Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    30

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. o ses patinaj önleme sisteminin sesi. lastiklerin tutunması azalınca yapıyor. benim eski lastiklerde hızlı kalkmak istediğimde yapıyordu. şimdi lastikler yeni dip gaz bile yapsam patinaja kalmıyor, yol çok kaygan değilse. tam otomatikten geçiş yapmışsınız. onun konforu yok illa bi kaç şey hissediyorsunuz. çoğu kişinin anlamadığı olayı anlarsanız rahat edersiniz. yokuşa geldiğinizde gazı yokuş çıkacak kadar vermeniz gerekir ki araba kararsız kalmasın. yoksa herkesin dediği yok kararsızdı yok çıkmıyordu dersiniz. bi şanzıman güncellemesi vardı eğer o arabanıza yapılmadıysa bi yaptırın. tavsiyem şahsuvaroğludur bi uğrayın ücret almadan yaparlar ben öyle yaptım. eğer yapılmamışsa patinaja kalması ondan olabilir. benim güncelleme sonrası araba çok daha yumuşak olmuştu. ilgili konu şurda
  2. Sen bi bu yumurtadan ye sonra ben yumurta yiyormuy musun dersin --6 dakika sonra eklendi-- Ev almak en karlisi yeteri kadar bı araba fazla bile. Bide araba çok nazar alıyor pek şaşalı olmamalı
  3. ağanın eli tutulmaz derim o zaman. giderim bayiye döşe birader der ikinci elle uğraşmam. arabamda kafamda temiz ayrılırım
  4. bizim sokakta 4 focus vardı. ekimde biri 420 ile diğer biri bu hafta sıfır 320 ile değişti kaldık iki focus. herhalde vardır bi bildikleri. Şahsi görüşüm arabaya o kadar para gömmek ancak bi kaç apartman sahibi olursam vereceğim şey
  5. mühendislikteki temel ilke. çalışıyorsa değiştirme sırf o yüzden 2005 yazdığım kodları yenilemiyorum
  6. Henuz secim konusundayim lakin liste fiyatindan hic bi seyi alma huyum yoktur. Gider pazarlik yapariz uygunsa aliriz.
  7. bazen benim yol bilgisayarı 45-50 yazıyor şaka bi yana anlık tüketim ile karıştırmamak lazım. en doğru hesap doldur boşalt gittiğin km hesapla en doğrusu bu. bu arada benim doldur boşalt 12-13lt LPG/km kış ayları için
  8. ses problemi takıntı haline gelirse çooook sıkıntı ama sende öyle olduğunu sanmıyorum inş kısa sürede halledersin.
  9. cahilliğime ver o vakit. Nur içinde yatsın.
  10. @Süleyman Ünal abicim sabah sabah hayırdır kimi uğurluyoruz?
  11. @Mert Yürüyen 225/55 r16 aldım. hemde bilerek hemde isteyerek. yakıt artışı dışında hep olumlu özellikleri oldu ha birde 140+ hızlarda gerçekten çok ses çıkarıyor. herkes 10mm küçültürken ben 10mm büyüttüm. herkes tasarruf arıyor bense daha iyi tutunma. bunda absürt bişi görmüyorum. 235/40 r18 yaz lastiği için çok cazip bi seçenek fakat bizim ATmosferik araçlar için gereğinden fazla yoksa hiç düşünmeden ölçüm bu olurdu. hatta şimdi böyle düşününde 205/55 r16 ile eibach yay kombinasyonu yola daha iyi tutar gibime geliyor. fiyat ve yakıt ekonomisi dışında olumsuz bi özelliğini gözlemlediniz mi hocam
  12. yazdımya beya "her geçen memnun" ama 225/45 r17 ye geçenler daha memnunmuş galiba doğrumudur
  13. bundan öncelikiler 205 yazlıklardı max sürate yakın hızlarda tedirgin ederdi. kışlıklarla o kadar yüksek hıza henüz çıkmamış olsamda her sabah geçtiğim sahil yolundaki virajları bariz daha iyi kavrıyor. 205/55 r16 90-100 bandında hafif sallama yapıyordu aynı yeri şimdi daha yüksek hızda geçiyorum esp ışığı yanmıyor. yalnız düzde kışlık olmasının etkisi yüksek yol sesi olarak dönüyor. 140+ çıkınca sony müzik sistemim olsa diyorum istanbulda %99 kar dışı yol koşullarında kullanıyoruz. geçenlerdeki karlarda hiç bi yerde ne patinaja düştü nede savurdu. hatta beykoz yokuşlarında karı ilk biz ezdik genede çıkmam demedi. bazen işe normal zamanda geldiğimden erken bile geldim. o yüzden haddini aşmak değil hakkını vermek olur bence. Yakıt lpg kullandığım için pek sorun değil şu anda bile 12-13lt/100km yakıyor 225/55 r16 kışlık ile 225/45 r17 ye yazlığa geçince düşeceğini tahmin ediyorum.
  14. ben taktırmayı düşünürken lavatoların sesli çalıştığını duymuştum hatta bi serviste takılı vardı fiesta bariz ses farkı vardı umarım sizinkinde yoktur. bide lpg göstergesini ve dolum ucunu nereye monte ettirdiniz?
  15. filo harici focus zaten kaç tane desene. filolarda 1.0 eb almazki istanbulda olsun.
  16. 225 taban kışlık almamda en büyük etken sizin yorumunuzdu. yanılmıyorsam şöyle bişiydi bunun üzerine nerdeyse %50 fazla vererek 225 taban aldım ve gerçekten çok memnumum. yazlıklar içinde sizin yorumlarınıza değer veriyorum. 225/45 r17 size yeterli geliyorsa bana fazla bile gelir. acaba almışken 235/45 r17 mi alsam. Goodyear f1 asym için 225 1240 lira 235 ise 1392 lira 150 liralık fark için. harcama konusu; iş keyf değilse sorun teşkil etmez. keyf ile gereklilik arasındaki ince çizgiyi bulmak gerek
  17. hayırlı olsun. inş sizde sıkıntısız lpgli focusçular arasında yerinizi alırsınız
  18. herkes 205e geçip memnun oluyor benimde aklım karışıyor. kışlıkları alırken 225/55 r16 aldım gene 225 kullanmak istediğim için 17" jant bakıyorum yaza hazırlık 225/45 r17 yada 50 kesit olanı düşünüyorum. bi kaç kişi daha 205e geçtim çok güxel derse 205/55 r16 yazlık alıp jant arayışına son vereceğim --0 dakika sonra eklendi-- @Ahmet A. hayırlı olsun
  19. arkadaş mühendismiş zaten az çok yakıtın nelere bağlı olduğunu bilir ama işte bazen insan bilmemek istiyor
  20. istanbuldaki eb lar acep ne kadar yakıyordur
  21. @Serdar Eryürekli bir markaya mal olmus bi jant tercihinden vazgeçtim. Teşekkürler @Gürkan Çakıroğlu heryerde olan ford jantlarindan istemiyorum. Azcik farkli bisi olsun diye bakiyorum kormetalde guzel modeller var mesela http://www.kormetal.com/wheeldetails.aspx?wheelid=123 Bu daha uygun gibi
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.