Welcome to Focus Club Tr | Otomobil Severlerin Adresi

Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • Duyurular

    • Yakup Çağatay

      [ÖNEMLİ MUTLAKA OKUYUNUZ] Görünmeyen Resimler Hakkında   06-08-2015

      Devletimiz i.imgur adresini engellemiş bulunmakta, bu sorunu çözmek için ilk etapta öncelikli konuları yenilemeye başladık. Şuan görmek için yapmanız gereken basit bir DNS değişikliğidir. Google dns gibi 8.8.4.4  İlginize Teşekkürler. NOT: Bu sadece imgur'a yüklenen fotoğraflar için geçerlidir, diğerlerinde problem bulunmamaktadır.  
“ER-OL
Yakup Çağatay

2017 Ford Fiesta Tanıtıldı

Bu konuda 213 ileti var

İşte Ford Fiesta MK7

 

Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-ford-fiesta-2017-tanitildi-fiesta-mk7

Yukardaki link sürekli güncellenmektedir. Düzenli olarak okuyabilirsiniz.

 

Bir değil iki değil tam dört adet Fiesta tanıtıldı Go Further etkinliğinde…

  • Ford, yeni nesil Fiesta’nın dört farklı üretim varyantını ortaya koydu: Şık Fiesta Titanium, Ford Performansından esinlenilmiş Fiesta ST-Line, lüks Fiesta Vignale ve Fiesta Aktif Crossover.
  • Fiesta, geceleri çarpışmaları önlemeye yardımcı ve yaya algılayabilen ilk Ford oldu; Aktif Park sistemi çarpışmayı önlemek için fren müdahaleleri yapabilecek.
  • Fiesta, zarif bir dış mekan ve 8 inç yüksek çözünürlüklü dokunmatik ekran ve Ford’un akıllı SYNC 3 iletişim ve eğlence sistemini sunan ergonomik iç mekanına sahip ve birinci sınıf (675 watts) B&O PLAY ses sistemi sunan ilk Ford olacak.
  • Zarif dış ve ergonomik iç mekan, yeni kişiselleştirme seçenekleri sunuyor. Ayrıca Yeni Fiesta panoramik cam tavan içeriyor. Yol gürültüsü de yüzde 7 azaltıldı.
  • 140 PS’lik 1.0 litrelik EcoBoost ve 120 PS’lik 1.5 litrelik TDCi – Fiesta’nın ilk yüksek güçlü dizeli – yeni altı ileri düz şanzımanı içeriyor. 82 g/km CO2’dan başlayan salınım değerleriyle.
  • Yeni süspansiyon ve Elektronik Tork Vektör Kontrolü ile geliştirilmiş eğlenceli-sürüş karakteri sunuyor. Viraj tutunması yüzde 10 oranında geliştirildi ve fren mesafeleri yüzde 8 oranında azaldı.

 

ST-Line

 

2017 Ford Fiesta ST-Line.jpg

 

2017 Ford Fiesta2.jpg

 

Vignale İç

FORD_FIESTA2016_VIGNALE_COCKPIT_03.jpg

 

Vignale

2017-new-ford-fiesta-3-2.jpg

 

2017-Ford-Fiesta-Vignale2.jpg

 

Titanium

2017-Ford-Fiesta5.jpg

 

Active

 

2017-Ford-Fiesta1.jpg

 

Titanium İç

2017 Ford Fiesta 13.jpeg

 

Detaylı Video

 

 

5 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bence olmuş. Bu segment için fazla bile. O jantlar mondeoya taksan bile yadırgamaz ilk izlenim için gayet yakışıklı görünüyor. 🏻🏻

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şuan için taktığım nokta; farın içindeki MK3 Focus merceği.Kendisi en kötü mercek tasarımı. Tebriks.

Bu çizim fotoğrafı, canlısı su kaldırır umarım.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Üst ızgaranın formu arabayı ağlıyormuş gibi gösteriyor. Ön radar için plakayı yukarı çekince böyle olmuş galiba. Çizgiyi düz getirselerdi iyi olurmuş. Bu kesin resim mi?

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Daha yüksek duruyor, biraz da uzadığı düşünülürse iç mekanın rahatlamış olması beklenir. Umarım saçma sapan bir kokpit tasarımı ile boşa harcamazlar (bkn. Focus).

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kimileri böyle lanse etmiş :D  :zha:  'Ceketini koysan yeter' der gibi.

 

''Next year’s best-selling car will look like this 'Foto' ''

--23 dakika sonra eklendi--

Hey yavrum hey işte sızıntı fotolar....

Vignale'ye bak sen, Jantlar harbiden Ford dışı. 

