Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    30

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. şunlardan almak niyetindeyim görüşleriniz benim için önemli. birde bu jantlar 18. çok konforsuz oldukları ve sırf bu yüzden tekrar 16 janta geri dönen yorumlar okudum. nasıl durmuş? not: acemi fotoşopçu bu kadar oluyo
  2. Takım elbiseyi hanım zoruyla düğünlerde yada bayramlarda giyiyorum. kendi isteğimle 1.derece yakın olduğum düğünlerde sadece. kravatı ortama ilk girerken takıyorum sonrasında ilk fırsatta çıkarıp cep yapıyorum
  3. bi 98 yazalım oraya en son üniversite 1.sınıfta 75 civarıydım
  4. görüntü itibariyle öyle duruyor. ekran pinleri yada kablosunda problem var gibi.
  5. evet lpg benzin ile 0.88 ile çarpılınca çıkan sonuç yani aralık 10/lt benzin ocak evvel 11.4/lt benzin son dolum 10lt/benzin benzinde iken az yakayım diye uğraştığım zamanlarda 9.4 lt/100km şehir içi azaltamadım hiç.
  6. Aralık genel ortalama 11.4 Ocak evvelsi dolum 13lt, son dolum 11.5/lt. evvelsi dolumda istanbulda kar olunca kimse 40ı geçmedi bende trafikten geçemedim :/ 13lt yaktı
  7. şimdi siz bi depoyu fulleyin. fullediğiniz kmyi yazın sonra bi kaç gün sonra gidin tekrar fulleyin kaç litre yakıt almışınız kaç kilometre gitmişiniz bi net hesabı yapın. yol bilgisayarı bazen çok saçma sapan oynayabiliyor. eğer gene 15lt/100 km ise o zaman gerçekten vardır problem. @Cem Boneval hocam aynısını yazıyordum erken davranmışınız
  8. 13-14 litreleri bazen gördümde hiç 15lt görmemiştim. hava şartları yol koşulları ve yokuşu yüksek hızda çıkma isteği tüketimin artmasına sebep olmuş sanırsam. kullandığınız yollarda yokuş çok ise ağır yük adamı dizelleri tercih edebilirsiniz.
  9. ben dedim buralar dutluktu diye boşuna dememişim güncel bilgileri senden alacağı o zaman
  10. https://www.btcturk.com burdan işlem yapmışım Türkiye'de yanılmıyorsam hesaba aktarmak için sadece tc ve isim istiyordu. ikametgah nedir abicim yok daha neler
  11. Kamyoncu tanıdıklar arvento kullanıyor. Çinden gsm urunu getirmek yasakli. Sizinki takilmazsa şans.
  12. bilmem ki banada spritmonitor zor geldiydi. fuelio ya km, toplam maliyet, litre fiyatı ve bu kadar
  13. Bende almak durumundayim 35km kalmis menzilim en son 1 yil once almışım
  14. https://www.miningrigrentals.com/ şurda zamana göre çok daha makul fiyatlı rigler bulabilirsin. ekstra olarak asic falan almaya niyetin varsa baştan burdan bi hafta kiralayıp ne kadar kazanç elde ettiğine bakabilirsin nerdeyse her volume için rigler mevcut
  15. tamamıyla titandır gerçek anlamda iş yaptığı yoktur. bu tarz işlerde ilk girenlere para kazandırılır ki arkasından gelsin koyunlar. buna benzer bi oluşumu "cointellect" erken fark edip ilk girenlerden biri olmama rağmen profit 1e2 olduktan sonra ödemeleri savsakladılar sonrada bana bi mail yolladılar hesabınız BOT (kendi kendine hesap açıp yöneten) bi sistem olduğundan mevcut bakiyeniz sıfırlanmıştır. --3 dakika sonra eklendi-- bu işi yaparken sadece riske edeceğin tutarın arkasını arayıp aramayacapın önemli. bi tanıdığım şöyle derdi. işe girmek eğlenceli ama eğlencenin dozu artmaya başladığında tedbirli davranabiliyorsan ÂLÂ yoksa neALA
  16. hopi ile alsaydın %3 puan veriyordu
  17. bozdurmazsan para edeceği kesin ama yatırdığını alabilirmisin orası var
  18. cpu bazlı işe gireceksen çok zor geri dönüşü. ben gpu bazlı 3-5 dolar demiştim ha şöyle bişi yapabilirsin her gün kullandığın bilgisayarın mesela 32core yerine 24core kullanırsın 12core mining yapar. sen pc açınca çalışır kapatınca kapanır. arada bakar sevinirsin hoby mining yapmış olursun
  19. @H. Cenk abi detaylı anlatımın için çok teşekkür ederim. askerde BTR kullanma fırsatım olmuştu onunla test parkurunda 35-40 derecelik yerlerden geçerken sıkıntı yaşıyorduk bazen focus ile acaba kaç derece çıkılabilir ekte btr-80 rus yapımı
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.