-
Toplam İleti
3.359 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Gün
30
İçerik Türü
Profiller
Forumlar
Günlükler
Takvim
Modifikasyon
Olcay Sert tarafından yazılan her şey
-
Focus 3 1.6 Tdci Yakıt Tüketim Değerleri
Olcay Sert, Aydın Baran'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Yakıt ve Lpg
modlar düzenlemiş -
Focus MK3 1.6 Lpg ile Tüketim Değerleriniz Nedir?
Olcay Sert, Osman Türkol'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Yakıt ve Lpg
Teşekkürler. Bu yaz orhaneli'ye gideceğim müsait olursan/olursak uğrarım çay içeriz ramazandan sonra. Cantık canım çekti şimdi uzun yolda otomatik olmasının pek bi artısı yok. manuel olsa daha da az yakardı. ama bir istanbul kullanıcısı olarak otomatik olmayan araç sürücülerinin yükünü ağır buluyorum. -
Focus MK3 1.6 Lpg ile Tüketim Değerleriniz Nedir?
Olcay Sert, Osman Türkol'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Yakıt ve Lpg
Geçen haftasonu çanakkale yapıp geldim şu ana kadarki en sakin gidişim ve gelişim. Ramazana girmiş olmamız bayağı etkiledi ve hız yapma duygusu olmadan standartlar dahilinde gittim geldim 65678 km ile full depo yolculuğa başladık 65980 km de 70.7 TL (26.58 lt) balıklıçeşme PO dan gaz aldık 66255 km de 42.41 (17.4 lt) Dönüş yolunda bandırmadan aldık 66487 km de 51.51 (22.6lt) istanbulda döndük Katedilen mesafe : 809 km Toplam Tüketim : 164.62 TL (66.58 lt) Ortalama Tüketim : 0.203 TL (8.23 lt/100km) Ortalama Hız : 62 -
adına sevindiğimi belirteyip. senin tabirinle çayı çekirdeği aldık izliyoruz pür dikkat. inş sonu güzel olur deyip boncuğu bırakırım
-
2017 Köprü Tarifeleri Değişti. Boğaz Köprülerine %48 Zam
Olcay Sert, Süleyman Ünal'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Genel Otomotiv Haberleri
cumartesi gittin 70 lirayı cebteteb ile vereyim dedim nakit geçer burda dediler verdim idoflex diye bi kart verdiler istediğiniz zaman dönebilirsiniz dediler pazartesi dönüşte kartı verdim bariyer açıldı geçtim ramazan dolayısıylaymış. yoksa pendik yalova yapmak daha mantıklı 39 lira orasıda bilet alayım diye girince çıkmıştı ctesi günü bende eskihisar-topçular yapayım dedim- 23 yanıt
-
- 1
-
-
2017 Köprü Tarifeleri Değişti. Boğaz Köprülerine %48 Zam
Olcay Sert, Süleyman Ünal'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Genel Otomotiv Haberleri
@Bülent Çelik yazmış zati Geçmiş olsun. yollar çok güzelde ben hala vapuru tercih ediyorum gidiş dönüş 70 lira osmangazi tek geçiş 65 lira + 14~19 lira arası bişide otoban -
Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri
Olcay Sert, Bekir B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
-
Focus 3 Gösterge Ekranı Değişimi
Olcay Sert, Bora A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- İç/Dış Görünüm ve Jant
kapıda ödemeli sadece polanya içi. almak istediğimizde satıcıya mesaj atıp Turkiyeye gönderirmisin ne kadar fiyat diye sormak gerek eğer satıcı göndermeyi kabul ederse genelde biraz fiyatı arttırıyor ve payU ile ödeme için yeni ilan açıyor sizde kredi kartınız ile yeni ilandan alıyorsunuz ve satıcı kargo yapıyor- 1.009 yanıt
-
- büyük ekran
- geniş kadran
-
(ve 1 tane daha)
İle etiketlenen:
-
2018 Focus Mk4 Olası Tasarımlar
Olcay Sert, Cem Boneval'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk4- Genel Bilgiler
benim hoşuma gitti demek bunu üniversiteyi kazanacaklar hazırlamamış her ne kadar render de olsa bakalım sürpriz yumurta ne çıkacak -
Focus 3 Elm327 ile Aktif Hale Getirilebilen Özellikler [Hill Holder Eklendi]
Olcay Sert, Ozan Kar'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Genel Bilgiler
kopyala yapıştır olur böyle şeyler. yazdım detaylı olarak yardımcı olabilirsek ne mutlu- 3.360 yanıt
-
- yokuş kalkış
- gizli özellik
-
(ve 2 tane daha)
İle etiketlenen:
-
Focus 3 Elm327 ile Aktif Hale Getirilebilen Özellikler [Hill Holder Eklendi]
Olcay Sert, Ozan Kar'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Genel Bilgiler
bunun ekran ile alakası yok zaten. kısaca ediliyor ama bence smart olan bi arabada gösterge önemli unsur. sizinki dizel olduğunu için uygun fiyata bi kaç tane bulmuştum hah burda- 3.360 yanıt
-
- yokuş kalkış
- gizli özellik
-
(ve 2 tane daha)
İle etiketlenen:
-
Yeni Hobim Ve Oyuncaklarım...
