Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.0 Eb Top Speed..after Remap


Guest Egemen Toksoy

Önerilen Mesajlar

1.6 ATMOSFERİKDE 1.0EB DE 230U DÜZ YOLDA GÖRECEK Bİ ARAÇ DEİL BENCE BN 1.6 ATMOSFERİK SAHİBİYİM DÜZ YOLDA EN FAZLA 190 GÖRÜYO AMA BAYIR AŞAĞI OLDUGUNDA 230 GÖRÜLÜR HERHALDE  BN 215 GÖRDÜM ÇÜNKÜ

Hızlanma olarak 1.0 çok önde, burada ışıkta kalktıktan sonra 1.6 benzinli bi focuscuyla 200 metre kadar kapıştık. Aradaki fark çok barizdi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.6 ATMOSFERİKDE 1.0EB DE 230U DÜZ YOLDA GÖRECEK Bİ ARAÇ DEİL BENCE BN 1.6 ATMOSFERİK SAHİBİYİM DÜZ YOLDA EN FAZLA 190 GÖRÜYO AMA BAYIR AŞAĞI OLDUGUNDA 230 GÖRÜLÜR HERHALDE  BN 215 GÖRDÜM ÇÜNKÜ

 

Rıdvan hocam büyük harf yasak forumda lütfen dikkat edelim.Bundan sonra uyarılmadan iletiler silinir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hızlanma olarak 1.0 çok önde, burada ışıkta kalktıktan sonra 1.6 benzinli bi focuscuyla 200 metre kadar kapıştık. Aradaki fark çok barizdi

ya bn hızlanma konusunda bişe demedim ki e.b araçlar hızlı kalkıyo bn düz yolda 230km hızı göremez dedim abi ha sölede bişe var 1.6 da o kadar hantal deil 0-100km hızlanma arasında 1sn fark war izlediğim videolardan gördüğüm kadarıyla... bn 1.6 dan cok memnum hız konusnda istediğimi yapıo basınca dizellerle bile kapısıyorum yani

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hızlanma olarak 1.0 çok önde, burada ışıkta kalktıktan sonra 1.6 benzinli bi focuscuyla 200 metre kadar kapıştık. Aradaki fark çok barizdi.

Muhtemelen basmamış, ya da biraz geç kalkmıştır.

Çünkü aralarında o kadar bariz fark yok, hatta atmosferik 100'e kadar burun farkı önde kalabiliyor, üstüste birkaç denemede aynı sonucu aldık, zaten fabrika verileri de öyle. 1.6'nın beş ileri olması burada avantaj sağlıyor, ancak ara hızlanmalarda 1.0 bariz üstün, ona diyecek yok, ama sıfırdan kalkışta dikkatli olun derim. 

Atmosferiğin sıkıntısı tork fakiri olması ve yüksek devire ihtiyaç duyması, uygun kullanılırsa performansı makul olabilir. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Muhtemelen basmamış, ya da biraz geç kalkmıştır.

Çünkü aralarında o kadar bariz fark yok, hatta atmosferik 100'e kadar burun farkı önde kalabiliyor, üstüste birkaç denemede aynı sonucu aldık, zaten fabrika verileri de öyle. 1.6'nın beş ileri olması burada avantaj sağlıyor, ancak ara hızlanmalarda 1.0 bariz üstün, ona diyecek yok, ama sıfırdan kalkışta dikkatli olun derim. 

Atmosferiğin sıkıntısı tork fakiri olması ve yüksek devire ihtiyaç duyması, uygun kullanılırsa performansı makul olabilir. 

Zaten sıfırdan kalkmadık, 2 .viteste giderken önce o bastı sonra ben bastım yan yan gittik. 3. vitesi bitirdiğimde 2 boydan fazla fark oldu. Kapışmamış olması mümkün değil. Ama belki aracının limitlerini bilmiyor ya da kıyıp üst devirlere çıkmamıştır onu bilemem yoksa bal gibi kapıştı. Ama dediğim gibi roll yapmış gibi olduk bu nedenle tork avantajımı kullandım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

abi bn bugun kendim denedim 0-100km arasını bn 11.4sn de getirebildim en fazla ama şöle bişe diyebilirim araçı kullanmasını bilirsek 1.6 atmosfriği 1.0eb geçemez diebilirim tork farkı önemli faktör çünkü:D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

daha 6000 deviri görmeden o hızı yapabilmiş.


abi bn bugun kendim denedim 0-100km arasını bn 11.4sn de getirebildim en fazla ama şöle bişe diyebilirim araçı kullanmasını bilirsek 1.6 atmosfriği 1.0eb geçemez diebilirim tork farkı önemli faktör çünkü :D

cümlede hata, yanlış ifade mi var, gülme simgesinden dolayı espiri mi?

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

abi bn bugun kendim denedim 0-100km arasını bn 11.4sn de getirebildim en fazla ama şöle bişe diyebilirim araçı kullanmasını bilirsek 1.6 atmosfriği 1.0eb geçemez diebilirim tork farkı önemli faktör çünkü :D

1. Senin elden ölçümlerin fabrika verileri kadar asla hassas olamaz

2. Tork faktörü 1.0 lehinedir.

3. Yineliyorum: Sıfırdan kalkışta şanzıman aralığı ve son dişli oranı nedeniyle atmosferik önde gider

4. Sen ne kadar atmosferiği kullanmayı biliyorsan rakibin de 1.0'ı kullanmayı bilebilir.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

orda bi espiri yaptık ölesine söledim bn tork faktörüne atıfta bulunduk biraz fazla diye geçerim diyolar ya sürenden sürene değişir anlamında söledim  bn sadece kendi kendime denedim arkadaslarımla o kadar hasas olamaz biliyoruz  ama araç 100e hiç çıkmıyomus gibi sölüyosunuz fabrika verilerine yaklasamazmısz falan abi internette bir sürü video war 0 100 arsı çekilmiş yani neyse abi  yanlıs yazdığım biseyler varsa onlar için kusura bakmayın şimdiden

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.