Şu sarı olan nedir yahu :D Fiesta X gibi (A-Line olacak ama benden demesi :P ) :zha: Garip sis farlı oymuş demekki

 

 

2017 Ford Fiesta5.jpg

2017 Ford Fiesta6.jpg

2017 Ford Fiesta9.jpg

 

2017 Ford Fiesta8.jpg

8 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Çekimlere göre bu biraz daha geniş olacak. Diğer kutulardan farklı olurdafiesta severler biraz rahat eder umarım.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bana pek hoş gelmedi :( 

sarı olan cross polo benzeri off roadumsu bir versiyon veya yeni B-max galiba :) 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

B-Max finito abi.

A-Line olması gerekiyor geçen söylediydim.

 

Devamı;

2017 Ford Fiesta10.jpg2017 Ford Fiesta11.jpg

 

Yukarda yazıyormuş ya :D Active Serisi yani A-line. Muhtemelen diğer bineklere de gelecke.

 

Bu arada antene devam...

--22 dakika sonra eklendi--

Biraz da Vignale

2017 Ford Fiesta14.jpg

2017 Ford Fiesta13.jpg

2017 Ford Fiesta12.jpg

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aynalar hala küçük poposuna bayıldım su arka camları arkaya uzatıp birleştirin diyecektim yine ayni çizgide gelmişler.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.


Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.


Giriş Yap


  • Benzer Konular

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Lider değişince haberi olmuş, denk gelince biraz bakınalım dedim.
       
      Önce pazara bakalım, hangi segment nereye gidiyor?
       
      Geçen yılın ilk çeyreği ile bu yılın ilk çeyreği: 
      SUV, almış başını gidiyor açık ara lider olma yolunda.
      B segmenti biraz büyürken, C segmenti biraz küçülmüş.
      MPV ve D sınıfı kan kaybına devam ediyor.
       

       
      Marka bazında lider VW, biraz büyürken; ensesinden takip eden Ford ve Renault kararlı büyümesine devam ediyor.
      Hyundai ve Mazda bana göre biraz düşük irtifadan uçuyor daha yüksek olmasını bekliyordum.
      Alfa Romeo ise yeni ürünleriyle birlikte hızlı yükselişi dikkat çekiyor.
       


       
      Model bazında Fiesta, yeni kasası 4-5 ay önce duyurulmasına rağmen bu ay liderliğe yerleşmiş.
      Golf'ün düşüşü, makyajlı versiyonun satışa sunulmasıyla birlikte tahminimce bu versiyonu bekletmeye itti ama yine de bu kadar düşüş düşündürücü gibi gözükse de SUV'a kayan müşteriler Tiguan'u zirveye çıkarmaya çalışıyor sanki 
      Polo ve Clio kararlı yükselişe devam etmiş. Corsa bekleneni bence bir türlü veremedi, stabil diyebiliriz.
      QQ'ye birçok rakip türemesine rağmen satışının ciddi artışı göze batmıyor değil.
      Megane, C3, E serisi ve Kuga da yenilenmenin haklı yükselişini yaşıyorlar.
      A3, 308 ve Passat ise dikkat çeken düşüş eğilimindeler ki bu da SUV'a olan ilginin sonuçları gibi gözüküyor. 
       


       
      Avrupanın 27 marketindeki satışlar ile lider değişikliği
       

       
      Fiesta'yı değerlendirmek gerekirse
       
      Avrupa'da hala başı çekmesine rağmen Türkiye'de tablo çok daha farklı. B ve C segmentinde Mart ayında satışları sıralamasında 10. sırada yer aldı. Zamanında Türkiye'de çok başarılı olan Fiesta şimdi bu kadar geriye gittiğine göre bir yerlerde yanlışlık var ve devam ediyor  
      En kısa sürede düzelir temennisiyle konuyu sonlandırıyorum  
       
      Türkiye 2017 Mart Ayı Satışları
       
      1. Clio 2.123
      2. Golf 1.754
      3. Polo 1.466
      4. i20 1.514
      5. Sandero 1.456
      6. Astra 759
      7. Leon 655
      8. Corsa 565
      9. Megane 505
      10. Fiesta 416
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Kaliteli halleri, bilgiler ve diğer çekimler burada yer almaktadır: https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-istanbul-autoshowdan-goruntuler/
       
      Önce kısa bir video
       
       
      Fotoğraflar
       
       


















       
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Anahtarsız giriş ve otomatik vites bulunmak şartıyla opsiyon olarak satın alınabiliyor.
       
       
       
    • Yazan: Aşkın K.
      Şuan prototip olan ancak ilerideki satış fiyatı 1160$ gibi düşünülen bu beşiği umarım yeni focus alanlara hediye olarak verirler
      Gerçi bana SD kartı ekstra para ile satan ford dan böyle bir kıyak ancak hayal olur  
       
      haber kaynağı
       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.