Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    583

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Modifiye alkışını anlamadım. Ben şahsen boş boş gezmiyorum istanbul'da Sizde yapmayın istanbul'da iseniz arkadaşınız ile buluşun metroya kadar araçla gidin vs.
  2. Abicim bizdeki bir problem de şu; bakkala da araba ile gidenler var, metrolarla dolsa şehir yine binmeye tenezül etmeyecek insanlar var.Bilinç yok ki bir çoğumuz da Araba ile sınıf yapmaya çalışmayı bırakmak lazım artık. Tüm yaşanan trafik vs gibi şeyler gereksiz tüketim demek bu tüketim ülkenin tamamını etkiliyor fakat bunları düşünemiyoruz yapılan plansız yol çalışması bile zararımıza.. Eğitim şart diyecek bişey yok pek.
  3. Belçika gizli üretim için en uygun bölge
  4. Bunun bazı linkleri öyle özellikle bir bağlantı ile yol verildiyse. Youtube satfasındaki share butonundan çıkan link ile eklermisin abi birde.
  5. Tamam onda sorun yok ki bir tarafta 1 ampül var. Sağ da 2 tarafta da mı var ?
  6. ST versiyon araba istiyormuş. Ecoboost al St'ye çevir dedik dinlemedi
  7. E yani yine Ford'dan kaynaklı, yönetim beceriksizliği diyelim. Ford ve GM, Avrupa' lıların ABD kompşeksinden dolayı bu gibi sorunları yaşamaya mahküm. Ford, gerçekten Mondeo' nun çok satacağına inansa, Fusion' ı, Mondeo adıyla getirir, ama onlar bile inanmıyorlar. Ford Avrupa'da çalışan arkadaşlarım bile çok inanmıyor. Keşke ben yanılsam. Katılmıyorum. Böyle bir yorum kabul edilebilir değil yani o derece. Yönetim beceriksizliği deyin adına istediğinizi söyleyin bir firmanın sonsuz ekonomik gücü yoksa her kafasına eseni yapamaz. Böyle aptal bir şeye denk geldiler. Detayını veremiyorum kusura bakmayın. Kimse malını kötü duruma düşürmek istemez hele bu Mondeo ise.Altı üstü 1 sene geç geliyor bu arabayı beğenen yine alacak Kaç kişi var piyasanın nabzını tutan sanki pehhh Şu site de bile aktif kişilerin en az 10 tanesi anında focus'u satar mondeo alır ekonomik gücü ve isteği varsa tabi. Yani geç gelmesinin zararı yok daha binemedik içine canlı görmedik. Eskimedi yani şuan nasıl sıfır focus satıyorsa o da satar
  8. Siteyi veya mondeo'nun sürecini baştan takip etseydiniz keşke özetle ford 1 yılı aşkın süre önce güncel mondeo'nun üretim yerini kapatıp farklı yerde üretim yapacaktı. Olaylar, olaylar, olaylar yaşandı belçika'da ve tekrar plan değişti orada devam etme kararı aldılar bir süre. Şaka yapmıyordum yani hangi firma isteyerek bunu yapar akıl var mantık var. Pazarlama
  9. Mondinin geç gelmesinin sebebi keşke ford olsa da sövsek saysak lanet olsun politika ve bağzı! ülkeler.. Sektör'ü 1'e 1 takip etmeyen insanların yorumları %100'e yakın olumlu. Bir örnek:
  10. Uşağım bu araba tit-x bi-xenon var çiftini 1000'e bulursan öp başına koy.
  11. RS tarzı birşey mi arıyorsun ?
  12. Yazılım ile bunlar note 2 ye verilmeli ve note 3 alınmamalı boş yere. Bence tabi. Programlarla baş döndürülmeye çalıştırılmış. Ayrıca katılıyorum herkes kendine uygun birşey bulup kullanıyor ama güzel şeyler benim işime yarar bir çoğu.
  13. Oturaklı yere basan araba al senin arabanla 160 180 ile nasıl gidiyorsun ona bak birde ibiza al sür ona bak herşey 50-100 değil demek istiyoruz sınıf farkının sadece malzeme ve boyut olmadığını orta vade de sıkılabileceğinden bahsediyoruz bu sebeple alacaksan en iyisini almaya çalış diyorum benim şahsi görüşüm b sınıfında Clio ve Fiesta olacaksa bunlar
  14. Tamam da abicim bahsettiğin araçlar en zevkli araçlar değil ki, alınabilir olanlar. Golf R eski zaten onu saymıyorum.
  15. Şaka maka da Dolu focus dizel 80 bin lira oldu Otomatik eklesek 85 olacak golf'e az yazmış adam 105 falan olabilir 105 ps ile uyumlu olur Nefisim ya
  16. Başlığı okusaydınız keşke. S/S yok bunda eğer olsaydı 7.1 civarı yazar diye not var alt mesajlarda.. Kıyas bu şekilde yapılır. Ayrıca bu bir ST versiyonu standart değil. Tüketim doğru orantılı değişmeyebilir.
  17. Var var link'e bir daha bakın.
  18. Engin abi ilk video'nun seslendirmesi diyorum garip SS'e not eklemek çok güzel
  19. Kendime almayacağım şeyi sevdiğim insanın almasına kolay kolay izin vermem yav yapıma ters aldıktan sonra hayırlı olsun derim o ayrı Fiesta,Clio hatta Pug varken Seat'ı tavsiye edemiyorum ben Acelesi yoksa bir kaç ay daha Fiesta akıbetini beklerdim. Kasım Ay'ında netleştirebilirim belki gelecek planı olarak yani.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.