Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Yakup Çağatay

2019 Yeni škoda Scala Tanıtıldı, Golf Ve Focus Bükücü :)

Recommended Posts

Skoda yine yapacağını yapmış, elinde ne varsa haldır huldur kullanmış ve sonucunda yeterince donanımlı ve kullanışlı araba ortaya çıkmış. Tam Türk işi yapmışlar, bakalım beğenecek misiniz? Bu arada bu da torsiyonla geliyor.

 

Tüm Detayları: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-yeni-skoda-scala-tanitildi/

 

1.0L TSI 3 silindir 95 PS 175 Nm 5 ileri manuel vites

1.0L TSI 3 silindir 115 PS 200 Nm 6 ileri manuel vites ve 7 ileri DSG opsiyonu

1.5L TSI 4 silindir 150 PS 250 Nm 6 ileri manuel vites ve 7 ileri DSG opsiyonu

1.6L TDI 4 silindir 115 PS 250 Nm 6 ileri manuel vites ve 7 ileri DSG opsiyonu

 

Dokunmatik ekran, sürücü ve ön yolcunun net bir şekilde görülebilmesi için yüksekte konumlandırılmış, ne dersiniz VAG da mı tablet yolunda ?

 

 

2019_Skoda_Scala_9.jpg

2019_Skoda_Scala_7.jpg

2019_Skoda_Scala_6.jpg

2019_Skoda_Scala_12.jpg

2019_Skoda_Scala_22.jpg

2019_Skoda_Scala_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

tablet olayını sevmiyorum onun dışında:

ben arabaya araba demem sedanı olmayınca...

--1 dakika sonra eklendi--

sanırım bu renk 2019 un moda rengi

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 dakika önce, suat coşkun yazdı:

Şu arka stop grubu Egea ya benziyor gibi.Hatta A3 stopları da çağrıştıryor.

Hayal gücünü de katarsak ön Tesla gibi arkası 🙂 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tasarımcıların hayal güçleri birbirine karışmış gibi..Sadece Renault grubu bağımsız çizimler yapıyor gibi geliyor bana.Tabii zevk ve görece meselesi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

benim de direk LEON geldi gözlerimin önüne, özellikle ön farların üçgen yapısı dolayısıyla; ön ızgara da kia  😎

Edited by Selçuk Öz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

samsung telefonlar gibi birbirine benzer(hatta aynı) adı değiişik arabalar 

Edited by Ali Gök

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orta sınıfta tasarım sorunu giderek büyüyor. Premiumlar daha avantajlı bence. Arabaların birbirine benzemesi gayet normal aslında. Müşterisi F/P müşterisi olduğu için bu böyle. Bu gidişle Koreliler öncü olacak gibi geliyor bana. Bence en başarılı onlar, fakat kalite algısını yükseltemediler bir türlü.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamam, artık ultra değişik tasarımlar beklemeyelim ama bu kadar da kolaycılık olmasın yani.

Önü Leon ve Ibiza

Arkası Rapid ve Focus 

İçi Focus

Konfor için sunduğu bazı donanımlar ve yenilikçi fikirler yönüyle örnek alınabilir tarafları var ama Golf ya da Leon varken bu grubun müşteri kitlesi gidip de bunu almaz ciddi bir fiyat avantajı sunmazsa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 saat önce, suat coşkun yazdı:

Tasarımcıların hayal güçleri birbirine karışmış gibi..Sadece Renault grubu bağımsız çizimler yapıyor gibi geliyor bana.Tabii zevk ve görece meselesi.

Birazda aracın mühendisliğine odaklansalar daha iyi olacak 🙂 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bir saat önce, Serkan Z. yazdı:

Tamam, artık ultra değişik tasarımlar beklemeyelim ama bu kadar da kolaycılık olmasın yani.

