Jump to content
  • Duyurular

    • Yakup Çağatay

      Görünmeyen Resimler - Imgur ve PhotoBucket   06-08-2015

      Türkiye'de i.imgur adresi engellemiş durumdadır, bu sorunu çözmek için ilk etapta öncelikli konuları yenilemeye başladık. Şuan görmek için yapmanız gereken basit bir DNS değişikliğidir; Google dns gibi 8.8.4.4 NOT: Bu sadece imgur'a yüklenen fotoğraflar için geçerlidir. PhotoBucket da diğer sitelerde görüntülemesini kapattı. Gözükmeyen bir resim/foto gördüğünüzde lütfen RAPOR düğmesini kullanarak bizlere bildiriniz eğer mümkünse görünür hale getireceğiz. İlginize Teşekkürler.
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

Samsung'un Garanti Cambazlığı - Trabzon Samsung Yaşarlar Beyaz Eşya Garanti Kandırması

Önerilen Mesajlar

Yakup Çağatay    27.497

Annem, mevcut çamaşır makinası bozulunca (Arçelik Orbital) gidiyor Trabzon'a ve bu ürünü alıyor. (5 para etmez kurutmalı Samsung Çamaşır Makinası!)

 

28.05.2017 (PAZAR) tarihinde kurutma özellikli çamaşır makinesi, ''5 yıllık garantisi var'' diyerek ürünün satışı gerçekleştirilmiş.

Ürün üzerinde de 3+2 garanti ibaresi mevcutmuş.

Trabzon Forum AVM'de yer alan Samsung Yaşarlar Beyaz Eşya'dan satın alındı ve 'mevcut makinam arızalı, hemen yollayın' ifadesiyle ilgili satış yerinden ayrıldı. Adresimiz ise Artvin sahili malum. (154km - 2 saat)

Satıcı, 'ürünü o tarafa araç dolunca sevkiyat yapıyoruz' demiş, daha fazla bilgi verilmemiş.

Sevkiyatı 02.06.2017'de (CUMA) yolluyoruz demişler (Bkz alt görsel) ama ayın 3'ünde (CUMARTESİ) yolladılar (bkz alt görsel). 

Kurulum için de burada yetkili servisi derhal eve getirterek aynı gün kurulum yapıldı. Gelen arkadaş da haliyle ''Garantini sadece 3 yıl'' demiş sebebi ise Haziran ayına sarkan kurulum.

 

Telefonla aramış annem Samsung'u konuşmuşlar 'yok efendin kurulum o kampanya size 5 yıl yapmıyoruz' vs denmiş. Ben eve gelince haberim oldu bu durumdan. Tekrar canlı destekten, sosyal medayadan şurdan buradan yazdım, size ulaşacağız denilmesine rağmen 2-3 gün aramadılar tekrar yazdım bu sefer CEO'ya ilet kısmında da.

 

Gelen cevap yine aynı , olay ile hiçbir açıklamada bulunmadan aynı prosedür; 

 

Screen Shot 2017-08-11 at 12.56.11.png

 

Sonuç olarak 5 yılın üzerine ekstra garanti alacaktık onu da almıyoruz. Böyle ahlaksız iki kurum karşısında boşuna para ödemek olacak bana göre. Makinanın motoru zaten 10 yıl garantili. Yapacakları bu basit şeyden bile erinen, bayinin hatasına tek söz etmeyen SAMSUNG utansın. Rakiplerinin kampanyaları da hep satın alınan tarihle alakalı ek garanti verirlen bu çakallar kuruluma yaslamış kendini :) Bu arada Artvin'de yetkili satıcı yok ya Rize'ye ya da Trabzona gitmek zorundasın. Yasal olarak yapacak bir şey de yok, bilgi vermek istedim sağda solda ürün alırken bu uyarıları sorarsınız.

