Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.0 Ecoboost Tanıtımı & Üretim Başladı ! - Made in Germany


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Acaba ABD' de ne zaman satılacak, Amerikalılara bile 1 lt motor kullandırırlarsa, Ford bu işi bitirmiş demektir :)

Fusion ile 1.6T 180ps sunulmaya başlayacak :D 1.0T bakalım ne zaman olur :) izlemedeyiz :)

Buarada ecoboost'un 3.5L'si de mevcut :D Uvvv Canavar bu 365 Ps

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Abi Turbo Murboda olsa Focus 3 e gitmez bu motor,acayip yüksek tüketime neden olur,özellikle yoğun trafikte mahfeder kullanıcısını...Klimayı da devreye soktunmudu arabayı çekiciye bağlar sürersiniz artık....Olmaz bu motor,aha da burya yazıyorum..Göz var izan var....İlla benzinli diyorsanız 1.6 Ecoboost var gül gibi,fiyatıda donanım düşük olduğunda gayet makul...Gidip onu alın,yapmayın,etmeyin...Ama siz yine beni dinlemezsiniz,sakalımız yok çünkü...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

200 mühendis bunları düşünemedi yani :)

Hadi bakalım

O mühendisler bunları düşünmüştür de Türkiyede benzinin Dünyanın en pahalı benzini olduğunu düşünememişlerdir....Hakikaten o motor çok benzin tükettirir Yakup...Bak 1.6 Ecoboost alan ve full şehir içinde süren arkadaş sattı arabasını 2 gün önce söverek...çok atik,çok seri,çok güzel kullanımı var ama her hafta 125-150 TL benzine verince dayanamadım,pişman oldum diye diye hala dert yanıyor....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu subjektif bir değerlendirme ama :)

Yani bu size göre böyledir..Türkiye sadece sizin gibi yerlerden oluşmuyor..

O kadar çok bilinçsiz tüketim varki, daha motoru ısınmadan stop ettiren dizel sürücüsü mevcut şimdi o motor ne kadar tüketiyordur?

Bu tip şehirlerde benzinli araçlar birebir oluyor haliyle bu motor şahane olur...

Birde şu var; sürücü etkeni; ben atıyorum 7 litre ile gezerken diğeri 10 litre ile çok rahat gezebilir..Yani 3. şahsın sözü beni pek ilgilendirmiyor.. 3-4 yıldır forumlardayız sürekli..Okadar şey duyuyoruz okuyoruz ama kendim veya güvendiğim (sürüşüne) kişilerin yorumları farklı çıkabiliyor :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bora'nın sezgilerine güvenmeliyiz bence, sonuçta Focus alan topluluk için iyi bir örnek teşkil ediyor, ödediği bedel de marka bağlılığının en iyi kanıtı.

Bora böyle hissediyorsa geniş bir meraklı grubu benzer hissedecektir.

Diğer bir deyişle Bora ikna olmadan Focus'ta 1.0 EB'un başarılı olma şansı çok düşük.

Not: Bu mesaj gırgırına yazılmamıştır.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bak 1.6 Ecoboost alan ve full şehir içinde süren arkadaş sattı arabasını 2 gün önce söverek...çok atik,çok seri,çok güzel kullanımı var ama her hafta 125-150 TL benzine verince dayanamadım,pişman oldum diye diye hala dert yanıyor....

Pardon da ne bekliyordu ki?

180 BG makina 5 litre mi yakacaktı şehir içi?

Hiç mi incelemedi almadan?

Ekonomik olsun diyor idiyse nesine gidip bu kadar güçlü araç aldı?

Kusura bakma Bora ama bu tipik bir bilinçsiz tüketici örneği olmuş.

5000 km sonra şunu tereddütsüz söylerim ki bu fiyata ve bu tüketim değerleri ile bu gücü ve kulanım zevkini birlikte sunan araç zor bulursun...

1.0 EB'a gelince; ülkemizde piyasada yer etmesi vakit alacak.

Ciddi ön yargı var.

Ayrıca tüketim değerleri kullanım tarzı ile çok ilgili olacak.

Ama ben 1.6 EB ile şehir içinde kışın 8.4 civarında gidiyorsam, onunla da 6.5 - 7 arasını yakalarım, ve bu konuda iddialıyım.

Bence şans vermek lazım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Pardon da ne bekliyordu ki?

180 BG makina 5 litre mi yakacaktı şehir içi?

Hiç mi incelemedi almadan?

Ekonomik olsun diyor idiyse nesine gidip bu kadar güçlü araç aldı?

Kusura bakma Bora ama bu tipik bir bilinçsiz tüketici örneği olmuş.

5000 km sonra şunu tereddütsüz söylerim ki bu fiyata ve bu tüketim değerleri ile bu gücü ve kulanım zevkini birlikte sunan araç zor bulursun...

1.0 EB'a gelince; ülkemizde piyasada yer etmesi vakit alacak.

Ciddi ön yargı var.

Ayrıca tüketim değerleri kullanım tarzı ile çok ilgili olacak.

Ama ben 1.6 EB ile şehir içinde kışın 8.4 civarında gidiyorsam, onunla da 6.5 - 7 arasını yakalarım, ve bu konuda iddialıyım.

Bence şans vermek lazım.

