Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Audi A3 Meydan Savaşında; Bmw 1 Ve Ford Focus -Karşılaştırma-


Önerilen Mesajlar

Fren testlerinde lastik ebatlarının aynı olmaması sürüş mesafesi arasındaki fark hakkında bir yorum yapmayı mantıksız hale getiriyor bence. Ne kadar geniş lastik o kadar kısa fren mesafesi.

1 serisi kullanmış olsam direkt fiyatına göre sürüş dinamikleri mükemmel de olsa Focus'un BMW'den daha iyi yol tuttuğuna inanmadığımı söyliycem de şimdilik sadece tahminimin bu yönde olduğunu söylemekle kalıyım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

7.9 saniye ile 8.8 saniye arasında profesyonel yayına uymayacak bir fark var; diğer modeller fabrika değerlerinde gibi işin garibi.

Her test ayrı zaten 8.3 de var 8.5 de var 8.6 da var. 7.9 görmedim hiç :D

Ara hızlanmaları iyi diğerlerine göre.A3 hafif zaten normal çok iyi olması :yeah: 1.8 olması ise dezavantaj bizim için..Bakalım satılacak mı

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Her test ayrı zaten 8.3 de var 8.5 de var 8.6 da var. 7.9 görmedim hiç :D

Ara hızlanmaları iyi diğerlerine göre.A3 hafif zaten normal çok iyi olması :yeah: 1.8 olması ise dezavantaj bizim için..Bakalım satılacak mı

En azından ben alıcı olabilirim :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

7,9 u ben tuttururum aracımla :kıhkıh: tamam Yakup kardeş arada fark olur tabikide aynı kişi aynı yolu gitse bile de ,ama şu yukardaki verilerle benim inclediğim verilere bakacak olursak bu kadar fark olmaz bence ..tüketimi yüksek olan düşmüş alçak olan çıkmış .bu biraz mantıksız geldi bana..tamam 2 aracınkide artsa veya azalsa biraz daha mantıklı olurdu ama biri düşüyor biri çıkıyor

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Türkiye'ye 1.8'i neredeyse hiç gelmeyebilir 1.8 Tsi passat bile baya nadir diye biliyorum.

A3 ün premium model olduğunu düşünürsek bir ihtimal yüksek cc/vergi vb hesabı yapmayabilirler; A4 lerde de 1.4Tsi motor yok kaba bir misal..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

A3 ün premium model olduğunu düşünürsek bir ihtimal yüksek cc/vergi vb hesabı yapmayabilirler; A4 lerde de 1.4Tsi motor yok kaba bir misal..

Bana göre Audi veya A3 tam olarak premium kategorisine girmediği için önyargılı yaklaşıyor olabilirim :)

Audi'de 1.4 tsi hiç mi üretilmedi bilmiyorum da bence passat alacak kitle donanımı markaya seçeceği için getirmemiş olabilirler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bana göre Audi veya A3 tam olarak premium kategorisine girmediği için önyargılı yaklaşıyor olabilirim :)

Audi'de 1.4 tsi hiç mi üretilmedi bilmiyorum da bence passat alacak kitle donanımı markaya seçeceği için getirmemiş olabilirler.

10-15 sene önce de Mercedes "Audi yi rakibimiz olarak görmüyoruz" demişti, bana da nedense bir Bmw Mercedes gibi gelmemiştir isterse Q9 veya R9 çıkarsınlar :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

10-15 sene önce de Mercedes "Audi yi rakibimiz olarak görmüyoruz" demişti, bana da nedense bir Bmw Mercedes gibi gelmemiştir isterse Q9 veya R9 çıkarsınlar :)

Standart insanların dalga geçmemesi için çok açığa vurmasam da yol tutuş olarak sıralamam Mercedes-BMW-Ford olduğundan beri S, RS, Quattro dışında Audi pek bir şey hitap etmiyor :kıhkıh: .

Bu yaşta bu kadar marka fanatikliği iyi mi bilmiyorum :smiley2k:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bmw sportif bir duruş ve rolde

Mercedes hep konfor ağırlıklı, daha ağırbaşlı

Audi arada kalıyor.

Hepsinin farklı modelleri var elbette ama genel duruşları bana böyle geliyor.

Yol tutuş konusu için genel bir şey söylemek zor. Mesela Mercedes konfor amaçlı, kıvraklık ve serilik beklemek anlamlı değil. Ama Brabus, Amg gibi modifiye modellerde var. Marka bazında yol tutuşa önem veren veya öne çıkan Bmw ve Ford sayılabilir. (diğerleri kötüdür anlamında düşünmüyorum)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bende Focus varken 2002 Mercedes C 200 de kullanıyordum ve aklımda kalan iki bariz fark vardı; birincisi Focus un 50 km/h den itibaren içeri aldığı yol gürültüsünü C 200 ün 120 den sonra alması, ikincisi C 200 le yaptığım slalomlarda aracın yumuşak ve hissiz yapısının ciddi manada midemi bulandırdığı!

Bu açıdan bana Mercedes çok iyi sürüş/konfor dengesi sunan ama salt sürüş araçları üretmeyen marka gibi gelmiştir hep, tabi buna uygun üretimleri hariç!!

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bmw sportif bir duruş ve rolde

Mercedes hep konfor ağırlıklı, daha ağırbaşlı

Audi arada kalıyor.

Hepsinin farklı modelleri var elbette ama genel duruşları bana böyle geliyor.

Yol tutuş konusu için genel bir şey söylemek zor. Mesela Mercedes konfor amaçlı, kıvraklık ve serilik beklemek anlamlı değil. Ama Brabus, Amg gibi modifiye modellerde var. Marka bazında yol tutuşa önem veren veya öne çıkan Bmw ve Ford sayılabilir. (diğerleri kötüdür anlamında düşünmüyorum)

Benim 3 gramlık tecrübeme göre BMW ve Mercedes iyi giden iyi tutan ve güven veren araçlar ve bunları stok olarak yapıyorlar. Sizin gibi aracı mantıklı bir çerçevede kullanan aile sahibi insanlar için bunlar ekstra durumlar haricinde (yoldaki bozukluklar, mecburi kalınan ani hareketler gibi) pek bir fark yaratmaz. Ancak benim fikrim Mercedes Bmw ve Ford'un kaba tabiriyle seri ve sert kullanıma uygun olduğu yönünde :)

Umarım haddimi aşacak yorumlarda bulunmamışımdır da Mercedes'ten kıvraklık ve serilik beklememek yeni CGI, eski 1.8 Komp. 220 Cdi, 270 Cdi düşünüldüğünde kağıt üzerinde doğru değil gibi görünmekte

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.