Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

2019 Yeni škoda Scala Tanıtıldı, Golf Ve Focus Bükücü :)

Önerilen Mesajlar

Skoda yine yapacağını yapmış, elinde ne varsa haldır huldur kullanmış ve sonucunda yeterince donanımlı ve kullanışlı araba ortaya çıkmış. Tam Türk işi yapmışlar, bakalım beğenecek misiniz? Bu arada bu da torsiyonla geliyor.

 

Tüm Detayları: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-yeni-skoda-scala-tanitildi/

 

1.0L TSI 3 silindir 95 PS 175 Nm 5 ileri manuel vites

1.0L TSI 3 silindir 115 PS 200 Nm 6 ileri manuel vites ve 7 ileri DSG opsiyonu

1.5L TSI 4 silindir 150 PS 250 Nm 6 ileri manuel vites ve 7 ileri DSG opsiyonu

1.6L TDI 4 silindir 115 PS 250 Nm 6 ileri manuel vites ve 7 ileri DSG opsiyonu

 

Dokunmatik ekran, sürücü ve ön yolcunun net bir şekilde görülebilmesi için yüksekte konumlandırılmış, ne dersiniz VAG da mı tablet yolunda ?

 

 

2019_Skoda_Scala_9.jpg

2019_Skoda_Scala_7.jpg

2019_Skoda_Scala_6.jpg

2019_Skoda_Scala_12.jpg

2019_Skoda_Scala_22.jpg

2019_Skoda_Scala_2.jpg

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

tablet olayını sevmiyorum onun dışında:

ben arabaya araba demem sedanı olmayınca...

--1 dakika sonra eklendi--

sanırım bu renk 2019 un moda rengi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tasarımcıların hayal güçleri birbirine karışmış gibi..Sadece Renault grubu bağımsız çizimler yapıyor gibi geliyor bana.Tabii zevk ve görece meselesi.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

benim de direk LEON geldi gözlerimin önüne, özellikle ön farların üçgen yapısı dolayısıyla; ön ızgara da kia  😎

Selçuk Öz. tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Orta sınıfta tasarım sorunu giderek büyüyor. Premiumlar daha avantajlı bence. Arabaların birbirine benzemesi gayet normal aslında. Müşterisi F/P müşterisi olduğu için bu böyle. Bu gidişle Koreliler öncü olacak gibi geliyor bana. Bence en başarılı onlar, fakat kalite algısını yükseltemediler bir türlü.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tamam, artık ultra değişik tasarımlar beklemeyelim ama bu kadar da kolaycılık olmasın yani.

Önü Leon ve Ibiza

Arkası Rapid ve Focus 

İçi Focus

Konfor için sunduğu bazı donanımlar ve yenilikçi fikirler yönüyle örnek alınabilir tarafları var ama Golf ya da Leon varken bu grubun müşteri kitlesi gidip de bunu almaz ciddi bir fiyat avantajı sunmazsa. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
1 saat önce, suat coşkun yazdı:

Tasarımcıların hayal güçleri birbirine karışmış gibi..Sadece Renault grubu bağımsız çizimler yapıyor gibi geliyor bana.Tabii zevk ve görece meselesi.

Birazda aracın mühendisliğine odaklansalar daha iyi olacak 🙂 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bir saat önce, Serkan Z. yazdı:

Tamam, artık ultra değişik tasarımlar beklemeyelim ama bu kadar da kolaycılık olmasın yani.

Önü Leon ve Ibiza

Arkası Rapid ve Focus 

İçi Focus

Konfor için sunduğu bazı donanımlar ve yenilikçi fikirler yönüyle örnek alınabilir tarafları var ama Golf ya da Leon varken bu grubun müşteri kitlesi gidip de bunu almaz ciddi bir fiyat avantajı sunmazsa. 

