Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    30

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. haftasonu nereye gitcez deyip buluşmaya çalışmakta iyi olur
  2. bu tarz cihazlarda arabanın ne yapmaya çalıştığını sürekli takip eden "can bus reader" yada "obd2 pid scanner" gibi yardımcılar kullanılıyor. ve bunlar ucuz uygun işini bazen cihazlar bozulmayada oldukça elverişli. demem o ki o ara parça komutları okuyamadığından açıldım mı kapandım mı bilemiyorum diyor. ismail bey vardı o bakabildimi? genel olarak 3rd party oem olmayan parçalarda her daim problem çıkma ihtimali orjinallere göre hayli yüksektir. elbette deneme yanılma ile yapacak. ürünü kendileri üretmiyorlar yazılıma biraz modifikasyon yapıp koyveriyorlar. ama bence piyasada parmak ile gösterilen firmalardan.
  3. Peki murat abi şimdi aklıma şöyle bişi geldi 4lü ekranda kalan mesafe yerine anlık hızı koyabilirmiyiz?
  4. ürün küçük olduğu için sitede yazan, sepete ekle al gitsin. bi iki gün sonra nerde benim ekran dersin takip numarasını atar
  5. istersen bende bozuğu var ekran çerçevesiz geliyor elindeki ekranın çerçevesini oturturken dikkat etmen gerekli yoksam tak çalıştır. ben şu arkadaştan almıştım http://allegro.pl/wyswietlacz-monitor-ekran-lcd-lq042t5dz11-i6710929927.html 10 gün civarında gelmişti
  6. birde her zaman yanılınan konu 320kbps olunca sanki hep çok iyiymiş gibi aldı oluşuyor. sadece ilk CD den aktarırken 320kpbs olarak aktarıldıysa netlik oluyor diğer tüm hallerde 320 kbps olmuyor gerçek anlamda çoğu 128kbps hatta 96kbps oluyor. bunu söylerken audiophile olmadığımı belirteyim
  7. iyi günde kötü günde yolda bırakmadan keyifle binmen dileğiyle hayırlı olsun abi
  8. makyajlı kasa ile makyajsız arasındaki fark. makyajlılarda 2 bilgisayar var
  9. bende kışlıkları alırken nerdeyse yarı fiyatına aldım 2 yıllık lastikleri. böyle bi fırsat gene olursa gene alırım iki yıllık. son hafta alsamda araba üstünde 2nci yılından sonra (40bin km) değişmesi gerekiyor. 10 yıllık ömür konusunda A6 da 2011 üretim lastikler var. araç o kadar yalıtımlı olmasına karşın lastik sesi bariz fazla lakin fazla km yapılmadığı için değiştirmeyi mantıklı bulmuyorum. Afaki bilgidir viraj kabiliyeti yada fren mesafesinde bi fark göremedim.
  10. iki yıldır PS kullanıyorum dediğiniz gibi vuruntulu bi çalışması yok ne yazıkki. aldıktan sonra bir kere güncelleme yapıldı. o güncellmede daha pürüzsüz sürüş hissi oldu. eğer vites erken atıyor diyorsanız SPOR modda kullanın bi kaç gün bide öyle deneyin daha detaylı bilgi şurda
  11. hoşgeldin küçük dev. bakalım içine binince hissiyat nasıl olacak
  12. Sırayı bozmiyayim o zaman bı Mondi alayım
  13. Aklım kalıyor aklım. Mondi mi kuga mi
  14. ben şunu kullanıyorum bloklamak için https://chrome.google.com/webstore/detail/ublock-origin/cjpalhdlnbpafiamejdnhcphjbkeiagm ama forumu bloklamıyorum günlük iki tık yapmak için bide focusClub ta sıkıcı değil reklamlar
  15. en güzeli, doğru yolu bulmuşsunuz
  16. a3 sedandan ziyade sportback daha geniş diz mesafesi sunuyor yanılmıyorsam ve yükleme alanı geniş olduğunu için üst üste yığılabiliyor. ama bu paraları a3e vermezdim. jetta abisi varken konuşmaya gerek yok. a6 sahibini bilmedikten sonra ikinci eli kaç paraymış diye araştırmayacağım araba. geçen yıllık bakıma girdi 7.500 liracık tuttu onuda 5400 liraya indirdiler arkadaşımın c180i aşağıdaki araçlar her bakımdan üstün olduğundan eliyorum listenizde arasından passat insignia ve mondeo arasında kalırdım bütçeniz itibariyle. passat soluk cansız iç mekanı amma velakin geniş mi geniş insignia arka taraf passat gibi geniş değil ama şekil 10 numara, ben burdayım diyor. mondeo focusun bi merdiven üstü ama 1.5 eb olması insignia'ya göre elini zayıflatıyor ama sessizlik konusunda solluyor. sonuç: tasarım beklentiniz yoksa passat (sevemedim vag grubunun iç mekanını) yakıt çok dert değilse mondeo, dert ise insignia.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.