Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Samsung'un Garanti Cambazlığı - Trabzon Samsung Yaşarlar Beyaz Eşya Garanti Kandırması


Yakup Ç. A.

Recommended Posts

Annem, mevcut çamaşır makinası bozulunca (Arçelik Orbital) gidiyor Trabzon'a ve bu ürünü alıyor. (5 para etmez kurutmalı Samsung Çamaşır Makinası!)

 

28.05.2017 (PAZAR) tarihinde kurutma özellikli çamaşır makinesi, ''5 yıllık garantisi var'' diyerek ürünün satışı gerçekleştirilmiş.

Ürün üzerinde de 3+2 garanti ibaresi mevcutmuş.

Trabzon Forum AVM'de yer alan Samsung Yaşarlar Beyaz Eşya'dan satın alındı ve 'mevcut makinam arızalı, hemen yollayın' ifadesiyle ilgili satış yerinden ayrıldı. Adresimiz ise Artvin sahili malum. (154km - 2 saat)

Satıcı, 'ürünü o tarafa araç dolunca sevkiyat yapıyoruz' demiş, daha fazla bilgi verilmemiş.

Sevkiyatı 02.06.2017'de (CUMA) yolluyoruz demişler (Bkz alt görsel) ama ayın 3'ünde (CUMARTESİ) yolladılar (bkz alt görsel). 

Kurulum için de burada yetkili servisi derhal eve getirterek aynı gün kurulum yapıldı. Gelen arkadaş da haliyle ''Garantini sadece 3 yıl'' demiş sebebi ise Haziran ayına sarkan kurulum.

 

Telefonla aramış annem Samsung'u konuşmuşlar 'yok efendin kurulum o kampanya size 5 yıl yapmıyoruz' vs denmiş. Ben eve gelince haberim oldu bu durumdan. Tekrar canlı destekten, sosyal medayadan şurdan buradan yazdım, size ulaşacağız denilmesine rağmen 2-3 gün aramadılar tekrar yazdım bu sefer CEO'ya ilet kısmında da.

 

Gelen cevap yine aynı , olay ile hiçbir açıklamada bulunmadan aynı prosedür; 

 

Screen Shot 2017-08-11 at 12.56.11.png

 

Sonuç olarak 5 yılın üzerine ekstra garanti alacaktık onu da almıyoruz. Böyle ahlaksız iki kurum karşısında boşuna para ödemek olacak bana göre. Makinanın motoru zaten 10 yıl garantili. Yapacakları bu basit şeyden bile erinen, bayinin hatasına tek söz etmeyen SAMSUNG utansın. Rakiplerinin kampanyaları da hep satın alınan tarihle alakalı ek garanti verirlen bu çakallar kuruluma yaslamış kendini :) Bu arada Artvin'de yetkili satıcı yok ya Rize'ye ya da Trabzona gitmek zorundasın. Yasal olarak yapacak bir şey de yok, bilgi vermek istedim sağda solda ürün alırken bu uyarıları sorarsınız.

 

5 para etmeyen ürün bu!

http://www.hepsiburada.com/samsung-wd90k6410ow-a-enerji-sinifi-9-kg-yikama-6-kg-kurutma-kapasiteli-camasir-makinesi-p-HBV000003UA7Z

 

Kampanya görseli

beyaz_garanti_2017.jpg

 

Satın alım, sevk ve kurulum bilgileri

 

IMG_1312 3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Samsungun genel olarak servisi sıkıntılı.. Klima almıştım bende çok ugraşmiştim..

 

not ( kurutmaya dikkat edin tsört'leri vs baya çekiyor ufaltıyor ) başima geldi ordan biliyorum :) bide a sınıfı değilse biraz elektirik yakar 

Link to comment
Share on other sites

3 dakika önce, Aydın Baran yazdı:

Beyaz Eşya'da alacağım son marka Samsung, keşke konuşsaydık.

 

Geçmiş olsun.

 

Muhtemelen Arçelik için de aynı şeyi derdin :D 10 yılı aşmıştı o da beyni arızalanmış evde duruyor belki yaptırırız. Ürün şuana kadar iyi, bi sorunu yok göreceğiz bakalım.

Link to comment
Share on other sites

1 dakika önce, Semih O. yazdı:

İşte bu küçük kurnazlıklar mide bulandıran...

 

31 Mart'ta kampanyadan haberi olmadan alan adama 1 Nisan'da kurulum yapınca verecekler, ama haberi olan adama yok :D Kampanyayı düzenleyen zeki adamı bulmak lazım acaba ne kadar gururla geziyordur sokakta :D 

Link to comment
Share on other sites

Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

31 Mart'ta kampanyadan haberi olmadan alan adama 1 Nisan'da kurulum yapınca verecekler, ama haberi olan adama yok :D Kampanyayı düzenleyen zeki adamı bulmak lazım acaba ne kadar gururla geziyordur sokakta :D 

Mevzu o zaten. Bir marka için çok utanç verici ama düşünme yetisinden yoksun insanlarla bu işler bu kadar oluyor. Sizin durumda en az 10 kişi daha vardır muhakkak.

 

İnsiyatif kullanarak, bu tarz mağduriyetlerin gidirilmesinin marka algısına katkısı bence bu işin kilit noktası. Belki o makina 10 yıl boyunca zaten garantiye ihtiyaç duymayacak, hanene 2 puan yazdırmak varken, zorla zarar veriyorsun marka değerine.

Link to comment
Share on other sites

49 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

 

Muhtemelen Arçelik için de aynı şeyi derdin :D 10 yılı aşmıştı o da beyni arızalanmış evde duruyor belki yaptırırız. Ürün şuana kadar iyi, bi sorunu yok göreceğiz bakalım.

Demezdim, Arçelik'in beyaz eşya tecrübesi var. Samsung beyaz eşyacı değil bence, elektronikçi.

Bosch derdim.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

piyasada eskiden iki çeşit bosh/siemens vardı DE ve TR olarak bunlarda TR olanlar için 2 yıl DE olanlar için 5yıl bazı buzdolabı gibi ürünlerde 10 yıl garanti vardı. beyaz eşya tamamlarken sadece bulaşık makinasını bulamadım DE olarak diğerleri siemens/DE olarak buldum ve tahmin edin ne oldu. satın alınma üzerinden 2 yıl 1ay geçince kart bozuldu ve yarı fiyatı servis ödedim !

beyaz eşya çoğu zaman şans işi kanımca mesela siemens katı meyve sıkacağı üst üste servis macerası yaşayınca yedek dursun diye sinbo aldım şuan faal halde sinbo kullanıyoruz siemens ise annemlere verdim

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.