Geçmişten gelen davranış bu zaten,golf yada polo ya daha fazla vermek yerine fazla donanımlı olsun deyip bunlara yöneliyorlar,fiyat avantajı düşüncesi ile

Bekir B. tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Öncelikle ortada biraz isim karmaşası var çünkü Toyota önce Avrupa’da Yeni Auris’i tanıttı daha sonra Kuzey Amerika’da Corolla HB tanıtıldı derken bir açıklama geldi: “Dünya genelinde C sınıfı için tek isim kullanacağız karoser ne olursa olsun o isim de Corolla”. Buradan anlamamız gereken şey artık Corolla üç farklı karoserle (Hb, sedan ve SW) satışa çıkacak ve Auris ismi artık kullanılmayacak.
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-yeni-toyota-corolla-sedan-tanitildi/
      EU ve USA spec tüm fotoğraflar ile.
       
      Sedan iki adet motora sahip - WLTP
      A) 1.8L hibrit 122 hp 4.3 L/100 km
      B) 1.6L benzin 132 hp (Manuel veya CVT) 6.1 L/100 km
      Dizel yok.
       



       

      USA SPEC - SPOR SERİSİ
       

       

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Şirket turboşarjlı 3.0 litrelik V6 motorunu ve pürüzsüz performans ve anlık tork sağlayabilen gelişmiş elektrikli hibrit teknolojiyi ilk kez bir araya getiriyor.
      Çok daha fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-yeni-lincoln-aviator-taniltildi/
       
      Hibrit seçeneği ile Aviator Grand Touring, 3.0L çift turboşarjlı motor ve gelişmiş elektrik teknolojisiyle daha da yüksek performans sunuyor; 450 ps güç ve 813 nm tork.
       
      12,3 inç standart sunulan bir LCD gösterge paneli ve konsoldaki ekran 10 inç boyunda SYNC 3 ile donatılmış.
       
      Ön sıradaki orta kol dayama içinde bulunan kablosuz telefon şarj pedi bulunuyor. Şarj pedinin yerini ve kullanımını çok beğendim hem ortalıkta telefon yok hem de yer kaplamıyor, acilen erişebilir Ford’lara da gelse iyi olur.
       

       

       

       

       

       

       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Bu başlık sadece bilgi amaçlıdır...
      Yorumlar için lütfen burayı kullanın 🙂 
       
      Geçtiğimiz listelere ek olarak, fiyat ilan tarihindeki döviz değerini de yazalım.
       
      13 Kasım 2018 - Focus Mk4 Lansman Fiyatları / %15 ÖTV indirimi mevcut.
      Euro: 6.15 TL 
       
      2018 Model


       
      Opsiyonlar


    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford, Focus Active’in Hatchback ve Wagon modelini bugün tanıttı.
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/tamamen-yeni-ford-focus-active-crossover-tanitildi-2019/
       
      Gelişmiş sürücü destek teknolojileri ve sekiz ileri otomatik şanzımanla birlikte güçlü ve yakıt tasarruflu Ford EcoBoost benzin ve EcoBlue dizel motorları ile model seçilebiliyor.
       
      Motor seçenekleri (5k-WLTP-17″ jant ile)
      1.0L EcoBoost 125 ps 6 ileri manuel vites / 5.9 – 4.1 – 4.8 L/100km / 0-100: 10.3 sn / 1.322 kg
      1.0L EcoBoost  125 ps 8 ileri tam otomatik / 7.1 – 4.7 – 5.6 L/100km / 0-100: 11.7 sn /  1.371 kg
      1.5L EcoBoost 150 ps 6 ileri manuel vites / 6.9 – 4.5 – 5.3 L/100km / 0-100: 9.1 sn /  1.369 kg
      1.5L EcoBoost 150 ps 8 ileri tam otomatik / 7.6 – 4.9 – 5.9 L/100km / 0-100: 9.7 sn / 1.404 kg
      1.5L EcoBoost 182 ps 8 ileri tam otomatik / 7.5 – 4.9 – 5.9 L/100km / 0-100: 8.7 sn / 1.404 kg
      1.5L EcoBlue 120 ps 6 ileri manuel vites / 3.9 – 3.3 – 3.5 L/100km / 0-100: 10.8 sn / 1.363 kg
      1.5L EcoBlue 120 ps 8 ileri tam otomatik / 4.7 – 3.9 – 4.2 L/100km / 0-100: 10.7 sn / 1.394 kg
      2.0L EcoBlue 150 ps 6 ileri manuel vites / 5.6 – 3.6 – 4.4 L/100km / 0-100: 9.1 sn / 1.493 kg
      2.0L EcoBlue 150 ps 8 ileri tam otomatik / 5.3 – 3.9 – 4.4 L/100km / 0-100: 9.3 sn / 1.518 kg
       