 

5 para etmeyen ürün bu!

http://www.hepsiburada.com/samsung-wd90k6410ow-a-enerji-sinifi-9-kg-yikama-6-kg-kurutma-kapasiteli-camasir-makinesi-p-HBV000003UA7Z

 

Kampanya görseli

beyaz_garanti_2017.jpg

 

Satın alım, sevk ve kurulum bilgileri

 

IMG_1312 3.jpg

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
okan ali    962

Samsungun genel olarak servisi sıkıntılı.. Klima almıştım bende çok ugraşmiştim..

 

not ( kurutmaya dikkat edin tsört'leri vs baya çekiyor ufaltıyor ) başima geldi ordan biliyorum :) bide a sınıfı değilse biraz elektirik yakar 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Yakup Çağatay    27.497
1 dakika önce, okan ali yazdı:

not ( kurutmaya dikkat edin tsört'leri vs baya çekiyor ufaltıyor ) başima geldi ordan biliyorum :) bide a sınıfı değilse biraz elektirik yakar 

Çaktırmayın makinada sorun yok :) 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Yakup Çağatay    27.497
3 dakika önce, Aydın Baran yazdı:

Beyaz Eşya'da alacağım son marka Samsung, keşke konuşsaydık.

 

Geçmiş olsun.

 

Muhtemelen Arçelik için de aynı şeyi derdin :D 10 yılı aşmıştı o da beyni arızalanmış evde duruyor belki yaptırırız. Ürün şuana kadar iyi, bi sorunu yok göreceğiz bakalım.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Yakup Çağatay    27.497
1 dakika önce, Semih O. yazdı:

İşte bu küçük kurnazlıklar mide bulandıran...

 

31 Mart'ta kampanyadan haberi olmadan alan adama 1 Nisan'da kurulum yapınca verecekler, ama haberi olan adama yok :D Kampanyayı düzenleyen zeki adamı bulmak lazım acaba ne kadar gururla geziyordur sokakta :D 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Semih O.    1.757
Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

31 Mart'ta kampanyadan haberi olmadan alan adama 1 Nisan'da kurulum yapınca verecekler, ama haberi olan adama yok :D Kampanyayı düzenleyen zeki adamı bulmak lazım acaba ne kadar gururla geziyordur sokakta :D 

Mevzu o zaten. Bir marka için çok utanç verici ama düşünme yetisinden yoksun insanlarla bu işler bu kadar oluyor. Sizin durumda en az 10 kişi daha vardır muhakkak.

 

İnsiyatif kullanarak, bu tarz mağduriyetlerin gidirilmesinin marka algısına katkısı bence bu işin kilit noktası. Belki o makina 10 yıl boyunca zaten garantiye ihtiyaç duymayacak, hanene 2 puan yazdırmak varken, zorla zarar veriyorsun marka değerine.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Aydın Baran    4.352
49 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

 

Muhtemelen Arçelik için de aynı şeyi derdin :D 10 yılı aşmıştı o da beyni arızalanmış evde duruyor belki yaptırırız. Ürün şuana kadar iyi, bi sorunu yok göreceğiz bakalım.

Demezdim, Arçelik'in beyaz eşya tecrübesi var. Samsung beyaz eşyacı değil bence, elektronikçi.

Bosch derdim.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Aydın Baran    4.352
Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

Pahalı abi yoksa tabi ki bosch alırız :) Niye Ford aldın Porş var der gibi :P 

Bir alt donanımlı Porş derdim, aynı paraya denk gelecek şekilde. :kıhkıh:

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Olcay Sert    1.800

piyasada eskiden iki çeşit bosh/siemens vardı DE ve TR olarak bunlarda TR olanlar için 2 yıl DE olanlar için 5yıl bazı buzdolabı gibi ürünlerde 10 yıl garanti vardı. beyaz eşya tamamlarken sadece bulaşık makinasını bulamadım DE olarak diğerleri siemens/DE olarak buldum ve tahmin edin ne oldu. satın alınma üzerinden 2 yıl 1ay geçince kart bozuldu ve yarı fiyatı servis ödedim !

beyaz eşya çoğu zaman şans işi kanımca mesela siemens katı meyve sıkacağı üst üste servis macerası yaşayınca yedek dursun diye sinbo aldım şuan faal halde sinbo kullanıyoruz siemens ise annemlere verdim

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Yakup Çağatay    27.497
Şimdi, Aydın Baran yazdı:

o bile değil diyorsun yani.

