Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Peugeot 308 Gti Türkiye’de!


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Frankfurt Otomobil Fuarı’nda resmi tanıtımı yapılan ve Otomobil severleri tarafından merakla beklenen “Peugeot 308 GTi by Peugeot Sport” Türkiye pazarına sunuluyor.

 

Tüm detayları burada: http://anasayfa.focusclubtr.com/vergi-dostu-peugeot-308-gti-turkiyede/

 

308 GTi 1.6 THP 270 HP: 139.000 TL

Focus ST 2.0 EB 250 PS163.204 TL

 

PEUGEOT_308GTi_1506JS020_02_0.jpg

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güçlü kompaktlar sınıfına yeni üye hoş gelmiş.

Ailede kimler var?

VW Golf GTi, Seat Leon Cupra, Ford Focus ST, Renault Megane RS ve son olarak Peugeot 308 GTi.

Kısaca bakarsak;

VW en konforlu ve günlük kullanıma uygun olanı. 230 PS'lik 2.0 motor DSG şanzımanla yeterince güçlü ve verimli, sürüş dinamikleri konforla performansın en doğru bileşimi, belki bir nebze ruhsuz. İç mekan kullanışlı ve olgun. Fiyat 155.000 civarında (674 TL/PS). Yani her zamanki gibi makul ve mantıklı.

Cupra grubun performans canavarı, 290 PS üretiyor 2.0 motor ve DSG şanzımanla yola aktarmada da sorun yok, grupta gerek kalkıştan gerekse ara hızlanmada en başarılı üye, bunda hafifliğinin de payı var. Sürüş dinamikleri başarılı, ama bunu oldukça sert bir süspansiyonla sağlıyor. 150.000 TL'lik fiyat da fena sayılmaz (517 TL/PS). 

Focus ST'yi çok anlatmaya gerek yok. Motor sesi heyecan vermese de sürüş zevki dorukta. Bunda keskin direksiyon sistemi ve heyecan verici yol tutuş temel etkenler. İç mekan sorunu var bence, eski yüzlü ve basit kalıyor. Bir de fiyat olarak maalesef biraz yüksek (652 TL/PS) .

Megane RS'i özellikle Trophy versiyonuyla sınıf lideri gören çok eleştirmen var. Fiyatı belli değil. Ancak motor 265 PS ile güçlü, sürüş dinamikleri çok iyi, ancak bu da sert tarafta. İç mekan ergonomisi benim için hep sorunluydu. Fiyatını bilmiyorum, ama 160.000 altında olursa çok şaşırırım.  

308 küçük ama güçlü motoru ile hem performans açısından iddialı hem de maliyet açısından. Motora söylenecek söz yok ama süspansiyon ayarı konfordan ödün vermemeye odaklanınca önden kayma eğilimi ile biraz zevksiz hale gelmiş, hissiz direksiyon ile birleşince azıcık düşündürüyor. Ancak frenler mükemmel ve bu alanda sınıfının en iyisi demek yanlış olmaz. İç mekanı denemek lazım, herkesin harcı değil. Fiyat vergi avantajı ile cazip (518 TL/PS).

Özetle ağırbaşlı ve kullanışlı bir araba talep edenler Golf'e, viraj hastası olanlar Megane veya ST'ye, güç hastası olan ve bütçesi göreceli kısıtlı olanlar Cupra ve 308'e yönelir.

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

pegeout fabrikasyon bir modifiye yapmış bu aracın  motorunu geliştirmiş 1.6 lt 270 hp nedir be kardeşim uzun zaman aralığında muhtemelen problem yaratır bakalım bir test etmek isterim test sürüşü varsa :) küçük hacim motor yüksek beygir tork sıkıntı olabilir ilk tsı lar gibi ...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

18 dakika önce, Serkan Karakoca said:

küçük hacim motor yüksek beygir tork sıkıntı olabilir

Sen de mi????

1.0 EB için hala pek kırılamamış önyargıyı anımsattı bana...

İki yıldır RCZ'de kullanılıyor. 

Lansmanı sırasında da Peugeot yetkilileri özgüvenle "bu motor için 200.000 km sorun değil" diye beyanatlar verdiler. 

Yapısal olarak da bu güce dayanacak pek çok modifikasyonu var. 

Kuşkusuz taksicilikte kullanılmaz ama amacına hizmet edecek ömrü sağlar bence.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

12 dakika önce, Cem Boneval said:

Sen de mi????

1.0 EB için hala pek kırılamamış önyargıyı anımsattı bana...

İki yıldır RCZ'de kullanılıyor. 

Lansmanı sırasında da Peugeot yetkilileri özgüvenle "bu motor için 200.000 km sorun değil" diye beyanatlar verdiler. 

Yapısal olarak da bu güce dayanacak pek çok modifikasyonu var. 

Kuşkusuz taksicilikte kullanılmaz ama amacına hizmet edecek ömrü sağlar bence.

 

@cem boneval abi yakubun ilk koyduğu yola focusla linkini okumamıştım daha sonra okudum motor içinde soğutma egzos sistemi vb. değişik alanlardada iyileştirmeler yapılmış ama tecrübe etmek lazım :D ilk çıkan bişeyleri ben almayı sevmiyorum biraz gözlemleyip kullanıcılardan ve satıcılardan ve ustalardan gerekli bilgileri alıp kafamdaki soru işaretlerini azaltıp kendi fikrimin oluşmasını sağladıktan sonra alıyorum :D

ayrıca ilk 1.4  tsı larda bildiğimiz gibi yağ eksiltme turbodan ve dsgden kaynaklı sorunlar vardı :) bir yakınım bayağı golfte sorun yaşadı belkide o etkendir bu fikrimin oluşmasında :)

1.0 ecoboost konusunda kesinlikle gidip atmosferik motor alacağıma 1.0 ecoboost alırım ...iki tercih arasında kalsam ...

 

Serkan Karakoca tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

4 saat önce, H. Cenk said:

Yalnız kırmızı type-R gördüğümden beri aklımdan çıkmıyor :) 

  1. Bu yarım üst sınıf, Focus RS, Audi S3, Mercedes A45 vb. premiumlara kafa tutuyor resmen, göreceli de daha pahalı (190.000 TL, 612 TL/PS).
  2. Sürüşü çok başarılı, ve fakat çok çirkin. Yani ben utanırım bunun içinde yolda dolaşmaya, o derece beğenmiyorum...
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

139.000 he.

Fazlaymış.

Rekabet olsun diye şişirilmiş bir fiyat bence. 1.6 dizelle vergisi ayni.

Fransada dizel dolu 308le Gti arası max 6.000€ olsa bu bize 20.000 olarak yansır. Ama Peugeot TR 40.000 lirayi yapıştırmış.

Ciddi bekliyordum bu arabayı. Ama kardeşide beni tatmin ediyor fazlasıyla :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.