Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.358
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. bi ağıt bu kadar duygusal bu kadar içten söylenebilir ve bi bu kadar da deep house versiyonu ile çalışma saatinde beni gaza getirir.
  2. Mangal sezonu açıldı
  3. Olcay Sert

    Tesla Model 3

    evet hocam maliyeti düşürerek daha fazla müşteri çekme potansiyeline sahip olabilirler. gece sürüşünde klasik ekran yerine projeksiyon tarzi bi ekran ilerde eklenebilir buda konsolun zenginleştirir. şurda first drive mevcut https://www.periscope.tv/w/1dRKZyRkpgNxB videoda dikkatimi çeken diğer unsur sessizlik.... (sağa sola dönerken bi gacurdadı o kadar)
  4. Olcay Sert

    Tesla Model 3

    tesla motor yaptığı bu modelle elektrikli arabalarında menzilinin yeterli olabileceğini gösterdi. lakin benim için hala önemli kıstaslardan biri olan iç konsolunun, bu kadar berbat ötesi olduğunu görünce tüm hevesim kaçtı :/
  5. sabah sabah efatura zımbırtısıyla uğraşırken iyi geliyor etraftan izole. paylaştığımda şu çalıyordu
  6. eskilerden... çokda eski değil ama
  7. @Semih Yaşar tofaşlar zamanında 90larda yeni boyanmış araba aranırdı ikinci elde şimdi ki trend hasar kayıtsız araba. bence hasar kaydı olmayıp orası burası boyananlar çok daha sorunlu.
  8. 2003 A8 de şu konsolu ilk görüğümden beri çok sevmişimdir bi buçuk küçük boyu olmuş. gayet başarılı kontroller a3 te olduğu kolay alışır.
  9. zamanında arka tasarımını beğendiğimden hyundai bayine gidip alayım demiştim. amma velakin koltuğa oturunca nedense vazgeçmiştim 2013 Model 2016 model stopların led olması dışında pek bi fark yok
  10. 48bin olmuşuk ışıklarda fark ettim hemen çekim dedim
  11. @Özer aksu burda hersey daha net bence. Adamda calistigina sasirdi sanki really derken, icimi kapladi bi suphe obd baglantisini guvenli yapmak gerek ama nasil
  12. videoyu izledimde linke tıklamamıştım. sayfayı translate edince şu yazıyla karşılaştım benim anladığım sacece uygun anahtar lazımmış programlamak için :/
  13. bu videoyu odb2 focus yazıp youtube a buldum 152 kişi seyretmişti ben izlediğimde. şimdi burda anlatılan sadece bi odb cihazı ile arabalarımız çalınabilirmi diyor yoksa ben mi yanlış anladım
  14. bende açılmıyor :/ ayrıca googleda hiç indexlememiş
  15. google amcaya "Lenovo vibe shot root" yazınca ilk sırada xda ikinci sırda donanımhaber çıkıyor. rootlama süreci bazen sıkıntı çıkarabiliyor lakin brick/tuğla yapmamak için her adımı dikkatlice okumalı ve adımlarda sorun oluşursa o aşama da bırakıp foruma sormalı. telefonunuz modeline hangisi uyuyorsa o şekilde root atabilirsiniz.
  16. manuel kullanacan tık tık o zaman gösteriyor. başta biraz kanıksamıştım ama şimdi hiç ihtiyaç duymuyorum diyebilirim. bunu elm327 ve Torque Pro ile görebilirsin telefon yada tabletinden. bunu yapmak için Öncelilike pro versiyonu yüklemek gerek Torque Pro (OBD 2 & Car) sonrasında şurdaki eklentiyi Shift Light Pro 4 Torque Pro yada şöyle bişide var EcoShifter OBD2
  17. @Mustafa Karaca her biri için aslında ayrı program değil tek google hesabı tüm yedek orda. bahsettiğim programların çoğu hazır geliyor. notlar için google'ın keep uygulaması güzel mesela alışveriş listesini hanım evde hazırlıyor ben anlık kendi telefonumda görüyorum. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.keep&hl=tr bahsettiğin tarz bi yedekleme benim bildiğim titanium backup da var. ben yedeği google'a alıyorum sen pc ye alırsın. titanium backup TB kullanmak için telefonu rootlaman gerek sonra herşey güllük gülistanlık
  18. @H. Cenk hocam @Mustafa Karaca bilgisayara resimleri dosyları kartvizitleri atmak istiyor herhalde lakin bir android kullanıcısı olarak fotolar google photos ta (sınızrsız) uygulamalar titatinum backup pro ile google drive da (15gb normal işletme hesabım var 30gb) rehber google hesaplarda da (bunda zaten sınır yok) sms ler gMailde (ne olur ne olmaz bazen lazım oluyor) normalde titanium backup a gerek kalmamazı lazım ama daha onu yapamamış google efendi. sadece hangi program yüklediysen onu geri yüklüyor. TB ile en son ne yaptıysanız programda o şekilde geri yükleniyor (tüm cache ve session ile). nerde kaldığınızı rapor etmek zor geliyorsa http://trackview.net/download.html yada android cihaz yöneticisi
  19. @Mustafa Karaca öncelikle hayırlı olsun rehberinizi import ettikten sonra google hesabı ile senkronize edin daha sonra telefon değiştirseniz sadece şifrenizi girerek herşeye kaldığınız yerden başlarsınız. itunes benzeri https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sand.airdroid hem masaüstü hemde browserdan çalışıyor ben daha çok browser üzerinden kullanıyorum resimleri online yedeklemek sınırız https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.photos tabi birde forumu takip etmek için https://play.google.com/store/apps/details?id=com.quoord.tapatalkpro.activity
  20. beklemede boşa almana gerek yok frene tam basıyorsan zaten kavrama yapmıyor. bunu bilmeden önce durunca boşa alıyordum bende. trafiğe gireceksem en güzeli spor moddu güncellemeden önce devri yüksek tuttuğu için ikinci vitese geç geçiyordu. ama güncellemeden sonra sporta hiç almıyorum desem yeri var trafik için. bu güne kadar (5bin km.) sadece bi yokuş oldu çıkamadığı otomatik modda ondada aldım manuele verdim 1. vites 3-4 bandında çıkışını yaptı.
  21. smd5050 ise tek çipli metresi 1W çekiyordu eğer 3 çipli ise metresi 3W demek
  22. lakin dış sıcaklığı baz almamıştım. karlı havada sürekli ısıtmalar çalışır demek. yada motor ısınınca koltuk ısıtmada durur, belkide içersi ısınmadı daha!? demek istediğim şurdaki gibi bir termostat ucunu nereye koyarsan koy sıcaklık azalınca devreye girsin, artınca çıksın. bu arada sen ptc heater almışmıydın, ben sadece koltuk ısıtma aldığını biliyorum
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.