Önü Leon ve Ibiza

Arkası Rapid ve Focus 

İçi Focus

Konfor için sunduğu bazı donanımlar ve yenilikçi fikirler yönüyle örnek alınabilir tarafları var ama Golf ya da Leon varken bu grubun müşteri kitlesi gidip de bunu almaz ciddi bir fiyat avantajı sunmazsa. 

Geçmişten gelen davranış bu zaten,golf yada polo ya daha fazla vermek yerine fazla donanımlı olsun deyip bunlara yöneliyorlar,fiyat avantajı düşüncesi ile

Edited by Bekir B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Yakup Çağatay
      2019 Makyajlı Tourneo Connect Türkiye Donanım ve Fiyat Listesi nihayet açıklandı. Yine transit versiyon yok ancak VAN modeli devam ediyor. Titanium modeli olmuş bu sefer, beğendim içeriğini. 
       
      Haziran ayı fiyat listesi (ÖTV kampanyalı)
      VAN (arkası camlı değil) Transit
      Trend Kısa şasi - 1.5L EcoBlue 100 ps 240 nm  6 ileri Manuel 102.075 TL
      Trend Uzun şasi - 1.5L EcoBlue 100 ps 240 nm 6 ileri Manuel 109.195 TL
      KOMBİ (arkası camlı) Tourneo
      Deluxe Kısa şasi - 1.5L EcoBlue 100 ps 240 nm 6 ileri Manuel 144.780 TL
      Titanium Kısa şasi - 1.5L EcoBlue 120 ps 270 nm 6 ileri Manuel 158.095 TL
      Titanium Kısa şasi - 1.5L EcoBlue 120 ps 270 nm 8 ileri Otomatik 166.035 TL
       
      Deluxe
      16” Alüminyum Alaşımlı Jantlar
      205/60 R16 Lastikler
      Çift tarafta arka kayar kapılar
      Karartılmış arka camlar
      Siyah renkli kapı tutamakları
      Gövde rengi ön tampon
      Siyah arka tampon / Yan Koruma Çıtaları
      Isıtmalı yan aynalar
      Gündüz yanan ve halojen ön farlar
      Far yükseklik ayarı ve sis farları
      4 Yöne ayarlanabilir sürücü koltuğu
      60/40 katlanabilen arka koltuklar
      Elektrikli açılan arka camlar
      Ön koltuk arkasında harita cepleri
      Manuel klima
      Yol bilgisayarı USB & Bluetooth & Radyo & SYNC
      Sürücü ve yolcu ön ve yan hava yastıkları
      Ön ve arka perde hava yastıkları
      Yokuş kalkış desteği (HLA)
      Acil durum fren uyarısı ve desteği
      Başlat / durdur (Start / stop) sistemi
      Hız kontrol sistemi ve ayarlanabilir hız sınırlandırıcı
      Lastik basıncı izleme sistemi
      4 teker disk fren
      Deri direksiyon
       
      Titanium
      Gövde rengi arka tampon
      Gövde rengi yan koruma çıtaları
      Gövde rengi otomatik katlanan yan aynalar
      Isıtmalı ön cam
      Isıtmalı silecek suyu
      Yağmur sensörlü cam silecekleri
      Köşe aydınlatma fonksiyonlu sis farı (Adaptif sis farı)
      Otomatik yanan / sönen ön farlar
      Uçak tipi baş üstü saklama alanı
      Sürücü güneş gözlüğü saklama bölmesi
      Torpido aydınlatması
      Follow me
      Tek dokunuşla açılıp kapanan otomatik arka camlar
      Çift bölgeli iklim kontrollü otomatik klima
      6" dokunmatik ekran ve SYNC 3
      Torpido aydınlatması
      Aktif şehir içi güvenlik sistemi
      Ön ve arka park sensörü
      Otomatik kararan iç dikiz aynası
       
      Opsiyonlar
       
      Trend üzerine
      Klima paketi: 3.940 TL
       
      Deluxe üzerine
      Kamera paketi: 1.825 TL
      *Arka park sensörü
      *Geri görüş kamerası
       
