-
Toplam İleti
3.358 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Gün
29
İçerik Türü
Profiller
Forumlar
Günlükler
Takvim
Modifikasyon
Olcay Sert tarafından yazılan her şey
-
burda da 600 çifti bence daha baya pazarlık payı var http://www.aynadeposu.com/Products/Focus-2011%3E-Elektrikli-Rezistansli-Boyanir-Astar-Kapakli-Sinyalli-Alt-Aydinlatmali-KOR-NOKTA-IKAZLI-OTOMATIK-KATLANIR-SOL.html bence aynaları alın yetkili serviste taktırın en güzeli kafanız ağrımaz
-
15B22 - TCM SOFTWARE UPDATE
Olcay Sert, Olcay Sert'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Bakım - Servis & Yedek Parça
hafta sonu bi 200km yapmışız istanbul içi ve hala yaptırmayanlar varsa şiddetle tavsiye edilir yumuşacık olmuş vitesler kalkışlar -
Focus mk3 anahtarsız giriş & uzaktan çalıştırma sistemi
Olcay Sert, Ali Sünbül'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Mekanik & Motor
takipteyim bende özellikle bu aliexpress işi şeyleri pek güvenli bulmamakla birlikte her sisteminde bir açığı olduğunu biliyorum. hadi hayırlısı umarım güzel sonuçları olur. şöyle yakışıklı bide video çekerseniz bizlere daha da yararı olur. -
15B22 - TCM SOFTWARE UPDATE
Olcay Sert, Olcay Sert'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Bakım - Servis & Yedek Parça
benimde genel bi sorunum yoktu bu yokuştaki kalkışları karakteristik sanıyorum o tavrın yerine ağırbaşlı hareketlenmesi hoşuma gitti. 2015 yağlı powershifte yaklaşmış diyebilirim, vites geçişlerinde de çok daha az hissediliyor. sizinde sorun olarak görmediğiniz bazı şeyler daha iyileşmiş olabilir o yüzden varsa bi güncelleme yaptırmanızı tavsiye ederim -
https://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do arada bir bakıyorum ve bu uyarıyı gördüm. şahsuvaroğlunu aradım bi gelin bakalım dediler. neyse gittim yüklemeye başladılar.... eleman arabadan bi hışımla çıktı, arabanın yanında birileri gidip gelemeye kaputu açmaya başladı ben tam n'oluyo burada diyecekken Berk geldi - abi akü bitmiş, arkadaşlar yüklerken yarım kalmış iş sesin iş uzayacak. - uzamasın benim iş güncellemeyi iptal edelim ben yoluma gideyim - sonra yolda falan kalırsın çekici yada takviye yapmak zorunda kalırsın dedi - neyse dedim bırakın beni işe ne yapılacaksa yapın 3 sene 45bin bitmesi normal, akşam işten geç çıkarım güvenliğe bırakırsınız ordan alırım. ordan bi arkdaşa söylediler işyerine kadar bıraktılar. akşam oldu işler bitti gideyim alayım dedim. vardım şahsuvaroğluna güvenlik yok oraya bak yok buraya bak yok, herhalde kralların tek başına gittiği yerdedir dedim haberleri okuyayım dedim. 20dk oldu halen yok. 21.dk kapı açıldı hah dedim geldi arabayı teslim aldım aldım hemen bi yokuşa gittim malum yokuşta zıp zıp kalkıyordu azcık fazla basınca. 1.deneme yavaştan yavaştan hızlı hemen çıktı 2.deneme biraz daha hızlı bastım gayet ılımlı çıktı 3.deneme dip yaptım azıcık pati sonra toparladı ve çıktı ama zıplama kalmamıştı. bende karakteristik özelliği sanıyorum yokuşlarda zıplamasın diye spor moda alıp öyle kalkıyordum.
-
Opel insignia ile bir gün (1.6 Dizel Otomatik İle 24 Saat)
Olcay Sert, Olcay Sert'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
dün bugun arabayı test etmiş oldum ve az önce teslim ettim. genel bi skala yapacak olursam artılar sürerken hiçte büyük bi araba sürüyormuş hissi yok çok canlı adaptif hız sabitleyici şahaser. istanbulda trafikte bir kere ayarladıktan sonra ne gaz ne fren kendi kendine gidiyor. hız sıfıra kadar inerse gaza hafifçe dokunmak yeterli oluyor herşey dahil cosmo paket tüm opsiyonlar ile 140 civarı bişi indirimli hali 120 lira Bose müzik sistemi çok başarılı üzerinde 19" jant olmasına rağmen süspansiyonlar iyi çalışıyor Flexride şaşi sport modda milimetrik viraj alıyorsunuz. Bagaj hacmi coupe görünüme göre fazlasıyla büyük 1.6 dizel motor vergi ve yakıt avantajı yarı dijital göstergeler okunması kolay Eksiler (bence fiyatına göre eksi değil ama yazmak lazım) düşük hızlarda ıslık çalan motor yalıtım D segmentine göre vasat deri koltuklar çok sert ve destekleri yetersiz. oturdukça yumuşama ihtimali olabilir 8" ekran koyuyorsun ama navigasyon yok dikey otomatik park yok sesli komutlarda klimayı bi türlü ayarlayamadım ilhan diye kayıtlı birisini aradı her deneyişimde Sonuç: 120 liraya full özelliklerde bi araba alıyorsun ve en güzeli istanbul trafiğinde bi yerin ağrımıyor parasının hakkını sonuna kadar veren bi araç. -
bi buçuk milyon sterlinlik araba ile kaza yapmak
Olcay Sert bir konu gönderdi. Kategori: Otomobil Sohbetleri
sabahın erken saatlerinde (herhalde akşamdan kaldı) duran arabaya hafifçe dokunmuş dünya şampiyonu kaynak : http://www.mirror.co.uk/sport/formula-1/first-picture-lewis-hamiltons-crash-6822002-
- 2
-
-
- lewis hamilton
- crash
-
(ve 1 tane daha)
İle etiketlenen:
-
e-fatura, mali mühür işleri
Olcay Sert, Olcay Sert'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Konu Dışı Paylaşımlar
süreç hakkında bilgilendireyim @Yakup Çağatay @Mert Yürüyen mali mühür başvurusu yaptık. 15-20 gün sonra gelecekmiş gelince özel entegratör ile e-fatura başvurusu olcakmış şimdilik beklemedeyim. 3 firma ile görüştüm medyasoft, ayasofyazılım ve türkkep medyasoft bi teklif geçti dudağım uçukladı türkkep ile entegrasyon ve fiyat verme işi devam ediyor ayasofyazilim fiyat verdi entegrasyona başlıyamadık -
geçenlerde gezerken farkettim ahanda burdaymış
-
Ford SYNC 2 İnternet ve Ağ Paylaşımı Wi-Fi
Olcay Sert, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Ford SYNC Bilgi ve Modifiye
İnternet paylaşımı dışında mesela canlı trafik bilgisi gibi şeylerde var mı? -
e-fatura, mali mühür işleri
Olcay Sert, Olcay Sert'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Konu Dışı Paylaşımlar
çok sağol @Yakup Çağatay bende sabahtan beri bu işle uğraşıyorum nasıl yapsamda çıksam diye. an itibariyle özel entegratör işi baya kolaylaştıracak benim için gibi. @Mert Yürüyen e-fatura e-arşiv e-defter hepsi mecburiymiş ciroya göre özel entegratör firmalardan bi kaçıyla konuştum onlarda da muallakta kalacak cevaplar aldım. yarın biri gelecek bakalım neler diyecek. -
e-fatura, mali mühür işleri
Olcay Sert, Olcay Sert'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Konu Dışı Paylaşımlar
kısa zamanda (1ocağa kadar) nasıl entegre edilecek? normalde logo vs program kullansaydım iş kolaydı sadece bi uygulama alıp kurmak yeterliydi amma velakin şimdi yazılım kendimize has olduğundan sıkıntı var muhasebecide illa logo alın diye tutturdu. bizde almadan nasıl halledebiliriz diye bakıyorum ya bu tip evrak işlerini son güne bıraktırmıyorlar mı :/ genel olarak entegrasyon dökümanları var ama okudukça kafam karıştı nerden başlıyacağımı bulamadım -
Şu an ne dinliyorsunuz... ?
Olcay Sert, Tevfik'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Konu Dışı Paylaşımlar
-
iki yıl önce e-fatura çıktığında dedim muhasebeciye "abi geçelim zaman kazanalım" oda tutturdu "gerek yok çok uğraşırsın" diye rafa kaldırmıştık. biz o zaman yaptırmadık şimdide gelmiş "acele e-faturaya geçmemiz lazım son gün 1ocak" şu anda kışa giriyoruz bizim sezondur kendileri ve felaket yoğunum işin gıcığı herhangi bi muhasebe programı kullanmıyoruz (logo, mikro vb...) kendi yazılımımız var. muhasebede defter tutuyor daha önce geçmiş var mıdır.
-
Anahtarsız çalıştırmada anahtarla araçtan inme
Olcay Sert, Mehmet oktay'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
focuslarda anahtarsız giriş çıkış olmamasından girerken bi açıyorum anahtarla sonra cebe atıyorum. geçen gezerken büfeye alışveriş yapmak için gittim yaklaşık 15-20 m. ileriye park etmek durumundaydım hanım arabada kaldı, araba çalışsın. geldiğimde dıt dıt dıt arabada anahtar yok demiş durmuş kafa ütülemiş -
onun yerine bence şu var top view yada bird eye camera https://www.alpine-europe.com/p/Products/camera58/hce-c500
- 23 yanıt
-
- 1
-
-
Bu Videoyu izledikten sonra ne almışım ben dedim :)
Olcay Sert, Süleyman Altın'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Testler & Karşılaştırmalar & İncelemeler
kapı gözleri içine bişi koyunca tıkır tıkır sesine hak verdim camı silmeye çalışınca akrobatik hareketlere hak verdim lakin 140ı geçince ses alıyormuş onu anlamadım hangi arabara sınıfı ile kıyaslandığını herhalde e serisiyle falan kıyaslıyormuş koptum ondan sonra :D -
yaklaşık 10gün kullandım dizel otomatik octavia ama kimse az yakıyor demesin lütfen 7-7.5 ortalamam vardı ki bence yüksek dizel için. Sakin kullanan biriyim, şu anki aracım benzinli focus 9-9.5 yakıyor varın siz hesabını yapın o arkadaşınız nasıl ve nerde kullanıyor ki düşük değer elde ediyor. gel gelelim alır mıydım alırdım ama 1.4tsi motorlusunu arka koltuk ve bagaj genişliği için oda anca arkaya oturacak 2-3 çocuktan sonra
-
Edward Snowden’ın favori şifreli mesajlaşma uygulaması Android’e geldi
Olcay Sert, Olcay Sert'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Android
Pek tabii yoksa şifreleme nasıl çözülecek -
Edward Snowden’ın favori şifreli mesajlaşma uygulaması Android’e geldi
Olcay Sert bir konu gönderdi. Kategori: Android
whatsapp ta yazılanların hepsi üçüncü kişilerinde gözlemlerinde oluyor. mesela siz konuşurken "bu yaz tatile gidelim" yazdınız 1-2 saat sonra size facebook/google reklamlarında sıklıkla tatil reklamları görmeye başlıyorsunuz. signal ise size sadece şifreleme ve iletim hizmetleri için kullanıyor mesajları yani konuştuklarınız sadece konuşanlar arasında https://play.google.com/store/apps/details?id=org.thoughtcrime.securesms&hl=tr- 3 yanıt
-
- 1
-
-
12v çıkışlarına elektrik gelmiyor
Olcay Sert, Samir Kazımlı'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
bendede bi ara çalışmıyordu mahalledeki elektrikçi sigortasını değiştirdi 10lira hepsi çalışıyor şimdi -
kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle, hayırlı olsun
-
Focus 3 1.6 Ti-Vct Yakıt Tüketim Değerleri
Olcay Sert, Aydın Baran'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Yakıt ve Lpg
istanbul trafik ve e5 kullanımıortalama 8.9 litre 100km deortalama hız 27km/saattoplam kat edilen yol 341.5km- 549 yanıt
-
- powershift
- benzin
-
(ve 1 tane daha)
İle etiketlenen:
-
1.6 ti-vct yerine 1.0 Focus 3 alınır mı?
Olcay Sert, Hüseyin Kağan Durmaz'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Önerisi
1.6 ps kullanıyorum bende. eğer 1.0 ps olaydı onu arar alırdım başta. 1.6 motor alt devirlerde baya bi cansız eğlenceli olması 3bin 4bin görmek gerekiyor o zamanda yakıt alıp başını gidiyor. aracı aldığımda 9.7 idi ortalaması şu anda 8.9a indi normal kullanımda. astrayı kullandığım kadar sakin kullanırsam 8 civarını anca görür ama daha aşağısını görmez. istanbul trafiğinde -
Yeni Mercedes C350 Moose Testinde Sınıfta Kaldı
Olcay Sert, Olcay Sert'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
Hmmm ben onu dusunmemistim pardon jeep duzeltmemisti bakalim merso duzeltecek mi- 17 yanıt
-
- moose test
- mercedes
-
(ve 3 tane daha)
İle etiketlenen: