Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Renault Fluence Z.E. EuroNcap Şoku yaşıyor !


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Bunun en az daha 10 senesi var turkiye de.Bir de saglam tesvik lazim fiyat cok ucuk ve yaptigi km dusuk.Istanbul gibi mesafeler uzak olan sehirler de ancak bakkal arabasi olarak kullanilabilir bu menzille.Bir de bugun bizim sokakta gordum beyaz di galiba hepsi beyaz :D arkayi komple stoplar kaplamis cok iri duruyordu hic hosuma gitmedi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bunun en az daha 10 senesi var turkiye de.Bir de saglam tesvik lazim fiyat cok ucuk ve yaptigi km dusuk.Istanbul gibi mesafeler uzak olan sehirler de ancak bakkal arabasi olarak kullanilabilir bu menzille.Bir de bugun bizim sokakta gordum beyaz di galiba hepsi beyaz :D arkayi komple stoplar kaplamis cok iri duruyordu hic hosuma gitmedi.

Boyu normal fluence göre uzun zaten. Ayrıca ağır. Sonuçlar ondan kötü çıkmıştır.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Boyu normal fluence göre uzun zaten. Ayrıca ağır. Sonuçlar ondan kötü çıkmıştır.

Dogrudur Engin abi. Bende agirliktan dolayi(pil unitesi vb parcalardan) euro ncap`tan 4 yildiz aldigini duymustum ama arastirmadim ne kadar dogru ne kadar yanlis bilemem.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben siyahını gördüm stopları güzeldi

Bu işi yaparsa hyundai yapar çünkü elektrikli motor konusunda gayet iyiler bu koşu bandlarının tüm motorları hyundai tarafından üretiliyo

Onur FATİH tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Dogrudur Engin abi. Bende agirliktan dolayi(pil unitesi vb parcalardan) euro ncap`tan 4 yildiz aldigini duymustum ama arastirmadim ne kadar dogru ne kadar yanlis bilemem.

Normal'ini soksunlar önce sonra bunu bahane etsinler :) ayıp ayıp :D

ben 2. mesajda onun babasını ekledim o niye 5 almış.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Normal'ini soksunlar önce sonra bunu bahane etsinler :) ayıp ayıp :D

ben 2. mesajda onun babasını ekledim o niye 5 almış.

Diyorum ya yakup duyum dogruda olabilir yanlista olabilir :D . Neyse zaten buyuk konusmak gibi olmasin fluance hic bir zaman alicagim bir araba degil bana tam ihtiyar arabasi gibi geliyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Renault aslında elektrikli araç pazarında öncü olmaya çalışıyor ve Twizy, Zoe, Fluence ve Partner gibi model çeşitliliği ile bayağı da yol almış durumda.

Ancak salt elektrikli araçlarda menzil sorunu nedeniyle yaygın kullanım beklemek anlamsız.

Fluence ZE yanlış hatırlamıyorsa 80 küsur satımıştı, belki çoğu da resmi araçtır, bir tür dolaylı sübvansiyon, hatta belki de bağış olabilir.

Çarpışma testine gelince, bazı sorunlar tanımlanmış:

1. Sürücü hava yastığındaki hava yetersiz kaldığından mankenin kafası direksiyonla temasa geçiyor (Renault incelediğini açıklamış)

2. Kokpit yapıları diz ve üst bacağı yaralayabilecek yapıda

3. Yandan ince bariyere çarpmada göğüs kafesi yeterince korunmuyor

4. Koltuk ve kafalık boyundaki "kamçı" hasarını önlemede tam sınırda

5. Çarpışma testi sonrasında elektrik kaçağını düşündürecek bulguya rastlanılmıyor.

Tüm bu noktalar göz önüne alındığında çıkan sonucun sadece ZE'ye değil tüm Fluence serisine uyarlanabileceğini söylemek yanlış olmaz.

Ayrıca bu sonucun Türk Malı olması ile ilgisi de kanıtlanamaz (kendi malına bu kadar az güvenen millet de az bulunur).

Trafik kazalarında elektrikli araçlarda elektriğin bir tehlike unsuru olup olmayacağı hale belirsizliğini bir ölçüde koruyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Renault aslında elektrikli araç pazarında öncü olmaya çalışıyor ve Twizy, Zoe, Fluence ve Partner gibi model çeşitliliği ile bayağı da yol almış durumda.

Ancak salt elektrikli araçlarda menzil sorunu nedeniyle yaygın kullanım beklemek anlamsız.

Fluence ZE yanlış hatırlamıyorsa 80 küsur satımıştı, belki çoğu da resmi araçtır, bir tür dolaylı sübvansiyon, hatta belki de bağış olabilir.

Çarpışma testine gelince, bazı sorunlar tanımlanmış:

1. Sürücü hava yastığındaki hava yetersiz kaldığından mankenin kafası direksiyonla temasa geçiyor (Renault incelediğini açıklamış)

2. Kokpit yapıları diz ve üst bacağı yaralayabilecek yapıda

3. Yandan ince bariyere çarpmada göğüs kafesi yeterince korunmuyor

4. Koltuk ve kafalık boyundaki "kamçı" hasarını önlemede tam sınırda

5. Çarpışma testi sonrasında elektrik kaçağını düşündürecek bulguya rastlanılmıyor.

Tüm bu noktalar göz önüne alındığında çıkan sonucun sadece ZE'ye değil tüm Fluence serisine uyarlanabileceğini söylemek yanlış olmaz.

Ayrıca bu sonucun Türk Malı olması ile ilgisi de kanıtlanamaz (kendi malına bu kadar az güvenen millet de az bulunur).

Trafik kazalarında elektrikli araçlarda elektriğin bir tehlike unsuru olup olmayacağı hale belirsizliğini bir ölçüde koruyor.

peki elektrikli araçlarda elektirk kaçağı oluyormu çarpılma riskimiz nedir hocam....alıp çarpılmayalım çöluk çoçuk Allah muhafaza..birde hocam sayaca mıknatıs koysak dönmesini durdurup daha az para gelmesini sağlaybilirmiyiz.. hocam bi deyiverseniz aciz kulunuza hürmetler...

by HAMZA :naughty:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.