      Titanium üzerine
      X paket: 4.565 TL
      *Anahtarsız giriş ve çalıştırma
      *Aktif park asistanı
      *Kablosuz şarj ünitesi
      Güvenlik paketi: 6.990 TL
      *Akıllı hız sınırlayıcı
      *Hız levhası tanıma sistemi
      *Çarpışma önleme yardımcısı
      *Şerit takip sistemi
      *Navigasyon
      Net görüş paketi: 4.785 TL
      *Bi-Xenon
      *Otomatik uzun far
      *LED gündüz farı
       
      Kataloglar
      Yeni-Tourneo-Connect-Brosur_3.pdf
      Yeni-Ford-Connect-Haziran-Fiyat-Listesi_1.pdf
      Yeni-Tourneo-Connect-Teknik-Foy-Haziran_2.pdf
    • By Yakup Çağatay
      2019 Yeni BMW 1 Serisi Tanıtıldı. Üçüncü neslinde arkadan tahriği terk edip önden tahriğe geçen 1 serisi başarılı olabilecek mi?
       
      Tüm Detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-yeni-bmw-1-serisi-tanitildi/
       
      Tamamen yeni BMW 1 Serisi iç ferahlık açısından büyük bir adım attı. Enine motorlara ve daha düşük bir orta tünele sahip önden çekişli mimari, yolculara önceki modele göre gözle görülür derecede daha fazla alan sunuyor. Bu özellikle arka koltuktakiler için geçerli. Arkadaki yolcular ayrıca 13 milimetrelik daha fazla dirsek alanının keyfini çıkarırken, sürücü ve öndeki yolcu bu açıdan fazladan 42 milimetrenin rahatlığını sürecek. Bagaj kapasitesi 20 litre artarak 380 litre oldu (arka koltuk sırtlığı katlanmış durumdayken 1.200 litre). Bagaj bölmesinin minimum genişliğide 67 milimetre arttı. Ayrıca elektrikle çalışan bagaj ilk kez BMW 1 Serisi ile artık satın alınabilecek.
       
      Yeni model üç dizel ve iki benzinli motor seçeneği ile piyasaya sürülecek. BMW 1 Serisi ürün serisinde yeni olan, BMW 116d ve BMW 118i için bir seçenek olarak tanımlanabilen oldukça gelişmiş yedi vitesli Steptronic çift kavramalı şanzıman mevcut. 
       
      BMW 118i 1.5L üç silindirli motor, 140 hp ve 220 nm.
      BMW M135i xDrive 2.0L dört silindirli motor, 306 hp ve 450 nm
      BMW 116d 1.5L üç silindirli motor, 116 hp ve 270 nm.
      BMW 118d 2.0L dört silindirli motor, 150 hp ve 350 nm.
      BMW 120d xDrive, 2.0L dört silindirli motor, 190 hp ve 400 nm.
       

       

       
       
      Sport Line içi
       

       

       
    • By Yakup Çağatay
      Geçtiğimiz yıl 1.0L altı kategorisinde ödülü kaptıran Ford, yenilenen motoru ile ödülü tekrar geri aldı. Bu yıl ödül kategorileri motor hacmine göre değil motor gücüne göre kategorize edildi ve böyle de devam edecek. 
       
      1.0 litre EcoBoost için Silindir Deaktivasyon (Dünya’da Tek)
      https://anasayfa.focusclubtr.com/1-0-litre-ecoboost-icin-silindir-deaktivasyon-dunyada-tek/
      Fiesta ve Focus EcoBoost Hibrit
      https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-elektrikli-araclarin-yeni-nesilleri-fiesta-ve-focus-ecoboost-hibrit-dahil-go-further/
      Yeni Ford Transit Custom Plug-in Hibrit (PHEV) Tanıtıldı
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-ford-transit-custom-plug-in-hibrit-phev-tanitildi/
       
      150 ps ve altı kategorisinde 1.0 EcoBoost ödülü kazandı. 
       
