Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Nisan 12, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 12, 2014 (düzenlendi) evet, fiestaya yetişip geçmeli, haklısın. çünkü araba dediğin C sınıfından başlar. (kimse demiyor spor demiyor kardeş, ford ne diyor onu merak ettim, bu tasarımın kimliğini merak ediyorum-üst mesajda altı çizili cümle) Nisan 12, 2014 Mehmet Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 12, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 12, 2014 evet, fiestaya yetişip geçmeli, haklısın. çünkü araba dediğin C sınıfından başlar. (kimse demiyor spor demiyor kardeş, ford ne diyor onu merak ettim, bu tasarımın kimliğini merak ediyorum-üst mesajda altı çizili cümle) Zarif Tasarım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 12, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 12, 2014 Tartışmlar biraz konu dışı ama olsun. Öncelikle Focus'un çok sattığı doğru. 1998'deki lansmanından bugüne kadar 12 Milyonun üzerinde Focus satıldı ve bunların yarıdan biraz fazlası da Avrupa pazarında... Yani Avrupa'nın Ford için önemli bir pazar olduğu da doğru. Beri taraftan Uzak Doğu ve özellikle Çin şu anda dünyada en hızlı büyüyen otomobil pazarı ve Focus satışlarına bakarsak: Global 2012 1 014.965 2013 1.097.618 (%8 artış) Çin 2012 268.354 2013 403.219 (%50 artış) Sonuçta Ford'un Uzak Doğuya kayıtsız kalması pek mümkün değil ve bu 1,5L motor hacmi de biraz o bölgenin vergi yönetmeliklerinin bir sonucu. Tabii Türkiye'de pek hissedilmese de satışların iyi olması ürün geliştirmenin durması anlamına gelmez, bu kadar rekabetin yaşandığı bir piyasada kısa süreli bir rehavet bile dengelerin değişmesine neden olacaktır. Ford da geri bildirimleri dikkate alarak önemli iyileştirmeler yaparak ürününü geliştirdi. Bu iyi bir şey, tartışılacak bir yanı yok. Tasarımın bazı unsurları bazılarının hoşuna gitmeyebilir ama bu iyileştirmeleri yok saymamızı gerektirmez. Fiesta'daki gelişmeyi canlı yaşamış biri olarak bunun önemini bir kez daha vurgulamak isterim. çünkü araba dediğin C sınıfından başlar. Bu da öznel bir yaklaşımdır. Önemli olan ihtiyacın karşılanmasıdır. Bakın en bilinçli sürücülerin bulunduğu, kullanıcılar tarafından oldukça rasyonel seçim kriterleri kullanılan ve ülkemizden GSMH bakımından çok daha iyi bir yerde olan Almanya'da Ford 2013 satış rakamları: (Kaynak http://de.statista.com/statistik/daten/studie/239403/umfrage/zulassungen-der-bekanntesten-ford-modelle/) 45.485 Focus (TR 25.000 civarı olmalı) 45.151 Fiesta (TR 22.632) 23.003 C-Max 18.616 Kuga (bu son ikisinin TR satışlarını bilmiyorum ama 1.000'in altında olmalı) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ahmet Aydın Yanıtlama zamanı: Mayıs 10, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 10, 2014 yazık olmuş o ön tampon ne öyle ya Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Olcay Ulutaş Yanıtlama zamanı: Temmuz 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 6, 2014 Bence Ford önce 3.5 sonra 3 çıkartmış gibi. Yani önce makyajlısı,sonra da makyajsız çıkartmış. Önden köpekbalığı ağzına,arkadan da 93 hyundai accente benzettim yeni halini.Bu fotoğrafları görünce iyiki beklemeden almışım dedim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Ozan Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2014 Türkiye de ki vergi sistemi nedeniyle ülkemize gelemeyen araç Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Abıyık Yanıtlama zamanı: Ocak 1, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 1, 2015 önden ford tourneo... arkadan jetta birleştir .... arabanın ölçülerini bilmiyorum ama 2014 daha geniş uzun ve hard duruyordu bu biraz süt dökmüş kedi gibi bakıyor.. sedan eh ama hb çok kötü... bana kia mia antin kuntin araba gibi geldi gözüme.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap