2020 Ford Kuga Tanıtıldı - 1.5L EcoBlue Otomatik
-
Benzer İçerikler
-
Yazan: Yakup Çağatay
Ford Kuga'nın incelemesini yapmaya çalıştım(k) :)) Uzunca ara geçince biraz zorlandım Puma'yı daha iyi hazırlayacağım ? Kuga için söylemeyi atladıklarımı da yazıyla daha sonra aktaracağım.
Keyifli seyirler, umarım faydası olur.
-
Yazan: Misafir
Focus 3 hakkında ilgili konu mevcut olduğundan, kuga için neden olmasın diye düşünerek konuyu açmak gereksinimi duydum.
Piano black St Line jantlarını gümüş rengine boyatmış.
-
Yazan: Yakup Çağatay
Ford Kuga ön siparişi açıldı. İşte Türkiye donanım listesi.
Tam liste: https://anasayfa.focusclubtr.com/2020-yeni-ford-kuga-turkiye-donanim-ve-fiyat-listesi/
1.5 EcoBoost benzinli 120 ps 240 nm tork FWD 6 ileri manuel vites (Sadece Style donanım ile)
1.5 EcoBlue dizel 120 ps 300 nm tork FWD 6 ileri manuel vites (Sadece Style donanım ile)
1.5 EcoBlue dizel 120 ps 300 nm tork FWD 8 ileri tam otomatik vites (Tüm donanım seviyeleri ile)
2.0 EcoBlue dizel 190 ps 400 nm tork AWD 8 ileri tam otomatik vites (Sadece Vignale donanım ile)
2.5L Duratec PHEV 225 ps FWD CVT otomatik vites (Sadece ST-Line donanım ile) [Şarja takılabilir benzinli]
Style - 1.5 EcoBoost Manuel 266.000 TL
Style - 1.5 EcoBlue Otomatik 286.000 TL
Titanium - 1.5 EcoBlue Otomatik 310.000 TL
ST-Line - 1.5 EcoBlue Otomatik 344.000 TL
ST-Line - 2.5L Benzin/Elektrik otomatik 779.300 TL
Opsiyon fiyatları da linktedir.
Benim gözüme çarpan anahtar donanımlar
Style:
LED Arka Farlar
Ön Park Sensörler
Arka Park Sensörleri
2. Sıra Emniyet Kemeri Takip (Yol Bilgisayarı)
İkincil çarpışma freni
Şerit Takip Sistemi ve Şeritte Kalma Yardımcısı
Çarpışma Önleme Yardımcısı
E-Call Acil Durum Arama Yardımı (Ciddi bir kazadan sonra acil durum servislerini otomatik olarak arar.)
Ford SYNC & 8” Renkli Dokunmatik Ekran
4.2” Yol Bilgisayarı (Renkli)
Anahtarsız Çalıştırma
Kablosuz Şarj Ünitesi
Elektrikli Park Freni
2. Sıra Kayar koltuk
Otomatik Tutunma Fonksiyonu
Titanium:
18” Alüminyum Alaşımlı Jantlar
Geri Görüş Kamerası
Açılabilir Panoramik Cam Tavan
Aktif Park Asistanı
12.3” Dijital Yol Bilgisayarı (Tam dijital)
Ambiyans LED Işıklandırma
Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma Sistemi
Trafik Levhası Tanıma Sistemi
ST-Line:
Ford Dinamik LED Ön Far Sistemi, Yansıma Önleyici Uzun Farlar ve Köşe Aydınlatma Fonksiyonu ile
19” Alüminyum Alaşımlı Jantlar
Renkli Fren Kaliperleri
Spor Süspansiyon
Sürücü Dikkat Takip Sistemi
Arka Kol Dayanağı ve Bardaklık
4 Yönlü Elektrikli Sürücü
B&O Premium Ses Sistemi
Otomatik Yanan Uzun Far
Göz Hizası Gösterge Paneli (Head-Up Display® / HUD)
Vignale:
Hafızalı Yan Aynalar
20” Alüminyum Alaşımlı Jantlar
Isıtmalı Ön Cam
Akıllı Bagaj Kapağı
Kör Nokta Uyarı Sistemi, Çapraz Trafik Uyarı Sistemi ile
Vignale Tasarım Dikiş Detaylı Deri Direksiyon
Isıtmalı Direksiyon
Isıtmalı Ön / Arka koltuklar
Vignale Deri Döşeme Koltuklar
Titanium üzerine neler gelebiliyor?
LED PAKETİ ve HUD : Ford Dinamik LED Ön Far Sistemi, Yansıma Önleyici Uzun Farlar ve Köşe Aydınlatma Fonksiyonu ile, LED Ön Sis Farları (Köşe Aydınlatma Fonksiyonu ile) ve Göz hizası gösterge paneli
TEKNOLOJİ PAKETİ: 180 derece Ön Görüş Kamerası, Kapı Kenar Koruması, Dur& Kalk Özellikli Geliştirilmiş Adaptif Hız Kontrol Sistemi, Şerit Hizalama, Sürücü Dikkat Takip Sistemi, Çarpışma Önleme Yardımcısı, Gece Görüş, Mesafe Uyarı ve Yaya Algılama Özelliği ile, Acil Durum Manevra Destek Sistemi, Kör Nokta Uyarı Sistemi, Çapraz Trafik Uyarı Sistemi ile ve Otomatik Yanan Uzun Far. [+9 donanım]
KONFOR PAKETİ: Isıtmalı Ön Cam, Akıllı Bagaj Kapağı, Isıtmalı Direksiyon ve Isıtmalı Ön / Arka koltuklar.