      Aynı kategorinin diğer sonuçları:
      Ford 999cc three-cylinder turbo 145
      BMW 1.5-litre three-cylinder turbo 119
      PSA Peugeot Citroen 1.2-litre three-cylinder turbo 104
      Toyota / Lexus 1.8-litre electric-gasoline hybrid 82
      Volkswagen 999cc three-cylinder turbo 81
      Volkswagen 1.5-litre TSFI Evo 75
       
      140 PS'ye kadar güç sağlayan kompakt, düşük sürtünmeli motor, 2018'de Fiesta'dan Transit Connect'e kadar satılan her dört Ford modelinden birinde (biraz daha fazlasında;410,000+) kullanıldı.

      Daha önce aldığı ödüller
      Yılın Motoru Ödülü: 2012, 2013 ve 2014
      Yılın Yeni Motoru Ödülü: 2012
      1.0-litre altı Yılın Motoru Ödülü: 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 and 2017
      150 PS Altı kategorisi Ödülü: 2019
      --4 dakika sonra eklendi-- Ülkemizde görebileceğimiz bir diğer motor grubunun sonuçları ise şöyle oldu.
       
      150 ps ve 250 ps arası sonuçları
       
      WINNER! - Audi 2-litre four-cylinder TFSI 161
      BMW 2-litre twin-turbo four-cylinder 149
      Ford 1.5-litre three-cylinder turbo 111
      BMW full-electric powertrain 78
      Hyundai-Kia full-electric powertrain 67
      PSA Peugeot Citroen 1.2-litre three-cylinder turbo 52
      --5 dakika sonra eklendi-- Diğer bilgi ve sonuçlara buradan erişebilirsiniz: https://www.ukimediaevents.com/engineoftheyear/index.php
    • By Yakup Çağatay
      Tamamen Yeni Lincoln Corsair, yükselen Küçük Lüks SUV segmentine dahil oluyor. Tüm yeni Lincoln'lar gibi isimler değişiyor, selefi MKC yerini Corsair'a bıraktı.
       
      Corsair için Amerikalı Kuga’nın lüksleştirilmiş versiyonu diyebiliriz. Boyut ve teknoloji olarak aynı özelliklere sahipler.
      Kuga ile arasındaki farklar burada: https://anasayfa.focusclubtr.com/2020-lincoln-corsair-tanitildi-luks-kuga/
       
      Corsair turboşarjlı dört silindirli iki motor seçeneği sunuyor. Biri 2.0L 250 bg ve 372 nm diğeri 2.3L 280 bg güç ve 420 nm. Tüm motorlar 8 ileri otomatik şanzıman ile eşleştirilmiş.
       
       




       

    • By Yakup Çağatay
      SYNC+ (SyncPlus), zenginleştirilmiş bağlantı deneyimleri sunulan yeni bir araç içi denetim sistemi.
       
      Ford China bugün, Baidu’nun yapay zekası (AI) teknolojisi ile güçlendirilmiş, özellikle Çin tüketicileri için üretilmiş yeni bir araç içi bilgi eğlence sistemi olan SYNC+ 'ı piyasaya sürdüğünü duyurdu. SYNC+ bu yıl sonunda yerel olarak üretilen Ford ve Lincoln araçlarında, Çinli tüketicilere yeni bir bağlantı deneyimi düzeyi kazandıracak ve hayatlarını daha kolay ve daha eğlenceli hale getirecek.
       
      Araca bağlı olarak 12,3 inç'ten 12,8 inç'e kadar farklı boyutlarda sunulacak.
       