Olcay Sert, Serdar yaman'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Konu Dışı Paylaşımlar
@Teoman S. uçuşuna zeval gelmesin iç detaylarına hayran kaldım çok iyi işçilik çıkarmışlar -
Elektrikli Tahrik Sistemine Sahip İlk VW Golf GTI - 410 PS
Olcay Sert, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Diğer Marka Haberleri
kendime didiydim. sen üstüne mi alındın yapma yaw sen daha 25indesin -
Sigorta ve kaskonuzu kaça yaptırdınız ve hangi şirket?
Olcay Sert, Özgür Görür'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Sigorta, Kasko, MTV, Ceza ve Muayene
güzel uygulama ama göremedim bişi daa çok varmış dolmasına -
Elektrikli Tahrik Sistemine Sahip İlk VW Golf GTI - 410 PS
Olcay Sert, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Diğer Marka Haberleri
way arkadaş du bakam daa neler görcez. --3 dakika sonra eklendi-- üniyi kazanmış değilde bitirmiş olaydı iyiydi. aradaki farkla dünya görüşü değişirdi belki. ama hedef kitle belli, yapılmış belli, liseliler evet, orta yaşlıların oturup izlemekten başka yapcak bişileri yok -
Elektrikli Tahrik Sistemine Sahip İlk VW Golf GTI - 410 PS
Olcay Sert, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Diğer Marka Haberleri
hayırlı olsun diyelim kırmızıyıda kıza alalım bari -
Elektrikli Tahrik Sistemine Sahip İlk VW Golf GTI - 410 PS
Olcay Sert, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Diğer Marka Haberleri
jantlar çok kötü orasına burasına yeni üniyi kazanmış eleman döşemiş gibi duruyor. vw den bu denli bi hareket beklemezdim -
Şu an ne dinliyorsunuz... ?
Olcay Sert, Tevfik'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Konu Dışı Paylaşımlar
şu sahneden sonra BABAnın müziklerini bi kez daha sevdim -
Ford Keyless Entry Remote 5-Button Upgrade
Olcay Sert, Olcay Sert'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
fortin ile konuştum 2012 push to start için "siz takamazsınız programlayı dealer yapcak" dedi. Israr ettim ben takarım dedim extra cihaz lazımmış ilk programlama için. bu arada eğer push-to-start yok ise montaj çok kolay 10-15dk videosu var ve maliyet Türkiye için ups ile 2günde 260 USD şu firmalar ile konuşmadım henüz bakalım Viper 5204 Compustar prime G9 yada PRO T11 Türkiyede bunları LEDRON yapıyor ama ben güvenmiyorum açıkçası PKE Sistemi takıyorlar gibi. anahtarları aynı çünkü. 2000 lira demişlerdi aradığımda ayırdığım bütçe o kadar değil nedir diye merak eden var buyrun izlesin --2 dakika sonra eklendi-- ebay satıcılarına aracım EU olur diye tekrardan sordum birisi göndü. Olur hemide mis gibi olur ama FCC uygunsa. e böyle deyince elimdeki anahtar farklı diyorum cevap gelmiyor. dealer bilirde dealer bilir diyor. --16 dakika sonra eklendi-- Diğeride yazmış mail trafiği arasında anca sıra geldi aynı kelamları sarf etmişler -
Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri
Olcay Sert, Bekir B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
-
Atiker Gold Obd'li Hakkında
Olcay Sert, Rıdvan Kargın'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Yakıt ve Lpg Konuları
sübap erimeme garantisi veriyor muymuş? euro5 motorların hepsi için geçerli sadece Ford için değil şahsi görüşüm bi şeyi değiştirmeyeceği. ben taktırmadım, siz taktırırsanız da neden taktırdınız diyemem. sisteme yabancıyım- 81 yanıt
-
- 1
-
-
Atiker Gold Obd'li Hakkında
Olcay Sert, Rıdvan Kargın'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Yakıt ve Lpg Konuları
takılan kiti kimin nerde taktırdığı çok önemli. ben 20bin kilometredir sorun yaşamadım. sadece filtre değiştirdim o kadar -
Ford Keyless Entry Remote 5-Button Upgrade
Olcay Sert, Olcay Sert'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
yok demedim. wın numarasını yolladım -
Ford Keyless Entry Remote 5-Button Upgrade
Olcay Sert bir soru konusu gönderdi. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
şu anda güncel kullanamakta olduğunuz çoğu araçta 3 butonlu olan versiyonları var. benim geçmek istediğim anahtar ise şu versiyon ebaydeki satıcılar eğer start button varsa aracınızda sadece key programing ile bu anahtarıda kullanabilirsiniz dediler. uzaktan çalıştırmada aktif hale geliyormuş. ve özellikle aradığım uzaktan korna çalması da aktif oluyormuş. geçen avm otoparkında 20dk aracımı aradım :/ ama satıcı oldukları için ve pek bi kaynak bulamadığım için emin olamadım. bulduklarımda oem olmayanlar için obd2 portuna remote start takmak lazım dediler. kendi aracımda. anahtarsız giriş tesisatı hazır (boyadan gelsin takacağım :) anahtarsız çalıştırma (butona basıp) var Almak istediğim ürün http://www.ebay.com/itm/262988872950 yada http://www.ebay.com/itm/371077472697