Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Insignia 1.6 Cdti 175 Hp :d


Aydın Baran

Önerilen Mesajlar

Onlar cift beslemeli. Cift turbo degil. Onlarda hem supercharger var, hemde turbo. Dusuk devirde supercharger ile calisiyor, yuksekte ise (yuksek derken 2500-3bin falanda basliyor) supercharger devreden cikip turbo ile yurumeye devam ediyor. Amaroklarda degilde tiguanlarda olmasi lazim. Amaroklarda sadece dizel motor var diye hatirliyorum.

supercharger biraz zahmetli bir oyuncak. 60 bin km de bir yaginin degismesi, 120 bin km komple sokulup revizyondan gecmesi gerekiyor. Ki 60 bin km de degisen yag ozel bir yag. Eaton'in (VW, mercedes kompresor (eski kasa) ve eski kasa cooper S lerdeki SC leri ureten firma) bakim periyotlari boyle. Ama o km lere gelene kadar genelde garanti bittiginden ve dogus un sacma sapan fiyatlandirma politikasindan dolayi cogunluk yetkili servise gitmediginden bunlar yapilmiyor. Sonrada supercharger elden cikiyor tabi. Revizyonu da oyle ucuz falan degil. Revizyon kitinin ingilteredeki grey market servislede 450 pound falan. Buraya gelince 2500 liraya falan cikar herhalde.

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

tşk ler, arkadaşa mail atacağım bu bilgiyi..

 

Onlar cift beslemeli. Cift turbo degil. Onlarda hem supercharger var, hemde turbo. Dusuk devirde supercharger ile calisiyor, yuksekte ise (yuksek derken 2500-3bin falanda basliyor) supercharger devreden cikip turbo ile yurumeye devam ediyor. Amaroklarda degilde tiguanlarda olmasi lazim. Amaroklarda sadece dizel motor var diye hatirliyorum.

supercharger biraz zahmetli bir oyuncak. 60 bin km de bir yaginin degismesi, 120 bin km komple sokulup revizyondan gecmesi gerekiyor. Ki 60 bin km de degisen yag ozel bir yag. Eaton'in (VW, mercedes kompresor (eski kasa) ve eski kasa cooper S lerdeki SC leri ureten firma) bakim periyotlari boyle. Ama o km lere gelene kadar genelde garanti bittiginden ve dogus un sacma sapan fiyatlandirma politikasindan dolayi cogunluk yetkili servise gitmediginden bunlar yapilmiyor. Sonrada supercharger elden cikiyor tabi. Revizyonu da oyle ucuz falan degil. Revizyon kitinin ingilteredeki grey market servislede 450 pound falan. Buraya gelince 2500 liraya falan cikar herhalde.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Astra sedan 1.6 136 gelse mis gibi alınacak araba olur. Fakat Corsa'dan gördüğüm servisler bildiğin soyguncu ve pahalı. Üstelik bu yenibbir durum değil 10 yıldır falan böyle. Güzel olsa da bende mevcut durumla Ford'u tercih ederim. 30 bin bakıma Corsa'yı servis dışı bir yere mi götürsem diye düşünüyorum

