Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.358
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. lpg den sonra hiç kasmadım az yakayım diye, hep basıp gidiyom ama ne kadar harcadığımıda bilmek memnun ediyor Bunu yıllardan beri takip ediyorum ama uygulamasının kullanımı pek kullanıcı odaklı değil klasik alman mühendis uygulaması, keyifli olmadığı için kullanmıyorum bunu (2 sene önce sürekli kullanayım deyip döndüğüm app) tasarımı çok güzelmiş. fuelio kullanmasaydım bunu kullanabilirim.
  2. @Deniz Gecgel reklamsız en güzeli fuelio sygic destekli program olduğu için reklam yok. verdiğiniz programdaki reklamlar beni aşırı rahatsız ediyor. size tavsiyem fuelio kullanın google drive dropbox gibi oto yedekleme özelliği sayesinde telefonunuz yansada tüm datanız kaybolmasın. neyse bu konu şu iyi bu iyi gibi olmasın sizin kullandığınızda çok güzel ama reklam olması beni kullanmamaya itiyor
  3. Ben fuelio kullanıyorum net ne kadar yaktığımı görmek için umarım sizede yardımcı olur https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kajda.fuelio
  4. Çok güzel durmuş "titanium X" varmı acep
  5. korudağdan inince "aytemiz" de 1.99 gördüm geçen haftasonu (istanbul-çanakkale-istanbul) o zamana kadar en iyi lapsekideki Totaldı 2.29 falandı.
  6. sormana bile gerek yok git hemen tak 3e 5e bakma lafın geyiği neyse, firmalar onda bir litre tasarruf yapmak için arge çalışması yapa dursunlar yozgatlı abimiz 300-500 lira kazanarak bu imkanın on katını veriyor. kanmayın, aldanmayın, aldırmayın, almayın
  7. fiyatlara bakınca TR deki hacim vergisinin heybetlendiğini ve üstüme yürüdüğünü gördüm, kaçtım
  8. People are strange when you're a stranger Faces look ugly when you're alone
  9. "telefonda standart browserları kullanmanızı tavsiye etmiyorum" en başta bunu söyliyeyimde. genel kullanımı olan safari chrome veya webkit bazlı diğer browserlarda internette her tarafta dolanan otomatik sms attırma zımbırtısı var. az biraz bilgisi olan siz popup kapattım sanarken abone yapar. engelemenin yolu. uygulama izinlerinden sms özelliğini kapatmak yada benim gibi opera kullanmak tabi onuda engelledim. diğer browserlarda çalışan çoğu exploit Operada çalışmıyor. --0 dakika sonra eklendi-- hanıma kontörlü aldım kafam rahat
  10. geçmiş olsun inş kısa zamanda bulabilirsiniz
  11. iki yıl abi sen naptın. aman aman Maşallahınız varmış
  12. sigara kullanıyorsan ayırt etmen biraz zor. ama en bariz sarımsak ve yumurta kokularını birleştir öyle bişi kokuyor yoksam bağışıklık mı kazandınız o kadar solumaya haberiniz yok
  13. doğalgazı borudan açınca ötüp alarm veriyor @Mustafa Karaca sizdeki bence doğalgaza uyumlu değil @Doğan Kurban en başta test etmeliydin, bişi olmadan tesisatını yenilediysen problem yok
  14. sürücü tarafındaki tuşun ortasındaki "auto" tuşuna basılı tut 3-5 sn sonra her iki sıcaklık aynı olacak artık sadece sağ taraftan ayarlıyabilirsin --0 minutes later eklendi-- ohhooooo yanlış kalmış sayfa seksen kişi bilgi vermiş zaten
  15. geçen gün arabaya binerken arkadaş "şunu artık yıkatsana, tozlu tozlu biniyorsun" dediğinde aynı cevabı vermiştim
  16. doğalgaz/lpg ve monoksit dedektörü kullanıyorum mutfakta. fırının ve ocağın otomatik kapatması olduğundan doğalz hiç ötmedi. deneme amaçlı borudan çıkarıp öttürtmüştüm ilk aldığımda. lpg dedektörü çalışıp çalışmamasını çakmağı dedektöre tutarak ta test edilebilir. 10-15sn sonra öter monoksit yani duman yada lpg dedektörü pirzola kaburga gibi çok yağlı etleri ızgara yaparken ötüyor bazen. ortamdaki monoksit arttığından focus ilk lpg li aracım yıllarca yok şu olur yok bu olur diye takdırmadım bu sene dedim risk alayım takdırdım. şu anda nerdeyse amorti etti kendini yakında 10bin km olcak o zman bi bakıma gideceğim. sadece fikir versin ort şehir içi (10-11lt yani 20krş) şehir dışı (7-8lt yani 15krş) yakıyor. yani takdırmadığım her günü esefle kınıyorum
  17. sizin durumunuzda kalmış olsam garaja şundan takardım. anahtar kısmına eğer merkezi alarmınız varsa oraya yoksa bi siren alıp uyarımı arttırırdım. Gaz Detektörü : http://urun.gittigidiyor.com/fotograf-kamera/lpg-dogal-gaz-gaz-alarm-dedektoru-sekma-s-092-225089403 siren : http://urun.gittigidiyor.com/yapi-market-tamirat/siren-220-v-ac-80-db-40-w-agt-ms-220-237521803
  18. her kabus keşke böyle olsa, neyse kan dökülmeden çözülmüş
  19. madonna ile olan reklamını film tadında seyretmiştik. hatta vcd yapıp çoğaltmıştık
  20. 16krş a kadar düşüyor lpg de 110 sabit hızla. sürekli spor modda istanbul trafiği 25krş yakıyor en fazla şu anda ort 20-21krş klima hep açık
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.