Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.358
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. özellikle arka tasarımına bayıldım. bide şu ekran audi gibi istendiğinde içeri girseydi. fiyat/performans olarak alınası bi araba yapmışlar. sıfır alınır 2 sene sonra satılır yoksa bi ton sorun çıkarır bu fransız
  2. mersolarda çok zalım duruyor
  3. listede nedense lpg 2.7 yazılmış ben hiç bu fiyattan almadım en çok 2.45 den aldım şu anda 2.15 + %3 indirim = 2.085 ki lpg ile yapılan düzenleme öncesi 1.8 civarı alıyordum. neyse buna benzer bişi 2011 de 5yıl için yapıp opel astra almıştım. ha memnun kaldım mı evet ama bi daha böyle hesap yapıp araç alırmıyım hayır. çünkü insan sıkılıyor 1-2 sene sonra değiştirmek istiyor. not: servis maliyetlerini ve 2.el değer kaybını da katarak hesaplama yapmak daha doğru olur. sonuçta bu araba çöp olmayacak buda doğuş grubunun daha da öne çıkarır kanımca
  4. 6 yazan @Adem Kazıl dizel @Süleyman Ünal benzin/LPG elma ile armutu karşılaştırmayalım. ben gazdan ayağımı sakınmadan sürüyorum ort 10.4 LPG
  5. Orjinal şarjı Müslüm baba yorumu
  6. verdiğim linklerdekinde birincide pil yok usb yada 5v bağlı kalması halinde çalışıyor. ikincide pil var şarj edip bitene kadar kullanabilirsiniz. ikinciyi telefon bağlantısı içinde kullanabilirsiniz işte arabadan konuşmak için ekstra mic var çünkü. ama şunu unutmamak lazım ses iletiminde baslar önemli ölçüde düşüyor. yada bazı modellerde tam tersi baslar artıyor tiz düşüyor. uygun yollu ürünler olduklarından memnun kalmadığınızda çöpe bile atsanız gam yemiyorsunuz ben şahsen öyle yaptım
  7. yardımcı olabildiysek ne mutlu. iyi günlerde kullanmanız dileğiyle
  8. @H. Cenk abi öncelikle iyi bi seçim yapmışın. gm asistanı ayarlar uygulamalardan girip durdur deyiver. geçen sene ben aldığımda da sorunluydu hala aynı demek. birde google play store da uygulamaları otomatik güncelle. telefon en yeni sürümde çalıştığı için kullanılan programlarda bazen geç güncelleme olabiliyor buda tam çalışmaması anlamına geliyor. sim pin ekranında hiç kilitlenme yapmamıştı otomatik başlayan bir uygulamada takılı kalmıştır kontrol etmek gerek sık sık olursa. hayırlı uğurlu olsun.
  9. bu nedir yaa yok daha neler
  10. bu telefondan işyerinde çalışanlara çıktığı zaman tavsiye etmiştim. kendimde almıştım bi tane. geçen gün baktım hala kullanıyorlar hatta telpa garanti olayını bi aşmış şaştım. arkadaşın ekran çatlak gönderiyor yenilenip geliyor. sesi bozuk diyor ana kart değişip geliyor. ne sorgu ne sual. sizinde ufaklık olduğundan başına onca iş gelecektir pahalıya gerek yok garanti veren yerden alın
  11. Gps/navigasyon odaklı kullanacaksan g4 orjinal yazilim ikinci saatte cok ısındım bi kapat ac beni diyor uzun yol icin pek iyi değil. Cyanogen custom roma geçtim 5 saat navigasyon açık kaldi ama genede ben ısındım demedi.
  12. Olcay Sert

    Ford Mu Opel Mi

    2011 de sifir almistim h kasa o sene sadece essential vardi ekstra olarak konfor paketi alınıyordu. 35binden pazarlik yapip 30.250tl ye almıştım. Yani 2011 de en full konfor paketli olan yagmur far sensoru olan
  13. şu car kit işinizi görür. biraz daha kaliteli ses olsun derseniz (en baz olanlar bası emiyor resmen) buna diğer seçenekler içinse buraya bakabilirsiniz birde bluetooth 4 ve üzeri versiyon olursa telefonun şarjını çok az yer alt versiyonlar çok çabuk şarjı bitirir
  14. Ford Focus III Titanium 1.6i (125) 4K Kasko Halk Sigorta (Genişletilmiş) 905.49 TL
  15. bendede aynı sorun vardı 100-110 da bi titreme gelirdi. balans ayarı yapıldı şahsuvaroğlunda sorun çözüldü. nerdeyse bi yıl oldu titreme vs yok
  16. Profiterol ve trileçe
  17. @Muhammed E. geçen sene aynı hesabı yapmıştım. tahminimden önce tasarruf ettik.
  18. nedense bi benim telefonda yok şu ısınma denilenden. aynı satıcıdan iki gün ara ile aldık G4 aynı renk. benimki 5dk 4k video çekiyor ısı halen çok değil, arkadaşınki 1-2dk dan sonra ateş gibi oluyor. aramızdaki fark ben lazım olan programı kuruyorum o hafızası aldığı kadarını
  19. bu fiyata kadar en güzeli G4 http://www.akakce.com/cep-telefonu/en-ucuz-lg-g4-h818-dual-fiyati,5956980.html
  20. görebiliyon ama çift böyle bi aparat yada yansıtıcı bant ile çift olan görüntü teke düşüyor. bi ara CD kutusundan yapmıştım sonra sıkıldım eğer navigasyon gibi sabit bir cihaz kullanmayacaksanız her seferde telefonu koy şarja tak vs çekilmiyor --4 dakika sonra eklendi-- aliexpress te "hud reflecting film" diye aratabilirsin
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.