Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL

Önerilen Mesajlar

Merhaba arkadaşlar daha önce kullanıp memnun kaldığım bi uygulamadan bahsedeyim

https://sikayet.btk.gov.tr

 

BTK'nın bu şekilde çalışacağı aklıma gelmezdi

 

Benim isteğim

Dsmart / Dsmart NET (Smile ADSL) / Carrier Grade nat Çıkma

Evimde kullanmakta olduğum güvenlik kamerasını sistemi için 8708 portunu modemden açmam gerekiyor. d-smart müşteri hizmetleri "Carrier Grade nat" sisteminden çıkmayı talep ettim. Yardımcı olamayacaklarını belirttiler. 

ilgili firmanın "Carrier Grade Nat" sisteminden çıkmak istiyorum 
WAN ve LAN ip adreslerimin aynı olmasını istiyorum

 

Gelen cevap

Değerli Müşterimiz,

Şikayet konusuna istinaden, tarafınıza teknik ekibimiz tarafından geri arama yapılarak işlem sağlanmış ve bağlantınızda herhangi bir sorunun bulunmadığına dair bilgi alınmıştır. 

Yukarıda kısaca açıklamış olduğumuz husus doğrultusunda, şikayet konusunun çözümlenmiş olduğu hususunu bilginize sunarız.

Saygılarımızla.

 

sorunun çözülmesini telefonda ne kadar anlattıysam olmadı ama şikayet yollayınca 48 saat olmadan problemim çözüldü.

 

Şikayet edebilmek için önce üye oluyorsunuz sonra ilgili listeden seçip devam ediyorsunuz aşağıda da son şikayetim var bakalım ne diyecekler

 

Clipboard01.jpg

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

google rehberine spamcı diye işaretlendi :D 0216 212 0609

11 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Bu konu hakkında iyi şeyler duyuyordum, güzel güzel :) 

Bi ara ben de yazayım şu telefon şikayetlerinden. 

pc başındayken güzel oluyorda genelde haftasonları arıyorlar o zamanda işe gelince unutuyorum.

fırsat bulunca sende yap bombardıman :yazyaz:

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aşağıdaki tüm numaralar Vodafone'a aittir. Tüm aramalarda 'size izin vermedim' 'beni aramayın' dememe rağmen düzenli olarak aramaya devam ediyorlar. Size özel fırsat varmış da şuymuş buymuş :D Turkcell'de hangi paketi kullanıyorsunuz diye bile soruyorlar :D 

EK: Btk'ye bildirdim.

 

0850 480 25 47

0850 434 09 51

0850 480 08 42

0850 480 07 42

0850 480 25 41

0850 480 07 42

0850 480 25 47

 

collage.jpg

 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ben 3ncü şikayet ediyorum. vodafone'u olmaz bi daha diyorlar gene arıyorlar

halen çözülmedi bende blokluyorum her yeni numarayı ve google'a spamcı diye yazıyorum

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
8 dakika önce, Olcay Sert yazdı:

ben 3ncü şikayet ediyorum. vodafone'u olmaz bi daha diyorlar gene arıyorlar

halen çözülmedi bende blokluyorum her yeni numarayı ve google'a spamcı diye yazıyorum

 

Mevcut hattın süresi dolmaya yakın mı? Benim sözleşme bu ay bitiyor.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

 

Mevcut hattın süresi dolmaya yakın mı? Benim sözleşme bu ay bitiyor.

hiç dikkat etmedim ama kışındı benimki galiba

 

--9 dakika sonra eklendi--

şubattaymış bitim tarihi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

arkadaslar esimin telefonuna imei klonlandi diye msj geldi ve artik sadece bir numara uzerinden telefonunu kullanabiliyor yani telefon deger kaybina ugradi yarin oburgun satmak istesek bu durumdan dolayi ya satamayacagiz yada deger kaybi olacak bununla ilgili bi cozum sunabilirlermi acaba ?

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ailemin bizzat yaşadığı durumdur. Haberim olduğu gibi durumu anladım ama iş işten geçmişti. Aman bizde olmaz demeyin ben de diyordum ama yaşandı işte  (Ekran görüntüleri, fotolar aşağıda). Bu olay sonrası, BİZZAT tekrar sipariş geçtim tüm süreci birebir yaşadığım için anlatmaktayım.
       
      Özet: Size telefonda güven vererek, ürün satıyorlar; paranızı yollarken açıklama kısmına ürün hakkında yazı yazmanızı istemiyorlar.
       
      Adamlar nasıl işlem yapıyor?
       
