Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    583

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Aynı yerden çıkan mal rakip olur mu canım. Eküri bunlar Fiesta olmazsa Clio alırdım ben. Bunlarla kafa yorulmaz
  2. Orijnali varken çakmasını niye alayım zaten çok iyi değiller. Polo alır kalitemi koyarım ortaya 2 donanım için çakmasını mı alcaz yani pehh
  3. 0.5 litre şöyle birşey de var onun yerine açacağız cam'da yüksek hızda klima kadar yakıtı arttırır.
  4. 1.6 ti-vct'den %15 az yakması gerekiyor.Haliyle olmuş gibi daha fazlasını beklemeyin teşekkürler
  5. Otomatik Mesaj Bu konu, "Focus Garajı → Focus III → Genel Bilgiler" kategorisinden "Focus Garajı → Focus III → Sorular ve Sorunlar" kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi 5x108 doğrudur.
  6. Focus elektrikli de de yok işin ilginci ilk onunla başlayacak çünkü.Onda bile opsiyon olmayınca birşey diyemiyorum Mail atayım geçenki adama..
  7. Benim son aldığım bilgi Temmuz 2013 idi. Bekliyoruz işte umut'u tüketmeden
  8. MyKey neden var ? Kısa bir video izlemenizi tavsiye ederim
  9. Ortalama Nisan ayından sonra satış bitti elde kalmadıysa yani
  10. Bayi belki de özel galeride öyle şey olmaz dikkat edersen birçok premium 2.el ilanlarında Borusan çıkışlı yazar onlar garantili diğerleri değil yani anlayacağın ..
  11. 61.600'ü bulur o şekilde. 02126658484 (dahili 2030)-Arman Bey'i bağlatın lütfen.
  12. İstanbul için fiyat olarak bunu sunabilirim şuan;
  13. Yok yahu şunu al denemeye çalışıyorum genelde sonra başıma gelmesin diye biri sorarsa sadece eksi artı anlatırım ehehe
  14. Tebrik ediyorum Samsung da neymiş HTC varken
  15. Aynı sorunu tekrar yapıyor derken siz her seferinde kontak kapalı radyo mu dinliyorsunuz 1.5 - 2 saat Ne zaman oluyor yani diğerleri hadi ilk'i tamam.
  16. Ana yenisi gelmiş bakalım hemen Focus, Subaru'dan iyi çıkmış Nissan Kral yalnız
  17. Otomatik Mesaj Bu konu, "Focus Garajı → Focus III → Test ve İzlenimlerimiz" kategorisinden "Otomobiller Hakkında → Yakıt ve Lpg Konuları" kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi ------------- Aracın uzun yol verisi ortada 5.0 litre tabi bu ortalama 90 ile giderseniz şartlar sağlanırsa olacak değer. 6.x değer araç için normal. Hayırlı olsun tekrar
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.