasyonlu led...
       
      Fiyat: 50TL
      Montajını kendim yaptım, kendimiz keşfede keşfede 2 saate yakın zevkli bir montaj oldu.
       
      Buyrun Video Linki:
       
      Bu da montajdan önce evdeki denemem:
       
       
       
      Montajdan birkaç foto:

       
      Bu da elektriği bulmada kullandığımız test aksesuarımız

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford Kuga'nın incelemesini yapmaya çalıştım(k) :)) Uzunca ara geçince biraz zorlandım  Puma'yı daha iyi hazırlayacağım 😄  Kuga için söylemeyi atladıklarımı da yazıyla daha sonra aktaracağım. 
      Keyifli seyirler, umarım faydası olur. 
       
       
    • Yazan: Sinan Gürer
      Selamün Aleyküm Dostlar.
      2014 Model Ford Focus aracıma yaptığım Değişiklikler. Hepsini Kendim yaptım.
      1. Arka Tampona Difizör eklendi ve parklerden Kedi göz içi çıkarılıp kırmızı led bağlandı.
      2. Ön tampon 3 gen bölümler çıkarılıp aldığım Beyaz parmak ledler ile büyüklükte delikler deldim. başka sitelerde L şeklinde led ışığa 350 400 tl fiyat çekmişler ben delmeden önce 3gen plastiğin fiyatına baktım tanesi 30 ila 35 tl birşey o yüzden 1 cm çabında bir demiri ateşte ısıtıp dha önceden milimetrik olarak işaretlediğim yerleri deldim ve gören Orjinal olduğunu sanıyor ledleri arkadan plastik aparata (3gen yere ) sıcak silikon ile tutturdum. 3 adet sağ 3 adet sol tarafa adet olarak parmak ledler 3 ışıklısı 1 adet sayılıyor bağlantı yaptım daha sonra elektiriği ön farın üzerinde bulunan küçük bir park lambası var oradan çektim bu sayede aracı açtığım zaman kumandadan ışıklar bir süre yanıyor kapıyı kitlersem sönüyor.
      3. yine daha sonradan 3gen plastik arasının boş olduğuna karar verdik ( gayınçonun ds5 aracının önünü dudak şekilde yaptım uzaktan şahane duruyor bunada gider mantığı ile ön tamponun ara bölmeyede sonradan 4 adet led bağladım ( gece farsız gidin ama uzaktan f16 uçağı gibi görünüyor ) aynadan gece sizi gören korkup yolu terk ediyor ve acayip göz alıyor. sonradan arka sağ fren lambasında sık sık hata almama neden oldu orta sonradan taktığım 4 ledi çıkarttım hatadan kurtuldum sanırım beyin fazla ohm çektiğini düşünerek hata verdi.
      4. ön tampon alt bölüme kırmızı led taktım yine oradaki plastik korumayı söküp uygun bir demir ısıtılarak delik açtım yine sıcak silikon ile tutturdum lakin yan yana takmadım 2 arka arkaya taktım ve hata ettiğimi anladım orta bölüm boş kalıyor yakın zamanda söküp 4 ledi yan yana koyacağım..
      5. araç iç konsola vites bölümü + teyp olan bölgeyi komple buz mavisi ip neon ile döşedim onunda fotoğrafını çekip ekleyeceğim gece şahane oluyor oranın elektiriğini çakmaklık yanında bulunan para koyma yerini uygun aparat ile oyup oraya çakmaklıktan 2 çıkışlı ışıklı usb şarj cihazı bağladım oradan aldım araç klitlenip 10 dakika sonra çakmak elektirik kesene kadar şahane yanıyor araç çalışırken hep yanıyor gündüz pek belli değil ama gece şahane.

      6. kapı altı logo. evet en çok bunda sorun yaşadım 4 adet aldık bağlantıyı tavan lambasından çektik lakin lambalar 1 dakika geçmeden fazla sınıp yandı aliminyum dip olmasına rağmen. bende söküp boş bıraktım ilerleyen günlerde kaliteli birşey alıp tekrar takacağım.
       
      7. Sis farlarını söktüm Krom Mikalajlı taktım şahsen ben H7 şimşek beyaz ışık sevmediğim için takmadım ama öne koyduğum ledler ile uyumlu olması için beyaz ışık yapmayı düşünüyorum

      Yapacaklarım :
      ayak altı yolcu ve şöför bölümü led takmak.
      şöför ve yolcu ön koltuk arasındaki Usb girişi malum şarj için değil ve FAT32 ile formatlanmış bir usb takarsanız müzik çalıyor ve iç kısımda kalıyor oraya ben kolçak takacağım iyi birşey bulursam Usb uyumlu olmasa o usb olan bölümün yolcu arka kısmına bakan yer var orayı uygun aparat ile açıp çift çıkışlı usb bağlantısını oraya çekeceğim hem arka bölümdekiler şarj taka bilecek hemde müzik için.
      ayrıca  9 yada 10 inç multimedia tesla ekran takmayı düşünüyorum. koltukları komple deri yaptırdım
       







  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.