      Genel Not: Bagaj kapasiteleri diğer versiyonlar ile aynı.Dönüş çapı standart versiyonlardaki 16″ ile bununla gelen 17″ için aynı, 11.0 metre; 18″ ile 11.6 metre. Ayrıca tüm motor seçenekleriyle bağımsız arka süspansiyon mevcut. 17 inç jant ile 215/55 lastik geliyor, 18 inç jant ile 215/50 lastik geliyor. Geçmiş bilgilerime göre, bu model ile 1.5 atmosferik motor seçeneği banttan inmiyor.
       
      Türkiye’ye gelecek olan tüm ekranlar böyle olacak. (Far veya güvenlik paketi alınmazsa)

       

       

       

       

       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Fiyat Listesi
      Trend X 1.5 Ti-vct 123 PS Manuel 135.000 TL
      Trend X 1.5 Ti-vct 123 PS 6 ileri Otomatik 145.500 TL
      Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 151.000 TL
      Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 162.000 TL
      SW Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 156.000 TL
      SW Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 167.000 TL
       
      Titanium 1.5 Ti-vct 123 PS Manuel 151.000 TL
      Titanium 1.5 Ti-vct 123 PS 6 ileri Otomatik 162.000 TL
      Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 167.000 TL
      Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 178.000 TL
      SW Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 172.000 TL
      SW Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 183.000 TL
       
      5K ST-Line 1.0 EcoBoost 125 PS 8 ileri Otomatik 169.500 TL
      5K ST-Line 1.5 EcoBlue 120 PS  8 ileri Otomatik 186.500 TL
       
      Fiyatlar belirtilmedikçe 4K ve 5K içindir. 
       
      Opsiyonlar 
      Metalik Boya 1.800 TL
      Yakut Kırmızı (Özel Renk) 3.800 TL
      Titanium üzerine
      Ford Co-Pilot 360 (EcoBlue motor seçeneği ile) 7.800 TL Geliştirilmiş Adaptif Hız Kontrol Sistemi, Dur& Kalk(Stop&Go) Özellikli (8 İleri Otomatik Sanzıman) Adaptif Hız Kontrol Sistemi (Manuel şanzıman) Çarpışma Önleme Yardımcısı (Yaya ve Bisikletli algılama özelliği ile) Şerit Takip Sistemi, Şeritte Kalma ve Şerit Hizalam Yardımcısı Takip Mesafesi Uyarı Sistemi Acil Durum Manevra Destek Sistemi Trafik Levhası Tanıma Sistemi Sürücü Dikkat Takip Sistemi ve Otomatik Yanan Uzun Farlar Açılabilir Panoramik Cam Tavan 8.700 TL B&O ses sistemi 3.000 TL Kış Paketi 2.200 TL (Isıtmalı Ön Cam, Direksiyon ve Ön Koltuklar)
      Ford Dinamik LED Ön Far Sitemi (LED arka far ile)  9.200 TL
      Akıllı Bagaj Kapağı (Station Wagon modellerde) 4.400 TL
      ST-Line üzerine
      Ford Co-Pilot 360 (EcoBlue ve EcoBoost motor seçeneği ile) 7.800 TL Geliştirilmiş Adaptif Hız Kontrol Sistemi, Dur& Kalk(Stop&Go) Özellikli (8 İleri Otomatik Sanzıman) Çarpışma Önleme Yardımcısı (Yaya ve Bisikletli algılama özelliği ile) Şerit Takip Sistemi, Şeritte Kalma ve Şerit Hizalam Yardımcısı Takip Mesafesi Uyarı Sistemi Acil Durum Manevra Destek Sistemi Trafik Levhası Tanıma Sistemi Sürücü Dikkat Takip Sistemi ve Otomatik Yanan Uzun Farlar Açılabilir Panoramik Cam Tavan 8.700 TL Aktif Park Asistanı (Kapı Kenar Koruması ile) 3.300 TL B&O ses sistemi 3.000 TL Kış Paketi 2.200 TL (Isıtmalı Ön Cam, Direksiyon ve Ön Koltuklar)
      Ford Dinamik LED Ön Far Sitemi (LED arka far ile)  9.200 TL
      Göz Hizası Gösterge Paneli (Head-up Display / HUD) 3.000 TL
       
