Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    583

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Kusura bakmayın ama katılamıyorum. Focus konusuna özellikle. Rakamlar ortada siteye üşenmeden ekliyoruz bakın bir daha isterseniz eskiye dönün birde Hüseyin bey b-max tutmadı derken birşeyi kaçırıyoruz sanırım siz bu sınıfta hangi marka aracı görüyorsunuz peki ? Bu modeller zaten ülkemizde giden model değil. Bunu kabul edelim önce sonra tartışalım somut verileri dediğim gibi paylaşıyoruz sitede gücüm yettiğince de bireysel hepsini takip ediyorum. C ve B sınıfı ile kıyaslamayın bu modelleri bunlar nish özelliklerle üretilmiş ara sınıflar hedef kitlesi direksiz yerleşim isteyenler diyelim bebek arabası olsun değişik spor dalı ile uğraşanlar olabilir vb vb vb
  2. Telefon tanıtımı yarın ama satışı hemen başlamıyor o yüzden müşterilerin eline geçmeden yeni sürüm gelir piyasaya o yüzden dedim o da en erken 2x eylül'ü bulur.
  3. CUSTOM'larda binek (tourneo) ve ticari'de (transit) fark vardı. Bundada (Connect) demişlerki eskiden yaprak vardı şimdi torsiyon yani daha konforluyuz, fakat transit veya tourneo farkı yok ikiside aynı alt yapıya sahip. Başlıkta ki Courier ise sadece Tourneo olarak satılacak daha tekniği yayınlanmadı o yüzden bişey diyemiyorum. Güncel'e göre iyi olacakları kesin
  4. Tekniği yok mu sitede.Connect'leri ekledim.Baktın mı ? Muhtemel böyle olur
  5. Hepsi ayrı sınıf, hepsinin amacı farklı. Benzer olmasına takıldınız siz. B-Max yeterli talebi görmediğini nereden çıkardınız onu anlamadım. Yeterince satıyor araba. Türkiye'de görmedi demek istediğiniz sanırım ee focus da göremedi ki 3. seride..Fiesta gördü bak Türkiye aşırı büyük pazar değil takılmamak lazım.
  6. Bazen finail ile gm arasında fark olabiliyor o yüzden final'e bekleyin 2 kez restore etmemek için diyorum. Hala GM gelmedi engin abi yarın indirilmez yani 20'si gibi sipariş açılsa diyorum o civarlarda indirilebilir.
  7. Çünkü bu sınıf b-max'den fazla satıyor Yani tüketici istiyor Bknz fiorino vb modeller Ayrıca bu model türkiye için üretilmiş denilebilir Ticari aracın için b-max gibi olabiliyorsa ne mutlu!
  8. Son Fotolar Yakında Satışta...
  9. Vay anasını ya öss'ye boşuna çalışıyoruz...Başka ne diyeyim.
  10. Seninki Focus 2 patron Focus 3 azzzvalltt arabası giremez o hele sürücüleri ise hayatta cesaret edemez hele ümit ise.. iyi uykular
  11. Yılın Ticari Aracı Moskova'daki ComTrans Ticari araç Fuarında açıklandı. Geçen yıl da Ford almıştı; Şimdiye kadar peşpeşe bu ödülü alan ilk firma. Hatırlarsanız eğer bu durum bir diğer ödül de de gerçekleşmişti. Bilene çikolata Bu yıl ismi değişti: Transit Connect 24 jüri'nin katıldığı oylamada 130 puan alarak 1.seçildi. Maksimum alınabilecek puan ise 160 Arkasından Mercedes-Benz Sprinter (123 puan) ve Renault Kangoo (25 puan) geldi. Sonuç olarak; yakıt ekonomisi, tasarım, sürüş, yük taşıma ve güvenlik alanında övgü aldı. Ford'un "Yılın Uluslararası Ticari Aracı" ünvanını kazanan önceki modelleri şunlardır: Transit (2001), Transit Connect (2003), Transit (2007), ve Transit Custom (2013) Transit Connect, birden fazla ödül almış 1.0 Ecoboost motor ile de sunulmaktadır. Transit Connect sipariş'e açılmıştır teslimatları Yıl sonuna doğru yapılacaktır. Connect ile ilgili diğer başlıklarımız için: http://www.focusclubtr.com/forum/91-connect/ Fuar'dan
  12. Yakup Ç. A.

    Oto-Bulmaca

    Zamanında Topuklu Ayakkabı üreticisi olan bir adamın şimdilerde kurduğu otomobil şirketinden bir modelin far'ı bu.
  13. Bir bakında sonra konuşalım şimdi faso fiso hepsi
  14. Aracın lastik havalarını kontrol edin lütfen . 32 psi'a çekin fazla ise
  15. Arabanın fiyatı ile alakasını anlamadım. Lütfen konu dışı mesajlar ile başlıkları meşgul etmeyelim. Ilgili konu arayalım eğer yoksa yeni başlık açın lütfen.
  16. Konuları birleştirdim hocam dağılmasın milletin kafası yazılım deyince karışıyor zaten Acil birşey değilse bunlar için servis aramaz.
  17. ilkokul sonu itibarıyla yurt'larda kalan biri olarak devamsızlık benim için hastalıkdı o da raporlu izne giriyor keyfi olarak 10 gün neylerine yetmez liseli detected
  18. Demekki düşünülen bir sorun değilmiş. Siz restore atmayı denemiş miydiniz ?
  19. Öyle canıım Bu arada şaka maka vw sitesi cortlamış http://binekarac.vw.com.tr/ http://binekarac.vw.com.tr/hata-500.aspx?aspxerrorpath=/Default.aspx
  20. Buyrun size fiyat listesi : HTML hatası var orada kod çalışmıyor.Düzeltirler.Hack değil yani.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.