Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni 2012 Kia Cee'd Resimli İncelemesi Ve Test Sürüşü


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Classic III mü?

Classic III dizel getirmiyorlar artık, en son 40-41 e veriyorlardı onu. Şimdi benzinli var sadece classic'lerde, onlarında 33-35 listesi var.

Mertol beyin kastettiği yeni astra 1.6 benzinli 115 lik baz modeli 38-39 gibi veriyorlar. :) Yalnız baz modeli bile 17" ve alaşım jant görünümlü bir çelik jant ve kapağa sahip. Diğer donanımlarda fena değil, bol donanım takıntısı olmayanlar için yeterli donanıma sahip. Bir ara düşünmedim değil, hatta geçen dediğim yıl sonundaki nakit ihtiyacım için aracı rakamsal olarak küçültmem gerekirse olabillirde :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Classic III dizel getirmiyorlar artık, en son 40-41 e veriyorlardı onu. Şimdi benzinli var sadece classic'lerde, onlarında 33-35 listesi var.

Mertol beyin kastettiği yeni astra 1.6 benzinli 115 lik baz modeli 38-39 gibi veriyorlar. :) Yalnız baz modeli bile 17" ve alaşım jant görünümlü bir çelik jant ve kapağa sahip. Diğer donanımlarda fena değil, bol donanım takıntısı olmayanlar için yeterli donanıma sahip. Bir ara düşünmedim değil, hatta geçen dediğim yıl sonundaki nakit ihtiyacım için aracı rakamsal olarak küçültmem gerekirse olabillirde :)

Ben o arabayı gördüm şerefsizim cillop araba..Kırmızısı da hazırda vardı. 38.5 gibi veriyorlardı. Baz donanımı bile focusların kat kat üstünde, estetik olarak daha güzel . Yemişim 60binlik dizel focusun ekonomisini 38lik arabadan nasıl daha avantajlı olabilir anlamıyorum benzinli istediği kadar çok yaksın.

Fakt işte tüm yollar focusa çıkıyor. Golf eski teknoloji düz viteste asla ESP yok. Yenisi eylülde parisle birlikte satışa çıkar diyorlar.

Eee zaten bir aranbanın herşeyi çok iyi olup fiyatı da makul olmuyor. GMin şasi teknoloji oyuncaklar iyi ama motorları eski teknoloji. Fordun atm benzinlisindeki çift kam zamanlaması yok, turboları düşük atelet turbo+direk enjeksiyon değil. Zaten 1 yıl içinde buna geçeceklerini açıkladılar.

Belki finishingi falan kötüdür , tasarım görecelidir (ki ben özellikle HB ve SW çok seviyorum) ama dizel-atmosferik ve küçük hacim turbo benzinli (1.0 ve 1.6) motor teknolojisinde ve arka süspansiyonda en iyisi FORD bu üçü arasında.Ford da otomatik şanzımanda geri ki ben zaten düzcüyüm..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yahu atmosferik motorun teknolojisini yerim. Alayı tırt zaten. Şu an o sınıfta en mantıklı araba Astra 1.6 115 lik benzinli. Bizzat kendim pazarlıkla 37400 fiyat aldım. Metalik boya dahil. Arabada var ellerinde. ESP perde havayastığı falan filanda var. E kasa da yeni.. Alınıbiliritesi çok yüksek bir araç şu an.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yahu atmosferik motorun teknolojisini yerim. Alayı tırt zaten. Şu an o sınıfta en mantıklı araba Astra 1.6 115 lik benzinli. Bizzat kendim pazarlıkla 37400 fiyat aldım. Metalik boya dahil. Arabada var ellerinde. ESP perde havayastığı falan filanda var. E kasa da yeni.. Alınıbiliritesi çok yüksek bir araç şu an.

Metalik boya farkıda almıyorlar sanırım astralarda .

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...
  • 4 ay sonra...

Yeni KİA ları tasalayan kişi bmw, audi gibi firmaların araçlarını tasarlayan kişiymiş. İsmini unuttum, google yazsak çıkar gerçi. Bugün yolda bi tane beyaz ceed gördüm, açıkcası hayran kaldım, özellikle led farlarına. Ama soracak olursanız, o fiyata gider az kullanılmış audi A3 yada bmw 1.16 alırım :)

Murat T. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

kianin su an ki tasarimcisi auidinim eski bas tasarimcisidir. Eleman yaklasik 5 yildan beri kiada calismaktakta. Kianin dizellerde kullandigi otomatik viteslerde tam otomatik. Adamlarin zaten az yakit harcatma gibi iddialari yok. Sadece dizellerde konfor pazarliyorlar. Kullanicilarin cogu oldukca memnun.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

kianin su an ki tasarimcisi auidinim eski bas tasarimcisidir. Eleman yaklasik 5 yildan beri kiada calismaktakta.

1953 doğumlu Peter Schreyer. VAG grubunda 25 yıl geçirdi, Prestijli Almanya Tasarım Ödülü ve Giugiaro ve Pininfarina'dan sonra İngiltere Kraliyet Sanat Okulunun fahri doktoru seçilen üçüncü otomobil sektörü tasarımcısı.

Hala Almanya'da yaşıyor, yılda 20 kez Seul'a uçuyor.

Kia'da büyük bir değişim sağladığı açık.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.