 

Çok kızmış belli :kıhkıh:

 

3 tane TV aldık daha ne olsun :D Bu arada mutfaktaki ürünler Siemens, onlarda da sorun yok henüz (4-5 yıl oldu)

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap



  • Benzer Konular

    • Yazan: Olcay Sert
      Merhaba arkadaşlar daha önce kullanıp memnun kaldığım bi uygulamadan bahsedeyim
      https://sikayet.btk.gov.tr
       
      BTK'nın bu şekilde çalışacağı aklıma gelmezdi
       
       
       
      sorunun çözülmesini telefonda ne kadar anlattıysam olmadı ama şikayet yollayınca 48 saat olmadan problemim çözüldü.
       
      Şikayet edebilmek için önce üye oluyorsunuz sonra ilgili listeden seçip devam ediyorsunuz aşağıda da son şikayetim var bakalım ne diyecekler
       

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Apple 19 Aralık'tan 25 Aralık'a (Hanukkah ve Christmas) kadar yeni akıllı telefon ve tablet aktivasyonlarında lider marka oldu.
       
      Başka bir deyişle dünya genelinde birçok kişi, Galaxy veya Huawei cihazından daha fazla, bir iPhone veya iPad'i satın alıp kullanmaya başladı.
       
      Bu grafikte yer alan var mı aramızda  
       

       
      Kaynak: http://www.businessinsider.com/apple-most-popular-mobile-device-gifts-chart-2016-12
    • Yazan: Sabri Özer
      Forumdan gören vardır HTC One almak istiyordum, faturalı Turkcelliyim hepsi paket kullanıyorum yani 1000dk+1000sms+1GB internet. Telefonu almak için gereken tarifeler burda ( http://www.turkcell.com.tr/bireysel/cihazlar/Sayfalar/akilli-cep-telefonlari/htc-one.aspx ) Bu tabloya göre benim tarifeme ayda 87 lira ek ücret yansıyacak iyi hoş. Geçen cumartesinden beri beklediğim telefon bugün geldi gittim yanlarına ( FA34 kodlu Engin abi ). Yetkili işlemi yapacak ama hattınıza telefon gözükmüyor dedi kontrol etmediniz mi dedi. Ettim tabiki hepsi pakete 87 lira diye. Yalnız son 6 ay fatura toplamınızın 500 olması gerek sizin 385 dedi. Şimdi benim aylık tarifem 59 lira 59x6=354 lira. Zaten 500ü geçmem mantıksız ve salakça. Kadın bana tarifenizi aşmanız lazım ve her ay minimum 83 lira gelmesi lazım dedi, ve telefonu alamadan geri döndüm ve o kadar sinirlendim ki bu saçma sapan mantıksız para düşkünlüğü belirtisi son 6 ay zımbırtısını niye hiç biryerde yazmıyorsunuz ben orda öğrenmek zorundamıyım dedim, telefonla şikayetimi bildirdim ve annemi babamın 2 hattını alarak vodafonea geçeceğimi söyledim, turkcellden ayrılmanızı istemeyiz dedi şöyle bir durum var 3 yıllık faturalıysanız son 6 ay toplamı 250ye düşüyor dedi hemen geri vites ama 6 ayım daha varmış olmadı. Gerçekten Turkcell parayı çok ama çok seven bir operatör ben Vodafonea geçtim eğer sizde kazıklanmak istemiyorsanız Vodafonea geçin derim.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Kurallarını kabul etmiş olursunuz.