Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.358
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. termostatik vana yoksa kısık kalsa daha iyi termostatik vananın amacı odayı kapatmak değil odayı 20 derecede tutmaktır. örnek verecek olursak eca da 2den 5e kadar derece vardır. en ideal olanı 3 derece bırakmaktır kullanmadığınız odayı. kullanılan odalar için 4 yada 5. Evler yapılırken iç duvarlar mümkün olan en ince tuğla ile örülürki totalde ısı kaybı minumum olsun tabi bide hafif olsun az masraf çıksın . Ne kadar kütle varsa o kadar ısıtmak için enerji gerekir. Pozisyon 2 3 4 5 Sıcaklık 0C 16 20 24 29
  2. düzeltme: en uzak petek açık olması yeterlidir, diğer her peteğe termostatik vana takılabilir sakıncası yoktur. modülasyon elbette daha verimli yanma sağlar ama modülasyonsuzlarda bize hiç tasarruf ettirmiyor diyemeyiz. Yıllarca doğalgazı en düşük derece olan 45 derecede sürekli yaktık çok kış olursa 50-55 yaptık. Geçen sene babamın evine kablosuz haftalık programlı General ht-300 takıldı. 100-150 liranın altına inmeyen fatura en çok 65-95 geldi. evde kombi gene sürekli yanıyor tek yapılan program saat 10 dan sonra 20 derece saat 8den sonra 23 derece ilk etapda yüksek meblalar vermeden de tasarruf edilir. bu sene bende in-therm MRL 300 aldım kablosuz olandan montaj çok basit oldu. bakalım faturaları bu sene göreceğiz
  3. acaba gerçekten satıldımı... muallak. zaten 5 tane koymuşlardı oda tükenmiş reklam kokuyor ortalık
  4. al bi "raspberry pi 3" 135 lira herşeyi oynatsın tv. hemen şurda bi demonstration var
  5. bugün bakım için şahsuvardaydım SarıTaksi canlıda gayet şık duruyor resimdeki halinden 1-2 gömlek yukarı. fiesta ise tam tersi bildiğin fiasta işte dedim sonra aaa buda ST imiş dedim.
  6. Hocam simdi 4 yil doldu diye triger degistirmek istediler bende kalsin seneye degistiririz dedim demek doğru demişim
  7. daha neler tofaşmı bu yaw
  8. işte bu yeterli 2000 lirayı geçmedi. peki bunun yerine android 4 çekirdekli 8-9" ekranlık bi multimedya düşündünüz mü? yoksa orjinal herzaman daha ehvaldir mi dediniz
  9. Çok güzel bi anlatım olmuş birde herkesin aklında olan fiyat meselesine ufaktan giriş olsaymış
  10. Olcay Sert

    Ti-Vct Motor Ve LPG Uyumu

    bizim motorun aynısını focus 2 araçta atiker ile 190bin km yaptı ama sübap erimedi. bu konuda belli bi km yok anlıyacağınız.
  11. Rafting varmi rafting. Biz gittigimizde hava fena bozmuştu rafting isi yatmisti ins sonraki karadeniz gezimizde yapacagiz
  12. hemşerim çıktı bak. renk içerde ve dışarda nasıl bu kadar farklı anlamadım ama
  13. yeni başlamak için tek geçeceğim motor Piaggio X Evo 250 hem şehir içi yeterli dönüş çapı hem rüzgar koruması hemde koltuğunun rahatlığı çok yi. uzun yolda hızlanmasıda yeterli 120 ile 1-2 saat yol kat edip hiç bi yerin ağrımadan yatağa gidebiliyorsun en kötü tarafı seri bi motor olmayışı ağırdan alır kendini. çok kaçsın dersen mantık ktm duke 250 dip not : bunlar başlangıç için
  14. ınım ınım nap para rap para
  15. şu ikisine benden iki ŞUKELA
  16. algıda seçicilik olmuş dimek. tşk ben 15e mi geçsem şimdi anlamadım
  17. Yarınlara daha umutlu bakarak uyandığımız olması dileğiyle Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun
  18. atlanmayacak ayrıntı ilk test 16 jant ile yapılıyor ikincisi 17jant ile ve bariz bi şekilde daha iyi kavrıyor yolu. bu video yaza 17jant alacağım anlamına geliyor.
  19. 99da arkadaşa araba almak amacıyla galerileri gezip Opel vectra almıştık 7-8 milyar civarı bi fiyatı vardı. mondeoyu o zaman pek beğenmemiştik. o arkadaş şimdi Bursada şuna benzer bişiydi göstergedeki yol bilgisayarına hasta olmuştuk. tabi birde bursa mudanya yolunda gidişine https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-1998-model-otomatik-hatasiz-lpg-li-vectra2.0gls-354263547/detay
  20. geçen gün tiguan ile taşımaya çalışan komşu bagaj kapağını iple bağlayıp yola koyulmuştu akşam gidince söyliyeyim yanlış araba almış octavia alması lazımmış die
  21. 104 888 Singapur Doları = 233 353,149 Türk Lirası daha önce bilmiyordum singapur doları olduğunu :/ teşekkürler
  22. hmmm o zaman bu benden hediye ford focus hatchback 1.0 ecoboost titanium singapurda 104.888 USD ~ 324.754 TL --0 dakika sonra eklendi-- Kaynak : http://www.sgcarmart.com/new_cars/newcars_listing.php?MOD=ford
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.