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
      Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut, Performans ve Tüketim Değerleri – Tüm Teknik Özellikler
       
      İçerik Güncellendi (13 Kasım güncellemesi girildi, liste kesindir)
       
      Donanım Seçenekleri
      Trend X, Titanium, ST-Line ve *Vignale olacak. Ayrıca Active versiyon Haziran 2019'da Türkiye'de.  
      Motor-Şanzıman Seçenekleri
      1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri manuel 1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri otomatik (6F15)
        1.0L EcoBoost 3 silindir 125 ps 8 ileri otomatik (silindir kapamalı)
        *1.5L EcoBoost 3 silindir 150 ps 6 ileri manuel (silindir kapamalı) *1.5L EcoBoost 3 silindir 150 ps 8 ileri otomatik (silindir kapamalı)
        1.5L EcoBlue 4 silindir 120 ps 6 ileri manuel 1.5L EcoBlue 4 silindir 120 ps 8 ileri otomatik  
      *: İlerleyen dönemde sunulacak motor ve seri seçenekleri. (Ne zaman olduğunu şu an bilmiyorum)
       
      Trend X
      Gövde rengi kapı kolları ve yan aynalar
      Aktif ön ızgara
      205/60 R16 lastik - Aluminyum Jant (Bilgi; 6.5j, eskisi 7.0j idi)
      Arka park sensörü
      LED gündüz farı
      Sis farı (Köşe aydınlatmalı)
      Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynalar (Yorum; Mk3 ile ısıtma yoktu iyi olmuş)
      Karartılmış arka camlar
      Tavan rayı (Sadece SW ile)
      Arka rüzgarlık - spoiler (5 Kapı)
      Sürücü ve ön yolcu ön hava yastıkları (2)
      Sürücü ve ön yolcu yan hava yastıkları (2)
      Yan perde hava yastıkları (2)
      Yolcu hava yastığı kapatma seçeneği
      İkincil çarpışma engelleme Ön/arka disk fren - TS/HLA/ESP/TC/ABS Ayarlanabilir Hız Sınırlandırıcı 
      Hız kontrol sistemi 
      Ford Kolay Yakıt Sistemi
      MyKey
      Ford Acil Durum Yardımı
      Mini boy çelik yedek lastik
      Lastik basınç sensörü
      Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon
      Deri kaplı direksiyon simidi
      Deri kaplı vites topuzu (Manuel şanzıman ile)
      Döner vites konsolu (8 ileri otomatik şanzıman ile)
      Elektrikli park freni (8 ileri otomatik şanzıman ile*)
      Otomatik tutunma fonksiyonu (Elektrikli park freni ile*) [Autohold]
      4 yönlü sürücü koltuğu ve 2 yönlü yolcu koltuğu (Yorum; yolcuya da 4 yönlü koyulmalı)
      Sürücü bel desteği var, yolcu bel desteği yok
      4 cam elektrikli ve global açma kapamalı; tamamı tek dokunuşla kalkıp-iniyor Seçilebilir sürüş modları (Eco - Normal - Sport)
      Direksiyondan kumandalı otomatik vites (8 ileri otomatik şanzıman ile)
      Manuel klima
      Otomatik yanan farlar
      Ön koltuk kol dayanağı ve kapaklı eşya saklama bölmesi
      Direksiyondan kumandalı edilebilen müzik sistemi & 6 hoparlör
      2xUSB - iPod özelliği ile Dokunmatik olmayan renkli 4.2" TFT ekran + Bluetooth
      4,2” yol bilgisayarı
      Otomatik Başlat-Durdur (EcoBlue ve EcoBoost motor seçenekleri ile)
      Akustik lamine ön cam
      Kol dayamasız, 60:40 katlanır arka koltuklar Orta konsolda kapaksız bardaklık Arka üstte askılık Ön koltuklar arkasındaki haritalık Sustalı uzaktan kumanda Çocuk kilidi
      Hırsızlık önleme sistemi (Pats) (Alarm yok)
      Tek egzoz çıkışı
      Bagaj ve torpido aydınlatması
       
