Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    583

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Isınma sorunu mevcut evet tamamen tasarı hatası makyaj ile çözülür umarım.
  2. Güzel kardeşim orada oldukça fazla kullanıcı verisi var. Neyse buradan cevap bekle sen daha iyi bilirsin
  3. Lütfen bu başlıkları inceleyin herkes bir anda size cevap yazamaz http://www.focusclubtr.com/forum/78-yak%C4%B1t-ve-lpg-konular%C4%B1/ Genel olarak tüketimler bu şekilde; http://www.ford.com.tr/otomobiller/focus/teknik-ozellikler Bu arada boyut olarak size F2 yetmediyse F3 de yetmez bu sebeple size YENİ gelecek olan Connect'leri tavsiye edebilirim ki bunlar yenilerine göre %20 %25 daha az tüketecek; http://www.focusclubtr.com/forum/91-connect/
  4. Şimdiki aracınız ne yakıyor ? onu söyleyinde biz de fikir verebilelim..
  5. 20 sayfa var işte bunun için şaka mı ya
  6. Yok canım adamın dibi o ama diğerleri adamın diğer uzuvları
  7. Bu tür geniş açıklamalar için farklı başlık açmak daha doğru (akabinde buraya link eklenir) olur konuyu dağıtınca bilginin hiç anlamı yok lütfen bunlara dikkat edelim. Bu sefer biz ayıracağız başlığı. Lütfen dikkat edelim devamında.
  8. Başlık doğru yere taşındı ve değiştirildi. Yakıt için yakıt kategorisini inceleyiniz.
  9. Saygı duyuyorum ama maalesef katılamıyorum sırf bu sebeple klasik renk seçmezdim kaldı ki siz bu takıntı ile hangi renk olursa olsun onlar hep gözünüze batacak . Haksız mıyım
  10. Üzüldüm. Güzelim renkler varken.
  11. Otomatik Mesaj Bu konu, "Focus Garajı → Focus C-Max & Grand C-max" kategorisinden "Otomobiller Hakkında → Lastik ve Jant Seçimleri" kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi ------ Ralli'ye katılmayacaksanız, bu tür daraltmaların (215-205) hissedilir fark yaratacağına inanmıyorum.
  12. Anladım anladım ama biraz sığ olmuş çünkü her telefonda bu olmayacağı için.
  13. Bu zaten böyleydi. SYNC dünya'nın neresinde olursanız olun telefonunuz bağlı ise kaza anında o ülkenin acil yardımını kendi diliyle arar ve konumunuzu iletir.
  14. Hoşunuza ne gidiyorsa onu alın.Çizik mizik hallolur. Mars Örneği:
  15. Otomatik Mesaj Bu konu, "Focus Garajı → Focus III → Sorular ve Sorunlar" kategorisinden "Otomobiller Hakkında → Otomobil Önerisi " kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  16. Fabrika tüketim verisini yakalamanız için düz yol olması lazım ek olarak 100'ü geçmemeniz lazım. Hatta daha az. Gereksiz fren ve gaz'a basmadan rüzgarı da arkanıza almak gerek Klima sizin sürüşünüzde 0.5 lt fark eder.
  17. Yukarda cem abi yazmış. Hızın var olandan az veya çok gözükür. Kalibre edebilirsin serviste. Ayrıca gereksiz olur yaptığın tavsiye etmem
  18. Otomatik Mesaj Bu konu, " Otomobil Dünyası → Ford Dünyasında Haberler" kategorisinden "Ortak Alan - Sosyal → Konu Dışı Paylaşımlar " kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi ----------------- Daha önce bunun içine binene üyeler ve çocukları olmuştu.Forumda var
  19. Kimse kusura bakmasın ama bu kafayla ilerleyemez zaten bu ülke kolay gelsin. Sistemin adamı olmayın bu kadar
  20. Bu arada hatırlatma; Tdci ile 1.0 Eb arasında tam 10 bin tl fark var (1.6 ti-vct ile 11 bin) hadi tdci indirimleriyle 9 olsun, bunun 5 bin'den sonrası tamamen ülke işgüzarlığı...
  21. Aynen öyle ikisinin sistemi farklı. Herhangi bir otokoç olmayan yetkili servis ve otokoç Telefon açıp güzelce izah ederseniz gitmeden de yardımcı olabilirler.
  22. 1- Çift tıklama veya bağlantı sorunu.Sistemde sorun yok. 2- Gördüğünüz bu tür şeyleri düzenleme imkanınız varken kullanabilirsiniz. Kolay gelsin
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.