B&O Premium Ses Sistemi
Jantlar Tasarımları
-
Yazan: Eren Tan
2022 Model Kompakt Sınıf Araçlar Bazlı (Focus - Escape - Bronco Sport) Ford kompakt kamyoneti hakkında ne kadar bildiğim varsa yazacağım. Üstelik "Ford Authority" tarafından hazırlanan hayali taslak resmi eşliğinde...
Hepimiz biliyorsunuz ki Maverick ismin kökeni 1970'li yıllara dayanmakta... 70'li yılların Maverick'i, aslında kompakt sınıf Coupé modelinden başka bir şey değil idi... Daha sonra o isim 1993 ile 2000 yılı arasında (yanılmadıysam Nissan Terrano II bazlı olarak) Avrupa'ya yerleşir. Son olarak Ford Maverick, 2001 ile 2006 yılları arasında üretilen Amerikalı Ford Escape bazlı olarak Avrupa'da satılır. Böylece Avrupa'da yerini Ford Kuga'ya devretmesiyle Maverick dönemi sona erir. Taa ki Maverick ismi, bu sene yeniden dirilinceye dek...
Kompakt sınıf kamyonet olarak geri dönecek olan yeni Ford Maverick; Focus, Escape (Kuga), kaba SUV kardeş Bronco Sport ve Escape'in Lincoln süslüsü Corsair ile aynı platformu paylaşacak. Yani kısacası, Ford C2 tabanına sahip olacak. Maverick, stil ve tasarım öğeleri konusunda yeni Bronco Sport ile paylaşacak. Hatta "Bronco Sport'un Pick-Up Versiyonu" olarak anmasak bayağı ayıp olabilir yani... ?
Bilindik Escape (Kuga) tarzı araç tabanına ve yekpare şasesine rağmen, yumuşak hat ve köşelerle donatılmış kaba bir kamyonet olacak. Yani açıkçası, dik bir ön uç ve nispeten kutulu bir gövde gibi sağlam, erkeksi stiline sahip olacak. Ancak Pick-Up fanatiklerin kırıcı yanı yok da değil... Mesela Ranger ile F-150 ağabeyleri, üç farklı gövde (Tek kabin, 1.5 kabin ve çift kabin) seçeneklerine sahip. Fakat Maverick Pick-Up, ağabey kamyonetlerin aksine sadece çift kabin gövdesine sahip olacak.
Motor seçeneklerine geldiğimizde, iki farklı EcoBoost turbo benzinli seçeneklerine sahip olacak. Biri 3 silindirli 1.5 litrelik 182 HP gücüne sahip motor, diğeri ise 4 silindirli 2 litrelik 250 HP gücüne sahip motor... İki motora da sekiz ileri otomatik vites eşlik edecek iken; önden çeker sisteminin standart, akıllı dört çeker sisteminin isteğe bağlı olarak sunulması planlanıyor.
Zamanlama ile ilgili olarak, Ford Maverick'in 2021 yılının ikinci yarısında 2022 model olarak piyasaya sürülmesi bekleniyor. Muhtemelen Meksika'daki Ford Hermosillo tesislerinde Bronco Sport ile birlikte üretilecek. Olur da Kuzey Amerikalı Pick-Up fanatiklerin bir Ranger alacak kadar gücü olamayanlar varsa, Ford Maverick Pick-Up modeli aslında mantıklı bir seçenek... Şimdi o hayali taslak fotoğrafını da paylaşıyorum...
Bu tamamen hayali taslak çizimine sahip olsa da, bu taslaktan gerçekten hoşlandığımı itiraf etmeliyim. Ama tek ya da 1.5 kabinli Ranger'a yetişemeyenler için de Maverick tek ya da 1.5 kabinli versiyonlar üretilseydi... Abartmam gerekirse, belki 8 - 10 sene sonra o seçenekleri de üretirler. Ama öbür kabinli seçenekleri beklemek yerine Avrupa'ya gelişinin hayalini kurmaktayım. Çünkü Avrupalılar ne zaman çift kabinli Ranger'a ihtiyaçları duysa, aralarında maddi durumlardan ötürü yetişemeyenler de var. İşte bütün Dünya'da çift kabinli Ranger'a yetişemeyenler için harika bir seçenek olabilir! Umarım Maverick kamyonet Avrupa pazarlarına gelebilir ve o motorlara ilave olarak düşük güç bazlı 2 litrelik EcoBlue dizel motor da dahil olabilir...
Kaynak: FordAuthority
-
Yazan: Yakup Çağatay
?Yeni Ford Kuga SUV, Euro NCAP bağımsız çarpışma test otoritesi tarafından mümkün olan en yüksek 5 yıldızlı güvenlik derecesine layık görüldü, yetişkinlerin korunması için yüzde 92 puan aldı ve hem yan bariyere hem de daha şiddetli yan direğe çarpışma testinden tam puan aldı.
? Kuga’nın yapısı, iskelet boyunca yüksek mukavemetli çelikten ayrıca her A sütununa ve çatı hatlarına dahil edilmiş ultra yüksek mukavemetli 3D haddelenmiş çelik borular dahil olmak üzere darbe korumasını geliştirmek için akıllı tasarımlar kullanmakta.
Detay: euroncap-2019-ford-kuga-datasheet.pdf
Canavar sağlam şekilde geliyor. ?
Bu da IIHS testi.
https://www.iihs.org/ratings/vehicle/ford/escape-4-door-suv/2020
-
-
Bir arkadaşa söyle
Önerilen Mesajlar
Sohbete katıl
Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.