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Opel'in bu iki motoru bence çığır açar astra da kullanılacak olan 1.6 136 ps dizel motor ise gerçekten astrayı c segmentinde satış rakamlarında 1. sıraya taşır şimdiki satışlarda bile ,çoğu benzinli astra satılmasına  rağmen c segmentinde  linea ve fluance den sonra (çoğu şirket arabası zaten satılan fluance ve linea nın) satışlarda 3. sırada yer almaktadır bu motorun gelmesiyle c segmentinde 1.sıraya yükselir diye düşünüyorum...Astra ve insignia tasarım olarak ikisi de gerçekten çok güzel arabalar astra almayı bir ara bende düşünmüştüm fakat dizel motorun 1.3 ve gücünün az oluşu sebebiyle geri vaz geçmiştim ama bu motorların gelmesiyle birlikte focus müşterilerini çalacağını bende düşünüyorum bence c segmentinde tipi en güzel araç,birde buna 1.6 dizel 136 ps güç eklenirse tadından yenmez .İnsignia ise 1.6 175 ps lik dizel motoruyla o da satışlarda d segmentinde ilk sıralara oynar diye düşünüyorum 175 ps 1.6 dizel motor insanı gerçekten  heyecanlandırıyor ,ilerde alabileceğim araçlar arasında şimdiden zaten insignia nın tasarımını çok beğeniyordum   böyle bir motor eklenmesiyle mükemmel olur artık :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2010 Yazında bir haftalık bocalamanın ardından sabah evden Cosmo 1.3 CDTİ Astra J almak için çıkmış,yol üzerinde bulunan Otokoç'a son kez göz atayım deyip Titanium 1.6 TDCİ Focus 2.5 alarak dönmüştüm.Vazgeçmemde ki önemli sebeplerden biri 95 Hp'lik 1.3 CDTİ motordu.

Bırakın 175 Hp'yi , 136 beygirlik CDTİ motor bile 115 Hp'lik TDCİ Focus kullanıcılarının gönlünü (cebini) çalacaktır.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mertol Bey'e aynen katılıyorum. Ford çok radikal kasa değişiklikleri yapıyor tıpkı aynı anne-babadan zenci, uzak doğulu, Avrupalı çocukların olması gibi F1'le F2 ve F3'lerde bunu hep yaşadık, bakalım F4 'te ne gibi sürprizler yapılacak :D F2.5'un kasasında ufak değişiklikler yapılmış bir F3 çok daha iyi olacaktı gibime geliyor.Aynı şeyi Opel'de yapıyor ama dizayn anlamında başarılı oluyorlar, VW'de değişim genel anlamda %50 gibi (Golf  hariç, mübarek hep aynı ) Renault garip bir olay türünün son örneği  böylesine boyuna itici kupalar çıkaranı yok galiba...Ama Mercedes, BMW, Audi  hatlarını muhafaza edip mevcut hatlarını dahada estetik hale getiriyorlar, sadece markayı logoda değil görünümde de devam ettiriyorlar.Bu da onları daha da prestijli hale getiriyor galiba.



Bende konudan saptım motor yerine görünüme taktım. :muha:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Motor çok önemli ise Megane GTLine hepinize yeter ben okadar söylüyim yani 2 sene beklemeyin boşuna.

 

GTLine yol tutuşuda gayet iyi.. Buarada satış rekoru vs kırmak için iyi bir fiyat lazım gerekir her iyi seçenek rekor kıramaz bunu unutmamak lazım :yeah:

 

Malzeme kalite olayına da çok takılmamak lazım garantisi bitince bir çok kullanıcı satıyor zaten o süre zarfında ne kadar üzecek bir araba.. Hepsi hikaye geliyor bi yerden sonra..Göz zevki önemli artık araçta çok kasmamak lazım teknikler ile.. Hele standart sürücüler için.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ulan herkes gizli opelci çıktı. :)

Yok ben aleni Opelciyim :kıhkıh:

Motor çok önemli ise Megane GTLine hepinize yeter ben okadar söylüyim yani 2 sene beklemeyin boşuna.

 

GTLine yol tutuşuda gayet iyi.. Buarada satış rekoru vs kırmak için iyi bir fiyat lazım gerekir her iyi seçenek rekor kıramaz bunu unutmamak lazım :yeah:

 

Malzeme kalite olayına da çok takılmamak lazım garantisi bitince bir çok kullanıcı satıyor zaten o süre zarfında ne kadar üzecek bir araba.. Hepsi hikaye geliyor bi yerden sonra..Göz zevki önemli artık araçta çok kasmamak lazım teknikler ile.. Hele standart sürücüler için.