      - Piyasa fiyatından çok da aşağıda olmayan fiyat çekiyorlar ki şüphe uyandırmasın (%10-%15-%20 gibi)
      - Aaaa ne kadar güzel, ucuzmuş diyorsunuz haliyle.
      - Sipariş formunu dolduruyorsunuz, sözde sözleşmeyi onaylıyorsunuz. (Aşağıda ekran görüntüleri mevcut)
      - Sözleşmede ne ürün, ne isim, ne şirket ne de banka bilgileri yer almaktadır.
      - Ayrıca bu alışveriş sitelerinde üyelik sistemi yok -basit Wordpress siteleri- yani sipariş geçmişiniz yok, sipariş numarası, sözleşme gibi şeyler de maile yollanmıyor. Özetle ürün aldığınıza dair bir kanıt yok elinizde. (eğer pc'nizde sürekli video kaydı yoksa vs.)
      - Sipariş sonrası telefon ile aranırsınız veya yukardakileri yapmadan siz arayıp sipariş vermek istersiniz. 
      - Eğer onlar ararsa; "ABC bey/hanım sipariş geçmişsiniz bilgi ve banka bilgisi için ulaştım." diyorlar.
      - Hızlı hızlı açıklamalar yapıyorlar, ürünün "Türkiye garantili olduğu adınıza faturalandırılmış olduğu" söyleniyor. "Ödemeyi internetten veya bankamatiklerden yapabilirsin" der ve açıklama kısmında "tc kimlik no ve isim" yazılmasını iletiyorlar.
      - Alıcı sorar "Açıklama kısmına ürünün adını yazmam gerekmez mi?" diye veya sormadan tamam der bu şekilde yollar ücretini.
      - Eğer sorarsanız ki ben sordum (sözde siparişimde). Satıcı: "Hayır", "Sistemiminiz faturayı otomatik kesiyor, eğer yazarsanız faturada saçma şeyler yazmış olur garantide sorun yaşarsın ama istersen yaz" der.
      - Alıcı bundan çekinir ve sadece tc kimlik/isim yazar ve parayı yollar veya dediğim gibi bunu sorgulamaz direkt dediğini yapar (bizim yaşadığımız gibi)
      - Satın aldığınız! ürün hemen listeden kaldırılıyor (telefon görüşmesinden sonra), eğer başarılı olunursa geri gelmiyor, satın alım gerçekleşmezse ürün geri geliyor.
      - Şimdi her şey bitti, doğru ürünün teslimatı kaldı sadece.
      - Satıcı Aras kargo (vb.) ile BİR ürün yolluyor. (Aşağıda sitedeki telefonuyla birlikte yollanmış, etiket mevcut)
      - Bu ürün ya aldığınız malın çok çok daha düşük değerinde olur (bizim ve şikayetlerdeki gibi) veya bozuk olur (bkz: eski şikayetler), özetle istediğiniz ürün değildir.
      - Tek ulaşım aracınız olan telefondan ararsınız "Bana istediğim ürün gelmedi veya bozuk"
      - Satıcı, kusura bakmayın yanlışlık olmuş der ve geri yollamanızı ister. (Bkz: Eski şikayetler ve ben)
      - Alıcı, ürünü yollar. (Ben yollamadım tabii ki henüz)
      - Artık alıcının elinde ne ürün vardır ne de para. Para iade edilmez, telefonlarımıza bakılmaz. Bakılsa dahi ukala tavırlarla cevap verilir suratınıza telefon kapatılır. 
       
      Geçmiş olsun.
       
      Bu adamların en az 20 tane sitesi var ve bunlar sürekli değişiyor, keza banka ismi de öyle. Bu şekilde onlarca (belki binlerce) kişi mağdur vaziyette.
       
      Buyrun diğer şikayetler ve internet siteleri
      https://www.sikayetvar.com/dogus-akademi-yayincilik
      https://www.sikayetvar.com/cimricom-haksiz-kazanc-yapan-siteleri-listeliyor
      https://www.sikayetvar.com/cimricom-uzerinden-yasanan-magduriyet-para-iadem-yapilmadi
      https://www.sikayetvar.com/macbooknotebookcom (Şu an kapattıkları eski mekandan şikayetler)
       
      Bu telefonlara ait tüm sitelerden kesinlikle alışveriş yapmamanızı öneriyorum. Elimden geldiği kadar bu insanları takip edip sürekli buradan yayınlayacağım.
       
      0216 671 98 99
      0530 498 56 56
      www.Kampanya444.com
      www.sifirurunler.com
      www.sifirtelefonlar.com
      www.garantiliurunler.com
      Doğuş (Akademi) Yayıncılık Ltd.Şti.  
       
      Google'a çıksın diye yazıyorum bunları.
      Sürekli değiştiği için site isimleri şikayet çıkmıyor haliyle, aramızda böyle sitelerden alışveriş yapanlar yoktur diye umuyorum. 
       