      Baidu ile birlikte Ford'un mevcut sistemlerine bir adım attırılmış gibi duruyor, bunun adına da son dönemde hep duyduğumuz "sözde" yapay zeka benzetmesi yapılmış 🙂 
       
      Mesela şu özellikler gelmiş/geliştirilmiş: 
       
      Kusursuz Hareketlilik Deneyimi: Araç sahipleri, sadece bir QR kodunu tarayarak SYNC+ ve FordPass Uygulaması arasında kesintisiz, uçtan uca bir mobilite deneyimi yaşayabilecekler. Sadece Baidu'nun geniş bilgi ve hizmet ekosistemine erişim sağlamakla kalınmayacak, aynı zamanda araç sağlığı hatırlatıcıları, çevrimiçi servis rezervasyonu, araç alımı ve servis merkezine dönüş, dijital yol yardımı ve araç içi acil yardım gibi benzersiz FordPass servislerine de erişebilecekler. Navigasyon varış yerleri ayrıca FordPass ve SYNC+ arasında paylaşılabilir. FordPass ile müşteriler ayrıca uzaktan kumandalı çalıştırma, kilitleme ve kilit açma, klimayı açma ve yakıt ve yağ seviyelerini kontrol etme gibi araç işlevlerini uzaktan da etkinleştirebilir.
       
      “Araçtan Akıllı Evlere” Kontrol Bağlantısı: SYNC+ ile araç, Baidu ekosisteminin bir parçası olan robotik süpürge makinası, aydınlatmalar, hava temizleyicileri ve klima gibi sistemleri yönetebiliyorsunuz. Bu yenilikçi özellik, müşterilerin akıllı evlerini aracın içindeyken ses kontrolü ile kontrol etmelerini sağlıyor. 
       
      “Arabada Yaşam” Hizmetleri: Otel rezervasyonu, sinema bileti satın alma, yemek siparişi verme, park yeri arama ve uçuş kontrolü ve tren bilgileri gibi günlük ihtiyaçlara cevap vermek için araç içi yaşam hizmetlerine geniş bir yelpazede erişilebiliyor. Hepsi aracın içinden ses kontrolü ile yönetiliyor . Ödemeler, WeChat, Alipay ve Baidu Wallet aracılığıyla bir QR kodu taranarak kolayca yapılabiliyor.
       
      Zengin Eğlence Ekosistemi: SYNC+ müzik, radyo, sesli kitap ve haberler dahil olmak üzere önemli eğlence içeriği sağlıyor. Makine öğrenmesi ve veri analizi yeteneği sayesinde müşteri tercihleri ve talepleri doğrultusunda kişiselleştirilmiş öneriler bile sunabilecek. SYNC+, Apollo için DuerOS tarafından desteklenen iQIYI çevrimiçi video işlevselliğini başlatan ilk platform olacak, böylece müşteriler park ederken, örneğin çocuklarının okulu bitirmesini beklerken, film ve TV programlarını dinleyebilir ve tadını çıkarabilirler.
       
      Akıllı Navigasyon: Baidu’nun güçlü navigasyon özelliğinden yararlanarak, SYNC + gerçek zamanlı 3D haritalama (hem gündüz hem de gece versiyonları) ve trafik bilgileri sunar ve müşterilerin trafikten kaçınmasına ve zamandan tasarruf etmesine yardımcı olacak en iyi rotayı planlar. Ayrıca ilgi noktaları önerebilir.
       
      Akıllı Ses Asistanı: Baidu’nun AI teknolojisi ile güçlendirilmiş SYNC+, 150’den fazla gerçek hayat senaryosunu ve ilgili konuşma modellerini araç sahipleri ile gerçek ses etkileşimi gerçekleştirmek için birleştiren doğal Mandarin dili tanıma sunuyor. Kişisel bir araç asistanı gibi, SYNC+, klima sıcaklığını ayarlamak, navigasyon ve ses sistemeni etkinleştirmek gibi doğal dil komutlarını anlayabilir ve tamamlayabilir.
       
      SYNC+, NXP i.MX 8 çok çekirdekli araç işlemcisi ile çalışacak.
       

       



Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.