      Titanium (Trend X Üzerine)
       
      215/50 R17 lastik - Aluminyum Jant (7j) Gecikmeli sönen ön farlar
      Katlanabilir yan aynalar
      180o geniş Geri görüş kamerası
      Anahtarsız giriş
      Anahtarsız çalıştırma
      Yağmur sensörü 
      Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima
      Otomatik kararan iç dikiz aynası 8" Dokunmatik ekran + SYNC 3 Kablosuz şarj ünitesi (1.5L benzinli otomatik hariç)
      SD kart girişi (Buradaki USB'ler aydınlatmalı) Orta konsolda, manuel vites ile kayar kapaklı bardaklık (otomatikler hep açık) Dışarda, parlak kapı kaplaması (B sütunu) Yan aynalar altında aydınlatma
      Üst seviye uzaktan kumanda (sustasız)
      Üst seviye ön koltuklar
      Manuel vites ile elektrikli park freni (+Autohold)
       
      ST-Line (Titanium Üzerine)
       
      235/40 R18 lastik - Aluminyum Jant (8j) ST-Line tasarım kiti (Ön, arka ve yan eteklikler) Spor süspansiyon LED ön sis farları köşe aydınlatma fonksiyonlu
      ST-Line kırmızı dikiş detaylı direksiyon ve vites topuzu
      Spor koltuklar (ST-Line kırmızı dikiş detaylı)
      Çift egzoz Ön park sensörü Alçaltılmış şasi Siyah sürmeli far  
      NOT: 4,2” renkli yol bilgisayarı; B&O veya Co-Pilot 360 opsiyonları alınırsa Titanium'dan itibaren standart.
      NOT 2: Otomatik uzun far; Co-Pilot 360 veya Dinamik LED opsiyonları alınırsa Titanium'dan itibaren standart.
       
      Vignale (Bu seri şimdilik pasif durumda ama gelirse bunlar standart olacak)
       
      215/50 R17 lastik - Aluminyum Jant (7j) Head-up display Navigasyon Full LED far Led sis farı  
      Bunlara bakmadan geçme 🙂
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-yeni-ford-focus-mk4-tanitildi/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-aerodinamik-ve-agirlik-iyilestirmesi/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-fotograf-galerisi-yeni/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-seri-uretimi-basladi/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-uretim-donanim-motor-bilgileri/
       
      Titanium (Bu fotoğraf serisini farklı başlıkta devam edeceğim)
      Burada: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-sedan-mk4-on-inceleme/
       

       
      Bunlar da ilk çıkan resmi pdf'ler
      Yeni Ford Focus Brosur.pdf
      Yeni Ford Focus 2018 - Teknik Brosur.pdf
      YENI-FORD-FOCUS-KASIM Fiyat Listesi.pdf
       
       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.