       
      Gelen SMS (Banka bilgisi)

       
      Gelen Ürün (Sıfırı ~1380 lira, outlet ~1100 lira)

       
      İstenen ürün bu: Asus m32cd-k-tr026t i5 7400 Nvdıa gtx1050 win 10) ve liste fiyatı 2868 tl idi pazarlıkla 2750 tl yaptı. (Dediğim gibi listeden kaldırıyorlar sattıktan sonra)
      İşte Google'dan ön bellek hali (dediğim gibi siliyor hemen satış sonrası) neyseki buradan silinmiyor hemen.

       

       
      Normalde Piyasa fiyatı (Yani %10 daha ucuza vermiş oluyordu ürünü)

       
      Dekont
       

      Barkod ve Kargo


       
       
       
      Sipariş Ekranı

       
      Sözde sözleşme (Dediğim gibi size yollanmıyor, sadece yazılmış olsun diye yazılmış siteye, size gelse dahi içeriği boş olacaktır, çünkü telefonda söylenen şu "Satış Sözleşmemiz sitemizde ekli zaten")
      Dikkat ederseniz önemli yerler boş veya .... ile doldurulmuş, yani bir anlam teşkil etmiyor.

       
      Bu telefon numaralarının yazılı olduğu diğer sitelerden birkaçı (Alt tarafı tıkla açılsın liste)
       
       
    • Yazan: okan ali
      Turkcell Alt Bayilik ( Sektör Dış'ı ) Bayilik İptal Etti..
       
      3 Yıldan beri  Turkcellin sektör dışı bayisiyiz ( yani turkcellin bayisiyiz ama sadece tl ve paket yükleme yapan )  hat ve telefon satışı olmayan..
      Turkcelle sorunsuz bir şekilde çalışma sistemimiz vardı. Kısaca özetlemek gerekirse akbil gibi düşünün, turkcellin hesabına para yatar turkcell bakiyeyi pos makinesine parayı yükler ve bayide ordan paket tl yükleme yapar. Risk sorun %0..
      Sorunum ise Turkcell sektör dışı bayilerini Türkiye genelinde 13 ekimde haber vermeden,uyarmadan bilgilendirmeden tüm bayilerin pos makinesini iptal etti !
      Üstüne'de daha Nisan ayında 6 ay önce yazarkasa pos'lara geçirdi zorunlu olarak. Yoksa sistemi kullandırmıyorum dedi. Buna geçerkende sizin bayiliginiz iptal olma durum gibi vs bi uyarıda söz konusu olmadı..
      Turkcell bize zoraki dayattığı yeni nesil yazarkasa posları 1250 TL ye satti ve şimdide iptal etti..
      Olurda bi yetkili belki okur denk gelirse sormak istiyorum..
       
      1- Bu şekilde sözleşmeyi fesih etmek tek taraflı habersiz aniden ticaret etigine uygun mu ( fesih edicek hiç bir sorunda söz  konusu değil'ken )..
      2- Madem iptal edecektiniz bize neden aldırdınız bu yazar kasaları. Kaç bin tane bayi aldı bu yeni nesil yazarkasalardan varın hesabini siz yapın Türkiye genelinde..
       
      Kurumsallaşma bahanesiyle küçük esnafa yaptığınız hiç hoş olmadı. Eminim bunun karşılıgını fazlasıyla müşterileriniz gösterecek..
       
      Avukat bey @Alperen G. bi yorum alabilirsem sevinirim..
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Annem, mevcut çamaşır makinası bozulunca (Arçelik Orbital) gidiyor Trabzon'a ve bu ürünü alıyor. (5 para etmez kurutmalı Samsung Çamaşır Makinası!)
       
      28.05.2017 (PAZAR) tarihinde kurutma özellikli çamaşır makinesi, ''5 yıllık garantisi var'' diyerek ürünün satışı gerçekleştirilmiş.
      Ürün üzerinde de 3+2 garanti ibaresi mevcutmuş.
      Trabzon Forum AVM'de yer alan Samsung Yaşarlar Beyaz Eşya'dan satın alındı ve 'mevcut makinam arızalı, hemen yollayın' ifadesiyle ilgili satış yerinden ayrıldı. Adresimiz ise Artvin sahili malum. (154km - 2 saat)
      Satıcı, 'ürünü o tarafa araç dolunca sevkiyat yapıyoruz' demiş, daha fazla bilgi verilmemiş.
      Sevkiyatı 02.06.2017'de (CUMA) yolluyoruz demişler (Bkz alt görsel) ama ayın 3'ünde (CUMARTESİ) yolladılar (bkz alt görsel). 
      Kurulum için de burada yetkili servisi derhal eve getirterek aynı gün kurulum yapıldı. Gelen arkadaş da haliyle ''Garantini sadece 3 yıl'' demiş sebebi ise Haziran ayına sarkan kurulum.
       
