Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. genel olarak kasada su rutubet benzeri izler varmı? yada pas izi falan. komple çerçeveyi ekranı vs hepsini söküp bakabilirmisin? benimde başıma gelmişti açınca su almış olduğunu gördüm sadece ekran değişimi ile kullanmaya başladım
  2. video güzelde altındaki yorumları okumak daha keyifli yok o para verilmez yok etmez. yaw arkadaş o kadar para veren var demekki satılıyor. her 250bini olan yıldızı görseydi etrah yıldızdan geçilmezdi
  3. hızlandırılmış kargo ile 280$ başka bir gösterge takabiliyor olsaydık mondeo göstergesine göz dikerdim
  4. daha dur 1 koca yıl var önünde hemen atlama 39-38-37-36 gidersin belkim
  5. take me back to my boat on the river @Süleyman Ünal peh peh peh yaşlandık mı be
  6. ben alırdım beya bi çay kahve içerdik. işyerime 2dk
  7. bir süredir dizel polo kullanıyorum. bi arabada yalıtım bu kadarmı vasat olur... neyse bugün anladımki biraz şu şarkılardan dinleyince izolasyon süper
  8. Pogaz %99 yoksa shell, oda yoksa aygaz/milangaz alıyorum. aralık 2015 te Atiker Gold taktırdım. filtre değişiminden başka bişi yapmadım.
  9. haftasonu festivaldeydik ama bu sefer baya bit pazarı tadında geçti. ürünleri şahıs olarak satanlardan çok tükkan gibi satanlar yoğunluktaydı. yinede değerlendirilebilecek bi kaç eşya bulmayı becerdik günün sürprizi ise ilk defa 3ncü köprüden geçip 27.3 kuruş geçiş ücreti vermemdi
  10. “ATMA DEĞERLENDİR. TÜKETİMİ AZALT MUTLU OL” yarın kilyosa gidiyoruz ailecek --3 dakika sonra eklendi--
  11. @Gürkan Çakıroğlu bulunmuş hadi gözünüz aydın
  12. Olcay Sert

    Ne Alırdınız?

    ona 50 lira vereceğime... inip binmesi kolay şunu alırdım
  13. evet ne yazıkki bütçe ekonomisini pek beceremiyoruz. saki bi model altını alsak ölürüz bende aracımı alırken sıfır fiestamı 2nci el focus mu tercihinde bulunmuştum ve limitleri zorlamıştım ama artık kredi borcu görmek istemiyorum gitsin gittiği yere kadar
  14. sadece bununla ilgilenmektense, alın bi android multimedya titanyum oluversin araç.
  15. --48 dakika sonra eklendi-- akşam modu hoppa hoppa
  16. 24 eylülde kilyosta olacağız aile olarak. 2. ikinci el festivali düzenlenecekmiş. mekan gayet geniş doğası güzel kartal'dan kalkıp orlara kadar araba sürmek bile eğlenceli gelmişti. bu arada saat 11den önce gelmeye bakın sonrasında adım atcak yer olmuyor. https://www.facebook.com/events/317783448677404/
  17. oooo efsanedir bu. CD ye çekip çoğaltıp izliyorduk 99'da yeni başaladığımda üniye. u me u me me me me --40 dakika sonra eklendi--
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.