Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.358
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. "şehiriçi daha fazla kullansaydım daha az yakardı" dedi videoda yok artık devir değiştimi! şehir içi çok şehir dışı az yakmıyormuyduk :/
  2. bende 205ten 225e geçtim lastik yeni olduğundandır diyordum. herhalde yazlıkları 235 alcaz daha konforlu olsun die
  3. az önce bi müşterimizden öyle bi mail geldi ki hangi çapda yaşadığımız sorguladım.
  4. @Doğan Kurban verdiğin linkteki ilkokulda resimden çıkmış gibi. senin kılıf ise kabartmalı deri. şunun gibi bişi. ahanda buldum aynısı.
  5. aynı düşüncedeyim, tamam ömrü uzun olsunda bi kaba geliyor. aldığım telefona bile kılıf yada ekran koruyucu takmıyorum arabanın anahtarına kılıf peh... koy bi resmini bakalım
  6. uygun fiyatlı almanın yolu ayda 5usd ye USA vpn alıp steam machine network start olunca bağlan vpnye demekte geçiyor.
  7. araba küçük olunca ekran büyük görünüyor birde taşmış olması insana sonradan konmuş hissettirince olmuyore. bu sınıfta bence en güzel konsol mokka da derli toplu ohh misss
  8. buda güzelmiş, kolları bi tık ince olacak ve en önemlisi yaza girerken alıncak yaz çıkışı verilcek
  9. yıllarca bende öle demiştim. 2003-2015 arası hep benzinli kullandım. zamanı gelince sende sıkılırsın vergi ödemekten
  10. sen bi tak bakalım. memnun kalırsan konforundan bende istiyorum 18" şuna benzer bişi
  11. bakıma erken gidilir geç gidilmez beya, ben şunu merak ediyom 235/45 r18 takacaksan yakıt önemli oranda artar bide dönüş açısı daraldığından daha önce döndüğün yerlerden dönemiyecen o bence daha büyük sıkıntı
  12. sorun değil 1.4 TSI otomatik alınır SIVI LPG takılır (+4000) ucuz ucuz binilir. Bagaj zaten devasa
  13. heybeti ondan geşliyormuşl herhal 3008 yerine skoda daha doğru bi seçim hiç değilse fransız değil
  14. 16.000 km de oldu, bir depo benzin daha bitmedi
  15. leonard cohen demişken arabada dinlemek için bi liste hazırlamıştım keyifle dinleyebilirsiniz. https://www.youtube.com/watch?v=IEVow6kr5nI&list=PLNyzRZJYvzQHh-yGf1IHQbXnHxfwOCJB9 mp3 olarak nasıl indiririm derseniz şu program çok güzel. hemde playlist özelliği sayesinde tüm listeyi indiriyor
  16. videoda çok şık duruyor. hele birde bunu citroen xs miydi neydi el frenini çekince yere çöküyordu öyle yapılınca baya bi şekil olur
  17. alternatif olarak dvd yazabilirsin 4.5GB
  18. benim arabada usb den şarj olmuyor amma velakin flash disk bağlayınca çalışıyor. sanırsam voltaj düşük geliyor bayağı. usb şarjı için çakmaklığa takılan zımbırtılardan aldım onu kullanıyorum.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.