Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    30

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. modlar düzenlemiş
  2. Teşekkürler. Bu yaz orhaneli'ye gideceğim müsait olursan/olursak uğrarım çay içeriz ramazandan sonra. Cantık canım çekti şimdi uzun yolda otomatik olmasının pek bi artısı yok. manuel olsa daha da az yakardı. ama bir istanbul kullanıcısı olarak otomatik olmayan araç sürücülerinin yükünü ağır buluyorum.
  3. Geçen haftasonu çanakkale yapıp geldim şu ana kadarki en sakin gidişim ve gelişim. Ramazana girmiş olmamız bayağı etkiledi ve hız yapma duygusu olmadan standartlar dahilinde gittim geldim 65678 km ile full depo yolculuğa başladık 65980 km de 70.7 TL (26.58 lt) balıklıçeşme PO dan gaz aldık 66255 km de 42.41 (17.4 lt) Dönüş yolunda bandırmadan aldık 66487 km de 51.51 (22.6lt) istanbulda döndük Katedilen mesafe : 809 km Toplam Tüketim : 164.62 TL (66.58 lt) Ortalama Tüketim : 0.203 TL (8.23 lt/100km) Ortalama Hız : 62
  4. Olcay Sert

    1.6 Eb (The Red)

    adına sevindiğimi belirteyip. senin tabirinle çayı çekirdeği aldık izliyoruz pür dikkat. inş sonu güzel olur deyip boncuğu bırakırım
  5. cumartesi gittin 70 lirayı cebteteb ile vereyim dedim nakit geçer burda dediler verdim idoflex diye bi kart verdiler istediğiniz zaman dönebilirsiniz dediler pazartesi dönüşte kartı verdim bariyer açıldı geçtim ramazan dolayısıylaymış. yoksa pendik yalova yapmak daha mantıklı 39 lira orasıda bilet alayım diye girince çıkmıştı ctesi günü bende eskihisar-topçular yapayım dedim
  6. @Bülent Çelik yazmış zati Geçmiş olsun. yollar çok güzelde ben hala vapuru tercih ediyorum gidiş dönüş 70 lira osmangazi tek geçiş 65 lira + 14~19 lira arası bişide otoban
  7. kapıda ödemeli sadece polanya içi. almak istediğimizde satıcıya mesaj atıp Turkiyeye gönderirmisin ne kadar fiyat diye sormak gerek eğer satıcı göndermeyi kabul ederse genelde biraz fiyatı arttırıyor ve payU ile ödeme için yeni ilan açıyor sizde kredi kartınız ile yeni ilandan alıyorsunuz ve satıcı kargo yapıyor
  8. benim hoşuma gitti demek bunu üniversiteyi kazanacaklar hazırlamamış her ne kadar render de olsa bakalım sürpriz yumurta ne çıkacak
  9. kopyala yapıştır olur böyle şeyler. yazdım detaylı olarak yardımcı olabilirsek ne mutlu
  10. bunun ekran ile alakası yok zaten. kısaca ediliyor ama bence smart olan bi arabada gösterge önemli unsur. sizinki dizel olduğunu için uygun fiyata bi kaç tane bulmuştum hah burda
  11. @Teoman S. uçuşuna zeval gelmesin iç detaylarına hayran kaldım çok iyi işçilik çıkarmışlar
  12. kendime didiydim. sen üstüne mi alındın yapma yaw sen daha 25indesin
  13. güzel uygulama ama göremedim bişi daa çok varmış dolmasına
  14. way arkadaş du bakam daa neler görcez. --3 dakika sonra eklendi-- üniyi kazanmış değilde bitirmiş olaydı iyiydi. aradaki farkla dünya görüşü değişirdi belki. ama hedef kitle belli, yapılmış belli, liseliler evet, orta yaşlıların oturup izlemekten başka yapcak bişileri yok
  15. jantlar çok kötü orasına burasına yeni üniyi kazanmış eleman döşemiş gibi duruyor. vw den bu denli bi hareket beklemezdim
  16. şu sahneden sonra BABAnın müziklerini bi kez daha sevdim
  17. fortin ile konuştum 2012 push to start için "siz takamazsınız programlayı dealer yapcak" dedi. Israr ettim ben takarım dedim extra cihaz lazımmış ilk programlama için. bu arada eğer push-to-start yok ise montaj çok kolay 10-15dk videosu var ve maliyet Türkiye için ups ile 2günde 260 USD şu firmalar ile konuşmadım henüz bakalım Viper 5204 Compustar prime G9 yada PRO T11 Türkiyede bunları LEDRON yapıyor ama ben güvenmiyorum açıkçası PKE Sistemi takıyorlar gibi. anahtarları aynı çünkü. 2000 lira demişlerdi aradığımda ayırdığım bütçe o kadar değil nedir diye merak eden var buyrun izlesin --2 dakika sonra eklendi-- ebay satıcılarına aracım EU olur diye tekrardan sordum birisi göndü. Olur hemide mis gibi olur ama FCC uygunsa. e böyle deyince elimdeki anahtar farklı diyorum cevap gelmiyor. dealer bilirde dealer bilir diyor. --16 dakika sonra eklendi-- Diğeride yazmış mail trafiği arasında anca sıra geldi aynı kelamları sarf etmişler
  18. sübap erimeme garantisi veriyor muymuş? euro5 motorların hepsi için geçerli sadece Ford için değil şahsi görüşüm bi şeyi değiştirmeyeceği. ben taktırmadım, siz taktırırsanız da neden taktırdınız diyemem. sisteme yabancıyım
  19. takılan kiti kimin nerde taktırdığı çok önemli. ben 20bin kilometredir sorun yaşamadım. sadece filtre değiştirdim o kadar
  20. yok demedim. wın numarasını yolladım
  21. şu anda güncel kullanamakta olduğunuz çoğu araçta 3 butonlu olan versiyonları var. benim geçmek istediğim anahtar ise şu versiyon ebaydeki satıcılar eğer start button varsa aracınızda sadece key programing ile bu anahtarıda kullanabilirsiniz dediler. uzaktan çalıştırmada aktif hale geliyormuş. ve özellikle aradığım uzaktan korna çalması da aktif oluyormuş. geçen avm otoparkında 20dk aracımı aradım :/ ama satıcı oldukları için ve pek bi kaynak bulamadığım için emin olamadım. bulduklarımda oem olmayanlar için obd2 portuna remote start takmak lazım dediler. kendi aracımda. anahtarsız giriş tesisatı hazır (boyadan gelsin takacağım :) anahtarsız çalıştırma (butona basıp) var Almak istediğim ürün http://www.ebay.com/itm/262988872950 yada http://www.ebay.com/itm/371077472697
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.