Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    583

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Teknik veri ile güç ölçülmez. Benim ne dediğimi iyi düşün konu dışı yapma. ok
  2. Sürdün mü hiç 1.6 len aradaki fark torkun alındığı yer 1.6 güçsüz değil. Ehliyet alınca tekrar yaz Ayrıca bu tür eylem ve söylemlere devam edersen okulun başlamasını beklemeyeceğim.Son uyarım
  3. Tüketim konusunda kalkamaz ama performans'da kaldırır.
  4. Arabayı sen alıyorsun. Onlar almıyor ki niye herkese sorarsınız Test edin beğeniyorsanız alın buradaki kimseyi dinlemeyin İçinizi dinleyin Sonra ah vah olmasın.. Nacizane
  5. Otomatik Oluşturulan Mesaj Bu konu bir moderatör tarafından kapatıldı. Neden: Devamı: Eğer bu eylemi kabul etmiyorsanız; bu yazıyı rapor edin, bir moderatör veya yönetici bunu yeniden kontrol edecektir. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  6. Hoşgeldiniz hayırlı olsun. Bundan sonra konu başlıklarını içerik ile alakalı seçerseniz memnun oluruz. Konuya gelince; 1- Aracın yazılım'ı son kullanma tarihini oldukça fazla aşmış. Servis'e önce yazılımı kontrol ettirerek yükletin. 2- ESP sürekli açık. Yarı kontakta esp lambası yanar bknz : El kitapçığı , El kitapçığı için sitemiz veya Ford.com.tr
  7. Bilen biri söksün tırnaklar kırılmasın.. Açık hali olabilir sitede boş zamanda bakabilirim o an'a kadar bilenler anlatabilir
  8. Uygun kılıf alırsanız engel olmaz,uygun olmayanı alırsanız engel olur. Bu kadar Detay için;
  9. Laf olsun diye yazmaya devam ediyor bak.
  10. Lpg ayarları düzgün yapılmamış bunun araba veya motorla pek ilgisi yok çünkü tam tersi hiç böyle sorun yaşamayanlar da var Güvenilir tecrübeli yerde kontrol ettiriniz.
  11. Satılıyor, Navigasyon paketi ile birlikte eşantiyon.
  12. Söz konusu cümle şu; Radar algılama ve otomatik arka görüntüleme fonksiyonu. Yani google translate ile okadar yapmışlar Bence park sensörleri çalışıyor diyor ve geri kameralı park sistemi varmış.
  13. Merhaba ilgili mevcut başlığa taşıdım iletinizi. ilk sorduğunuz soruların cevabını bu başıkta bulacaksınız... Diğer problemlerinizi rastladığınız başlıklarda dile getirmeniz konu dağılmaması adına iyi olacaktır. Teşekkürler
  14. işte ozan'da kötü dememiş demekki soruları sorularan yer değilde kimin lafını alacağın önemli onu diyorum. Ozan'ın ohh deme kriteri kendine kalmış ben hangi marka olursa olsun sınıf atlarsam ohh diyebilirim. Örn: Passat,Mondeo,İnsignia'dan inip bmw1 merco a audi 3 volvo v40'a binmem
  15. Uşağım kullandın mı punto? Kullananların yorumunu almanız yeterli ağzı olan konuşur heryerde olan birşey. Değerlendirmek önemli meziyet.
  16. Ozan yardımcı olur bu konuda Hayırlı olsun şimdiden
  17. az önce 12.28 yani aptal kameraman uçakları kaybetti hareketi görmedik ya
  18. Örnek aldıkları gazihan amcaları var ya işte Toledo'nun canını aldı adam sattı gerçi onu alana kolay gelsin
  19. Ben onu gönderme'de tutuyorum. Haliyle hiç yok kendileri düzeltsin ben mi uğraşcam ayağına.
  20. O raporların nerde olduğunu bile bilmiyorum Restore et evet geç bile kaldın.
  21. Aynı gözüküyorlar ayrıca hyundai'nin tekniğine pek güvenmiyorum dizel otomatik 7.2 gösterilmiş ki onu tutturana helal olsun Tüketim o kadar çok ki git turbo benzinli otomatik al daha iyi aynı yakıyor
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.