Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    30

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. Aynen benimde oldu bugün şöyle bı isgillendim
  2. Eskiden pahalı gelirdi şimdi çok ekonomik oldu ben arada bir oluyorum makina ile, genelde berber alıyor sakali. İki adet almıştım halen bitmedi Nivea men. Bende baya eski serisi var 3 bıçaklı Philips
  3. Honda Civic:100 Mazda MX-5:75 Peugeot 3008:0 Renault Megane:30 Seat Ateca: 0 Toyota C-HR:25 Volvo S90:20
  4. o değilde 1 Mayıs'tan itibaren başlayacak uygulamada, gece 02:00 ve sabah 08:00 arasındaki veri kullanımı ve indirme işlemleri AKK kapsamında değerlendirilmeyecek
  5. genel olarak beğendim ben. kokpit olarak en sevdiğim model D segmentinde. oraya buraya giderken hanımın "bagajda yer yokmu?" demesinden sıkıldığımda geçeceğim segment ızgara konusunda şuna benzettim
  6. LPG nin temelleri
  7. ben eskini seviyorum. aracımı almadan önce böyle ikilemde kalmıştım, full olsun 2 yıl eski olsun nasılsa çok gezmiyorum dedim. yağmur+far+xenon+sunroof olmayan arabayı kullandığım zaman broadwaye biniyormuş hissi uyanıyor bende
  8. tavsiye edermiyim? sonraki aracımda muhakkak ekonomik olacak herhangi bi sorunla karşılaşmadım detaylı yazım aşağıdaki gibidir.
  9. hayırlı olsun. ses kalitesi nasıl?
  10. aslında doğalgaz ile çalışsada eve gelince depoyu fullesek
  11. şu volvo s60 ları araç tavsiye kısmına alabilir miyiz --3 dakika sonra eklendi-- @Çağlar Kasımoğlu öncelikle özverili yazın için teşekkürler. aklımdaki çoğu şeyi sormadan cevapladığın için. 12lt/100km sorun değilde motor sıkıntı çıkarırsa o zaman işler fena karışır. t3 için 1 yıl daha beklemem lazım, neyse bekleriz bizde sorun çıkarıp kullanamayacağıma...
  12. bu araçda tanıdıksa yuh diyorum. sol şerit hep size kalmış racechip 260 olacağını söylüyor. sonraki aracımı 1.0 eb otm focus olarak belirlemiştim lakin bunun yerine 1.6 pws s60 daha mantıklı geliyor, tabi maddi durum el verdiğinde gönlüm hangine kayar orası şimdilik muallak. bu volvo 1.6 (180hp) ile servetin aracın motor aynı değil mi
  13. 20 değil 50 olsunda şarkı yazalım sevinmeye devam ediyorum ama depo dolu haftasonunu bekleycez
  14. Olcay Sert

    1.6 Eb (The Red)

    128 gerçek hız iken gösterge 20 olması için normalinden bayağı büyük bi tekerlek takılması gerekir. gibime geliyor. ama şu şkeilde dersek 120 iken 128 ise 120*1.1+4=136 max kabul edillebilir sınır içersinde
  15. limitleme değil, sabitleme. gayet normal. uzun yol için. neden normal? EU normaları min %10 fazla göster der. 137 * 0.91~ = 124.67 gerçek hız. otobanda hız limit 120km/h ve %10 aşana kadar 132km/h saate kadar yasal olduğundan sıkıntı yok peki focus 1.6 pws ATmosferiklerde 4000 devir üzeri boşa dönüyormuş hisside bundan mı kaynaklanıyor.
  16. yanlış tahmin bu arada ben bunu 1.6 180bg sanıyordum hiç dikkat etmemişim 2.0 imiş
  17. Bakalım neler göreceğiz
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.