Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

2019 Yeni škoda Scala Tanıtıldı, Golf Ve Focus Bükücü :)

Önerilen Mesajlar

Skoda yine yapacağını yapmış, elinde ne varsa haldır huldur kullanmış ve sonucunda yeterince donanımlı ve kullanışlı araba ortaya çıkmış. Tam Türk işi yapmışlar, bakalım beğenecek misiniz? Bu arada bu da torsiyonla geliyor.

 

Tüm Detayları: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-yeni-skoda-scala-tanitildi/

 

1.0L TSI 3 silindir 95 PS 175 Nm 5 ileri manuel vites

1.0L TSI 3 silindir 115 PS 200 Nm 6 ileri manuel vites ve 7 ileri DSG opsiyonu

1.5L TSI 4 silindir 150 PS 250 Nm 6 ileri manuel vites ve 7 ileri DSG opsiyonu

1.6L TDI 4 silindir 115 PS 250 Nm 6 ileri manuel vites ve 7 ileri DSG opsiyonu

 

Dokunmatik ekran, sürücü ve ön yolcunun net bir şekilde görülebilmesi için yüksekte konumlandırılmış, ne dersiniz VAG da mı tablet yolunda ?

 

 

2019_Skoda_Scala_9.jpg

2019_Skoda_Scala_7.jpg

2019_Skoda_Scala_6.jpg

2019_Skoda_Scala_12.jpg

2019_Skoda_Scala_22.jpg

2019_Skoda_Scala_2.jpg

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Orta sınıfta tasarım sorunu giderek büyüyor. Premiumlar daha avantajlı bence. Arabaların birbirine benzemesi gayet normal aslında. Müşterisi F/P müşterisi olduğu için bu böyle. Bu gidişle Koreliler öncü olacak gibi geliyor bana. Bence en başarılı onlar, fakat kalite algısını yükseltemediler bir türlü.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tamam, artık ultra değişik tasarımlar beklemeyelim ama bu kadar da kolaycılık olmasın yani.

Önü Leon ve Ibiza

Arkası Rapid ve Focus 

İçi Focus

Konfor için sunduğu bazı donanımlar ve yenilikçi fikirler yönüyle örnek alınabilir tarafları var ama Golf ya da Leon varken bu grubun müşteri kitlesi gidip de bunu almaz ciddi bir fiyat avantajı sunmazsa. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
1 saat önce, suat coşkun yazdı:

Tasarımcıların hayal güçleri birbirine karışmış gibi..Sadece Renault grubu bağımsız çizimler yapıyor gibi geliyor bana.Tabii zevk ve görece meselesi.

Birazda aracın mühendisliğine odaklansalar daha iyi olacak 🙂 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bir saat önce, Serkan Z. yazdı:

Tamam, artık ultra değişik tasarımlar beklemeyelim ama bu kadar da kolaycılık olmasın yani.

Önü Leon ve Ibiza

Arkası Rapid ve Focus 

İçi Focus

Konfor için sunduğu bazı donanımlar ve yenilikçi fikirler yönüyle örnek alınabilir tarafları var ama Golf ya da Leon varken bu grubun müşteri kitlesi gidip de bunu almaz ciddi bir fiyat avantajı sunmazsa. 

Geçmişten gelen davranış bu zaten,golf yada polo ya daha fazla vermek yerine fazla donanımlı olsun deyip bunlara yöneliyorlar,fiyat avantajı düşüncesi ile

Bekir B. tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford, Fiesta ve Focus Ecoboost Hibriti de içeren Ford Elektrikli araçların yeni nesillerini “Go Further” etkinliğinde tanıtacak.  2 Nisan’da gerçekleşecek olan “Go Further” etkinliğinde yeni elektrifikasyon, ticari araç ve SUV haberleri verecek.

      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-elektrikli-araclarin-yeni-nesilleri-fiesta-ve-focus-ecoboost-hibrit-dahil-go-further/
       
      Fiesta EcoBoost Hybrid ve Focus EcoBoost Hybrid, Ford’un “sürüş keyfi” deneyimini daha güçlü ve duyarlı bir performansla tamamlarken, yakıt verimliliğini artırmak için tasarlanmış sofistike bir hafif-hibrit mimariye sahip olacak.
       
      Fiesta EcoBoost Hybrid 112 g/km CO2 emisyonu, 4,9L/100 km yakıt verimliliği bekleniyor.
      Focus EcoBoost Hybrid 106 g/km CO2 emisyonu, 4,7L/100 km yakıt verimliliği bekleniyor.

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Bugün sezonun ilk yarışı Avustralya'da başladı ve halen devam etmekte. 
      Sıralama turunda dün Mercedes pilotu Hamilton çok iyi fark açmıştı ancak kalkışta lastik sarınca takım arkadaşı Bottas birinci başlamış oldu ve öyle de devam ediyor hala. Şu ana kadar en heyecanlı an Renault yerine HONDA motoru kullanmaya başlayan Red Bull pilotu Verstappen'in Ferrari pilotu Vettel'i geçerek üçüncü sıraya geçişi oldu. %99 Bottas birinci olur, diğer pozisyonlara nasıl bitecek göreceğiz? 
       
       
      Türkçe olarak, S Sport kanalı yayın yapmakta.
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Yeni Ford Ranger, %9’a varan yakıt verimliliği ile gelişmiş performans sunarken, gelişmiş bağlantı ve sürücü yardımı teknolojileri tanıtıldı.
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-ford-ranger-yenilendi-2-0-ecoblue/
       
      Ranger’in güçlü yeni 2.0 litrelik EcoBlue motoru aşağıdaki kombinasyonlarla sunulmakta:
      130 PS 340 Nm tork; 8,0 l/100 km
      170 PS 420 Nm tork; 8,3 l/100 km 
      213 PS 500 Nm tork; 9,2 l/100 km; Bi-turbo.
       
      Artık hepsi 4x4 ve Xenon eklenmiş bir de.
       

       

       

       
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford'dan Avrupa’daki macera seven kampçı müşterilerine Nugget seçeneği geldi. 
       
      Tüm Detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-transit-custom-nugget-karavan/
       
      Makyajlı Transit Custom, kamp uzmanı Westfalia ile geliştirilen popüler Nugget dönüşümüne kavuştu. Nugget, maceracı sahiplerin, iyi donanımlı bir mini mutfak ve dört kişilik uyku ile rahatça dolaşmalarını sağlıyor. Uzun dingil açıklığına Nugget Plus ise yerleşik tuvalet ve lavaboya sahip. Nugget da standart Custom gibi gelişmiş sürücü destek teknolojileri ve 2.0 litrelik EcoBlue dizel motora sahip.  

       

       

       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      2019'da yeni nesil Mustang Shelby® GT500®, Mustang performansının zirvesi olacak.
      700 beygir'den fazla güç öngörülen yeni Shelby GT500 fast-back coupe, orijinal 1967 Mustang performans modelinin iki katı kadar güçlü olacak.
       
       
       


Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.