 

Motoru ve sürüşü çok iyi de Yakubum bu ikilemin bedelini sert sarsıntı + yüksek yol gürültüsü ile faturalandırıyor Megane, ayrıca arka koltuk sırası da epey dar hatta kardeşimin Corsa sının arka koltuğundaki diz mesafesi bile Yusuf un Megane ın dan daha genişti.

 

Focus kullanıp da illa da Renault daki gibi "güç" isteseydim yazılım attırırdım.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Station Insignia güzel.

Motor ve yol tutuş önceliğimiz olsa ikinci el modifiyeye uygun bir araç bulur, dizelse yazılım + dpf iptali ile başlar, coilover ile devam eder, piyasadaki stok araçların %60-70'inden daha çok yol tutar, almak istediğiniz risk ve yapmak istediğiniz km'ye göre de %20-80 arasından daha hızlı olunabilir.

 

2.0 CDTI'larda indirim olduktan sonra çok görür olmuştum ben, bilmiyorum hep bana mı denk geliyordu, 1.6 motor seçeneği ile de, 1.6 TDI Passat'a başarılı bir alternatif olabilir bence.

 

Fiyat çok yükselirse 320d tartışmasız alınması gereken araç bence :)

 

Ekonomi amaçlı üretilen araçların stok hallerinde bu beygir farklarının hissedilebileceğini düşünmüyorum ben. Modifiye edecekseniz yeni motorları zaten tercih etmemelisiniz bence.

 

 

Bir de bunun yüksek beygirlisini Astra'ya koysak EB'yi geçebilir demedi demeyin  :kıhkıh:  :kıhkıh:  :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Insignia değil de yeni astra sedanları çok beğeniyorum .

Onlarin arkasinda tasarim hatasi var. Sanki arkasi dar stoplar buyuk gelmis gibi.. Ayni denyo gorunum lineanin arkasinda da var. Onden guzel, yandan guzel ama arkadan bakinca acayip duruyor.. 

Motor çok önemli ise Megane GTLine hepinize yeter ben okadar söylüyim yani 2 sene beklemeyin boşuna.

 

GTLine yol tutuşuda gayet iyi.. Buarada satış rekoru vs kırmak için iyi bir fiyat lazım gerekir her iyi seçenek rekor kıramaz bunu unutmamak lazım :yeah:

 

Malzeme kalite olayına da çok takılmamak lazım garantisi bitince bir çok kullanıcı satıyor zaten o süre zarfında ne kadar üzecek bir araba.. Hepsi hikaye geliyor bi yerden sonra..Göz zevki önemli artık araçta çok kasmamak lazım teknikler ile.. Hele standart sürücüler için.

Motor cok onemli. Eger Astrada 1.3 CDTi degilde 1.6 120 hp fiat motoru kullanimis olsaydi yillardir en bas sirada o olurdu. Olay illa 170 hp olmasi falan degil. 1.3 cdti motor o kasayi kaldirmiyor. 

Motora takilma, malzeme kalitesine takilma, teknikle kasma.. Eee n ekonusacagiz? Sadece fiyatmi? :) Yapma Yakup sen yapma bunu.. :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Onlarin arkasinda tasarim hatasi var. Sanki arkasi dar stoplar buyuk gelmis gibi.. Ayni denyo gorunum lineanin arkasinda da var. Onden guzel, yandan guzel ama arkadan bakinca acayip duruyor.. 

Motor cok onemli. Eger Astrada 1.3 CDTi degilde 1.6 120 hp fiat motoru kullanimis olsaydi yillardir en bas sirada o olurdu. Olay illa 170 hp olmasi falan degil. 1.3 cdti motor o kasayi kaldirmiyor. 

Motora takilma, malzeme kalitesine takilma, teknikle kasma.. Eee n ekonusacagiz? Sadece fiyatmi? :) Yapma Yakup sen yapma bunu.. :)

 

Araba araç önemli olan biz :D Bizi konuşalım :zha: 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.