      Telefonla aramış annem Samsung'u konuşmuşlar 'yok efendin kurulum o kampanya size 5 yıl yapmıyoruz' vs denmiş. Ben eve gelince haberim oldu bu durumdan. Tekrar canlı destekten, sosyal medayadan şurdan buradan yazdım, size ulaşacağız denilmesine rağmen 2-3 gün aramadılar tekrar yazdım bu sefer CEO'ya ilet kısmında da.
       
      Gelen cevap yine aynı , olay ile hiçbir açıklamada bulunmadan aynı prosedür; 
       

       
      Sonuç olarak 5 yılın üzerine ekstra garanti alacaktık onu da almıyoruz. Böyle ahlaksız iki kurum karşısında boşuna para ödemek olacak bana göre. Makinanın motoru zaten 10 yıl garantili. Yapacakları bu basit şeyden bile erinen, bayinin hatasına tek söz etmeyen SAMSUNG utansın. Rakiplerinin kampanyaları da hep satın alınan tarihle alakalı ek garanti verirlen bu çakallar kuruluma yaslamış kendini  Bu arada Artvin'de yetkili satıcı yok ya Rize'ye ya da Trabzona gitmek zorundasın. Yasal olarak yapacak bir şey de yok, bilgi vermek istedim sağda solda ürün alırken bu uyarıları sorarsınız.
       
      5 para etmeyen ürün bu!
      http://www.hepsiburada.com/samsung-wd90k6410ow-a-enerji-sinifi-9-kg-yikama-6-kg-kurutma-kapasiteli-camasir-makinesi-p-HBV000003UA7Z
       
      Kampanya görseli

       
      Satın alım, sevk ve kurulum bilgileri
       

    • Yazan: Sabri Özer
      Forumdan gören vardır HTC One almak istiyordum, faturalı Turkcelliyim hepsi paket kullanıyorum yani 1000dk+1000sms+1GB internet. Telefonu almak için gereken tarifeler burda ( http://www.turkcell.com.tr/bireysel/cihazlar/Sayfalar/akilli-cep-telefonlari/htc-one.aspx ) Bu tabloya göre benim tarifeme ayda 87 lira ek ücret yansıyacak iyi hoş. Geçen cumartesinden beri beklediğim telefon bugün geldi gittim yanlarına ( FA34 kodlu Engin abi ). Yetkili işlemi yapacak ama hattınıza telefon gözükmüyor dedi kontrol etmediniz mi dedi. Ettim tabiki hepsi pakete 87 lira diye. Yalnız son 6 ay fatura toplamınızın 500 olması gerek sizin 385 dedi. Şimdi benim aylık tarifem 59 lira 59x6=354 lira. Zaten 500ü geçmem mantıksız ve salakça. Kadın bana tarifenizi aşmanız lazım ve her ay minimum 83 lira gelmesi lazım dedi, ve telefonu alamadan geri döndüm ve o kadar sinirlendim ki bu saçma sapan mantıksız para düşkünlüğü belirtisi son 6 ay zımbırtısını niye hiç biryerde yazmıyorsunuz ben orda öğrenmek zorundamıyım dedim, telefonla şikayetimi bildirdim ve annemi babamın 2 hattını alarak vodafonea geçeceğimi söyledim, turkcellden ayrılmanızı istemeyiz dedi şöyle bir durum var 3 yıllık faturalıysanız son 6 ay toplamı 250ye düşüyor dedi hemen geri vites ama 6 ayım daha varmış olmadı. Gerçekten Turkcell parayı çok ama çok seven bir operatör ben Vodafonea geçtim eğer sizde kazıklanmak istemiyorsanız Vodafonea geçin derim.
    • Yazan: Yakup Çağatay
      2 maçtır böyle satın alıyoruz 12.90 tl felan oluyor 1 maç...isterseniz sezonluk felanda alınıyor normal tv yayından ucuz oluyor..

      Görüntü kalitesi çok iyi..İzlemede hiç sorun yok ee tabi biraz da net hızınıza bağlı bu durum..

      ipad & iphone için daha da ucuza satın alınabiliyor..

      Site: http://www.digiturkwebtv.com.tr/Content/MacBasliyor.aspx

      şimdi size ekran görüntülerini sunuyorum;

      Bilgisayar'dan (pc görüntüsünü tam ekran yapabilir, maçı durdurup sonrdan devam ettirebilirsiniz yani pozisyon kaçmaz)










      İphone'dan








Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.