Valla ben arkadaşın Focus Ecoboost aldığını sattığını söylediğinde öğrendim,eleman benim Focusçu olduğumu gayet iyi bilir ama sivri Zeka bir sormamışki...Tan Otodan almış,orada çok övmüşler ecoboostu hatta deneme sürüşü felanda yapmışlar,çekişine,konforuna,sessizliğine vurulmuştum,yakıt değerleride çok düşük dediler bana dedi.Ne söylediler sana diye sorunca Katalogdaki Fabrika verilerini söylemişler..O da nasılsa çok kullanmıyorum diye almış..Sonra başlamış deneme sürüşündeki gibi performanslı sürüşe..Sonuç Hüsran...13-14 den aşağı düşmedi şehir içinde dedi...

1.0 ecoboost hakkındaki düşüncelerim hakkında yazdıklarınızı da iltifat kabul ediyorum...Az çok ford hakkında bilgi sahibi oldum..İnsanların ford markasına bakış açılarını da gayet iyi analiz ettim...Sonuçta sosyal zeka gerektiren bir meslek yapıyoruz,sosyolojik anlamda Türk Milletinde Forda bakış açısı çok ilginç...Türk İnsanı Fordu wv grubundan daha altta,toyota ile eşdeğer ancak toyotodan daha sorunlu ama reno-pejo-citroenden daha kaliteli,fakat bir o kadar da konforsuz araçlar üreten bir firma olarak görüyor..Benim arabaya binen ve forda oldukça uzak insanlar,bu arabayı ford mu yapmış yahu,bu araba sanki italyan arabası gibi duruyor,hiçte ses yok içinde benzinli mi bu diyorlar....Yani estetik olarak da Fordu çok çekici bulmuyorlar..öte yandan ordun benzinli motorlarının çok yaktığı konusunda bir yargı oluşmuş durumda....Alırsın Ford Olursun Lord sözü de buradan geliyor aslında,forda benzin yetiştirmek için Lord kadar zengin olman gerekiyor anlamında yani....Ford,her ne kadar karoserinde hafifletme çalışmaları yaptıysa da hala çok ağır şasi ve kaportalı arabalar yapıyor...Nedense bu konuda ford hala çok muhafazakar,kaporta ağırlığı,segmentindeki tüm arabalarda düşürülmeye çalışılırken,ford bu konuda biraz yavaş...Bu nedenlede aslında hafif kaportalarda oldukça başarılı sonuçlar doğuran turbo benzinli düşük hacimli motorların fordda ancak B sıfı araçlarda olumlu sonuçlar doğuracağını düşünüyorum..Ağırlığı 1250 kg olan bir arabada 1.0 Turbo Motorun,Torku çok yüksek olsa da yakıt tüketiminde çok da başarılı olacağını sanmıyorum...1.0 Ecoboost hakkında yapılan yabancı yorumlara bakıldığında da aracın performansının "yeterli" olduğu,yakıt tüketiminin ise beklendiği gibi olduğu yazılı..Yani çok açık,net ve objektif tabirler kullanılmamış,göreceli kelimeler....Ben bu motorun Türkiyede çok da başarılı olacağını sanmıyorum....Hayırlısı...Ekimden sonra göreceğiz artık....

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ford bu kanıyı değiştirmek için çalışıyor bilmem farkında mısınız ?

Azçok bizlerde takip ediyoruz iyi tepkiler gelmeye başladı Fiesta - Focus sonrası ; Yeni mondeo ve Yeni Kuga Yeni B-Max ile kalkarlar ayağıya...

Benzinli motor özellikle başarıları ortada..Kim nederse desin, sağdan girer soldan çıkar yani :)

NOT: Ford ağırlık konusunda geri mi kalmış ?

Bor katkılı metaller ve süspansiyon değişikleri size en ufak ipuçları :yeah:

Artan yalıtım ve yeryer malzemeler ile eski kg'mın tutturulması zaten başarıdır..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bora'nın sezgilerine güvenmeliyiz bence, sonuçta Focus alan topluluk için iyi bir örnek teşkil ediyor, ödediği bedel de marka bağlılığının en iyi kanıtı.

Bora böyle hissediyorsa geniş bir meraklı grubu benzer hissedecektir.

Diğer bir deyişle Bora ikna olmadan Focus'ta 1.0 EB'un başarılı olma şansı çok düşük.

Not: Bu mesaj gırgırına yazılmamıştır.

yazıyı görünce şok oldum

cem abi resmen içimi okumuş

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bora ile aynı görüşteyim. Bizim insanımız için araba öncelikle marka, donanım ve segment demektir. Daha üst segment ve daha çok donanım default olarak daha iyidir. Bizim insanımızın kendi fikri yoktur, arabadan anlamaz (ben de dahilim buna). Sağdan soldan ; sorunlu, çok yakıyor, gitmez, ikinci eli zayıf gibi şeyler duyarsa bunları kendi kontrol etmez, denemez, denese de anlamaz. O yüzden bizde oto piyasası kanılar , kulaktan dolma bilgiler üstüne gider. Bu araba için genel olarak gitmez , giderse de 1.6dan fazla yakar kanısı vardır veya oluşacaktır. Bu kanıyı yıkmak için en az 2-3 yıl gerekir.

Bu nedenle bu araba bizde tutmaz . Otosan bunu satmak istiyorsa iyi fiyatlamalı . Oysa Otosanın böyle bir derdi yok. Nasıl olsa arabalar satılıyor. Uygun fiyatlayacağını düşünmüyorum o sebeple alınmaz..Uygun fiyatlarlarsa ben direkman alırım ve bu arabayı kendi kullanımımla rahatlıkla 5.5-6 arasında kullanırım İstanbul içinde.

EKleme: Araba n-muhtemelen LPG uyumsuz olacağı için bu da eksi bir yönü olacak tutulmamasına katmerli sebep olacaktır.

H. Cenk Köse tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.