Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

"triger" kac bin km den sonra degismesi gerekir.!?


Önerilen Mesajlar

aracin ikinci sahibiyim ilk sahibi her 20 de bakimlarini aksatmadan yapmis (yag degisimi,hava filtresi,klima vb.)

su anda aracim 119 binde. bu triger kayisi degnilen olay( ki degismesi masrafli ve zahmetli oldugunu duydum)

engin bilgilerinize dayanaraktan ne zaman degistirmem gerekli ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Servisde bakım periyodunda göre 90.000 de değişmesi gerekir. Normal bakımlarıda 15,000 de bir. Ama geçenlerde yurtdışından bi arkadaş orada 120.000 de değşitini felan söylemişti forumda.

Ben 90 da değiştirmedim, 100 binde değiştiricem nasipse.

Evet ilk gelen Focusların kitapçığında da 120 yazıyor sonradan 90 yaptılar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben 45 binde triger kopardım boss 60 binde değişmesi gerek diyorlardı :guitar:

Ülkemizde bizi yemiyorlar. Araçların bazı parçaların değişim sürelerini km değil çalışma saatine göre hesaplıyorlar. Kontrol menüsünden bak motorun çalışma saatine.Aynı kmde olan avrupada kullanılmış focusun 2 katı oluır Yaptığın dur kalk trafikler falan filan

Bunlar km yapmasada kayışın v.b parçaların ömründen yiyor :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben 45 binde triger kopardım boss 60 binde değişmesi gerek diyorlardı :D

Ülkemizde bizi yemiyorlar. Araçların bazı parçaların değişim sürelerini km değil çalışma saatine göre hesaplıyorlar. Kontrol menüsünden bak motorun çalışma saatine.Aynı kmde olan avrupada kullanılmış focusun 2 katı oluır Yaptığın dur kalk trafikler falan filan

Bunlar km yapmasada kayışın v.b parçaların ömründen yiyor :)

Kardeşim senin zıttı örneklerinde mevcut...Ben focus motorlarından bahsettim..

Listeyi yazdırma bana şimdi :):guitar:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

siz simdi böyle deyince ya. bi on dakka önce burdaki ford bayiine mail yolladim bu sorum uzerine. yilda ne kadar km yaptigimi sordu (malum bu arac yeni ama genelde 8-10 bin) yapiyorum diye anlattim.150 -160 binde degistirelim diye bi cevap geldi. farkindayim turkiyedeki sistemin burda islemedigini ticari kaygi olmaksizin bu cevabi aldigima eminim bayiiden.ziira turkiyede ki bi bayiiye sormus olsaydim. "hemen" gel degismesi gerekiyor diye bi cavap alacagimi dusunuyorum.

selamlar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Doğru demişler hocam...Erken değişmeyin boşuna

buyrun size avrupa listesini sunuyorum

Focus 2004

1,4 L / 1,6 L Duratec 16V - her 160.000 kilometre ya da her 8 yıl

2.5L Duratec-ST - Her 200.000 km veya her 10 yılda bir

1,6 L / 2,0 L Duratorq TDCI - model yılı 2006 yılına kadar, her 240.000 km veya her 10 yılda bir

1,6 L / 2,0 L Duratorq TDCI - model yılı 2006 yılından itibaren her 200.000 km veya her 10 yılda bir

1.8 lt Duratorq TDCI - her 160.000 kilometre ya da her 8 yıl

Focus 1999

1,4 L / 1,6 L Zetec-SE - Her 160.000 km veya her 10 yılda bir

1.8 L / 2,0 L Zetec-E her 160.000 km veya her 10 yılda bir

2.0L Duratec RS - her 160.000 km veya her 10 yılda bir

1.8L Endura DI - 15.000 km ara ile araba her 150.000 km veya her 10 yılda KD

1.8L Endura DI - 20.000 km ara ile araba her 160.000 km veya her 10 yılda KD

1,8 L TDCI Endura - araba 15.000 km ara ile her 150.000 km veya her 10 yılda KD

1,8 L TDCI Endura - 20.000 km ara ile araba her 160.000 km veya her 10 yılda KD

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Almanyadan teyzemler geldi 99 model sw passat tdi ile. Servise gittik Klimada sorun vardı. Trigerden bahsettiler biraz adam 40 binde bir değişmesi gerekiyor değiştirelim hemen dedi. Araç 300 bin km de motorunda tek toz yok tertemiz. Eniştem gerek yok almanyadaki servis 100 bin daha gideri var demiş. Ustada pek yanaşmadı öyle deyince ben anlamadım bu türklerdeki soyma hevesini fırsat kolluyorlar resmen .

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Almanyadan teyzemler geldi 99 model sw passat tdi ile. Servise gittik Klimada sorun vardı. Trigerden bahsettiler biraz adam 40 binde bir değişmesi gerekiyor değiştirelim hemen dedi. Araç 300 bin km de motorunda tek toz yok tertemiz. Eniştem gerek yok almanyadaki servis 100 bin daha gideri var demiş. Ustada pek yanaşmadı öyle deyince ben anlamadım bu türklerdeki soyma hevesini fırsat kolluyorlar resmen .

Aynı model passat aynı km de Türkiyede aynı temizlikte olurmu peki ?

Türkiyedeki sistem doğrudur kardeşim bi sıkıntı yok işleyişte. Türkiyede araçlar avrupadan çok çok daha fazla yük altında çalışıyorlar.. Daha hor kullanılıyorlar.

Ben kendi arabamın trigeri için 100 bini geçirmem.. O riski göze alamam 300 lira masraf için...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

aracı yeni almış iseniz riske etmeyin derim normalde bizim ustalara bakarsak süre olarak 5 yıl km 90000 diyolar ücret olarak triger seti 75 tl 2 tanede gergi bilyası çıkıyo 30 35 tl arası bilyalar tutar 150 tl işçilik alıyolar hepsi bu ankara için konuşuyorum :guitar: tecih sizindir saygılar

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.